VRLK
vrijdag 21 maart 2008 om 22:36
vrijdag 21 maart 2008 om 22:37
quote:Morrie schreef op 21 maart 2008 @ 22:34:
[quote]Elyane schreef op 21 maart 2008 @ 22:32:
Laat me raden, Morrie, het was vast degene met die pet?
/quote]
In 1 keer goed . Ik weet dus niet of dat Ernst of Bobbie is....
Schorrie heeft wel zo'n pet trouwens.
Bobbie.
En ik weet nu eigenlijk al dat Zen en Zootje na zondag ook zo'n pet hebben...
[quote]Elyane schreef op 21 maart 2008 @ 22:32:
Laat me raden, Morrie, het was vast degene met die pet?
/quote]
In 1 keer goed . Ik weet dus niet of dat Ernst of Bobbie is....
Schorrie heeft wel zo'n pet trouwens.
Bobbie.
En ik weet nu eigenlijk al dat Zen en Zootje na zondag ook zo'n pet hebben...
Wij hebben inderdaad een hele leuke en vooral ook hechte familie Vrolijk. Maar wat dat betreft ben ik volgens mij niet de enige hier op het topic. Zeker bij Athena valt het me ook altijd op.
Hoe is het trouwens met je zwangere zusje Athena?
Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!
Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!
vrijdag 21 maart 2008 om 22:38
Nee, ik lach niet om het verhaal alleen om jouw kwelling met Dirk.
Kabouter Plop? Dat kan ik me nou dus ook echt niet voorstellen...
Ook hier boodschappen al gedaan! Lekker allemaal verse dingen gehaald en zal je sterker vertellen! Ik heb zelfs al voor morgen een tajine en koftes in elkaar geflanst en dat kan zo op het vuur en in de oven morgen. Georganiseerd he?
Kabouter Plop? Dat kan ik me nou dus ook echt niet voorstellen...
Ook hier boodschappen al gedaan! Lekker allemaal verse dingen gehaald en zal je sterker vertellen! Ik heb zelfs al voor morgen een tajine en koftes in elkaar geflanst en dat kan zo op het vuur en in de oven morgen. Georganiseerd he?
vrijdag 21 maart 2008 om 22:38
Ik ga morgen eieren verven met Schorrie denk ik. Ik zou mezelf echt een megagoede moeder vinden als het me nog gaat lukken ook...
Maandagochtend misschien naar de kinderboerderij, eieren zoeken enzo. Maar ik heb eigenlijk altijd een hekel aan dingen waar je op een bepaalde tijd moet zijn. Dit is geloof ik tussen half 11 en 12. Ik had liever dat ze het gewoon de hele dag deden......
Maandagochtend misschien naar de kinderboerderij, eieren zoeken enzo. Maar ik heb eigenlijk altijd een hekel aan dingen waar je op een bepaalde tijd moet zijn. Dit is geloof ik tussen half 11 en 12. Ik had liever dat ze het gewoon de hele dag deden......
vrijdag 21 maart 2008 om 22:39
quote:Morrie schreef op 21 maart 2008 @ 22:37:
Wij hebben inderdaad een hele leuke en vooral ook hechte familie Vrolijk. Maar wat dat betreft ben ik volgens mij niet de enige hier op het topic. Zeker bij Athena valt het me ook altijd op.
Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!Nee, dat is waar. Volgens mij heeft bijna iedereen het hier wel getroffen. Ik heb het zelf ook, Nathje weet ik, Athena, Drop en denk nog wel meer.
Ik heb ondertussen alweer een fotoalbum in elkaar geflanst. Ik word er echt steeds handiger in!Nee, dat is waar. Volgens mij heeft bijna iedereen het hier wel getroffen. Ik heb het zelf ook, Nathje weet ik, Athena, Drop en denk nog wel meer.
vrijdag 21 maart 2008 om 22:39
Wij hebben superkleffe familie en vooral mijn moeder, zusje en ik zijn ook echte familiedieren. Vandaag ook weer met zusje en ouders naar kruistocht geweest en dan kunnen we nadien ook uren kletsen over vanalles. Etentje zondag zal ook vast wel weer erg leuk worden.
Morrie, zusje gaat goed. Kan goed merken dat de bevalling dichterbij komt, want ze is ineens heel erg bezig met allerlei dingen en echt op zoek naar informatie en ervaringen. Kamertje is bijna af en laatste klusdingen in hun huis gaan ook lekker. Binnenkort gaan ze naar zo'n voorlichtingsdag in ziekenhuis, want ze wil poliklinisch bevallen.
Morrie, zusje gaat goed. Kan goed merken dat de bevalling dichterbij komt, want ze is ineens heel erg bezig met allerlei dingen en echt op zoek naar informatie en ervaringen. Kamertje is bijna af en laatste klusdingen in hun huis gaan ook lekker. Binnenkort gaan ze naar zo'n voorlichtingsdag in ziekenhuis, want ze wil poliklinisch bevallen.
vrijdag 21 maart 2008 om 22:43
Oke, dan zal ik even het verhaal hier vertellen, dan snappen jullie de hekel.
Stel je voor, allemaal gehandicapte kindjes, die bijna nooit een uitje hebben.
Ze weten allemaal dat Dirk Scheele komt en zijn door het dolle heen.
En dan komt Dirk binnen. Kijkt alsof hij al weken zijn vrouw niet geneukt heeft.
Van te voren was al bekend dat er spa water aanwezig diende te zijn
(tuurlijk, je mag best sterallures hebben, als je drie cd's op je naam hebt staan, met teksten die de kinderen van het dagverblijf hadden kunnen schrijven)
Meneer ging toen bijna uit zijn dak, toen bleek dat we spa blauw hadden, ipv spa turquoise.
En toen het optreden.
Amper interactie met de clienten. Reageerde zelfs helemaal niet op een superenthousiaste jongen.
Lul.
Maar ja, alles voor de kinderen he....
Stel je voor, allemaal gehandicapte kindjes, die bijna nooit een uitje hebben.
Ze weten allemaal dat Dirk Scheele komt en zijn door het dolle heen.
En dan komt Dirk binnen. Kijkt alsof hij al weken zijn vrouw niet geneukt heeft.
Van te voren was al bekend dat er spa water aanwezig diende te zijn
(tuurlijk, je mag best sterallures hebben, als je drie cd's op je naam hebt staan, met teksten die de kinderen van het dagverblijf hadden kunnen schrijven)
Meneer ging toen bijna uit zijn dak, toen bleek dat we spa blauw hadden, ipv spa turquoise.
En toen het optreden.
Amper interactie met de clienten. Reageerde zelfs helemaal niet op een superenthousiaste jongen.
Lul.
Maar ja, alles voor de kinderen he....
vrijdag 21 maart 2008 om 22:46
Nou, ik heb net een lamsbout gesneden (zonder bot) in blokjes. Daaroverheen rash el hanout mix en daarna een zooi groente erin als ui, tomatenblokjes, aardappel, wortel, gedroogde abrikozen en morgen nog peterselie en citroenschijven. Dat laat je dus een uur stoven op het vuur en voila 
Je kunt koftes bv ook in een tajine maken, maar ik vind ze zelf uit de oven lekkerder. Volgende keer ga ik iets met pompoen doen of zoete aardappels want dat vind ik ook superlekker.
Je kunt koftes bv ook in een tajine maken, maar ik vind ze zelf uit de oven lekkerder. Volgende keer ga ik iets met pompoen doen of zoete aardappels want dat vind ik ook superlekker.
vrijdag 21 maart 2008 om 22:47
Auw Ely, dat klinkt inderdaad niet best zeg. Wat een uit de boom gevallen eikel als je niet eens je eigen flesje spa mee kunt nemen en dan ook nog zo optreedt. Ik zit weer te grinniken om hoe je het opschrijft, maar het is te treurig voor woorden.
Vrolijk: als het stormt of sneeuwt en Boefje wil eieren zoeken, dan ga ik met hem mee. En ik ga maandag ook nog broodjes met hem bakken. Maar die award? Neuh, dat ding hoort bij Ely op de kast vastgelijmd.
Vrolijk: als het stormt of sneeuwt en Boefje wil eieren zoeken, dan ga ik met hem mee. En ik ga maandag ook nog broodjes met hem bakken. Maar die award? Neuh, dat ding hoort bij Ely op de kast vastgelijmd.
vrijdag 21 maart 2008 om 22:49
vrijdag 21 maart 2008 om 22:51
Nah, dat mogen ze dan lekker onderling uitmaken. Ik blijf gewoon samen met jou in de ontaarde moederhoek zitten hoor, ik durf die grote boze wereld niet in.
Geen idee of het slecht weer wordt. Vandaag was het hier in elk geval goed ruk.
Wil iemand me naar bed schoppen? Morgen weer drukke dag alleen met de monstertjes, want vent gaat klussen (pfff) bij zus en zwager.
(kop m maar in).
Geen idee of het slecht weer wordt. Vandaag was het hier in elk geval goed ruk.
Wil iemand me naar bed schoppen? Morgen weer drukke dag alleen met de monstertjes, want vent gaat klussen (pfff) bij zus en zwager.
(kop m maar in).
vrijdag 21 maart 2008 om 22:56
Ik ga ook zo naar bed.
Morgen weer werken. Wel balen, 1 van groepsleidsters is ziek. Heb geen vervanging kunnen regelen vandaag, dus ouders moeten bellen, dat kinderen niet kunnen komen morgen.
Vind dat zo sneu. Hebben ouders zich verheugd om dagje van zorg ontlast te worden, gaat het niet door
Maar ja, groep laten draaien door 1 invaller is ook niet zo handig.
Morgen hele drukke dag voor de boeg, dus ga nu echt!
Morgen weer werken. Wel balen, 1 van groepsleidsters is ziek. Heb geen vervanging kunnen regelen vandaag, dus ouders moeten bellen, dat kinderen niet kunnen komen morgen.
Vind dat zo sneu. Hebben ouders zich verheugd om dagje van zorg ontlast te worden, gaat het niet door
Maar ja, groep laten draaien door 1 invaller is ook niet zo handig.
Morgen hele drukke dag voor de boeg, dus ga nu echt!