VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wel kort die 2 regels!
Oh, dat klinkt ranziger dan ik bedoelde....
Wie weet heb jij een vrolijke nacht :-)
Zonder pyjama haha

Ik neem Zorro mee naar ons topic, doei Vrolijkerds!
quote:vrolijk schreef op 06 januari 2008 @ 21:36:

Wel kort die 2 regels!Misschien maakt ze ook wel een mooi wannabe-lijstje. Wanneer moet je ongesteld worden?
Loretta is De Mol. Punt.
Zeg, zouden jullie het arme kind kunnen gaan vertellen wanneer ze haar spiraal eruit moet knallen, dan hoe ze zwanger moet worden en wat dan ook nog eens de kosten van het KDV zijn? O ja, en dan ook ff de hypotheek uitrekenen met haar hypotetische inkomen over 2 jaar!

*zucht*

Wedden dat ze ook een topic opent of ze zwanger is?
Zo dan, ben even wat foto's op computer zetten en het wordt hier meteen druk :-)

Heee, Nippo! En heee, andere mensen

Wil mijn vent best uitlenen hoor, maar dat heeft weinig zin meer. En ik denk niet dat hij er een hersteloperatie voor over heeft
quote:vrolijk schreef op 06 januari 2008 @ 21:41:

Zeg, zouden jullie het arme kind kunnen gaan vertellen wanneer ze haar spiraal eruit moet knallen, dan hoe ze zwanger moet worden en wat dan ook nog eens de kosten van het KDV zijn? O ja, en dan ook ff de hypotheek uitrekenen met haar hypotetische inkomen over 2 jaar!

*zucht*

Wedden dat ze ook een topic opent of ze zwanger is?Jullie? Wie had er hier ook alweer een glazen bol?
quote:Kess schreef op 06 januari 2008 @ 21:40:

[...]

Misschien maakt ze ook wel een mooi wannabe-lijstje. Wanneer moet je ongesteld worden? Mwah, net ongesteld geweest. Maar denk dat Vrolijkerd niet blij zou zijn als ik zou vertellen 'schat, ik ben zwanger'! Dan is het iig niet van hem! oeps...
VRLK = Vrolijk? Ik doe eens een wilde gok...
quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 21:44:

VRLK = Vrolijk? Ik doe eens een wilde gok...Jij gaat voor de koelkast!
Oh, die muts (sorry Nippo ) hadden jullie het over!

Ik las pas ergens dat die in een paar maanden tijd meer dan 60 topics had geopend. Je zal maar over alles bevestiging van wildvreemde mensen op een suf forum nodig hebben..
quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 21:44:

VRLK = Vrolijk? Ik doe eens een wilde gok...Nou, eigenlijk was het Voorlijk. Vanwege onze slimme kindjes enzo
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:41:

Wil mijn vent best uitlenen hoor, maar dat heeft weinig zin meer. En ik denk niet dat hij er een hersteloperatie voor over heeft
Vrolijk: met vriesvak hoop ik!?!!

Millie: Dat doet ze voor ons hoor! Beetje vragen stellen zodat wij met ons zielige saaie leven wat te doen hebben. Wat willen we nog meer?
Ik zu haar ook een WtP kinderwagen aanraden
Voor in de tabel, ik ben NU ongesteld
Waarom noemt iedereen me vandaag Millie

Ik ben geen kaassjippie
quote:Elyane schreef op 06 januari 2008 @ 21:47:

Voor in de tabel, ik ben NU ongesteld Aha de rode duivels! Heb je veel last van je ongi?
Wat was er eerder Ely, ongesteldheid of vervelende Zorro?
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:48:

Ik ben geen kaassjippie kaassjippie? kenniknie?
Gut... zit ik zomaar weer op de "kinderen" pijler te reageren! Dat was me op het oude forum echt niet gebeurd hoor!

P.S. Ah.. nu heb ik wel een vermoeden wat er met Nippo is gebeurd. Schijnt vaker voor te komen bij wereldvrouwen die een baby (of meer) werpen...
Ik zou nl. zomaar zonder glazen bol bijna een samenloop van omstandigheden kunnen voorspellen die misschien niet helemaal toevallig is -maar gezien al je boze hoofdjes ben ik verstandig en doe ik dat maar niet
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:48:

Ik ben geen kaassjippie Excuse me! Hopelijk ben je wel net zo lekker als een kaaschippie!
quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 21:50:

Gut... zit ik zomaar weer op de "kinderen" pijler te reageren! Dat was me op het oude forum echt niet gebeurd hoor!

P.S. Ah.. nu heb ik wel een vermoeden wat er met Nippo is gebeurd. Schijnt vaker voor te komen bij wereldvrouwen die een baby (of meer) werpen...

Millies kaassjippies. Niet dat je er veel aan mist hoor, als je het niet kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven