VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
De babyzwemvesten zijn vanaf 10 kilo zie ik, maar zijn er ook nog kleinere? Weten jullie dat. Stel wij gaan varen met de baby, dan is die nog geen 10 kilo (hoop ik...)
Reddingsvesten.

Is wat anders dan een zwemvest.
NH
Wandelgang?

P2B (place to be )

Gossipgrot

Tea room

Hm. Geen inspiratie.
Mijn nieuwe nichtje heeft van ons een zwemvestje gekregen. Voor 5-10 kilo.

Ze bestaan al vanaf 3 kilo.
Schoonvader is vanmiddag, zonder diagnose, ontslagen uit het ziekenhuis. Thanks for asking. Schoonmoeder schijt peentjes want is bang voor herhaling. En dan helemaal angstig icm autorijden. Dat mag hij van de arts dus ook twee weken niet. Net als fietsen. Hij krijgt binnenkort kastje om om hart te volgen. Erg vaag allemaal. Ze weten het gewoon niet.
NH? Neukhok?
quote:Pebbles schreef op 27 mei 2008 @ 21:25:

[...]

Spannend Wind!En jij denkt aan de kluif van GW!
Ze hebben hem vast goed onderzocht Wind, maar weet je of ze ook naar suikerziekte hebben gekeken? Hoorde laatst van iemand die ook onwel was geworden in de auto (en botsing gemaakt had) en die bleek suikerziekte te hebben.

Wat is het verschil tussen een zwemvest en een reddingsvest? Ik wil iets hebben wat de baby aan kan als we op de boot zijn en waardoor hij/zij blijft drijven als er iets gebeurd.
Morrie, reddingsvest idd. En je hebt wel hele kleine ja, van 3-10kg ofzo. Wij hebben er twee vanaf 10kg, Nano is pas met een kilo of 9-10 voor hte eerst mee geweest en toen hebben we die gewoon al aangetrokken.

Zo, bijgelezen en bijgelachen. Ik ga de genoemde topics NIET openen
Een zwemvest is een drijfhulpmiddel en wordt bijvoorbeeld gebruikt bij watersport. Ook door geoefende zwemmers. Als je buiten bewustzijn raakt of in shock red je het hier niet mee.

Een reddingsvest heeft een kraag waardoor het hoofd niet onder water komt. Ook zit er een riempje tussen de benen door waardoor je ook niet er onder uit kunt glippen. En een alarmfluitje (mar weet niet of dat altijd is). Als je niet kunt zwemmen, of bewusteloos raakt blijf je drijven en ben je te redden.

.
Zwemvest:

Reddingsvest:

Ok, thanks, dan moet ik dus een reddingsvest!

Maar het is vroeg genoeg om die te kopen als het daadwerkelijk vaarweer wordt nadat de baby is geboren denk ik....
Die onderste hebben wij voor KP. Voor GP een maatje groter en een ander merk.

Dingen zijn wel duur, zwemvestje voor nichtje was 45 euro
He, ze hebben ook vesten voor Kefpep!

Volgens mij was die van Schorrie ook 45 euro, maar die is dan wel groter dan die voor jouw nichtje.

Jammer genoeg hebben we Schorries vorige zwemreddingsvest weggegeven, toen wisten we nog niet dat er nog een broertje of zusje zou komen!
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 27-05-2008 21:42
Reden: schrijf ik nog zwem ipv reddings
% gewijzigd
Ovberigens ziet Kefpep er heel anders uit. Zou wel een metamorfose zijn als ik opeens een hond als op de foto had!
Zijn idd. duur. Wij hebben de eerste in een watersportwinkel gekocht, was ook 45 euro, en de tweede, exact dezelfde, bij kraam op 3 oktober Peb. Stonden bij de haven bij de vlootschouwdinges ofzo, en daar waren ze toen de helft.

Ik ga kdvtassen inpakken enzo..
quote:Pebbles schreef op 27 mei 2008 @ 21:38:

Die onderste hebben wij voor KP. Voor GP een maatje groter en een ander merk.

Dingen zijn wel duur, zwemvestje voor nichtje was 45 euroWij hebben ze van marktplaats.
GP heeft er eentje van Plastimo. Die hebben we zelf gekocht.

Die van Kp was eerst van GP en hebben we geklregen van vrienden omdat we vooral met hen voeren.

Laatst hadden we een feestje/brunch aan het water en toen hebben de Pebbeltjes ook in zwemvest rondgelopen. Vond ik veiliger en was niet panisch bezig ze in de gaten te houden.
quote:lien schreef op 27 mei 2008 @ 20:53:

Voor 1000 euro met hele gezin? Hoe doe je dat?Familie in VS Allen het ticket dus.
Ga wat innemen tegen hoofdpijn.

Zit heel de tijd met opgetrokken schouders en dat komt volgens mij door de hoofdpijn, maar... veroorzaakt ook hoofdpijn. Hoofdpijn is kut.
Ik ga ook afsluiten. Hoofdpijn wordt steeds erger en zakt naar beneden (in gezicht). Auw. Weltrusten.

Morgen 30 graden. Joy.
quote:lien schreef op 27 mei 2008 @ 21:08:

[...]

Duhuh.... het is een concern waar ik ook een bloesje van heb.Ik snapte het al niet. Maar geloof niet dat het bedrijf van mijn zus leuke bloesjes verkoopt.
Nu.nl zegt 25 graden morgen, geen 30.

Ik zit ook aan paracetamol & naproxen, hangt zeker in de lucht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven