vanaf welke leeftijd mee naar pretpark?
dinsdag 21 april 2009 om 21:59
Aangezien wij binnenkort een feestje hebben in een pretpark en de kids ook welkom zijn, vraag ik me af of het handig is om mijn zoontje van tegen die tijd anderhalf, mee te nemen. Het lijkt me uiteraard erg leuk maar ik vraag me af of hij er wel wat aan zal hebben..Denk aan het vrij snel zat zijn, lange rijen; ook voor zijn leeftijd bedoelde attracties..Hele dag in de buggy want als ik m in een druk park laat lopen is ie zo weg..
Iemand ervaringen hiermee?
Iemand ervaringen hiermee?
dinsdag 21 april 2009 om 22:02
ligt er aan waar je naar toe gaat. In de Efteling heb je in het sprookjesbos en in de speeltuinen genoeg attracties voor de kleinere kinderen. Ook in de rest van het park zijn genoeg attracties waar hij bij jou op schoot in kan (draaimolens in veelvoud, rondvaartboten, Carnaval) Van andere pretparken weet ik het niet.
dinsdag 21 april 2009 om 22:13
dinsdag 21 april 2009 om 22:31
Ik zou hem gewoon meenemen. Wij zijn ook wel eens met baby (toen half jaar) naar Disney geweest en ook toen ze bijna een jaar was naar de Efteling. Zeker als er ook andere kinderen bij zijn vindt zo'n dreumes het al snel leuk volgens mij. En je gaat neem ik aan als het een feestje is, zelf niet alleen maar in de wachtrij staan voor de achtbaan maar toch ook even zitten/eten etc. Kan ie dan lekker lopen. (als ie dat al doet dan he). Mijn ervaring is dat kleine kindjes het wel heel leuk vinden hoor. Ze kijken toch altijd hun ogen uit. Veel plezier.
dinsdag 21 april 2009 om 22:58
Plopsaland is heel leuk als ze zo klein zijn, de efteling. De grote wachtrijen in pretparken zijn voor de grote attracties waar je met zo'n kleintje natuurlijk toch niet ingaat, voor de kleintjes vallen de wachttijden wel mee! en lekker de buggy mee, zodat het eventueel een dutje kan doen, en jij je spullen handig aan de buggy kan hangen.
woensdag 22 april 2009 om 08:41
Denk dat 't voor de volwassenen vervelender is dan voor 'n kind. Die kunnen tenslotte nergens zelf in omdat ze elke keer bij de baby moeten blijven. Als je 'n feestje hebt neem ik aan dat je met meer volwassenen gaat. Is het dan niet een domper voor de groep dat jullie 'n te jong kind mee nemen? Dan kun je niet met de rest mee doen.
woensdag 22 april 2009 om 09:07
quote:elninjoo schreef op 22 april 2009 @ 08:41:
Denk dat 't voor de volwassenen vervelender is dan voor 'n kind. Die kunnen tenslotte nergens zelf in omdat ze elke keer bij de baby moeten blijven. Als je 'n feestje hebt neem ik aan dat je met meer volwassenen gaat. Is het dan niet een domper voor de groep dat jullie 'n te jong kind mee nemen? Dan kun je niet met de rest mee doen.Denk nou eens aan de voordelen, Ninjoo. Haske handig als iemand een buggy mee heeft. Kan je je jas en tas aan hangen. Camerauitrusting onderin leggen. Picknick in het mandje. Hoef jij dat allemaal niet zelf te sjouwen
Denk dat 't voor de volwassenen vervelender is dan voor 'n kind. Die kunnen tenslotte nergens zelf in omdat ze elke keer bij de baby moeten blijven. Als je 'n feestje hebt neem ik aan dat je met meer volwassenen gaat. Is het dan niet een domper voor de groep dat jullie 'n te jong kind mee nemen? Dan kun je niet met de rest mee doen.Denk nou eens aan de voordelen, Ninjoo. Haske handig als iemand een buggy mee heeft. Kan je je jas en tas aan hangen. Camerauitrusting onderin leggen. Picknick in het mandje. Hoef jij dat allemaal niet zelf te sjouwen
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 22 april 2009 om 09:11
woensdag 22 april 2009 om 09:21
quote:Poezewoes schreef op 22 april 2009 @ 09:07:
[...]
Denk nou eens aan de voordelen, Ninjoo. Haske handig als iemand een buggy mee heeft. Kan je je jas en tas aan hangen. Camerauitrusting onderin leggen. Picknick in het mandje. Hoef jij dat allemaal niet zelf te sjouwen Haha, mijn camerarugzak houd ik toch altijd liever zelf bij dan dat ie onbewaakt aan iemands buggy hangt. Je bent altijd meer alert op je eigen spullen dan die van 'n ander en ik moet er toch echt niet aan denken dat ie gejat zou worden.
[...]
Denk nou eens aan de voordelen, Ninjoo. Haske handig als iemand een buggy mee heeft. Kan je je jas en tas aan hangen. Camerauitrusting onderin leggen. Picknick in het mandje. Hoef jij dat allemaal niet zelf te sjouwen Haha, mijn camerarugzak houd ik toch altijd liever zelf bij dan dat ie onbewaakt aan iemands buggy hangt. Je bent altijd meer alert op je eigen spullen dan die van 'n ander en ik moet er toch echt niet aan denken dat ie gejat zou worden.
woensdag 22 april 2009 om 09:23
Ja gewoon meenemen.
Mijn dochter was 9 maanden toen we naar eurodisney gingen. Had verwacht dat ze er niets aan had. Maar met die boot vond ze geweldig. En ze heeft haar ogen uitgekeken. Moesten haar echt op bed leggen want ging echt niet slapen in de buggy. Een dag is dat niet erg maar we gingen 3 dagen.
Verder gingen wij vanaf een jaar al ook voor haar naar dierentuinen en sprookjeswonderland. Het zal eerder lastiger voor jullie zijn als voor je zoontje.
En het is waarschijnlijk je eerste zo te lezen. Stel dat je een 2e krijgt. Dan ga je toch ook naar pretparken e.d. Dan neem je de baby toch ook mee. Je gaat toch niet alleen thuis zitten omdat er een kleine bij is. Gewoon logisch beredeneren.
Mijn dochter was 9 maanden toen we naar eurodisney gingen. Had verwacht dat ze er niets aan had. Maar met die boot vond ze geweldig. En ze heeft haar ogen uitgekeken. Moesten haar echt op bed leggen want ging echt niet slapen in de buggy. Een dag is dat niet erg maar we gingen 3 dagen.
Verder gingen wij vanaf een jaar al ook voor haar naar dierentuinen en sprookjeswonderland. Het zal eerder lastiger voor jullie zijn als voor je zoontje.
En het is waarschijnlijk je eerste zo te lezen. Stel dat je een 2e krijgt. Dan ga je toch ook naar pretparken e.d. Dan neem je de baby toch ook mee. Je gaat toch niet alleen thuis zitten omdat er een kleine bij is. Gewoon logisch beredeneren.