vraagje over de pil

06-11-2008 19:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag! Sinds de geboorte van mijn dochtertje liep ik maar te sukkelen met anticonceptie. Uiteindelijk heb ik de juiste gevonden, maar maandag heb ik de laastste pil ingenomen en nu ben ik nog steeds niet ongesteld.

Zou het kunnen dat mijn lichaam nog moet wennen aan de 21 dagen cyclus? De vorige anticonceptie middelen heb ik namelijk geen 21 dagen gebruikt omdat ik dat niet vol hield door de kwaaltjes en pijnen die ik ervan kreeg.

Herkent iemand van jullie bovenstaande?

Liefs,

HK
Bij duurde het na mijn laatste pil ook altijd een halve week voordat ik ongesteld werd, niets om je zorgen over te maken.

Wat zorgwekkender klinkt is dat je die andere pilstrips niet afgemaakt hebt. Ik weet niet hoe chaotisch je geslikt hebt: weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn?
Ik weet dat dat niet echt handig is om vroegtijdig te stoppen met een pilstrip, maar ik kon er gewoon echt niet tegen. Ernstige hoofdpijn kreeg ik ervan, zo erg dat ik niks meer kon. (2x gebeurd)

Vervolgens had ik de nuvaring, maar dit was 'm ook niet. Vreselijke buikpijn, dus ook eruit moeten halen.

Nu met de Yasmin pil gaat het uitstekend. Ik heb niet in mijn 'onveilige' dagen gevreeen. We willen minimaal de eerste twee geen kindje meer, dus zijn we extra voorzichtig geweest. Ik wacht het nog maar even af of de menstruatie uit zichzelf komt als dat niet gebeurd voor de zekerheid toch maar een test doen.

In ieder geval alvast bedankt voor je reactie!
Ik slikte mijn laatste pil altijd op donderdag en werd dan maandag ongesteld. Er is dus nog hoop Maar het zou natuurlijk ook wel kunnen dat je lichaam even "op gang" moet komen na al die verschillende pillen. Ik zou gewoon wachten en dinsdag weer beginnen met de volgende strip.
Even off topic: grappig dat dit topic bij "Kinderen" staat, terwijl je toch meestal de pil slikt om geen kinderen te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven