Vanaf wanneer een pyjama bij baby?

18-03-2012 13:07 32 berichten
Onze dochter is inmiddels ruim 5 weken oud. Alleen vroeg ik me nu ineens af vanaf wanneer ze 's nachts een pyjama aan moet? Natuurlijk zijn er geen regels voor, maar wat doen/deden jullie? Ze slaapt nu gewoon in haar kleertjes in de puckababy en dan onder een lakentje met deken. Ze heeft dus de hele dag dezelfde kleertjes aan en we hebben ook niet echt een ritueel voor als ze naar bed gaat. Weet ook niet of dat dat nu al nodig is? Ze slaapt prima, nachten van 5 tot 6 uur aan 1 stuk ongeveer. Verder gaat ze om de 2 a 3 dagen in bad of mee onder de douche. Dat doen we meestal aan het begin van de avond, voor de fles van 8 uur. Is het beter om dit later te doen, net voor de fles van 11 uur of zou dat niet uitmaken?



Beetje veel vragen ineens, maar vraag me af wat anderen doen qua avondritueel en pyjama bij zulke kleine baby's
Ach, jij hebt hem niet geupt iig
Alle reacties Link kopieren
Oud topic maar wilde toch even zeggen dat H en M boxpakjes in grotere maten verkoopt. Zoon draagt 80 en ik koop ze daar maar ze hangen er nog veel groter.
Alle reacties Link kopieren
Ik up even dit oude topic omdat ik me net hetzelfde afvroeg (en google gewoon het viva forum bovenaan zet als ik een vraag intik )



Maar zijn boxpakjes niet enorm onhandig met nachtelijk luiers verschonen? Ik heb er vier ongebruikt in de kast liggen. Lijkt me lekker slapen, maar erg onpraktisch met een baby die bij voorkeur 's nachts een mega poepluier produceert
quote:elein schreef op donderdag 06 februari 2014 20:51 Ik up even dit oude topic omdat ik me net hetzelfde afvroeg (en google gewoon het viva forum bovenaan zet als ik een vraag intik )



Maar zijn boxpakjes niet enorm onhandig met nachtelijk luiers verschonen? Ik heb er vier ongebruikt in de kast liggen. Lijkt me lekker slapen, maar erg onpraktisch met een baby die bij voorkeur 's nachts een mega poepluier produceert Ik vind dit een pracht-topic want ik weet nog (in mijn tijd was er geen viva-forum) dat ik me destijds hetzelfde afvroeg. Tijden veranderen maar een heleboel ook niet .
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, drukkertjes los, onderkant om slaan en verschonen maar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Pas toen mijn baby ging tijgeren heb ik pyjama's gekocht. Want dan worden de kleertjes ook echt vies. Alleen als hij eens een spijkerbroekje droeg, deed ik hem in bed vaak wel een ander broekje aan, wat wat zachter was.
..
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 8 weken gaat 's avonds jn bad dan krijgt hij een boxpak aan. 'S Morgens verkleed ik hem weer in zijn normale kleding. Eigenlijk al vanaf de geboorte draagt hij dus nachts een pyjama.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven