Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Ik doe niet mee hoor (ik ben 56!), maar ik dénk als je er zó mee bezig bent, dat het dan juist niet gaat werken en dan is de teleurstelling zo groot...

marielle ik heb je een beetje gevolgd in het zomer 2010 topic, ik kan de humor hier wel van in zien, wens je veel succes!
quote:Nammma schreef op 08 november 2009 @ 13:17:

Ik doe niet mee hoor (ik ben 56!), maar ik dénk als je er zó mee bezig bent, dat het dan juist niet gaat werken en dan is de teleurstelling zo groot...

Welneeeeeeeeeeee alles moet gezien worden met een hele grote knipoog!

Denk dat de meeste hier dat wel snappen!

En teleurstelling??? Woord ken ik niet hahaha!
Heb je de maxicosi al gekocht
Tja zo jammer, ik heb alles al...

Hoop op een jongen dit keer, kan ik eindelijk weer shoppen.

** en duikt weer weg om een geschikte naam voor zoon te verzinnen **
quote:germanwings schreef op 08 november 2009 @ 13:19:

marielle ik heb je een beetje gevolgd in het zomer 2010 topic, ik kan de humor hier wel van in zien, wens je veel succes!

Eensch, om dezelfde reden. Goeie!

Mocht ik nou zo'n beetje op mijn kraambed over een maand weer zwanger worden, kom ik subiet met je meeschrijven

Succes, hopelijk voor jou ben je snel ook zwanger.
Ik schrijf graag mee Marielle! Gezellig. Heb toevallig gisteren al een maxicosi gekocht voor het kind wat er hopelijk in september komt
Ach je hoeft niet perse zwanger te zijn of willen worden om hier mee te schrijven hoor. Ben ook de moeilijkste niet! Gewoon lekker slap lullen omdat je je verveelt.
quote:Marriss schreef op 08 november 2009 @ 13:34:

Ik schrijf graag mee Marielle! Gezellig. Heb toevallig gisteren al een maxicosi gekocht voor het kind wat er hopelijk in september komt

Haha, goed zo!

Ik zit nu te denken of ik mijn dochter al haar meubels af kan pakken om de nieuwe kinderkamer in te richten.

Even serieus, leuk een medeschrijver!
Oh dat past me nóg beter
Dat verveel-verhaal, bedoel ik dus.
Dat snap ik!

Ik ben eigenlijk aan het werk, maar heb wederom eens geen zin.

He we moeten op dezelfde dag naar het ziekenhuis!
ik wil ook wel een september 2010 kindje, blijft de sperma zolang houdbaar als het geloodst is?
En ik wil mijn plaatje veranderen, want zo'n huishoudtsjik ben ik niet. Wanneer gaat die bug er nou eens uit? Heb een hele leuke nieuwe met parende haasjes.

Ik heb trouwens per ongeluk gisteren in een opwelling aan manlief belooft te gaan hardlopen. Waarom denk ik nooit eens na voordat ik dingen zeg. Heb ook gezegd dat ik zou stoppen met stiekem roken hahahaaha! Raden wat ik vanochtend al gedaan heb hihi!
quote:nut schreef op 08 november 2009 @ 13:57:

ik wil ook wel een september 2010 kindje, blijft de sperma zolang houdbaar als het geloodst is?Haha! Vrees van niet, maar je kan een poging invriezen proberen. Of je vraagt een kerstwip! Leuk onder de kerstboom!
Ooooooh ik heb per ongeluk gedaan! Ben toch op babybrabbel wezen kijken. Die datum calculator is zoooo handig. Moest even tsjekken of ik uberhaupt wel in aanmerking kom voor een september kindje. Met mijn cyclus sla je zo hele maanden van het jaar over haha!

Maar jawel! Met kerst ben ik dus echt op mijn vruchtbaarst volgens de kompjoeter. Dat komt goed uit, want dan zit de sfeer er ook altijd lekker in!

Ik kijk er nou al tegenop. De hele zomer met zo'n dikke buik sjouwen...
En voor de tabel... ik ben 20 september uitgerekend
Wat kan je je toch vermaken in je eentje hihi!
Haha wat een heerlijke kerstgedachte, sex onder de kerstboom! Pas je op voor de naalden
Mag er wel gesekst worden voor een septemberkindje, wordt het dan geen mexicaantje ivm de griep?
Ja! Zit me nu opeens te bedenken dat ik nog nooit sex onder de kerstboom gehad heb... Moet je ook eens proberen toch! Elk jaar dikke heibel met het versieren van die boom! Maar goed dat is begin december al, tijd genoeg om het weer goed te maken.

Wanneer ben jij uitgerekend nut?

En Marissss heb jij nog een speciale datum in gedachten?
Ik ben weg, alvast een spannend pakje kopen en wellicht de maxicosi, tenslotte al 9 maanden gebruikt!
Ik ben weg, alvast een spannend pakje kopen en wellicht de maxicosi, tenslotte al 9 maanden gebruikt!
quote:nut schreef op 08 november 2009 @ 14:15:

Mag er wel gesekst worden voor een septemberkindje, wordt het dan geen mexicaantje ivm de griep?

Oeh... daar had ik nog geen rekening meegehouden. Ach manlief wordt ingeënt, zal wel loslopen! Maarre, een kind met een dikke buik, rood pak en witte baard lijkt me toch eigenlijk ook niet zo'n aantrekkelijk idee. Een oktoberkind voegt me ook niet hoor, dan ben ik jarig. Dan moet alle aandacht naar mij gaan

En augustus??? Mmm, dan kan ik met kerst niet meer borrelen...

Dan toch maar een dikke met een witte baard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven