Van Amsterdam naar Haarlem
vrijdag 27 september 2019 om 10:46
Hoi allemaal,
Ik woon inmiddels al meer dan 10 jaar in Amsterdam. Inmiddels een kleine en weinig ruimte. Nu zat ik te denken aan Haarlem, vindt het een gezellige stad en alles is in de buurt. Echter ken ik Haarlem niet zo goed. Zijn er mensen die vanuit Amsterdam naar Haarlem zijn verhuisd? Welke buurt is leuk voor kinderen? Is het heel anders dan Amsterdam? Ik hoor graag
Ik woon inmiddels al meer dan 10 jaar in Amsterdam. Inmiddels een kleine en weinig ruimte. Nu zat ik te denken aan Haarlem, vindt het een gezellige stad en alles is in de buurt. Echter ken ik Haarlem niet zo goed. Zijn er mensen die vanuit Amsterdam naar Haarlem zijn verhuisd? Welke buurt is leuk voor kinderen? Is het heel anders dan Amsterdam? Ik hoor graag
vrijdag 27 september 2019 om 11:01
Een vriendin van mij woonde in Amsterdam, is toen naar Haarlem verhuisd en na 2 jaar weer terug naar Amsterdam, ze vond het maar saai daar. Maar ja, ze woont alleen en kende daar niemand, werk was ook niet in Haarlem. Ik kan me voorstellen dat het met een gezin anders is vanwege school etc, je maakt meer deel uit van alles. Ik vind het een leuke stad, maar Amsterdam is ook niet overal hetzelfde. Dus wat zoek je precies?
vrijdag 27 september 2019 om 13:01
Haarlem lijkt ontzettend op Amsterdam...Ik heb in beide steden gewoond (opgegroeid in Heemstede, maar vaak in Haarlem te vinden en daar was 'alles') In Amsterdam centrum gewoond tijdens mijn studie.
Beide steden zijn niet (meer) mijn smaak, maar ik heb er een leuke tijd gehad en in beide steden nog wel wat vrienden...
Beide steden zijn niet (meer) mijn smaak, maar ik heb er een leuke tijd gehad en in beide steden nog wel wat vrienden...
woensdag 2 oktober 2019 om 09:12