VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wow, klinkt goed Nip! Doe maar een foto want ben erg benieuwd naar je sexy jonge look. Ook graag dan van Nippi & Nippa want ben ook benieuwd naar je 2 koters.

Ik ga naar boven, even Dirt kijken met Vrolijkerd. (zonder PJ's!)

Truste meiden!
Nano had 'm door spijlen van bedje heen uitgezet. Verder weg zetten dus.

Wind, je stelt wel hoge eisen hoor. Intelligente vrouwen op de babypijler.

Ik ga maar weer dan..
quote:duploo schreef op 06 januari 2008 @ 22:07:

[...]

Oh, dat wist ik niet! (dat je toen al kinderen had). Ik maak mezelf niet erg geliefd hier geloof ik. In summary bedoel ik dat ik het leuk vond je weer te zien, omdat je me een aantal keren positief bent opgevallen door je intelligentie en nuchterheid. Geenszins heb ik de bedoeling gehad je te beledigen.Doe dan maar een rondje en lever wel ff die koelkast in!
En Vrolijk ook.

Helaas Wind, had je nou maar gevraagd om suf oppervlakkig geklets
Duploo, wij voelen ons namens Nippo niet beledigd hoor :-)

Maar rondje slaan we inderdaad niet af.

En nu ga ik nog even sociaal doen hier. Dag!
Ik ben niet beledigd hoor Duploo, vond het eigenlijk wel lollig. Dank voor je complimenten .
Ok, rondje van mij!
Lekker, maar welterusten wat mij betreft. Morgen moet ik weer intelligent zijn .
Morgen trouwens met Zeefje weer naar kinderarts. Ik hoopte te horen dat we met onderhoudskuur mogen stoppen, maar ik denk zo maar dat het geluid wat ze nu al een paar dagen produceert, niet meewerkt :(

Duimen jullie voor ons?
quote:nippo schreef op 06 januari 2008 @ 22:04:

Ik heb geen foto van mijn nieuwe kapsel. Maar het is kort in de nek (is in 20 jaar niet meer zo kort geweest) en dan schuin aflopend en dus langer van voren. In het roodbruin met blonde plukken. Ik hoop dat ik er 10 jaar jonger uitzie want het was niet veel soeps de laatste maanden.FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Kom op zeg, jullie hebben toch wel een digitale camera?! Nippo met kort, roodbruin haar met blonde plukken moet ik zien!
quote:Mille schreef op 06 januari 2008 @ 21:56:

Sorry Drop.

Ik zal het topics openen voortaan weer aan anderen overlaten Ik bedoelde eigenlijk dat ik hier zoveel buurnicks zie dat ik me afvraag of dit het vrlke topic wel is .
Ja, Ely zal aan jullie denken! Moet nu maar eens een keer afeglopen zijn met jullie pruttelende Zeefje.
quote:Elyane schreef op 06 januari 2008 @ 22:33:

Morgen trouwens met Zeefje weer naar kinderarts. Ik hoopte te horen dat we met onderhoudskuur mogen stoppen, maar ik denk zo maar dat het geluid wat ze nu al een paar dagen produceert, niet meewerkt :(

Duimen jullie voor ons?\\:-)// Ik heb van Vrolijk geleerd dat dit een middelvinger-smiley is, maar nu bombardeer ik 'm toch even tot 'thumbs up' smiley! Sterkte morgen!
En nu ga ik slapen...

Trusten meiden.
Trusten!
Gefeliciteerd voor NANO!!!! Dat je maar een grote kerel mag worden!

Hier was ik al bang voor dus plak mijn bericht uit andere topic hier, én ga daar melden dat er een nieuwe is...

Misschien is er nu een nieuwe en zit ik suf in oude te typen...

Borrel was leuk. Weet niet hoeveel gezinnen er in de wijk wonen, maar er waren ongeveer 25 huishoudens op de borrel dus toch zo'n 50 mensen en nog wat kinderen. Vorige borrel was in oktober 2006 in naastgelegen voetbalkantine en toen waren er maar 15 mensen. Borrel op straat was mijn idee (ze wilden weer naar voetbalkantine) dus was wel blij dat er nu meer mensen waren.

Jemig, Mormel alweer bijna 2, Nano vandaag een jaar...

GEFELICITEERD Mille, met je grote zoon!

Feestje klinkt als een succes.

Little People garage staat hier, en is niet veel mee gespeeld. Maar mijn kinderen zijn op een of andere manier niet van die spelers. Ze vermaken zich wel, maar niet uren met een garage en een auto ofzo. Ik heb best veel Little People (gargae, kasteel, bus, paardenstalletje, Robin Hood-ding, draaimolen of eigenlijk klein reuzenrad, treintje, driewielers en nog meer) en opperde dat tezamen met de houten treinbaan (merkloos) en de Duplo weg te doen (MP). Pebbeltjes gingen gelijk naar boven en hebben van voorgenoemde drie een heel park gemaakt in GP's kamer.

Grootste speelgoedsucces in huize Pebbles op dit moment: Scheetzakken.

En ze hebben de hele kerstvakentie getekend. Ik heb een stapel tekeningen hier op tafel liggen van een paar cm hoog. Of ik er een boek van kan maken. :-) De voorkant heeft een heel groot rood hart met daarbij de namen en de leeftijden van de Pebbeltjes. Zelf gemaakt.

En nu MOET ik werken. Boekhouding. Als ik 2007 heb afgerond kap ik er mee. Dan gaat Pebblo de boekhouding doen. Hij stopt dan met het grafische werk waar ik niet aan toe kom, dat ga ik dan weer doen. Logisch.

Later!
Zo, eea bijgelezen.

Allereerst duim ik vandaag voor Elyane en Zeefje, die naar de kinderarts gaan.

Mille, moest jij niet ook iets met Mini in januari qua ziekenhuis enzo?

Dan: Harrie draagt geen pyama. Meestal gewoon niks en soms een t-shirt, als het koud is.

Nijntje vond ik wel heel leuk, maar idd omdat Schorrie het zo leuk vond. Ik heb eigenlijk de halve voorstelling opzij gekeken naar hem ipv naar het podium. Die schildpadrace vond ik echt heel leuk en die tenen bij je neus idd ook.

Ik wil niet het geslacht weten van deze Knorrie.

Ik verbaas me erover dat sommigen hier ook zo misselijk geweest zijn en dat ik dat helemaal niet weet. Wil wel graag weten Vrolijk wanneer het over ging bij jou. Ik draai er namelijk echt een beetje van door. Al gaat het vandaag tot nu toe best goed.

Euhm, er was nog meer.

O ja, vent niet in de aanbieding. Zaterdag wel, maar nu niet meer.

Neefje heeft bij ons gelogeerd voor het eerst. Was best leuk maar ik vond het zwaar.

Ik zal voor Schorrie eens een schaar gaan kopen dus als ik dit zo lees.

Nou, was er nog meer?
Hoi Pebbles!

Jammer dat je je Duploo niet verkoopt, anders had ik me aangeboden. Schorrie speelt er heel veel mee.

Little people niet, daar kun je ook niet zoveel mee vind ik, er valt weinig mee te bouwen.
Er is iemand op het forum die Vrolijkie heet.....
Oja, sorry Peb, het werd hier meteen zo druk dat ik helemaal vergeten ben in oude topic nieuwe te melden.

Ely, ik duim mee! Sterkte!

Morrie, klopt, wij moeten de 17e weer. Hoe dichter we bij die datum komen hoe minder druk ik me erom kan maken: als ze iets naars hadden ontdekt waren we vast allang gebeld!

Qua misselijk: meestal is het na de 1e 3 maanden over, toch? Ik heb het bij Mini wel een tijdje gehad. Wat goed hielp was wel gewoon stug kleine beetjes blijven eten over de dag verdeeld: dus 's morgens ondanks misselijk toch wat crackers wegknagen enzo. Deed ik dat niet dan werd het vervolgens alleen maar erger.

Drop, ik snapte wat je bedoelde over buur- en andere onbekende nicks. Maar kwam denk ik toch door titel, als die wat duidelijker/uitgebreider was geweest waren er vast minder mensen op afgekomen dan op een vage afkorting in het rijtje nieuwe topics
Nano GEFELICITEERD!

Ik miste je al, Morrie... Balen dat je zo misselijk bent. Ik weet dat je je echt beroerd en zielig kunt voelen. Hang in there...

Fijn dat de borrel geslaagd was, Peb. Was het voor jullie zaak?
En wat gaan ze dan ook alweer doen die 17e Mille? Ik ben het even helemaal kwijt.

Ik eet nu 's ochtends voor ik opsta een boterham met smeerkaas, zo voorkom ik iig een kotsbeurt onder de douche. En dan probeer ik idd steeds iets te eten, ik neem brood mee naar mijn werk enzo. Dan onderdruk ik de echte kotsneigingen. In het weekend of als ik vrij ben ga ik verder 's middags even naar bed als het kan, dat helpt ook wel weer even, wat rust. Maar eigenlijk zou ik het allerliefst gewoon al die weken tot het over is in mijn bed onder mijn dekbed door willen brengen. Me dag in dag uit zo voelen is niet goed voor mijn psyche merk ik.

Ik ben op mijn werk, merken jullie het? Nee zeker, ik heb werkelijk nog niets gedaan en ik zit hier al anderhalf uur.
Wind, jouw twee keer 16 weken hebben me geen goed gedaan. Ik ben nu ruim 2 weken misselijk en als dit nog 8!!! weken zo doorgaat, dat overleef ik niet. Werd het niet misschien iig een beetje minder ofzo?
Er is ook nog een andere Pebbles, maar mijn avatar is mooier.

Duploo is hier wel veel meegespeeld, bouwen is idd populair (Knex dus ook). Maar we hebben nu ook (kleine) Lego dus kan daar meegebouwd worden. De Duploo treinbaan, die Klein Pebbeltje voor zijn 3e verjaardag kreeg, daar is dan weer weinig meegespeeld. Toch gek. Als ik iets ga verkopen gooi ik eerst wel hier een balletje op. Hoewel ik de Duploo misschien wel bewaar. Voor kleinkinderen ofzo.

Haar Nippo klinkt wel heel erg hip!

Hebben de mutsen een eigen hyve?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven