VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Wind schreef op 29 mei 2008 @ 09:17:

Stien Struis. Humor.

!

Eeeeeh, dan verschillen wij van humor hoor .

Schoonvader niet uit oog verliezen,. mmmm, ingewikkeld inderdaad, wanneer voelt het veilig? Maar op zich wel goed dat ze gewoon instructie hebben gekregen, kan me voorstellen dat kans op herhaling bij zwak gestel in het begin het grootst is.
2 weken niet uit het oog verliezen? Dat lijkt me nogal een opgave. En ik hoop dat ze elkaar de hersens niet inslaan na die twee weken .

Heet Stien Struis van haar achternaam?
Echt een compliment voor een zwangere. Stien Struis

Hij krijgt volgende week van de cardioloog een hartkastje om en daarna hopelijk meer info. Voor nu vooral onzeker en lastig.
Lien, bedoelde hij qua uiterlijk of qua karakter? Ik zou van allebei niet vrolijk worden trouwens..

Irritant, dat verbouwingsgedoe. We zijn nog steeds bezig met keukenverbouwplannen en dat soort dingen alleen al zouden reden zijn om het bij 2.50m ipv 3 m te houden (want dan geen vergunning nodig).

Wind, lekker gedoe ook, met schoonvader. Lijkt me ook stressen voor je schoonmoeder -durf je toch bijna niet meer diep in slaap te vallen, als dat zo tegen je gezegd is?

Zo met Nano naar huisarts voor controle en meteen naar Mini laten kijken, die het heeft overgenomen en vanmorgen alleen maar kon huilen van de oorpijn, arm kind!
Agos, arme Mini. Dikke kus en beterschap voor haar.

Lien, vermoeiend zeg, al die verbouwingsdingen in combi met de laatste loodjes. Ik denk aan je hoor...

Gisteren naar theater geweest: C3. Was erg leuk!
quote:mimsey schreef op 29 mei 2008 @ 00:41:

[...]

En Mops en ik 90 km...dezelfde periode!

Ha, we gaan echt op een kluitje zitten, Dan ben ik benieuwd of je dan mijn kant op zit of de andere kant. Misschien kunnen we wel een dagje meeten ergens als je dat leuk vindt? We zijn alleen wel maar een paar dagen in die regio. Zondagavond t/m donderdagochtend is de bedoeling, dus ergens ma, di of woe zouden we kunnen afspreken.
C3??

Mini zit aan de ab, bronchitisachtige narigheid en oorontsteking (joh..). Heeft bijna de hele dag liggen slapen op de bank tot nu toe. Weer geregel voor morgen dus, want kdv geen optie vrees ik.
Ah, balen Mille! En AB ook al niet fijn. Hopelijk knapt ze snel op. Regelse voor morgen. WIj hebben voor volgende week donderdag ook een probleem. Schoonouders kunnen niet oppassen (Want scchoonpa moet rust) en GW moet naar een belangrijke klant voor een ontwerpbespreking en ik geef training. HELP! Eerste keer i 4 jaar dat dit voorkomt en wat een stress. Mijn moeder zo gek gevonden om vrije dag om te wisselen. Thank God.

Morrie, hoe was het shoppen?

En Lien bij de gemeente?

Hier zijn we sinds vandaag (vanaf vrijdag hé!) pas weer een beetje op de been. KW heeft gisteren voor het laatst gepoept en kan weer eten. HIj is me toch mager! Even aansterken dus...
Ach, wat een zieke kindjes hier. Arme mini, hopelijk knapt ze snel op van de ab.

Wind, gestress toch nog opgelost dus. Fijn, dan kunnen jullie je werkdingen ook weer goed gaan doen. En KW ook al zo zielig, dat hij zo mager is geworden. Flink bijvoeren maar en hopelijk krijgt hij dan weer wat vlees op zijn botten.

Ik moet een aantal betalingen doen (waaronder een boete van de belastingdienst omdat ik mijn wegenbelasting te laat zou hebben betaald, grrr) en nog even douchen zo. Maar heb geen zin, eerst nog maar een bak koffie.

Camping ziet er leuk uit Pebbles!
Hier ook opgelost, vent is 's morgens thuis en 's middags komt een van zijn dochters oppassen. Handig, grote zussen!

Klinkt heel zielig Wind, mager KWtje. Arm jochie! Kan me dat van Mini ook nog wel herinneren toen ze vaak ziek was, dan had ze echt van die scherpe puntige schouderblaadjes enzo.

Athena, irritant zeg, van die boete!
Oja, dat heeft Schurk ook zo'n poos gehad. Blauwe kringen onder zijn ogen, een bleek bekkie en je kon z'n ribben tellen. Mijn zusje noemde hem steeds 'gratenpakhuis' en niet onterecht.

Boete is irritant, vooral omdat het mijn eigen stomme schuld is. Kan niet lekker gaan schelden op een ander.

Heb ook een beetje de balen van werksituatie. Heb 1 collega die ruzie heeft met onze hoogste baas, in allerlei juridische procedures verwikkeld is omdat hij weg wil maar MET een flinke sloot geld en zijn zin niet krijgt. Als wraak verstiert meneer werkelijk alles wat op de afdeling gebeurt/ter sprake komt/voorgesteld wordt/ overlegd wordt. Vandaag ook weer een overleg waarin hij eerst een half uur gaat zeiken over de manier waarop de agenda is opgesteld. En mijn leidinggevende baalt er als een stekker van, maar remt hem niet af. Wat heb ik het gehad met dat sujet zeg.
Hallo jachtbezitters, campinggasten en ziekenboegploeg!

Hier druk en kom even snel zwaaien. Gister is Vrolijkerd met Loeder naar Floddertje geweest en ze hebben samen echt genoten. Bij ons dus wel een succes. Ik heb wel ook nieuwe kaartjes geboekt voor zandkasteel, Megamindy, Sprookjesboom en ik zag dat ze een nieuwe kikker hebben. Leuk!

Verder succes met betalingen, campings vinden, goedkope reddingsvesten en zieke kindjes. Strien Struis is tonnetje rond en dat geloof ik niet van jou Lien, maar een foto is altijd welkom!
Bij de laatste tien topics:

Welk standje met zeer grote lul?

Leuk die sexpijler. Zullen we verkassen?

GW en ik zijn heel erg druk met kaarten voor nieuwe site.

Zo,leuk! Snel verder.
Ook hallo vanaf hier !

Sterkte weer met de zieke kindjes! Bah, het houdt ook nooit op zeg.

Pebbles, je klinkt de laatste tijd redelijk opgewekt, jullie doen leuke dingen en je hebt een leuke camping geboekt, maar toch, hoe gaat het nou met je? Ik lees daar weinig meer over, maar het is allemaal nog zo kort geleden, heb het er gerust over hoor!

Stien Struis . Ik kan me er alles bij voorstellen Lien, maar idd, jij als Stientje, daar moet volgens mij wel heel wat voor gebeuren hoor! Wanneer ben je ook al weer uitgerekend? En Morrie?

Vanavond hebben we met z'n allen bij de leukste pannenkoekenboerderij in de buurt gegeten. Van de nood een deugd gemaakt, want we hadden een bezichtiging om 19u. Maffe tijd, maar die mevrouw kon blijkbaar echt niet anders. Ik zie wel aan allerlei verschoven dingen dat er vrij nauwkeurig gekeken is. Wel belangstelling dus, anders kijk je niet op die manier. Duimen jullie weer mee? Kan nooit kwaad .

Ook nog tent opgehaald. Ben benieuwd of het wat is voor 25 euro. Dat wordt wat morgen, als 'ie moet worden opgezet. Geen tijd meer om 'even' uit te proberen, dus de mannen mogen het gezamenlijk proberen. Meteen goed voor de teamgeest . Zal wel raar worden, twee nachten helemaal in mijn eentje. Zaterdag moet ik werken, maar daarna ga ik met een vriendin naar de sauna. Misschien rijd ik zondag ook wel naar de camping. Ze gaan naar deze camping.Niet door mij uitgezocht, overigens. Wel een beetje een popie jopie camping denk ik, maar leuk voor de kinderen. Neem ik aan.
Hallo! Zohee, een paar drukke dagen achter de rug! We moe(s)ten een hoop regelen voor de zaak want we hebben vanaf maandag allebei twee weken vakantie. pfff!

Ik heb niet eens tijd gehad om te kijken voor een minimeetdatum. Zal ik 3 data in de jeweetwel gooien?

Ik zag een leuke camping voorbij komen van Peb. Ziet er echt gezellig uit! Daar zou ik het zelfs goed naar me zin hebben, denk ik. Ik heb al in geen eeuwen gekampeerd.

Van harte beterschap voor Mini, Mille. Arme meid, oor en bronchitus, alsof 1 ding niet al vervelend genoeg is!

En ook KW weer lekker snel aansterken, mannetje!

Athena, wat irritant lijkt me die situatie! Dat vreet energie! Ik hoop dat die collega snel ophoepelt zodat de rust weer in de tent komt.

En als het aan je vent ligt zou het dus Lien Struis zijn? Nou zeg! Ik ben het er niet mee eens, hoor! Geef hem dan ook maar een ouderwetse ok en een lup a la Strien!

Drop, zo'n weekendje alleen lijkt me gek, maar ook wel erg lekker hoor! Ik zou volgens mij zoveel plannen hebben om te doen of juist supersloom relaxen, mmmm!

Wind, hoe vind je schoonvader het zelf om weer thuis te zijn?

Gets, net met Aap de film Cloverfield gekeken. Echt een spannende film. Een beetje TE spannend eigenlijk en nu durf ik dus niet naar bed. Dus Vrolijk, die niet kijken. Het is namelijk zo'n camcorder-film en daardoor net echt. brrrr...

Ik ga wel alvast even liggen op de bank Slaap lekker!
Nathje, doe maar 3 data's in dinges idd. Ik ben benieuwd!

Lekker hoor, met vakantie, ga je maandag weg of van het weekend al?

Dropje, ik duim dat je huis verkocht wordt. Hopelijk hoor je vandaag al wat. Is die kerel die een ongeluk oid had gehad ooit nog teruggekomen?

En wat lekker dat je een weekend voor jezelf hebt. Ik denk dat ik het ook raar zou vinden, en dat ik het gevoel zou hebben dat ik het ten volste moet benutten en daardoor ineens dicht zou klappen . Maar je gaat iig naar de sauna, heerlijk!

Athena, die boetes zijn geloof ik ook nog eens best fiks, is het niet? Harrie betaald heel vaak te laat en ik geloof dat als je 3 keer in een bepaalde periode te laat bent, het op kan lopen tot 180 euro! En dan dus ook al als je 1 dag te laat bent he.

Maar toppunt is wel dat Harrie voor moet komen. Omdat hij met een aanhanger gereden heeft zonder rijbewijs. Had jouw vader dat niet ook eens Athena?

Mini klinkt zielig. Ziek zijn is 1, maar pijn hebben daarbij is helemaal vervelend. Hopen maar dat dat snel afneemt. Ik zag op tv bij de huisartsenpost dat een kindje druppeltje kreeg tegen de oorpijn. Weet niet wat het was.

Kan me voorstellen dat KW helemaal mager is na buikgriep. Allemaal lekkere dingen voor hem maken Wind, dan sterkt hij snel aan!

Het winkelen gisteren was leuk, maar te zwaar. Ik moest het bezuren na afloop qua bekken en mijn buik deed ook zeer. Rare gewaarwording, ik kan daar ook helemaal niet mee omgaan, voel me echt een slappeling. Baal ook want morgen heb ik een bruiloft en het was beter geweest als ik daar fit en pijnloos naar toe kon maar dat zit er nu denk ik niet in. Heb me wel voorgenomen om na deze bruiloft echt rustig aan te gaan doen en geen lange loop- of stadingen meer te plannen.

Ik moet mezelf in acht nemen......

Dropje, ik ben 14 augustus uitgerekend. Vandaag 29 weken en 1 dag zwanger.

Elyane, ik ken C3 ook niet, is het een persiflage op K3 ?
Ja zo klinkt het wel, als een persiflage op K3.

Ik moet eigenlijk ook mijn voorstellingen nog boeken voor 1 juni. Erg kort dag, weet niet of dat nog gaat lukken.

Drop, lief dat je het vraagt. Het gaat wel weer wat beter dan een week of twee geleden. Maar ik denk nog elke dag heel erg vaak aan mijn moeder, en huil ook nog wel elke dag. Niet hartverscheurend, maar even een paar tranen als ik er aan denk dat ze er gewoon echt niet meer is. Het blijft onwerkelijk. Ik voelde me erg slecht in de meivakantie, dat was een megaterugval. Heeft vast ook te maken met meer vrije dagen, meer rust. Als ik ontspannen aan het nietsdoen ben vliegt het me aan. Ik kan ook niet 's avonds in bad gaan zonder er overstuur uit te komen. Heel gek, maar dan is er geen afleiding ofzo en draai ik door. Nu weer elke dag aan het werk en dat gaat beter. Zaterdag over een week is mijn vader jarig en gaan we met zijn allen uit eten. Daar zie ik dan weer tegenop.

Ga broodje maken.
Man- en kinderloos op het moment. Weird! Ben zoveel stilte niet meer gewend. Vond een telefoontje op de voicemail dat mijn albert.nl bestelling niet wordt geleverd agv een computerstoring. Fijn, kan ik vanavond nog de boer op voor boodschappen....
Jakkes, irritant is dat Drop. Op je vrije avond nog wel.

Wel fijn dat de bezichtiging met belangstelling gepaard ging, zo gedetailleerd kijk je volgens mij echt alleen als je echt interesse hebt. Ik blijf duimen voor je!

Kindervoorstellingen moet ik ook weer eens gaan boeken. Zag leuke dingen voorbijkomen in post van vrolijk, dus maar eens een avond aan spenderen.

Morrie: mijn vader moest niet voorkomen, maar had zelf een bezwaarschrift ingediend tegen een boete voor het rijden met een aanhanger met (vermeend) losliggende lading. Dus toch wel een ander geval. Wat hij overigens heeft gewonnen na briljant juridisch advies van zijn oudste dochter (kuch ).

Boete die ik nu moet betalen is gewoon nogmaals de wegenbelasting, E103. Vind het erg zonde, maar is mijn eigen stomme fout. Toch maar eens een automatische incasso gaan regelen. Normaal houd ik daar niet van, maar in dit geval is het toch wel beter om het wel te doen.

Zo, ik ga vent even ontzetten. Die heeft een zware dag gehad met 2 mega high maintenance kinderen. Schurk wilde amper slapen vandaag en is zo chagrijnig als een beer. En Boefje heeft momenteel continue bananen in zijn oren. Luistert superslecht, is voortdurend stout (vooral in de zin van: zijn kleine broertje omgooien/-duwen/erbovenop kruipen) en speelt ontzettend slecht (is net een hangjongere). Wil iemand me asjeblieft even vertellen dat dit weer een faaaaase is, want er is momenteel geen land met het jong te bezeilen . Vent is vanmiddag zo uit zijn slof geschoten dat hij hem zonder eten (want ook dat wilde meneer niet) op bed heeft gemikt, zijn knuffel erachteraan heeft gesmeten en naar beneden is gegaan. En daar moet je bij mijn laconieke exemplaar toch wel wat voor uithalen voor je hem zover hebt.

En van Lien als Stien geloof ik stiekem helemaal niks. Maar doe eens fotootje in NH, dan kunnen wij objectief gaan beoordelen.
Ik zal vent vragen vakantie foto's van werkcomputer te halen. Nog steeds +23 kilo en als chagerijnigheid een voorteken was van bevallen zou ik nu toch wel ruim bevallen moeten zijn. Gatver, ik zit mezelf echt in de weg (om over anderen nog maar te zwijgen). Ga dan ook bijna naar bed. Hele dag bouwknakker en vanavond kinderen van NSO en creche gehaald en gevoederd omdat vent en vergadering heeft. Ik heb afgesproken dat ik vanaf maandag niet meer om 7.00 opsta, maar gewoon blijf liggen, ben echt moe en ik sta nog steeds elke dag om 7.00 onder de douche om bouwvakkers te voorzien van koffie en kinderen in hun kleren te dirigeren. Nu gaat vent dat doen (is nooit zo'n vlugge 's ochtends, maar ik trek het gewoon echt niet meer heb ik vandaag gemerkt),

Mokkerdemokkerdemok, ik kan me dit echt niet meer herinneren van vorige keren, maar denk echt dat het ook uitmaakt dat het hier zo'n bende is en dat ik trap op en af moet (vorige zwangerschappen minder loslopende kinderen en ook overzichtelijk 3 kamer appartement).

Zo, genoeg ge-emmerd, heb verder niets meegemaakt, ga nu lekker naar bed met mooi boek en morgen vast leuker.
He Lien,dat klinkt inderdaad niet echt lekker.

Hoop dat je goed slaapt en morgen weer een beetje fit bent.

C3 is met Mike Boddhé, Onno Innemee en Kees Torn.

Onno Inemmee is vooral bekend van zijn typetjes. Hij deed ook altijd het jip en janneke verhaal op VARAradio (spijkers met koppen)

Mike, kennen jullie toch wel, van de Mike en Thomas show en Kopspijkers?

Kees Torn kende ik niet.

Athena, het is vast een fase

Jammer dat die fase bij Zen niet lijkt over te gaan, hahaha.

Ik heb als kindervoorstellingen Kikker, Zandkasteel, Hans/Monique Hagen, en nog eentje...

Oh ja, Woezel en Pip voor Zeefje.
Zandkasteel en Woezel en Pip vind ik leuk klinken! Eens even kijken bij schouburg hier in de stad.

Lien, meisje... ik hoor je hier knorren

Hopelijk doet het tjillennnn op bed en een goede nachtrust je goed.

Zie je me duimen, Drop?

Dat is een zware ketting, lijkt me --->

Nathje, gooi eens een datum in de ak!

Zo... drukke dag gehad. Alleen maar luisteren en praten. Soms is mijn baan echt vermoeiend
Jippie, Zandkasteel komt ook in theater in onze stad. Kabouter Plop ook, zal ik het mezelf aandoen om die ook maar te boeken? Boefje vindt hem leuk, dus ach, moet een keertje kunnen. Nog even verder neuzen zo.

Lien meid, ik vind je een bikkel. En groot gelijk over die opstaan-afspraak, nu je zo ver zwanger bent vind ik het alleszins redelijk dat je kerel dat deel dan op zich neemt. Hopelijk ben je dan de rest van de dag wat fitter en trek je het allemaal wat beter.

En slaap lekker nu!

Ely, fijn dat je het tenminste herkent, dat gedrag . Van alles wordt een drama gemaakt momenteel, zwaar vermoeiend.
Joehoe.. eind september gaan KW en ik naar het Zandkasteel!

Echt leuk, heb er zin in. Denk dat hij het heel leuk vindt.

Ik zag kabouter Plop ook.
Ik ben een kindercultuurbarbaar, wij gaan bijna nooit.

Athena, ik heb juist bijna alles via automatische incasso, zoveel mogelijk eigenlijk. Ik ben echt een administratiekluns en laat rekeningen altijd veel te lang liggen. Aanmaningen enzo. Moet nu eigenlijk ook wat rekeningen betalen, maar heb geen zin.

Lien, nog effies...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven