VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:nippo schreef op 07 april 2008 @ 14:32:

Shit heel verhaal getypt en doordat ik de link van de banner ergens weg moest halen moet ik alles op nieuw typen.

Er stond dat er inderdaad geen avondspreekuur was, maar gyn zit op werk van mij en Nipman dus we kunnen handig samen even tussendoor. En ik heb liever een arts aan mijn lijf, maar dan weer liever geen co-assistent en dat is dan weer het nadeel.

[afbeelding]

´Heel gek, maar de woorden ´net´en ´goed´ kwamen ineens in mijn hoofd op

Had ik al gezegd dat jullie erg zijn? Jullie zijn erg!
´net´en ´goed´? ´Heel gek inderdaad .
Mijn toetsenbord doet raar!

Nip, handig, even op je werk tussendoor kunnen. Scheelt je dus ook een tijd wachten?

Ga de kinderen maar weer eens luchten. Ik heb echt een kneuterdagje. Gestofzuigd, opgeruimd, was weggeruimd, in de tuin wat gedaan terwijl kinderen aan het spelen en schommelen waren, met Mini geknutseld terwijl Nano sliep en vast wat aan het eten gedaan. Was ook wel zo handig, want we eten moussaka en dat duurt altijd even om te maken.
Dat was trouwens geen verklaring Nip, maar een constatering. Ik zie nu jouw bericht pas
Toetsenbord staat raar ingesteld en ik krijg het niet goed. Alles staat op een andere plek. Heb al gefrobeld met toetsenbordinstellingen en shift/control enz., maar nog niet gelukt.
quote:Mille schreef op 06 april 2008 @ 22:59:

Oké, nog heel even. Ene Fluffychuzznogwat beweert dat het halve Vivaforum op Babybrabbel rondhangt. Dat zijn er dus een stuk of 5,6 van ons. WIE????

Fluffychuz is the artist formaly known as Blindje (en toen nog paar nicks) dus ik zou het met een korrel zout nemen

Engelsmilie:

wat een vreselijke banners, brrrr *rent snel terug naar eigen topic*

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jeetje wat actief Mille. Het is trouwens vooral handig voor Nipman, aangezien ik het grootste deel van de tijd niet werk. Maar we moeten wel gewoon de wachtkamer in hoor.
Blindje motheroffour? Aha.
Pff, wordt er helemaal bijgehouden wie Blindje is en welke nicks zij heeft gehad of zo? En had dat nog een reden dan?

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag terwijl mijn ouders bij ons thuis oppassen. Voor de laatste keer 's avonds heerlijk aan een gedekte tafel schuiven, een ouderwets lekker gekookt maaltje naar binnen werken en niet de kinderen hoeven voeren/corrigeren omdat die ofwel al klaar zij ofwel onder leiding van opa/oma staan.

Gruwelijk mutserig, nog veel luier en ontaarder, maar wat was het lekker voor die 3 maanden.
Pffff, ze schreef het zelf hoor, Athena.

Bij elke nieuwe nick? Bijzonder.

Ik moet de laatste hand leggen aan een irritant document, maar ik heb er geen inspiratie meer voor. Als ik er morgen mee verder ga, heb ik vast ineens weer legio briljante ideeën, denken jullie ook niet?
Bij een aantal in elk geval

Maar, sowiewo, ze noemt namen en plakt fotos van haar kinderen, dus sjurlocken hoef je niet echt te doen.

Wat bedoelde jij trouwens met groepjesbla net als de vorige keer op het HELP HELP Fles past niet in magnetrontopic? Ik durf nu op dat heel topic niet meer te schrijven (dat en gewoon geen tijd/zin gehad)
Groepjesbla? Dat ik me geen lid voel van het groepje dat werkelijk op elk potentieel onzintopic springt en er gisteravond meer uit toeval dan uit groepsgebeuren zat? Bedoel je dat?
Je schreef iets over Inad en mille vorige keer. Dat bedoelde ik.

Maakt niet uit verder. Vroeg me gewoon af waar het over ging.
Wat hebben jullie gedáán met ons topic!
Morrie, ik weet ook niet wat die malloten vanmiddag bezielde. Bij nippo kan ik het nog op de hormonen gooien, maar waar vrolijk last van had is me een raadsel .

Inad, ik had een vrij recent topic in mijn hoofd waar jij en mille je even flink uitleefden op wat kromme standpunten die verkondigd werden . Maar ik weet niet meer wat het onderwerp was.
Dat was dat topic waar Mimsey zo naar werd aangevallen door een of ander Nietsje.

Maar ik typte op HELPHELPHELPtopic juist iets over een groepje omdat er elke keer wel een malloot is die dat roept, terwijl het nergens op slaat. Tenminste, ik heb er nog weinig samenhang in kunnen ontdekken.

En ohhh, Blindje! Het kwam me al zo bekend voor, een heel, heel groot kind wat Max heette. Was die niet weg om nooitnooitnooit meer terug te komen ofzo?
O, dat was dat topic over mogen plassen in een winkel dan, denk ik.

Ik zit al in pyjama en ga proberen vroeg naar bed te gaan vanavond. Vannacht was Schurk weer tot half 2 bezig, om om half 6 weer te beginnen. We worden er nu echt een beetje moe(deloos) van.

Maargoed, als hij ouder is, uitgaat en de volgende ochtend wil uitslapen, pak ik hem wel een keertje terug! \\:-)//
Athena, laatst sliep Schurk toch een keer redelijk goed door toen je hem toegesproken had? Hij kán het dus wel, het gaat vast langzaamaan beter. En anders nog een keertje streng toespreken? Wel lekker als je zelf vroeg naar bed kunt, dan heb je in ieder geval een flinke ruk gemaakt op het moment dat hij gaat spoken. Zul je zien dat hij vannacht doorslaapt. Ben je zelf morgenochtend om 5 uur klaar wakker .
Athena, welterusten dan! Ik hoop voor je dat hij doorslaapt!
Wat zie ik hier nou voor enge dingen langs komen! Krijg hier met bijlezen zowat een hartverzakking zeg.
Mijn god, wat is hier gebeurd????

Ik haat babybrabbel
Er zijn er twee uit de kast gekomen. Vrolijk en Nippo dus. Maar we zitten nog lang niet aan 50% stiekeme babybrabbelbezoekers gelukkig
Niet gelukt! Gelukkig, ik ben geen babybrabbelaar.
Babybrabbel is supereng en daar ben ik veel te veel een mietje voor. Ga ik dan eng van dromen enzo.

Mille, als je babybrabbelpotentieel wilt, dan moet je je heil volgens mij op sommige maandtopics zoeken .

Morrie: streng toespreken helpt inderdaad heel soms, maar meestal is meneer teveel over de rooie om daar nota van te nemen. Het zij maar even zo. Mijn wraak zal zoet zijn.

En ik ga er nu inderdaad in. Had vandaag "Duizend schitterende zonnen" van een collega te leen gekregen, maar heb die op het werk laten liggen. Dus maar even een ander boek zoeken, met een filmpje wordt het meteen weer zo laat. Welterusten allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven