Vijf spruiten en nog veel meer
dinsdag 19 augustus 2008 om 21:27
Ik las net nog dat stukje wat je schreef over ouders in de buurt, ik kan mij voorstellen dat je dat mist!
Fijn dat kleine D het toch goed doet op school en dat C hem bracht.
M brengt Tijn meestal en ik alleen op woensdag.
Hij vindt het trouwens nu allemaal leuk, school, overblijf en NSO.
Wel weer veel wakker 's nachts maar verder vrolijk en stoer!
iets voor jezelf kopen lukt niet, heb ik ook altijd!
Maar die Nike jas is wel erg goedkoop!
lekker hè dat gefrunnik, heerlijk!
Ik ben net terug van hardlopen, morgen weer!
En morgen een mini meeting van viva meiden!
Fijn dat kleine D het toch goed doet op school en dat C hem bracht.
M brengt Tijn meestal en ik alleen op woensdag.
Hij vindt het trouwens nu allemaal leuk, school, overblijf en NSO.
Wel weer veel wakker 's nachts maar verder vrolijk en stoer!
iets voor jezelf kopen lukt niet, heb ik ook altijd!
Maar die Nike jas is wel erg goedkoop!
lekker hè dat gefrunnik, heerlijk!
Ik ben net terug van hardlopen, morgen weer!
En morgen een mini meeting van viva meiden!
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:28
11 kansen maar....
Ik vind het idee van J op een scooter ook niks, over 2 jaar een auto dan maar
Heb je nog wat leuks gekocht in Tilburg?
Het was heel gezellig met de meiden woensdag, een beetje a là Rozengeur en wodka lime, jammer dat je er niet bij was!
Vanavond gaan we met zijn allen in een hottub, lijkt mij wel lachen.
Zo nu weekend,pfffff...
Valt toch wel weer tegen zo'n 1e werkweek, ben nu al kapot, over 8 weken weer vakantie
Ik vind het idee van J op een scooter ook niks, over 2 jaar een auto dan maar
Heb je nog wat leuks gekocht in Tilburg?
Het was heel gezellig met de meiden woensdag, een beetje a là Rozengeur en wodka lime, jammer dat je er niet bij was!
Vanavond gaan we met zijn allen in een hottub, lijkt mij wel lachen.
Zo nu weekend,pfffff...
Valt toch wel weer tegen zo'n 1e werkweek, ben nu al kapot, over 8 weken weer vakantie
anoniem_30349 wijzigde dit bericht op 22-08-2008 13:29
Reden: taalfotuje...
Reden: taalfotuje...
% gewijzigd
zondag 24 augustus 2008 om 19:36
Het was wel leuk hoor in de tub, gezellig met Muna, Zoyla, Sandra en Moppetoet.
Ik heb alleen behoorlijk mijn hand verbrand aan de schoorsteen, niks zeggen natuurlijk maar auwwww....
En die after-massage was heerlijk
Goh C een weekje vrij en dan maar klussen, haha weet je niks anders als alle kinderen naar school/ peuterspeelzaal zijn?
Of gaat M nog niet?
Hier verder lekker weekend gehad, gisteren 2 verjaardagen van kinderen van vriendinnen en 's avonds eindelijk eens met zijn 2en.
K had een slaapfeestje en de oudsten waren bij paps.
Privacy heb je niet met pubers in huis en dat mis ik nog wel eens.
Vanmiddag naar een festival hier in de buurt geweest met de kinderen.
Straks hardlopen en morgen allemaal weer aan het werk en naar school.
Ga straks nog een sollicitatiebrief schrijven maar ik twijfel zoals altijd of ik die baan wel wil!
Veel plezier met C deze week, ik vind het altijd wel gezellig samen thuis en aangezien die man van jou veel werkt is het ook wel goed denk ik!
Ik heb alleen behoorlijk mijn hand verbrand aan de schoorsteen, niks zeggen natuurlijk maar auwwww....
En die after-massage was heerlijk
Goh C een weekje vrij en dan maar klussen, haha weet je niks anders als alle kinderen naar school/ peuterspeelzaal zijn?
Of gaat M nog niet?
Hier verder lekker weekend gehad, gisteren 2 verjaardagen van kinderen van vriendinnen en 's avonds eindelijk eens met zijn 2en.
K had een slaapfeestje en de oudsten waren bij paps.
Privacy heb je niet met pubers in huis en dat mis ik nog wel eens.
Vanmiddag naar een festival hier in de buurt geweest met de kinderen.
Straks hardlopen en morgen allemaal weer aan het werk en naar school.
Ga straks nog een sollicitatiebrief schrijven maar ik twijfel zoals altijd of ik die baan wel wil!
Veel plezier met C deze week, ik vind het altijd wel gezellig samen thuis en aangezien die man van jou veel werkt is het ook wel goed denk ik!
donderdag 28 augustus 2008 om 21:14
Geeft toch niet maar ik ben het topic steeds kwijt
Dus zaterdag ben je hier in de buurt, Tijn is dan jarig dus we hebben gebak!,
Dus 2 keer uit eten, gezellig is dat, wij waren gisteren op een festival hier, eerst met vriendin en later kwamen de mannen ook.
De kinderen hebben de hele middag lekker gespeeld en daarna met zijn allen gegeten, lekker zo'n vakantie gevoel.
Ik had Tijn thuis gehouden gisteren, hij was erg moe en moest echt even bijkomen.
Leuk alles weer fris en geel is een mooie kleur!
Ik heb net hard gelopen, ga zo douchen en dan een boodschappenlijst maken, kan ik na mijn werk alle verjaardags+ wekelijkse boodschappen doen.
Oudste bakt een spidermantaart, dus die ophalen en dan het huis wat poetsen
pff...
Dus zaterdag ben je hier in de buurt, Tijn is dan jarig dus we hebben gebak!,
Dus 2 keer uit eten, gezellig is dat, wij waren gisteren op een festival hier, eerst met vriendin en later kwamen de mannen ook.
De kinderen hebben de hele middag lekker gespeeld en daarna met zijn allen gegeten, lekker zo'n vakantie gevoel.
Ik had Tijn thuis gehouden gisteren, hij was erg moe en moest echt even bijkomen.
Leuk alles weer fris en geel is een mooie kleur!
Ik heb net hard gelopen, ga zo douchen en dan een boodschappenlijst maken, kan ik na mijn werk alle verjaardags+ wekelijkse boodschappen doen.
Oudste bakt een spidermantaart, dus die ophalen en dan het huis wat poetsen
pff...
anoniem_30349 wijzigde dit bericht op 31-08-2008 12:10
Reden: reclame.....
Reden: reclame.....
% gewijzigd
vrijdag 29 augustus 2008 om 09:44
Halloooooo
Hier ben ik eindelijk weer eens. Op een of andere manier zit ik de laatste tijd erg weinig achter de pc. Ben telkens nog van alles aan het regelen of heb visite. Ook staat de pc nu niet meer middenin de woonkamer, dus ik ga er ook minder snel achter zitten.
Jullie hebben nog steeds wel gezellig gekletst?!?
Nou ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik ook niet zo'n zin heb gehad, en nog steeds niet zo, om veel te typen of mailen. Ligt absoluut niet aan jullie, maar ik heb dus denk ik een pc-dip. oef, klinkt dat ernstig???
Ik check nog wel mijn mailbox elke dag en als jullie een dringend bericht hebben kunnen jullie beter op de hyves krabbelen of mailen. Dan krijg ik vanzelf een mailtje binnen en weet ik dat ik ff moet kijken.
Ik hoop dat ik er binnenkort weer meer tijd voor kan vrijmaken en er ook weer meer zin in heb. Ik breek gewoon af en toe eens in, is dat ook okay?!?
Gaat het weer allemaal goed op de scholen? Hier wel. Lisanne heeft het erg goed naar de zin in de nieuwe klas en Kim is zo'n kleine held op de nieuwe PSZ. Ze doet net of ze er al maanden komt. Stoer ding!
Darsj, is de molenhoek mooi geworden??
Ik vind het gezeelig dat julile as zondag komen. tot dan.... gr. Anna
Hier ben ik eindelijk weer eens. Op een of andere manier zit ik de laatste tijd erg weinig achter de pc. Ben telkens nog van alles aan het regelen of heb visite. Ook staat de pc nu niet meer middenin de woonkamer, dus ik ga er ook minder snel achter zitten.
Jullie hebben nog steeds wel gezellig gekletst?!?
Nou ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik ook niet zo'n zin heb gehad, en nog steeds niet zo, om veel te typen of mailen. Ligt absoluut niet aan jullie, maar ik heb dus denk ik een pc-dip. oef, klinkt dat ernstig???
Ik check nog wel mijn mailbox elke dag en als jullie een dringend bericht hebben kunnen jullie beter op de hyves krabbelen of mailen. Dan krijg ik vanzelf een mailtje binnen en weet ik dat ik ff moet kijken.
Ik hoop dat ik er binnenkort weer meer tijd voor kan vrijmaken en er ook weer meer zin in heb. Ik breek gewoon af en toe eens in, is dat ook okay?!?
Gaat het weer allemaal goed op de scholen? Hier wel. Lisanne heeft het erg goed naar de zin in de nieuwe klas en Kim is zo'n kleine held op de nieuwe PSZ. Ze doet net of ze er al maanden komt. Stoer ding!
Darsj, is de molenhoek mooi geworden??
Ik vind het gezeelig dat julile as zondag komen. tot dan.... gr. Anna
zondag 31 augustus 2008 om 12:10
vrijdag 5 september 2008 om 22:42
Ach beter een broekje van Kim dan helemaal geen!
Winschoten is leuk, heb ik mijn auto gekocht. (f)
Tijn zijn verjaardag was super, van 's ochtends 10 tot 's avonds 10 visite, warm weer en een lading cadeaus waaronder heel veel playmobil.
Hij speelt er veel mee dus een schot in de roos.
Maandag heeft hij getrakteerd op school en op de NSO en dat deed hij ook heel stoer.
Hij ging met een vriendje de klassen rond, net 4 ik vond het wel dapper van hem.
Verder een drukke week gehad, veel gedoe op het werk en met puberdochter.
Morgen verjaardag neefje, afzwemmen van K voor reddingszwemmen en daarna een bbq met de hele straat.
43 volwassenen en 30 kinderen.
Ik hoop maar op beter weer!
Fijn weekend!
Winschoten is leuk, heb ik mijn auto gekocht. (f)
Tijn zijn verjaardag was super, van 's ochtends 10 tot 's avonds 10 visite, warm weer en een lading cadeaus waaronder heel veel playmobil.
Hij speelt er veel mee dus een schot in de roos.
Maandag heeft hij getrakteerd op school en op de NSO en dat deed hij ook heel stoer.
Hij ging met een vriendje de klassen rond, net 4 ik vond het wel dapper van hem.
Verder een drukke week gehad, veel gedoe op het werk en met puberdochter.
Morgen verjaardag neefje, afzwemmen van K voor reddingszwemmen en daarna een bbq met de hele straat.
43 volwassenen en 30 kinderen.
Ik hoop maar op beter weer!
Fijn weekend!
zaterdag 13 september 2008 om 19:27
Ik ben er nog maar had even niet op dit topic gekeken!
Fijn dat je weer beter bent!
Die inentingen vind ik altijd zo zielig, doet echt zeer man!
J gezakt, arm kind. Dat op die scooter is niks maar je gunt het haar wel.
Ja die ouderavonden, ik heb er soms geen zin meer in maar ga meestal wel.
Ik heb al zoveel scholen gehad met de kinderen en natuurlijk werk ikzelf ook al jaren in het onderwijs dus weet alles wel... \\:-)//
Vandaag zit je dus in Leeuwarden, heerlijk weer erbij dus in de tuin zitten denk ik.
Jammer dat je niet kunt blijven slapen en dat C moet werken.
Ach met dochter gaat het zoals altijd op en neer.
School en stage gaan prima ( voor hoelang??) en ze werkt ook nog steeds bij dat woonwarenhuis.
Oudste D is in januari klaar met school en wordt dan bedrijfsleider bij de zaak waar hij al jaren werkt in de weekenden en de vakanties.
Wil dan een huis gaan kopen, pfff....ik word oud!
Het idee, mijn kind met een koophuis...
Vandaag heerlijk tuindingen gekocht en in de tuin gewerkt.
Straks kaarsjes aan en met K naar weddinghuppelpup kijken.
Fijn weekend nog!
Fijn dat je weer beter bent!
Die inentingen vind ik altijd zo zielig, doet echt zeer man!
J gezakt, arm kind. Dat op die scooter is niks maar je gunt het haar wel.
Ja die ouderavonden, ik heb er soms geen zin meer in maar ga meestal wel.
Ik heb al zoveel scholen gehad met de kinderen en natuurlijk werk ikzelf ook al jaren in het onderwijs dus weet alles wel... \\:-)//
Vandaag zit je dus in Leeuwarden, heerlijk weer erbij dus in de tuin zitten denk ik.
Jammer dat je niet kunt blijven slapen en dat C moet werken.
Ach met dochter gaat het zoals altijd op en neer.
School en stage gaan prima ( voor hoelang??) en ze werkt ook nog steeds bij dat woonwarenhuis.
Oudste D is in januari klaar met school en wordt dan bedrijfsleider bij de zaak waar hij al jaren werkt in de weekenden en de vakanties.
Wil dan een huis gaan kopen, pfff....ik word oud!
Het idee, mijn kind met een koophuis...
Vandaag heerlijk tuindingen gekocht en in de tuin gewerkt.
Straks kaarsjes aan en met K naar weddinghuppelpup kijken.
Fijn weekend nog!

zondag 9 november 2008 om 17:11
Dank je Janneke. Ik vind ranja trouwens lekkerder dan spruitjes.
Tussen Mieflief en mij is het natuurlijk nog best pril allemaal, maar je loopt toch al snel tegen de consequenties van het hebben van zes kinderen aan. We zijn bijvoorbeeld aan het nadenken over de zomervakantie. Ik ben erg van het kamperen. Mieflief gaat meer voor een huisje. Compromis: huisje/luxe stacaravan op een leuke camping. Maar ja, waar vind je zoiets? En dan dus geen camping met laantjes stacaravans he.
En vervoer is ook zo leuk. Mieflief is bijna toe aan een nieuwe auto. Koopt hij dan nu al een 8-persoons (en welke dan?) of koopt hij een gewone auto. Ik heb nu geen auto, maar heb over een paar maanden wel beter zicht op mijn financien en kan dan bekijken of een kleine auto voor mij haalbaar is (ws wel).
Tussen Mieflief en mij is het natuurlijk nog best pril allemaal, maar je loopt toch al snel tegen de consequenties van het hebben van zes kinderen aan. We zijn bijvoorbeeld aan het nadenken over de zomervakantie. Ik ben erg van het kamperen. Mieflief gaat meer voor een huisje. Compromis: huisje/luxe stacaravan op een leuke camping. Maar ja, waar vind je zoiets? En dan dus geen camping met laantjes stacaravans he.
En vervoer is ook zo leuk. Mieflief is bijna toe aan een nieuwe auto. Koopt hij dan nu al een 8-persoons (en welke dan?) of koopt hij een gewone auto. Ik heb nu geen auto, maar heb over een paar maanden wel beter zicht op mijn financien en kan dan bekijken of een kleine auto voor mij haalbaar is (ws wel).
zondag 9 november 2008 om 19:21
Wij hebben toen na een jaar een 7 persoons gekocht vanwege de vakantie.
Zijn de kinderen van jouw vriend in dezelfde leeftijd als die van jou?
Onze eerst gezamenlijke vakantie was met zijn 2 kinderen en mijn jongste.
Dat jaar daarna zijn we met alleen mijn kinderen geweest.
Het zijn moeilijke keuzes soms omdat je ook allebei een ex hebt met eventuele vakantiewensen en banen enz....
Het moeilijke aan een relatie als je al kinderen hebt is dat je vrij snel met beide benen op de grond staat, je bent wel heel erg verliefd maar je moet direct vader en moeder spelen als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus geniet van elke moment!
Zijn de kinderen van jouw vriend in dezelfde leeftijd als die van jou?
Onze eerst gezamenlijke vakantie was met zijn 2 kinderen en mijn jongste.
Dat jaar daarna zijn we met alleen mijn kinderen geweest.
Het zijn moeilijke keuzes soms omdat je ook allebei een ex hebt met eventuele vakantiewensen en banen enz....
Het moeilijke aan een relatie als je al kinderen hebt is dat je vrij snel met beide benen op de grond staat, je bent wel heel erg verliefd maar je moet direct vader en moeder spelen als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus geniet van elke moment!

zondag 9 november 2008 om 19:46
Janneke, zijn kinderen zijn 12 (meisje met Down syndroom), bijna 10 en 5 (jongens). De mijne zijn 8, 5 en 3. Volgt elkaar leuk op dus.
Ik denk dat wij gewoon in Nederland blijven het eerste jaar. Zijn jongens, zijn evenals de mijne, niet de allermakkelijkste. Ik zit liever geen 1000 km in de auto met vechtende/krijsende jongens.
Het is inderdaad zo dat je direct tot nadenken en keuzes gedwongen wordt. Als wij willen samenwonen: waar en hoe? We kunnen bijna niet zomaar gaan samenwonen, want dan gaan de kinderen er qua ruimte enorm op achteruit. En het moet voo de kinderen ook leuk zijn, anders wordt het voor het hele gezin niet leuk.
Ik denk dat wij gewoon in Nederland blijven het eerste jaar. Zijn jongens, zijn evenals de mijne, niet de allermakkelijkste. Ik zit liever geen 1000 km in de auto met vechtende/krijsende jongens.
Het is inderdaad zo dat je direct tot nadenken en keuzes gedwongen wordt. Als wij willen samenwonen: waar en hoe? We kunnen bijna niet zomaar gaan samenwonen, want dan gaan de kinderen er qua ruimte enorm op achteruit. En het moet voo de kinderen ook leuk zijn, anders wordt het voor het hele gezin niet leuk.
zondag 9 november 2008 om 19:53
Pfff...dat zijn nog jonge kinderen!
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de vakantie te splitsen en dan 2 keer met 3 kinderen weg te gaan.
Als ik het zo lees dan is het voor jullie zelf geen vakantie want 6 kinderen is heftig spreek ik uit ervaring.
En ga samen ook een paar dagen weg kan ik je aanraden.
De 1e 2 jaar hebben wij dat regelmatig gedaan en dat is echt een oppepper voor je verse relatie.
Wij zijn wel snel gaan samenwonen, trouwen zelfs direct en hebben een groot huis gekocht toen.
Maar achteraf gezien was dat een grote gok die gelukkig goed heeft uitgepakt maar het had ook anders kunnen lopen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de vakantie te splitsen en dan 2 keer met 3 kinderen weg te gaan.
Als ik het zo lees dan is het voor jullie zelf geen vakantie want 6 kinderen is heftig spreek ik uit ervaring.
En ga samen ook een paar dagen weg kan ik je aanraden.
De 1e 2 jaar hebben wij dat regelmatig gedaan en dat is echt een oppepper voor je verse relatie.
Wij zijn wel snel gaan samenwonen, trouwen zelfs direct en hebben een groot huis gekocht toen.
Maar achteraf gezien was dat een grote gok die gelukkig goed heeft uitgepakt maar het had ook anders kunnen lopen.

zondag 9 november 2008 om 20:01
Eerste weekendje weg samen staat gepland Janneke.
Vakantie splitsen is geen optie vrees ik. Tenzij we niet uit de planning met beide exen komen, dan zal het wel moeten.
Ik heb een nieuwe baan met minder vakantiedagen dan voorheen, dus ik kan in de zomervakantie niet meer zo makkelijk heel veel vrij nemen.
Op zich lijkt het me heftig met die zes kinderen. Aan de andere kant zie ik ook wel voordelen. Mijn oudste en zijn oudste trekken bijvoorbeeld erg naar elkaar toe en zijn erg rustig samen. Ze hebben wel wat dezelfde karaktertrekken en als ze samen zijn, hebben ze minder last van hun jongere broertjes. En die trekken dan ook weer erg naar elkaar (zijn vriendjes van school) toe.
Ach, we zullen zien.
Zijn oudste is op zich een makkelijk meisje. Ze is meestal wel tevreden en gelukkig. Zolang er bedrijvigheid om haar heen is op vakantie, zal ze zich waarschijnlijk wel vermaken.
Vakantie splitsen is geen optie vrees ik. Tenzij we niet uit de planning met beide exen komen, dan zal het wel moeten.
Ik heb een nieuwe baan met minder vakantiedagen dan voorheen, dus ik kan in de zomervakantie niet meer zo makkelijk heel veel vrij nemen.
Op zich lijkt het me heftig met die zes kinderen. Aan de andere kant zie ik ook wel voordelen. Mijn oudste en zijn oudste trekken bijvoorbeeld erg naar elkaar toe en zijn erg rustig samen. Ze hebben wel wat dezelfde karaktertrekken en als ze samen zijn, hebben ze minder last van hun jongere broertjes. En die trekken dan ook weer erg naar elkaar (zijn vriendjes van school) toe.
Ach, we zullen zien.
Zijn oudste is op zich een makkelijk meisje. Ze is meestal wel tevreden en gelukkig. Zolang er bedrijvigheid om haar heen is op vakantie, zal ze zich waarschijnlijk wel vermaken.