vieze dingen eten van kind

14-09-2009 14:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend kreeg ik ontbijt van mijn nichtje. Heel lief! Een boterham met kruidenkaas én chocopasta, omdat ik dat zo lekker vind... De schat. De combi was vreselijk, maar ik heb toch een paar happen genomen. Zulke initiatieven moet je toch stimuleren! Zelfs om halfzeven 's ochtends...

Welke smerige dingen hebben jullie op moeten eten omdat de kinderen het zo lief hadden bedacht?
Een beschuit met pindakaas, zonder boter .... op moederdag!

Zooooooooooooooo schattig, zo lief en zooooo vies!
hahahaha, wat schattig!
Lekkere lauwe koffie (eer ze het boven hebben gebracht!!) met te veel melk....YAK

Brood op mijn net wakkere nuchtere maag is zowiezo VRESELIJK. Maar eet en drink altijd alle braaf op.

(moet ook wel, want ze gaan er gezellig bij zitten/liggen)
Ik heb laatst een koekje vol speeksel opgegeten omdat kindlief het zelf niet meer hoefde, maar het wel met een grote lach in mijn mond duwde. Ieuw
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Jaren terug van driejarige zoon een boterham met daarop bij de buurvrouw geplukte hele zure bramen en een glas yokidrink. Ter verfraaing uit de tuin geplukte tulpen die op het punt van afvallen stonden. Zo lief! Heb het dapper naar binnen gewerkt allemaal (behalve dan de tulpen).
ik doe het af met: mama heeft nu geen honger, maar eet het vanavond lekker op bij de t.v dus zet maar in de koelkast. En dan de volgende dag het lege bord/glas op de tafel laten staan. Trappen ze altijd in
Een likje borstvoeding.... kind was klaar en in een soort van reflex heb ik zijn mondje afgelikt.

Eeeh... een bijzonder smaakje.... zeg maar.
Malu wat schattig!

Meds, als ik naar die avatar foto kijk kan ik me zo slecht voorstellen dat jij ook gezellig kindjes hebt haha!!

(neehee ik weet wel dat jij dat niet bent..... toch?)
Banaan met kaneel en hagelslag. Op moederdag. En man kreeg koffie. Een grote mok, een senseopad koffie en de rest koffiemelk.
Ik heb zelf geen kinderen maar ik kan me nog wel herinneren dat ik mijn moeder vroeger nog wel eens ontbijt op bed bracht.

Mijn moeder houdt nogal van een gekookt eitje op haar brood. Dus ik naar beneden. Was al 6 of 7 jaar oud dacht ik. Water in de pan, eitje er bij, thee water opzetten. Brood met een beetje boter klaargemaakt. Toen het theewater kookte heb ik dus thee gemaakt en heb de eieren ook uitgedraaid... Wist ik veel hoe lang die dingen er al in zaten.... Alles naar boven gesjouwd en aan mijn moeder gegeven. Ze was er erg blij mee.

Alleen na 5 minuten kwam ze toch maar weer beneden met de eitjes. Ze waren toch nog niet helemaal gaar... er zat best nog wel veel "snot" in...
quote:malu3 schreef op 14 september 2009 @ 14:46:

Jaren terug van driejarige zoon een boterham met daarop bij de buurvrouw geplukte hele zure bramen en een glas yokidrink. Ter verfraaing uit de tuin geplukte tulpen die op het punt van afvallen stonden. Zo lief! Heb het dapper naar binnen gewerkt allemaal (behalve dan de tulpen).In wat voor land woon jij dat er in 'n zelfde seizoen zowel tulpen als bramen zijn?
Je gelooft het niet maar het was toch echt zo, superzure bramen en uitgebloeide tulpen, dat vergeet ik echt nooit meer.
Ik heb zelf geen kinderen, maar heb mijn ouders weleens op een bijzonder ontbijtje getrakteerd.

Mijn droom was als kind om zoveel snoep te mogen eten als ik wilde... Ik heb 's ochtends ingebroken in de snoepkast en een hele sla-bak gevuld met allemaal snoepjes (salmiakpoeder gemengd met spekjes, bijvoorbeeld) en heb dit mijn ouders trots voorgeschoteld. Ontbijt op bed!

Ze waren not amused ;)
Mijn jongens, hebben een aantal (20) jaren geleden pannenkoeken gebakken voor mama.

Echter ipv meel , maizena gebruikt.

Smaakt t mama?, lekker he?

Ja doe nog maar 1, whahahahah
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:malu3 schreef op 14 september 2009 @ 14:46:

Jaren terug van driejarige zoon een boterham met daarop bij de buurvrouw geplukte hele zure bramen en een glas yokidrink. Ter verfraaing uit de tuin geplukte tulpen die op het punt van afvallen stonden. Zo lief! Heb het dapper naar binnen gewerkt allemaal (behalve dan de tulpen).

dat vind ik knap. mijn tulpen bloeien in april ongeveer, laat het mei zijn.. dan is er echt nog geen braam aan de struik te ontdekken hoor. ook geen zure. misschien net een bloemetje.

zie nu pas dat elninjoo hier ook al over viel :-)
quote:DJ Momo schreef op 14 september 2009 @ 15:42:

[...]

dat vind ik knap. mijn tulpen bloeien in april ongeveer, laat het mei zijn.. dan is er echt nog geen braam aan de struik te ontdekken hoor. ook geen zure. misschien net een bloemetje.

zie nu pas dat elninjoo hier ook al over viel :-)Misschien woont ze in Verwegiestan waar de tulpen het hele jaar door bloeien.....
Ik gaf mijn moeder met moederdag een kopje 'thee' met suiker en melk.. was alleen het theezakje vergeten. Smullen vond ze het!
misschien waren de bramen frambozen
Moederdagontbijt van een afbakcroissant die niet afgebakken was, een kop koffie gezet van een koffiepad gedoopt in heet water, afgemaakt met een glas cola.Mjam,nog nooit zo lekker gegeten!
Ik heb zelf nog geen ervaring (op een nat klef koekje na), maar mijn moeder vertelde dat ze ooit voor moederdag een gekookt ei van mijn zussen kreeg waarvan het eiwit nog zacht en snotterig was
quote:meds schreef op 14 september 2009 @ 15:55:

misschien waren de bramen frambozen

volgens mij pluk je die ook in het najaar (aug/sept).

wonderlijk. dat is het.
quote:haaasje schreef op 14 september 2009 @ 15:14:

Een likje borstvoeding.... kind was klaar en in een soort van reflex heb ik zijn mondje afgelikt.

Eeeh... een bijzonder smaakje.... zeg maar.

He gets, je vind het een bijzonder smaakje hebben maar geef het wel gewoon aan je baby? Ieeeeeeuw.

Is dit een serieuze post Schravelot?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik krijg van neefje en nichtje ook regelmatig half afgekauwde/ afgelikte dingen toegeschoven.

Meestal zeg ik dat ik al vol zit.

Dat wordt nog wat met eventuele eigen kinderen. Ik ga ze heeeel goed opvoeden op dat gebied. Mijn mijn gevoelige darmen kan een broodje onrijpe bramen heel erg verkeerd vallen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven