Videoboodschap van Sinterklaas

30-11-2020 08:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met een videoboodschap van Sinterklaas? Ik zie diverse aanbieders voorbijkomen met positieve reviews, maar ik twijfel toch aan de betrouwbaarheid daarvan. Normaal gesproken huren we ieder jaar een ontzettend leuk Sinterklaas en Pietkoppel, maar door de Coronamaatregelen is dat dit jaar natuurlijk niet mogelijk. De kinderen balen enorm, maar dacht nu aan een videoboodschap van de Goedheiligman als schrale troost. Wie van jullie weet of dit wat is en welke aanbieder een beetje goed is?
Bij voorbaat dank!
We hebben het jaren gedaan bij opa en oma. Zij en schoonfamilie vonden het geweldig, ik mhaw. Maar de kinderen vonden het wel leuk.

https://www.videovansint.nl/


Volgens mij mag je coronaproof wel een sint en piet huren hoor.
Ik zie het ook voorbij komen op FB, al zullen ze nu wel redelijk al vol zitten.

Of bedoel je dat het niet kan omdat je dan met te veel volwassenen zit qua regels over bezoek?
Alle reacties Link kopieren
Kan je het leuke Sint en Piet koppel wat je normaal inhuurt niet vragen om tegen vergoeding een boodschap te maken? Hun inkomsten zullen ook wel lager uitvallen dit jaar, en dan zijn het in ieder geval 'bekenden' en weet je wat je er aan hebt.
elein schreef:
30-11-2020 08:51
Kan je het leuke Sint en Piet koppel wat je normaal inhuurt niet vragen om tegen vergoeding een boodschap te maken? Hun inkomsten zullen ook wel lager uitvallen dit jaar, en dan zijn het in ieder geval 'bekenden' en weet je wat je er aan hebt.
Mhaw. Juist omdat veel mensen het zonder familie vieren worden er Pieten en Sinten ingehuurd hoor.
Maar vragen staat vrij. Kan ze zeker vragen. Ik zie de meeste het hier ook aanbieden als ik kijk op de site.

Qua kosten zal het ook wel niet veel schelen.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 08:59
15.94% gewijzigd
Een Sint en Piet Drive Thru moet ook heel leuk zijn, misschien ook nog leuk om even naar te kijken?
Kinderen vinden het hier wel leuk, jongste vroeg er van de week nog naar. Vrouw is geloof ik echt fan want die zorgt er ieder jaar ruim op tijd voor dat het geregeld is, ik vind het net als Luci_Mster2 mwah. Voor mij hoeft het dus niet per se, maar ik vind het beter dan een Sint en pieten inhuren. Ik ben gewoon téveel fan van de NTR Sint en Pieten dus al het andere is voor mij sowieso mwah.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het eens aan jullie "eigen sinterklaas", misschien doen zij het ook.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft haar eigen entertainmentbedrijf en doet dit jaar ook digibezoeken, daarvan weet ik dus sowieso dat ze betrouwbaar is https://www.vertier-entertainment.nl/digi-bezoek/

Leuk is ook wel dat je een doos met spulletjes toegestuurd krijgt waarmee de kinderen kunnen knutselen en hun eigen bezoek kunnen vormgeven (spelletje erbij etc.) en dan nog eventueel een persoonlijke videoboodschap erbij.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede tips!
Dus kinderen vinden het wel echt leuk?
Onze ´eigen´ Sint en Piet hebben het dit jaar afgeblazen i.v.m. kwetsbare gezondheid.
Drive through, nooit van gehoord. Ga ik ook eens kijken.
Op social deal zag ik het pas voorbij komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden ook een video van de Sint besteld. Ik had naast de kinderen ook de volwassenen er in mee laten nemen. De kinderen vonden het geweldig. Maar ook voor de volwassenen was het ontzettend leuk.
Het is dat de kinderen niet meer geloven, anders zou ik het zeker weer doen
..
anoniem_397137 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 15:04
99.41% gewijzigd
Ik zag op 'n pagina van Brabant dat je gewoon Sint en Piet kan inhuren die aan de deur langskomt. Je hoeft ze niet binnen te laten natuurlijk, dus het is gewoon coronaproof.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al meer filmpjes voorbij zien komen op Facebook dat het kindje Sinterklaas aan de telefoon had. Die mensen hebben iemand een boodschap laten inspreken voor de kinderen. Met beeld is natuurlijk leuk maar volgens mij als ze doen alsof ze Sinterklaas aan de telefoon dan zijn ze ook al blij.
Video van Sint hebben wij één keer gedaan en dat was een groot succes. Ze zaten met open mond te kijken ;-D

Is al wel heel wat jaartjes geleden.
https://www.dreamland.be/e/nl/dl/bel-met-de-sint


Deze hebben wij gedaan dit jaar, was groot succes.
Misschien loopt er iets vergelijkbaars in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een laten maken via de Groupon. Ik vind het resultaat voor deze prijs echt helemaal prima, leuk gedaan.
Video van sint was hier een groot succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven