Vraagprijs kinderkleding
zondag 1 maart 2020 om 17:44
Ik weet nooit goed wat ik moet vragen.
Voorbeelden
Jurkje van like flo maat 110 nieuwprijs was 40 euro. Prijskaartje hangt er nog aan. Nooit aan gehad dus nieuw. Wat vraag je er dan voor?
Stel het jurkje is gedragen maar ziet er nog zo goed als nieuw uit wat vraag je dan?
En stel het jurkje ziet er nog redelijk goed uit. Wel duidelijk gedragen en gewassen wat vraag je dan?
Heb ik het over verkopen op vinted, fb en mp
Voorbeelden
Jurkje van like flo maat 110 nieuwprijs was 40 euro. Prijskaartje hangt er nog aan. Nooit aan gehad dus nieuw. Wat vraag je er dan voor?
Stel het jurkje is gedragen maar ziet er nog zo goed als nieuw uit wat vraag je dan?
En stel het jurkje ziet er nog redelijk goed uit. Wel duidelijk gedragen en gewassen wat vraag je dan?
Heb ik het over verkopen op vinted, fb en mp
huisvrouw86 wijzigde dit bericht op 01-03-2020 17:44
Reden: Info
Reden: Info
0.23% gewijzigd

maandag 2 maart 2020 om 13:49
Ik heb op een gegeven moment ook alleen nog maar pakketten aangeboden. Mijn prijs werd dan wel echt heel erg laag, met 1,- of zelf 0.50 per kledingstuk. En daar zat dan ook merkkleding tussen. Toen mijn zoons kleiner waren had ik wel ooit van de Scandinavische metromerken en enkele Engelse, die heb ik nog wel per stuk kunnen verkopen voor leuke prijzen. Maar vond het steeds afzonderlijk verpakken, frankeren en naar een postpunt brengen niet fijn meer en vanaf toen pakketten. En nu doen ze wat langer met hun kleding maar vind ik vaak zelfs het verkopen de moeite niet meer waard en gaat het in de kringlooptas.
zondag 8 maart 2020 om 21:01

zondag 8 maart 2020 om 21:08
zondag 8 maart 2020 om 22:04
Hier hetzelfde Whomi. Vraag er ongeveer evenveel voor !Whomi schreef: ↑08-03-2020 21:08Wat een lage bedragen noemen mensen hier. Ik verkoop regelmatig merkkleding, gedragen. Daar vraag ik dan €10-€15 voor per jurkje en dat verkoopt echt nog wel. Ligt wel een beetje aan het merk en of het van vorig jaar is of van eerder. Ik verkoop wel sneller via fb-groepen dan via mp.
Via fb groepen gaat bij mij slecht. Meeste verkoop ik nog altijd via MP
dinsdag 10 maart 2020 om 09:25
Is inderdaad zo. Van dat merk alles al verkocht en niks voor minder dan 8 euro. Wel van het laatste seizoen allemaal.
dinsdag 10 maart 2020 om 11:32
Ik ben het meeste ook altijd zo kwijt hoor. En echt wel voor een goede prijs.Whomi schreef: ↑08-03-2020 21:08Wat een lage bedragen noemen mensen hier. Ik verkoop regelmatig merkkleding, gedragen. Daar vraag ik dan €10-€15 voor per jurkje en dat verkoopt echt nog wel. Ligt wel een beetje aan het merk en of het van vorig jaar is of van eerder. Ik verkoop wel sneller via fb-groepen dan via mp.
Ik laat meestal bieden en zet er geen prijs bij. Dat werkt bij mij beter.
Vaak heb ik merkkleding maar zelfs dingetjes van Wibra verkopen nog prima. Moet er wel bij zeggen dat ik erg zuinig ben op de kleding als het gaat om wassen en drogen. Zodra er een gat of vlek in zit zet ik het niet eens meer op MP dus wat ik er wél op zet is echt in nieuwstaat.
Ik ben erg blij met de extraatjes die ik zo 'verdien'.
dinsdag 10 maart 2020 om 11:38

maandag 16 maart 2020 om 16:13
Ik vind dat ongedragen dan weer niet raar. Ik koop veel merkkleding voor de kinderen, maar wel in de sale. Dat betekent vaak winterkleding in de zomer en andersom. En dan zijn idd wel zo'n chaotisch huishouden waar zo'n beetje na ieder seizoen, met het opruimen nog wel 1 of 2 items gevonden worden met de kaartjes nog aan. Vergeten en te ver achter in de kast geraakt.1987mama1987 schreef: ↑02-03-2020 13:27Vind vaak dat er nog veel voor kleding gevraagd wordt op mp, tegenwoordig is het nieuw bij bv h&m dezelfde prijs of soms nog goedkoper. Je komt inderdaad op mp voor koopjes. Ik zou idd Max €10,- voor je jurkje vragen. En vind het ongedragen verhaal ook een beetje vaag, of heb je met een speltje het Kaartje weer erop gedaan?, nadat het gedragen is?
Of zoals ik een winterjas voor de ene dochter had gekocht en voor de andere nog niet. Maanden later, inmiddels vlak voor de winter kwam ik een leuke jas tegen in een winkel en nam hem, want: deze dochter had nog geen winterjas. Bij thuiskomst bleek de ándere dochter er nog geen te hebben en zo had de één er dus 2 en de ander geen. Vond dat ik hem niet te duur betaald had, dus met de kaartjes eraan in de kast laten hangen als 'reserve' en daar hangt ie nu nog. Dus ook die wordt verkocht met de kaartjes er nog aan.
Als antwoord op de vraag: merken als ninni vi, vingino enz met de kaartjes nog aan zet ik altijd iets naar boven afgerond op internet. Dus het voorbeeld van die jas, die kostte in de sale nog 79.95 en zet ik straks voor 45 online. Originele prijs was 120 euro. Altijd snel verkocht.

woensdag 18 maart 2020 om 17:51
sommige items van bepaalde merken zijn erg gewild en zijn al uitverkocht voordat de sale begonnen is. Daar is vaak wel vraag naar en dan kan je best de helft vragen hoor