VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Eieren, ik vind ze heerlijk. Je kunt me erin begraven. Jammer dat het niet gezond is om er elke dag een stuk of wat op te eten.

Ik wil zondag trouwens kijken of het lukt om er met Boefje een paar te gaan verven.

Cd's bij bieb halen is best een goed plan vrolijk, check.
Ik heb geen hekel aan Dirk. Maar word er zelf ook niet warm van vanbinnen ofzo. Wel van de kindjes die het wel heel leuk vinden.
quote:Morrie schreef op 21 maart 2008 @ 22:34:

[quote]Elyane schreef op 21 maart 2008 @ 22:32:

Laat me raden, Morrie, het was vast degene met die pet?

/quote]

In 1 keer goed . Ik weet dus niet of dat Ernst of Bobbie is....

Schorrie heeft wel zo'n pet trouwens.

Bobbie.

En ik weet nu eigenlijk al dat Zen en Zootje na zondag ook zo'n pet hebben...
Wij hebben inderdaad een hele leuke en vooral ook hechte familie Vrolijk. Maar wat dat betreft ben ik volgens mij niet de enige hier op het topic. Zeker bij Athena valt het me ook altijd op.

Hoe is het trouwens met je zwangere zusje Athena?

Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!
quote:Elyane schreef op 21 maart 2008 @ 22:35:

[...]

Maar lach je om het verhaal, of heb ik het niet aan jullie verteld?Ik kan me niet herinneren dat je het al eens zou hebben verteld. Maar ik moest vooral lachen om je hartgrondige laatste zin. Zit nog te grijnzen hier.
Nee, ik lach niet om het verhaal alleen om jouw kwelling met Dirk.

Kabouter Plop? Dat kan ik me nou dus ook echt niet voorstellen...

Ook hier boodschappen al gedaan! Lekker allemaal verse dingen gehaald en zal je sterker vertellen! Ik heb zelfs al voor morgen een tajine en koftes in elkaar geflanst en dat kan zo op het vuur en in de oven morgen. Georganiseerd he?
Ik ga morgen eieren verven met Schorrie denk ik. Ik zou mezelf echt een megagoede moeder vinden als het me nog gaat lukken ook...

Maandagochtend misschien naar de kinderboerderij, eieren zoeken enzo. Maar ik heb eigenlijk altijd een hekel aan dingen waar je op een bepaalde tijd moet zijn. Dit is geloof ik tussen half 11 en 12. Ik had liever dat ze het gewoon de hele dag deden......
quote:Morrie schreef op 21 maart 2008 @ 22:37:

Wij hebben inderdaad een hele leuke en vooral ook hechte familie Vrolijk. Maar wat dat betreft ben ik volgens mij niet de enige hier op het topic. Zeker bij Athena valt het me ook altijd op.

Hoe is het trouwens met je zwangere zusje Athena?

Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!Nee, dat is waar. Volgens mij heeft bijna iedereen het hier wel getroffen. Ik heb het zelf ook, Nathje weet ik, Athena, Drop en denk nog wel meer.
Hier ging de supermarkt om 19 uur dicht. Ik zag het nog net op tijd, vlak voor ik mijn jas aantrok om alvast de dingen die niet vers hoeven te zijn wilde gaan halen.
Wij hebben superkleffe familie en vooral mijn moeder, zusje en ik zijn ook echte familiedieren. Vandaag ook weer met zusje en ouders naar kruistocht geweest en dan kunnen we nadien ook uren kletsen over vanalles. Etentje zondag zal ook vast wel weer erg leuk worden.

Morrie, zusje gaat goed. Kan goed merken dat de bevalling dichterbij komt, want ze is ineens heel erg bezig met allerlei dingen en echt op zoek naar informatie en ervaringen. Kamertje is bijna af en laatste klusdingen in hun huis gaan ook lekker. Binnenkort gaan ze naar zo'n voorlichtingsdag in ziekenhuis, want ze wil poliklinisch bevallen.
Eieren zoeken in storm of sneeuw? Dan verdien jij echt de ubermoeder award!
En bij ons is AH weer gewoon open op tweede paasdag, dus ik ga s ochtends nog even verse broodjes halen als ik het niet zie zitten om verse broodjes te maken.
Tajine Vrolijk? Wat doe je daar dan mee? Ik heb namelijk wel zo'n ding in de kast staan. Een echte Algerijnse uit Parijs.

Ik heb al eens snel gekeken op internet naar recepten, maar nog niks uitgeprobeerd.
Oke, dan zal ik even het verhaal hier vertellen, dan snappen jullie de hekel.

Stel je voor, allemaal gehandicapte kindjes, die bijna nooit een uitje hebben.

Ze weten allemaal dat Dirk Scheele komt en zijn door het dolle heen.

En dan komt Dirk binnen. Kijkt alsof hij al weken zijn vrouw niet geneukt heeft.

Van te voren was al bekend dat er spa water aanwezig diende te zijn

(tuurlijk, je mag best sterallures hebben, als je drie cd's op je naam hebt staan, met teksten die de kinderen van het dagverblijf hadden kunnen schrijven)

Meneer ging toen bijna uit zijn dak, toen bleek dat we spa blauw hadden, ipv spa turquoise.

En toen het optreden.

Amper interactie met de clienten. Reageerde zelfs helemaal niet op een superenthousiaste jongen.

Lul.

Maar ja, alles voor de kinderen he....
Nou, ik heb net een lamsbout gesneden (zonder bot) in blokjes. Daaroverheen rash el hanout mix en daarna een zooi groente erin als ui, tomatenblokjes, aardappel, wortel, gedroogde abrikozen en morgen nog peterselie en citroenschijven. Dat laat je dus een uur stoven op het vuur en voila :-)

Je kunt koftes bv ook in een tajine maken, maar ik vind ze zelf uit de oven lekkerder. Volgende keer ga ik iets met pompoen doen of zoete aardappels want dat vind ik ook superlekker.
HAhaha, ging hij uit zijn dak omdat het spa blauw was? Echt waar? Ik zou echt nooooit op het idee komen om spa turquoise te kopen.

Ik vind hem nu al stom, ook al weet ik niet wie het is.

En jij gaat er dus nog wel heen, je sponsort hem nog?
Auw Ely, dat klinkt inderdaad niet best zeg. Wat een uit de boom gevallen eikel als je niet eens je eigen flesje spa mee kunt nemen en dan ook nog zo optreedt. Ik zit weer te grinniken om hoe je het opschrijft, maar het is te treurig voor woorden.

Vrolijk: als het stormt of sneeuwt en Boefje wil eieren zoeken, dan ga ik met hem mee. En ik ga maandag ook nog broodjes met hem bakken. Maar die award? Neuh, dat ding hoort bij Ely op de kast vastgelijmd.
Ely, Dirk heeft helemaal voor mij afgedaan! En te bedenken dat zijn show nog eens 15 euro kost voor een volwassenen en 12 euro voor een kind. En dan liedjes alleen zingen op teksten van Jet, dus zelfs dat niet eens uit eigen brein. Hmpf..
quote:vrolijk schreef op 21 maart 2008 @ 22:41:

Eieren zoeken in storm of sneeuw? Dan verdien jij echt de ubermoeder award!Dat zal toch allemaal wel meevallen of voorspellen ze echt noodweer? Ik ben niet helemaal bij qua weerbericht, maar dat is misschien nu wel duidelijk......
Ja, maar vaak moet ze 'm delen met Pimpel. Baas boven baas met 4 kids en geen rijbewijs :-)
quote:Morrie schreef op 21 maart 2008 @ 22:49:

[...]

Dat zal toch allemaal wel meevallen of voorspellen ze echt noodweer? Ik ben niet helemaal bij qua weerbericht, maar dat is misschien nu wel duidelijk......Doomvoorspelling....
Nah, dat mogen ze dan lekker onderling uitmaken. Ik blijf gewoon samen met jou in de ontaarde moederhoek zitten hoor, ik durf die grote boze wereld niet in.

Geen idee of het slecht weer wordt. Vandaag was het hier in elk geval goed ruk.

Wil iemand me naar bed schoppen? Morgen weer drukke dag alleen met de monstertjes, want vent gaat klussen (pfff) bij zus en zwager.

(kop m maar in).
Ha. Als ik vrolijks weerbericht lees, krijg ik visioenen van een Elfstedentocht.

Laat maar komen die hap!
*schop*

Ik ga ook slapen. TRSTN meisjes.
Ik ga ook zo naar bed.

Morgen weer werken. Wel balen, 1 van groepsleidsters is ziek. Heb geen vervanging kunnen regelen vandaag, dus ouders moeten bellen, dat kinderen niet kunnen komen morgen.

Vind dat zo sneu. Hebben ouders zich verheugd om dagje van zorg ontlast te worden, gaat het niet door

Maar ja, groep laten draaien door 1 invaller is ook niet zo handig.

Morgen hele drukke dag voor de boeg, dus ga nu echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven