vieze dingen eten van kind

14-09-2009 14:38 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend kreeg ik ontbijt van mijn nichtje. Heel lief! Een boterham met kruidenkaas én chocopasta, omdat ik dat zo lekker vind... De schat. De combi was vreselijk, maar ik heb toch een paar happen genomen. Zulke initiatieven moet je toch stimuleren! Zelfs om halfzeven 's ochtends...

Welke smerige dingen hebben jullie op moeten eten omdat de kinderen het zo lief hadden bedacht?
Volgens mij gaf ik mijn moeder vooral zandtaartjes te eten.

En die sneakerd heeft ons van alles voorgeschoteld wat ze zelf niet lustte! Kwam er jaren later, toen wij inmiddels al echte liefhebbers van het een en ander waren, pas achter dat zijzelf geen haring, garnalen, ananas en grapefruit lust!
Ik zie heel vaak ouders de afgekloven koekjes van de vingers van hun kinderen eten, of het laatste hapje of zo...ik kan dat echt niet, vind dat zo vies! Ik heb dus altijd doekjes bij me om toch die handjes schoon te krijgen. Mijn kinderen zijn gelukkig nog niet zover dat ze eten voor me maken, hoe lief ik het ook vind!
Van dochter kreeg ik afgelopen zaterdag een glas met koud water waarin wat basilicumblaadjes dreven (= aandoenlijke poging tot verse muntthee).
quote:Elynn schreef op 14 september 2009 @ 17:22:

Van dochter kreeg ik afgelopen zaterdag een glas met koud water waarin wat basilicumblaadjes dreven (= aandoenlijke poging tot verse muntthee).Lief!!!
Ja, vond het zo lief dat ik onder het toeziend oog van dochter het hele glas heb leeggedronken.
Ha, ha, heerlijk hè, al die verwennerijen

Ik heb van Dochter ook eens koffie gekregen: koud water + gemalen koffie... Heerlijk!

Leuk om jullie verhalen te lezen.

En na een afschuwelijke kant-en-klaar-maaltijd wegens tijdgebrek, verlang ik bijna weer naar die boterham...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven