verhuizen van Australie naar Haarlem

22-05-2010 12:32 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een hele rare beslissing, maar mijn Australische man, onze 2 kleine kindertjes en ik ( bijna 30) gaan naar Haarlem verhuizen van

Australie.. Nu heb ik wel honderd vragen over de buurt, welke scholen zijn leuk , welke peuterspeelzalen?, waar je het beste kan gaan wonen met een jong gezin, of je overal makkelijk naartoe kan fietsen.. Kortom , ik ben op zoek naar vrouwen die misschien wel in Haarlem wonen of in de buurt van,,.. en wat tips hebben voor mij!! We willen het liefste gelijk een huis kopen.. Ik ben full-time moeder..zijn er meer zoals ik? jong en thuis met de kinders?

Dankje wel!! Elke
Hi!

Hier nog iemand die in H'lem woont, en 26 wk zwanger van ons 1e kindje. Ik vind Haarlem superleuk, woon zelf in de Indische buurt. Heel kindvriendelijk, veel speeltuintjes in de buurt. En nee, we hebben geen voortuin, maar wel een prima achtertuin.

Dichtbij een winkelstraat (niet heel bijzonder, maar ze hebben wel een Hema, wat ik dan weer een pre vind).

Ik zeg: Indische buurt is top!
Kleverparkbuurt en Ramplaankwartier - toch wel de mooiste buurten van Haarlem! Mooie huizen, groot, licht en ruim, mooie buurt - goeie scholen...Zou er zelf wel willen wonen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven