Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Hoi MH en Bieb...

Gefeliciteerd met jullie knullen....

Liefs

OPM

de kids & babygirlie Stacy ( nu bijna 4 maandjes alweer)
Ik leef nog hoor!!!!

Ben druk bezig met het bijlezen van het vorige topic en dat duurt erg lang.... Mijn laatste posting stond op blz 15, damn.

Voor wie het nog niet weet, ik ben bevallen en dus druk, hahaha!!!

Maar men wat is het genieten met die kleine vent!!!!!

Bevalling ging supersnel, de vk toucheerde me en toen ging ik tijdens een wee van 3 naar 5 cm. Tja, die besloot dus maar meteen te blijven. Ik had de appels geschild maar kwam dus niet verder met de taart.....

Even leek het erop dat de weeen wat minder werden maar na wat wandelen kwam het weer goed op gang. Net toen ik zei dat die persweeen nu wel eens mochten gaan komen, kwam het ook direct! 10 minuten persen en daar was onze beste man!!! Toen het koppie stond voelde ik me inscheuren...... Ik ben gescheurd op twee plekken waarvan 1 rondom 'het meest gevoelige deel van het vrouwelijk lichaam'....... Iemand enig idee????? Dat schijnt daar niet te verdoven te zijn dus ben ik gehecht terwijl ik alles voelde; dat is KUT!!!!! Ik heb liggen gillen en janken als een klein meisje en was zo gespannen dat de kramp in mijn benen schoot. Wat een hel!

Maar toen dat eieieieieindelijk klaar was waren we dol en dol gelukkig!!! Een kleine vent! Ben zo blij!!!!!!

De bv ging af en toe goed en af en toe niet. Hij heeft moeite met aanhappen, spert zijn mond niet ver genoeg open. Daarom heb ik geregeld moeten kolven voor hem. Op de laatste dag van de kraamhulp dronk hij helemaal niet bij me. Steeds een uur lang proberen en daarna toch maar een flesje gegeven. Toen de hulp wegging heb ik zitten janken....... Ik zag het helemaal niet meer zitten. Toen we kabouter eenmaal een flesje gingen geven had ze geen zin meer om veel moeite te doen en we weten wat dat van haar moeder vroeg....

Dat wilde ik niet meer maar het leek wel heel erg die kant op te gaan. Mijn moeder gooide er nog een schepje bovenop door te zeggen dat ik toch best wel weer kon kolven???? Want dat was toch helemaal niet zo erg????

De kraamhulp vond het vreselijk om mij zo achter te moeten laten en regelde dat ze nog een dagje komen kon. Vanaf toen heeft hij alleen nog maar bij me gedronken en gaat mijn zelfvertrouwen en zijn techniek alleen maar vooruit!

Hij komt als een gek aan want hij woog na een week al 200 gram meer dan bij de geboorte en hij komt iedere 4 uur voor een voeding. Hij krijgt dus maar 6 voedingen per dag terwijl kabouter er toen 11 kreeg!!!! Vannacht zat er zelfs een keer 5,5 uur tussen!!!! Lekker hoor, haha!

Ga nu even snel verder lezen en ben benieuwd wanneer ik daar mee klaar ben en hier weer actief mee kom doen..... Krijg vanmorgen en vanmiddag ook nog visite namelijk..... Wees geduldig zal ik dus maar zeggen, hihi.
Hey MH, leuk dat je er weer bent!

En super dat jullie zo genieten!

Wat vindt kabouter er allemaal van?

Hoop dat je BV zo goed blijft gaan, mooi toch zo!

Ik ben ook gehecht zonder verdoving, de prikjes voor de verdoving zouden er net zoveel zijn als de hechtingen, dus dan maar zonder, maar leuk is anders inderdaad......

Kris, heb je nou speciaal voor mij dat plaatje opgesnorreld?
Ja
De volgende keer moeten we via hyves afspreken hoe we ons nieuwe topic gaan noemen

MH, wat klink jij blij, gelukkig, verliefd, stralend en noem maar op. Geweldig om te lezen!!!

Ontzettend lief dat de kraamhulp nog een dag langer is gebleven en de tijd voor jou en je kleine kerel heeft genomen. Ben zo blij voor jullie dat de bv nu een stuk beter gaat. Ik weet zeker dat het je gaat lukken deze keer. Mocht het niet lukken dan heb je er zeker alles aan gedaan om het te doen slagen. Je bent een topper!

Kris, ze is zo wild op de wc dat ze het krukje door de hele badkamer schopt, ze is compleet in paniek. Zo zielig. Het is niet alleen paniek, je ziet echt dat ze ontzettend veel pijn heeft. Die stomme dokter van mij belt ook maar niet terug, vanmorgen heb ik hem om kwart voor negen gebeld maar hoor nog niks. Ik krijg al pijn in mijn moederhartje als ik er aan denk dat ze straks weer naar de wc moet (laat ik uiteraard niet aan meis merken)

Straks weer een meting, vanmorgen gaf hij een heel vaag tweede streepje aan. Beetje hoop dat het morgenmiddag gaat worden.
Wat een eikel van een dokter heb jij! Misschien de tijd dat je wacht gebruiken om een andere HA te zoeken?
Oh Zitah, wat zielig!

Helpt roosvicee laxo niet bij haar, is lekker en maakt de ontlasting lekker zacht. Lost het probleem natuurlijk niet op, maar helpt wel een beetje. Gossie, arme meid!

En jij succes weer, spannende dagen weer!

Zie je het een beetje zitten?

Kris, wat lief van je!

Heb je dat op een algemeen ruiltopic gevonden?

Ik heb nog een stuk of 5 dubbele plaatjes, misschien kan ik die ook wel slijten, of als iemand die hier wil hebben?

Missen nog zo'n 100 plaatjes geloof ik haha, maar R was de belangrijkste die in dat boek moest.

Het is nu een sport geworden op het werk, wie het eerst z'n boek vol heeft, die wie plaatjes overheeft?????
Het gaat toch niet over de voetbalplaatjes he hahahaha... Dames het is een vrouwentopic !!!

Ik heb net een lijstje opgevraagd voor nieuwe HA'sen Kris :-)

Roos, haar ontlasting is niet dik en ze heeft lactulose. Ze heeft eerder een keer lactulose moeten nemen daar gaf ik ook roosvicee laxo bij... was iets teveel van het goede meis kreeg er erg buikpijn van, en dat willen we natuurlijk ook niet.

Ik zie het nu beter zitten dan de andere keren. Het voelt fijner dat ik door follikelmetingen ook in de gaten wordt gehouden, al ben ik nog steeds niet over de schaamte heen voor een operatie kijkdoos. Ik blijf het genant vinden. Sowieso moet mijn kapsel down there wat anders dan normaal en dat vind ik al kut (letterlijk en figuurlijk )

Ik ben er vrij relaxed onder (sta zelfs al op het punt om te stoppen, het is prima zo maar man wil nog niet stoppen) maar voel me nu wel wat onrustig worden in mijn lijf.
de stapel dubbele van oudste ligt hierboven, dus mail me maar welke je mist, dan zal ik eens kijken (moet toch Ron jouw kant uit sturen nu, dus misschien is er wat gezelschap voor hem in de enveloppe ). Ron komt idd van het ruiltopic op overig, is erg leuk! Zou er ook eens kijken als ik jou was, want er zit iemand heel dicht in de buurt bij jou met allerlei leuke meisjesspeeltjes, dus wie weet. Je zult zelf genoeg ruilmateriaal hebben, niet waar?
Dan ga ik zeker even op dat topic kijken, wist niet dat het bestond!

En ik zal even zeggen wat ie mist!

Hij zal serieus heel blij zijn met Ron en alles wat ie erbij krijgt hoor!

Dus ja Zitah, het gaat over de plaatjes......hihi

Oh sorry, van meis had ik het niet goed genoeg gelezen dan, wist niet dat ze al bekend was met lactulose gebruik.

Hoop dat je een fijne nieuwe huisarts vindt!

Fijn dat je het nu wat beter ziet zitten!

Spannend allemaal hoor!
Ik zal je straks even mail Kris welke hij mist, volgens mij wel meer dan 100 haha.

Zal ik gewoon de nummers noemen?
Roos, geen sorry zeggen hoor. Je komt met advies, daar ben ik blij mee al kan ik er nu weinig mee.

Net met HA gebeld, hij denkt echt dat het een scheurtje is en wil afwachten tot maandag. Sinds gister werkt de lactulose een beetje, daarvoor had ze nog harde en dikke ontlasting. Hij denkt dat het nu nog wel pijnlijk zal zijn maar dat het scheurtje nu zal genezen nu de ontlasting wat dunner is. Als het maandag nog zo'n drama is gaan we overleggen met een kinderarts over hoe nu verder. Brrrrrr, ik heb het zo te doen met mijn meisje! Kan wel janken.

Hihi, stelletje voetbalmutsen zijn jullie toch ook.

Meis deelt al haar plaatjes uit aan de jongetjes uit haar klas, vind ik zo ontzettend lief van haar
Aloha!

Zo jullie kletsen een nieuw topic al snel vol hoor haha!

MH, welkom terug!

Je klinkt heerlijk verliefd! geweldig zeg....

En met die bv zal het vast en zeker helemaal goed komen.

Het is nu al wel een heel groot voordeel dat het drinken gewoon lukt en wat een super kraamhulp zeg!

Hier kan ik jullie helaas niet helpen aan de vb-plaatjes :-)

Zitah, dat klinkt hoopvol van die follikelmeting, ik duim weer eens hard met je mee!

En wat zielig zeg van je meisje en haar ontlasting!

Lactulose heeft idd even tijd nodig eer het werkt.

Toen sem die scheurtjes rond zijn anus had moest ik het heel dik insmeren met sudocreme en dat hielp best goed, de scheurtjes genazen snel, misschien ook nog een idee?

Als het goed vettig is dan voelt ze het mss ook wat minder....

Krissie, heb jij nog iets ondernomen wb het dagverblijf van bram?

Ik ben trouwens wel ontzettend benieuwd hoe het met bieb gaat, ik lees niets op haar site.

Vraag me af of ze al naar huis mag!
anoniem_11320 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 11:16
Reden: Gezellig kleurtje
% gewijzigd
H5, hoe zijn de andere dagen op het kdv gegaan?

En ben je zelf alweer opgeknapt?

Jannes, wow alweer bijna 20 weken!!

Bizar zeg, weet nog hoe je toen vertelde dat je zo erg twijfelde voor een 2e.....nog even en is het alweer zover!

Willen jullie straks het geslacht weten?

En wat is daan stoer geweest!!

Gelukkig is het snel weer over hé?!

Had ie nog een bloedneus gehad thuis of niet meer?
*sorry inbreker , ken rebels dus lees wel eens mee*

Anan, je bedoelt gewoon peuter dekbedhoesjes toch? Die verkoopt hema volop, met ook vele kleuren hoeslakens.

* sluipt weer weg*
Jaaaa! er staat een foto van de prachtige kleine man op bieb's site!

Hij is echt heel erg mooi!
Op deze manier mag je altijd inbreken hoor!

Roos, mail idd de nummers maar! Oudste heeft andere jaren hier bij de plus voor de deur gestaan en als meisje tussen de jongens ben je ernstig in het voordeel. Maar zij kende de truc dus al en is gelijk op 2 januari voor de AH gaan posten en had met een week haar boek vol. En een berg dubbele Als ik er veel voor je heb, moet ik alleen ff overleggen, het zijn tenslotte haar kaartjes (maar een paar mist ze niet, hihi, gemeen hè? Moet ze ze maar opruimen!).

H5, hoe is het bij jou? En ADL, weer opgeknapt? Moest erg lachen om jouw reactie op het schoonmaakverhaal, ik ben nog veel erger, kom nergens aan toe momenteel, haha!

MH, wat klink je heerlijk gelukkig! Fijn dat de bv nu zo goed gaat, daar had je zo op gehoopt en het is je zo gegund

jh.,.b 6btg h g nmmny (namens bram)...dus tot straks
Zitah, van vsm is er een gelei tegen fissura ani (scheurtje bij anus). Misschien kun je dat voor haar halen? Breek m'n hoofd over hoe het ook weer exact heet, maar ff googlen of in de winkel vragen en dan lukt het vast wel het te vinden.

Ik ga de foto van Felix eens even bekijken!

Ben ook heel benieuwd hoe ze het maken!

Ik kan jou dus geen plezier doen met onze dubbele plaatjes Kris, haha, boek al vol met een week!
Kris, you've got mail en niet lachen hoor!

ik ga ff kijken! Er is op het ruiltopic iemand die ze spaart voor de kids waarmee ze werkt, dat zijn geen kids bij wie het vanzelf gaat, dus als je je plaatjes kwijt wilt...Marels mailen!

Wat een lievertje is Felix!!
Ik ga het eens opzoeken Krissie.

Wat kan Bram goed typen zeg!
Hou op, hij ramt ijkans mijn toetsenbord in twee, maar er zat wat dwars, dus hij moest ff rechtop (en mama zat zo lekker te forummen, ontaarde moeder, haha)
Goede tip Roos, thanx.

even snel, moet meis zo ophalen.

morgen inseminatie en maandag misschien nog een keer
Mooi zo Zitah, fijn dat je deze keer goed in de gaten gehouden wordt, geeft toch wat meer zekerheid (voor zover mogelijk dan)
Zitah, denk aan je. Dikke kus

Wat zielig voor meis! Hoop dat het snel beter gaat, hier geen tips, sorry

Rebels, weten jullie eigenlijk het geslacht van jullie kleintje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven