Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Mmmm niet dus......hoe?????

H5, zusje moet nog 9 weken, ze had nog veel vakantie uren staan die heeft ze van te voren opgenomen, en gezien haar werk wa sze verplicht om 6 weken van te voren te nemen....vandaar dat ze nu al met verlof is....

Gaat super met haar, alleen heeft ze onverklaarbare bloedarmoede, hopen dat dat overgaat, anders mag ze niet thuis bevallen, wil ze graag vandaar.
Kies kleur, klik daarna op 'geslecteerde kleur'
geselecteerde dus......
Even lekker ego:

T zit er weer in ... en romanticus heeft superzwemmers

gister 26 mln, vandaag 75 mln (!) Wel apart omdat er gister meer tijd tussen zat dan vandaag. Vandaag ook niks verloren (voor zover je dat kan merken iig) dus alle 75 mln zijn nu hard aan het vechten om de eerste prijs

Ik heb het al vaker gezegd maar die gynaecoloog is echt geweldig. Na de inseminatie moet ik altijd een kwartiertje blijven liggen, doet ie de stoel extra achterover, spotlicht uit en een sfeerlichtje aan. Vervolgens loopt hij weg om na een halve minuut weer terug te komen met wat tijdschriften "was ik nog vergeten" zei die ook nog. Geweldig toch! Wat mij betreft mag hij de titel gynaecoloog van het jaar krijgen.
Zitah, dat klinkt echt als een hele fijne gyn! Nu maar hopen dat er een echte winnaar is. Hup Sep (?)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier vandaag alleen een dagje met Felix en ik heb echt ontzettend veel gedaan! De hele bovenverdieping opgeruimd en schoongemaakt etc etc. Komt door het mooie weer hoor. Een soort verlate nesteldrang en voorjaarsschoonmaak.

Anan, hele dikke knuffel! Hopelijk krijgen jullie snel een doorverwijzing naar de kinderarts! Dit is echt niet normaal meer? En Bloem jij ook een dikke knuffel! Hopelijk neemt iemand binnenkort jou en je meisje eens serieus!

Roos en parelman: GEFELICITEERD!!!!!!!!!

75 miljoen?????

Nah, als dat de jackpot niet is.......!!
Waarom zo veel???? Er is er toch maar eentje nodig? Overdreven gedoe, haha.

Aan de meiden die ervaring hebben met Lilypadz; stinken die van jullie ook zo erg?????
Regina, hier werkt trouwens vaseline lanette crème vrij redelijk. Maar ik ga nu die crème van parel eens proberen (wordt vervolgd)
@ Zitah,goed joh 75 miljoen zwemmers,oww meis ik hoop en gun je zo erg dat het deze maand gelukt is,ik ga echt zonder gekheid elke dag een kaarsje branden voor je ,en ik hoop met alles wat ik heb dat het zal helpen

@MH,ja klopt ,van Isa was ik gelijk de eerste keer zwanger,we hebben nog 5 embryo's over en die gaan ze nu dus gebruikentis dat ik nu nog menstrueer,anders had ik over 2 weken al kunnen beginnen met de pillen

dus nu wachten we komende menstruatie af en op cyclusdag 2 moet ik gaan beginnen met innemen van pillen en dan heb ik ook al terugplaatsing..gaat erg snel he? nu mogen we kiezen of we 1 of 2 embryo's laten terugplaatsen haha
wauw diamond wat spannend en wat gaat het snel ineens!!!!

Weten jullie al of er 1 of 2 teruggeplaatst gaan worden?

Goed joh!!

(ben stiekem heel jaloers op jullie dappere beslissingen voor een 2e kindje!)
Nou zeg: Kaj kwam gisteren rond 23:15 uur voor een fles, An-man heeft deze gegeven en hem gewoon weer in zijn eigen bedje gelegd. En vanmorgen werden we om 6:15 uur wakker van zijn gehoest!!!

Wauw zeg, hij kan dus wel in zijn eigen bedje slapen...

Misschien was het maar eenmalig, maar we hebben wel weer even een nachtje bij kunnen tanken.

Zitah, mijn duimen draaien hoor!

Roos, een dag te laat maar nog van harte met je verjaardag!

Heb je een leuke dag gehad?

Bedankt voor jullie medeleven, doet me echt goed!!

Nu nog een beetje medeleven van de dokter, hahaha.

An-man gaat (op advies van Kris) maandag bellen en laat zich NIET afschepen. We wachten het af...
Anan, als jouw man net als de mijne meer bereikt, richten we een "stomme dokters, luister eens naar moeders" hyve op, goed?

Er is hier zojuist een bak courgette verdampt, kleine man vindt het heeeeeerlijk. Jammer dat hij bij iedere eerste hap groente prrfffft doet, het spettert zo, alles zit onder de courgette....ik overweeg serieus om een poncho aan te doen bij de eerste happen, hihi
quote:krissie16 schreef op 14 maart 2009 @ 11:18:

Anan, als jouw man net als de mijne meer bereikt, richten we een "stomme dokters, luister eens naar moeders" hyve op, goed? Gaan we zeer zeker doen Kris!!!
quote:parel27 schreef op 13 maart 2009 @ 18:55:

75 miljoen?????

Nah, als dat de jackpot niet is.......!!

Ja veel he, ik stond er ook al van te kijken. Romanticus is hier alleen maar aan het glunderen.

Diamond, wat gaat het idd hard zo bij jullie. Fijn hoor!

We hebben hier gezinsuitbreiding.... meisje en mama hebben 2 konijntjes gekregen vanmorgen. Jette en Jip, hele lieve schattige pluizige kleine jonge konijntjes. Ze zijn 7 weekjes oud. Zo schattig! Jip (die is van mij) zit nu heerlijk warm in mijn nek... ben helemaal verliefd.

En ik voel me zwanger vandaag hahahaha.... tuurlijk kan dat niet zo snel maar ik heb tot nu toe een positief gevoel over de iui's... kan natuurlijk ook haast niet anders
Zitah, wat leuk en lief, konijntjes! Maar misschien nog wel fijner dat je je zo positief voelt over de IUI's.
AnAn, ik wilde nog een stukje schrijven voor je over het slapen,

maak je niet te druk erom dat je niet in eigen bed slaapt.

Zoals je weet heeft sem dat maandenlang gedaan en van de 1 op andere dag was het klaar.

Nu zelfs smiddags ook in zijn eigen bed! en sterker nog, hij wil niet eens meer bij ons liggen.

Het komt echt wel goed hoor met dat slapen....echt waar.

Sommige kindjes willen gewoon heel graag die geborgenheid voelen van hun mams en ik denk dat kaj dat ook heeft.

Zitah, aaaaaah wat lief!!!!

Komende 2 weken heel veel in handen houden die 2 dan worden ze supertam en is heel leuk!

Wij hebben ook zo'n poepie hier

En natuurlijk geweldig van die positieve vibe!
Zo, net de halve middag in de keuken gestaan voor alle hapjes want parelman viert zn verjaardag vandaag.

Gelukkig hebben we sem een poos voor de tv kunnen planten zodat we konden opschieten.

Nu even koken, douchen, optutten en kleine vent naar bed schoppen en dan hopelijk lekker veel bijkletsen met vrienden vanavond!
quote:parel27 schreef op 14 maart 2009 @ 17:22:

AnAn, ik wilde nog een stukje schrijven voor je over het slapen,

maak je niet te druk erom dat je niet in eigen bed slaapt.

Zoals je weet heeft sem dat maandenlang gedaan en van de 1 op andere dag was het klaar.

Nu zelfs smiddags ook in zijn eigen bed! en sterker nog, hij wil niet eens meer bij ons liggen.

Het komt echt wel goed hoor met dat slapen....echt waar.

Sommige kindjes willen gewoon heel graag die geborgenheid voelen van hun mams en ik denk dat kaj dat ook heeft.

Fijn dat je nog even reageert!

Ik was er altijd op tegen om kinderen tussen je in te leggen, maar ik piep nu wel anders.

Ik heb ook het idee dat Kaj die geborgenheid nodig heeft.

Tijdens de bevalling werd ie al afgenaveld toen alleen nog maar zijn koppie geboren was. De navelstreng zat zo strak om zijn keel, dus het kon niet anders.

Van de week zei ik nog tegen An-man: "Het voelt bij mij alsof die navelstreng nog niet echt doorgeknipt is, zo erg hangt Kaj aan me." Als ie tussen ons in ligt en begint te jammeren, krijgt An-man 'm wel weer stil maar dan duurt het even.

Ga ik heel dicht naast Kaj liggen zodat ie mijn ademhaling hoort, of pak ik zijn handje vast, dan is ie gelijk stil!!

Het idee dat we hem dan niet meer in zijn eigen bed zouden krijgen is een nooit onderzochte, dus nooit bewezen stelling.

En ik heb het van jou gehoord, en ook van een vriendin die altijd haar dochter in bed had (toen ze 1,5 was dacht vriendin 'en nu is het klaar', legde dochter vanaf toen in haar eigen bed en dochter heeft er nooit een probleem van gemaakt), dus ik ga er vanuit dat er bij ons ook een moment komt dat ie altijd in zijn eigen bedje gaat slapen. Hij kan het wel, want vannacht heeft ie gewoon in zijn eigen bed op zijn eigen kamer geslapen...!!??

Maar soms ligt ie bij ons in bed, en dat is de manier waar we op dit moment mee uit de voeten kunnen. Zo komen we toch aan onze nachtrust.

Tot slot vind ik het ergens ook wel fijn dat Kaj soms bij ons ligt.

We hebben ervoor gekozen dat we geen 3e willen, dus nooit meer een baby om mee te knuffelen, aan te ruiken, etc.

Ik geniet nu dus extra van Kaj, en het voelt soms heerlijk als ie naast me ligt te snurken of als ik wakker wordt en hij me met zijn grote blauwe ogen en lieve glimlach al ligt aan te kijken.
En jullie een fijne avond vanavond, nog gefeliciteerd met Parelman trouwens!!
quote:AnAn schreef op 14 maart 2009 @ 21:20:

[...]

Tot slot vind ik het ergens ook wel fijn dat Kaj soms bij ons ligt.

We hebben ervoor gekozen dat we geen 3e willen, dus nooit meer een baby om mee te knuffelen, aan te ruiken, etc.

Ik geniet nu dus extra van Kaj, en het voelt soms heerlijk als ie naast me ligt te snurken of als ik wakker wordt en hij me met zijn grote blauwe ogen en lieve glimlach al ligt aan te kijken.Oh, dat heb ik ook zo enorm, ik leg hem vaak 's middags lekker bij me in bed, kom ik ook gelijk ff bij. Als hij zich dan op zijn zij draait en met een big smile naar me kijkt en dan die handjes die je hele gezicht onderzoeken, zo lief!
Goedemorgen!

Zitah, wauw dat klinkt heel veelbelovend..als daar geen goede zwemmer tussen zit... En wat fijn hoe jullie gyn te werk gaat en vooral met jullie omgaat. Ik ga heel hard voor je duimen de komende twee weken!

Kris, leuke profielfoto! Zit Bram ook al heel trots in zijn kinderstoel? Hij wordt is morgen 7 maanden toch?Jasmijn zit sinds gisteren in haar stoel, we hebben een tripptrapp gekocht en ze vindt het prachtig! Wat zijn ze dan ineens groot...

Krijgt Bram al een boterham? Wat krijgt hij op een dag behalve zijn melk?

Anan, Jasmijn heeft ook een tijdje lang vrij veel bij ons in bed gelegen. We hebben dat maar gelaten en sinds een paar weken slaapt ze nu in haar eigen bed door. Ik had ook het idee dat ze die geborgenheid nodig had, eigenlijk ook niet zo vreemd..ze hebben 9 maanden in je buik gezeten en dan ineens alleen in een groot bed. Ik zou me er niet schuldig over voelen en het komt wel goed dat hij straks weer in zijn eigen bed slaapt.

Rebels, wat een goed nieuws voor jullie!! Ben je nu helemaal happy en aan het genieten van je zwangerschap? Je hebt het wel verdiend hoor!

Bieb en MH, hoe gaat het bij jullie? Is het erg wennen met een tweede erbij of gaat het vanzelf? En hoe is het voor nova en kaboutermeisje, moeten die erg wennen aan de nieuwe verdeelde aandacht?

H5, wat naar dat je nog steeds niet opgeknapt bent..Hoop dat het snel beter met je gaat!

Ben het verder even kwijt.. Lees zo nog even wat verder terug.

Hier gaat alles wel lekker. Jasmijn is de vrolijkheid zelf en vindt alles even prachtig. Gisteren een avondje weggeweest en opa en oma hier opgepast. Was wel lekker, even eruit maar ik ben toch wel weer blij als ik thuis ben. Je wordt er wel een muts van, van moeder zijn want ik ben savonds het liefst thuis en lekker op tijd naar bed. Trekt wel weer bij..denk ik toch?!

Tot later, liefs!
Miss, nee dat trekt niet meer bij Ik moet eerlijk bekennen dat ik het al van het begin af aan heerlijk vind om even een weekend zonder meis te zijn. Ik vind het fijn om haar om me heen te hebben maar (net als MH en H5) heb ik behoefte aan 'mezelf'.

Kris, geweldige foto!

Meis hier is helemaal weg van Jette en Jip, de konijntjes. Als ze niet binnen zijn dan zit zij wel bij de konijnen. Zo ontzettend lief. Zodra ik wat foto's op mijn laptop heb zal ik ze op hyves zetten.
Hoi,

bram krijgt 's ochtends groente of fruit, net waar we mee bezig zijn (vanchtend voor het eerst fruit eigenlijk) en 's middags of 's avonds pap, verder nog gewoon zijn flessen. Hij krijgt wel biobim baby plus ipv rijstebloem. Dinsdag eens met de diëtiste overleggen hoe nu verder. De stoel is idd helemaal het einde, hij zit in het weekend wel eens ff bij ons aan tafel, wij warm eten en hij een beetje pap, prachtig vindt iedereen dat
Ik las net mijn stukje terug en dat klinkt wat gemeen naar je toe miss wat ik schreef, dat bedoel ik niet zo hoor!!!
Het kwam op mij niet rot over hoor zitah, maar je leest volgens mij alleen niet goed, marielle vraagt zich juist af of ze zo 'mutsig' blijft, of dat dat bijtrekt en ze over een poosje ook wel weer lekker wil gaan stappen op z'n tijd. Ik heb geen idee, ik ben al net zo'n muts, maar goed, dat was ik altijd al een beetje, zeker sinds ik samenwoon en kadokids heb. En nu? Ik zit nog net niet te breien in mijn schommelstoel, hihihi. Ik vind het best zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven