Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit lid van de avondploeg zwaait af. Moet de drank van gisteren toch nog verder wegslapen merk ik.



Fijne avond en goede nachtrust allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dag viennas, slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Viennas. Ik ga je goede voorbeeld volgen, welterusten allemaal!
Dit iets?



Bedankt voor het sjouwen! *veegt zweet van hoofd*



Overigens, welkom alle nieuwen! Het maakt ons hier niet uit of je moeder bent, latente moeder bent, anti kinderen bent, van kinderen houdt maar je ze zelf niet wil, of dat het niet kan maar je wel wil en/of je al heel lang hier rond hangt en/of net komt kijken. Wel van belang is dat je tegen een beetje harde humor kan, kan relativeren omdat alles wat hier geplaatst wordt, niet persoonlijk is bedoeld. Wat je persoonlijk kan nemen is als je ergens persoonlijk mee zit in je privé situatie. Verwacht dan adviezen van mensen die anders denken dan jij, maar het wel goed met je voor hebben en waarvan de intenties goed zijn (moeten we ook een tune hebben voor dit topic?), iedereen heeft recht op een mening en levenswijze. Als het mis loopt, dan worden hier borrels (of thee) getrokken ipv wapens en sarcasme.



Ik hoop dat iedereen de bar en de regels ok vindt!!
anoniem_113890 wijzigde dit bericht op 16-11-2010 23:11
Reden: RJFVKIdsdfs lastig hoor, zo'n lange post....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
«schuift ook nog even aan de bar voor een afzakkertje»
*schenkt een onbekend mixje in voor Chiki*



- dozen nog niet uitgepakt en nog niks georganiseerd en gelabeld, maar proost!
Alle reacties Link kopieren
mooi gesproken Demi. en wat een prach-ti-ge bar zeg tjee!!



driewerf hoera!



nu klok ik overigens uit na een laatste kop thee aan de nieuwe bar. trusten en tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
ohja @viennas dank voor het op mij reageren steeds, sorry dat ik er steeds net nie ben als jij er bent (niet expres hoor, beloofd!)
O leuk, een nieuwe bar!







Ik heb taart voor de officiële opening meegenomen, zelf gebakken.
anoniem_111334 wijzigde dit bericht op 17-11-2010 00:26
Reden: Plaatje doet het niet?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"neemt genietend laatsteslok van dubieusmixje"



Weltrusten allemaal!
Ik zwaai ook af, zet die taart maar in de koeling voor morgen.

Wel afdekken he?
Alle reacties Link kopieren
*ochtendploeg meldt zich* Goedemorgen!



Deel 3 alweer!



Iedereen die nieuw is, inbreekt, of gewoon welkom wil zijn: Welkom!
Alle reacties Link kopieren
*nog iemand van de ochtendploeg aanwezig*



Mogge iedereen! En dat het maar weer een fijne dag mag worden!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goedemorgen. Strakke actie met die bar. Maar wat een gemekker zeg. Iemand had het over hapjes en wie neemt de moeite die te organiseren?

*moppert als gestresste moeder een eind in het rond*
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!



Enne... wat nou geen drank. Weet je wat die fles bubbels heeft gekost die ik in het 2e bericht hier heb neergezet? Zeker zonder echt te proeven alweer opgeslobberd he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar doe je het allemaal voor Hima, vraag je je dan af. En iedereen zei dat je er zoveel voor terug kreeg!

Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag van plan om nou eens eindelijk al die klussen te doen die ik al tijden voor mij uit schuif. En ja, daar valt ook de boel stofzuigen onder



En misschien, heeeeeeel misschien ga ik naar de sportschool om me aan te melden. Maarja, nog zó veel andere dingen die gedaan moeten worden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
It wasn't me!

(ik zat en zit braaf aan de thee)
Oh, trouwens, ik heb iets ontdekt over onze eigenste keiharde Nien.



Nien, speciaal voor jou:
Alle reacties Link kopieren
Nien, wanneer komt jouw Wondertje nou eindelijk? We verwachten wel een geboorte/adoptiekaartje he?! En een meet in het bos om hem te komen bewonderen?



*zet sparrensokjes breien ook op haar to-do lijstje... dat wordt géén sportschool vandaag.. *
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wondertje zal toch binnenkort wel 'n keer komen. Mijn ouders waren op vakantie en mijn vader heeft 'n auto met trekhaak en aanhanger die nodig is om wondertje veilig te kunnen vervoeren. Een kinderzitje in mijn corsaatje is tenslotte ook zo wat



Gek dat men 't zo vreemd vind dat ik into pluche beesten ben. Vind ze helemaal geweldig. Vorig jaar op Texel heb ik ook nog 'n pluche lammetje gekocht. Vind ze gezellig en zoveel makkelijker en schoner in onderhoud dan 'n kat!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pluche beesten juist helemaal niet schoon... Het zijn enorme stofnesten.. maar er zijn wel leuke hoor... *heeft beide geboorteberen nog steeds in haar kamer liggen*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 17 november 2010 @ 09:26:

Gek dat men 't zo vreemd vind dat ik into pluche beesten ben. Vind ze helemaal geweldig. Vorig jaar op Texel heb ik ook nog 'n pluche lammetje gekocht. Vind ze gezellig en zoveel makkelijker en schoner in onderhoud dan 'n kat! Wacht maar tot je zo'n hompje van jezelf hebt. Je krijgt er zoveel voor terug. :puke:
Alle reacties Link kopieren
* Is vandaag exact 100 dagen op het forum te vinden *



quote:Confiture schreef op 17 november 2010 @ 09:42:

[...]





Wacht maar tot je zo'n hompje van jezelf hebt. Je krijgt er zoveel voor terug. :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven