Veel te vroeg geboren tweeling (<25 wk) Ervaringen?

28-07-2010 09:18 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze tweeling (jongen en meisje) is geboren na een zwangerschap van nog geen 25 weken. Gelukkig hebben ze beide een redelijk goede start gemaakt. Ze liggen nu al 2,5 maanden in het ziekenhuis en zijn voorlopig nog niet thuis. Wie heeft dit ook meegemaakt en weet wat we nu meemaken?

Ben heel benieuwd naar ervaringen van andere ouders.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

dat is heftig.



Ik heb geen ervaring maar wil je wel feliciteren met je 2ling en sterkte wensen voor de komende tijd.



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je tweeling. Wat bijzonder mooi.



En wat heftig.. 2,5 maand je kindjes nog niet thuis. Heb je enig idee wanneer ze naar huis mogen komen?



Wauw, het is echt bijzonder...
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je tweeling. Wat fijn dat het goed met ze gaat.



Ik heb geen ervaringen hier mee maar hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mogen.
Hoi, ons verhaal is niet helemaal hetzelfde, maar ik weet wel wat je doormaakt... Gefeliciteerd met je tweeling in ieder geval!

Mijn zoontje is vorig jaar veel te vroeg geboren (27 weken) en woog 750 gram. Heftige tijd geweest, hij heeft meer dan drie maanden in het ziekenhuis gelegen, maar het gaat nu heel goed met hem.

Ik had een te hoge bloeddruk en daarom werd ik opgenomen. Iedere dag kreeg ik een ctg en op de dag van zijn geboorte ging het helemaal mis. Ik werd overgebracht naar een ziekenhuis met een NICU en daar is zoon geboren na een spoedkeizersnede.



Hoe gaat het nu met je kinderen? Waardoor zijn ze zo vroeg geboren? En wat zijn de vooruitzichten of heb je geen idee?



Ik wil je heel veel sterkte wensen en graag ervaringen uitwisselen als je daar behoefte aan hebt.



Groetjes, Ellen
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, maar leuk een tweeling! Hoop voor je dat ze snel naar huis mogen.