VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Kabouter Plop, Doen!!!!

Dat was Zootjes eerste theatervoorstelling, echt geweldig!!
Bah, ik heb echt een offday. Details achter.
Ach lieverd, achter gelezen, hier ook een dikke knuffel!
Ik kan er weer eens niet in, dus kan niet lezen wat er is vrolijk, maar hoe dan ook een dikke hug voor jou meis!

Ik wilde allemaal leuke theatervoorstellingen gaan boeken, maar dat kan nog niet. Pas vanaf de 14e. Dus dan zorgen dat ik er meteen bij ben voor goeie plekken. Vooraan lijkt me zo leuk, tot nu toe zaten we steeds op het balkon. Al vindt Boefje dat misschien ook wel net zo leuk. We zien wel tzt.
Dank je wel lieverds.

Hahaha..ik heb dus weer wat geld uit de portemonnees geklopt bij jullie allemaal met de musicals? Maar wel erg leuk vind ik het en wat zijn we allemaal educatief verantwoord bezig. Alhoewel ik toch ernstige bedenkingen heb bij dingen als Plop en Megamindy :-)

Sjee Lien, nog maar even en dan is het alweer zo ver. Ik realiseer me dat helemaal niet af en toe. Maar je mag al gewoon bevallen!

Nou, goed gedaan dat je vent eruit schopt dan.

Heerlijk Drop! Geweldig hoor dat je even het rijk alleen voor jezelf hebt :-) Ik heb dat do en vrij dat ik vent en kinderloos ben. Ik ga dan naar UK en do voor werk, maar blijf vrijdag om te shoppen in Londen. Hoe erg is dat? Best erg, maar wel leuk!

Ik ga even een strijkje er tegenaan gooien. gedachten verzetten.
Hier moeten de reserveringen uiterlijk morgen de deur uit.

Ik heb voor de Pebbeltjes gekozen:

Het Grote Terra Popconcert (met KP)

Schateiland - (met GP, is 19u 's avonds en eigenlijk vanaf 8 jaar, hij is dan 7)

VET Kindercabaret! met beide Pebbeltjes

Kikker en zijn vriendjes (met KP)

Zelf wil ik ook nog naar een aantal voorstellingen.

- Hera, de goddelijke musical (Loes Luca/Arjan Ederveen)

- Di-rect doet Tommy (rockmusical) (NL-talige teksten van Jan Rot)

- Alex Klaasen

- Theo Maassen

- Ashton Brothers

- Hotel Atlantico (toneel)

En we gaan met vriendengroep (met z'n 10-en) naar Herman Finkers. Vriend van ons werkt sinds kort bij Haagse Schouwburg en heeft dit al geregeld.

Pebblo heeft zakelijke afspraak gemaakt vanavond en is nog niet terug. Blegh. Heb wat meegelezen en geschreven op topic rouwverwerking en voel me direct weer verdrietig.
voor Pebbles. Geef jezelf de tijd, meisje.

Vrolijk, jij ontaarde moeder ! (mag ik mee?)

Hier geen reserveringen voor kinderdingen. Heel af en toe boek ik iets voor ze, maar ik erger me kapot aan de prijzen die ze ervoor vragen. Voor een voorstelling met ons viertjes ben je al gauw 100 euro kwijt, ik vind het echt te zot voor woorden. Middagje speeltuin is ook leuk.

Ben nu bezig aan een van de eerste Star Trek films, Star Trek the Movie. Geweldig ! Is uit 1979, echt, wat een verouderde ideeën en dito technologie! Daar zie je pas aan hoe hard dergelijke ontwikkelingen gaan. Grappig is dat sommige dingen uit de Enterprise reeks in alle spin-offs van de serie terugkomen. Maar deze film is echt een stukje nostalgie, filmhistorie bijna. Zet 'm zo uit, het is een film van 2,5 uur en het is onderhand wel bedtijd.
E100 voor een voorstelling met z'n viertjes drop, echt waar joh? Sjesis, dan zou ik er ook niet al te hard om moeten lachen. Als wij met Boefje naar het theater gaan betalen we voor onszelf meestal iets van E15 en E13,50 voor hem. Dat vind ik nog wel te doen, ook als Schurk straks mee zal gaan. Heb je geen kleine theatertjes/buurthuizen in je omgeving waar je vaak voor een euro of 6 terecht kunt voor hele leuke dingen?

Startrekreeks wil ik ook nog steeds een keer gaan kijken. Lijkt me inderdaad grappig om de verouderde filmtechnieken te kunnen vergelijken met de huidige.
Ha Peb, dan gaan we elkaar bij Kikker tegenkomen! Verder weet ik het even niet meer uit mijn hoofd, wat ik heb gekozen, maar dat was in elk geval de enige dubbele. Kinderpopconcert in tweede instantie toch maar geschrapt, met nog een paar andere dingen, toen we bijna aan de 400 euro bleken te zitten. We willen ook nog verbouwen..

Verder heel veel sterkte en een voor Vrolijk en Peb!

Hier gaat het met Mini gelukkig heel snel de goede kant op, ab slaat echt wel aan gelukkig.

Lien, ga bevallen mens!

Ook voor jou een
Bevallen doe ik nog niet voorlopig vrees ik, maar wel ernstige relax dag vandaag. Heb uitgeslapen, ontbeten, met zoon in bad gezeten en een boek gelezen. Dat voelt wel goed en vent is cadeautje gaan kopen voor een partijtje van dochter en heeft dochter gedropt daar en haalt haar zo ook weer op. Heerlijk dat ik daar niets mee hoef. Ik denk dat ik zo eens een middagdutje ga doen.
Ik heb stijl haar! Ga zo naar bruiloft, ben helemaal opgetut en dus ook naar de kapper geweest. Ben benieuwd of het echt leuk staat, zelf kan ik daar echt niets over zeggen, vind het alleen maar heel erg raar. Harrie komt zo thuis en dan hoor ik het wel, als hij nog op tijd is tenminste, ik moet over 10 minuten weg.
Foto, Morrie!!

Lien, lekker zo'n relaxdag. Had je wel verdiend!

Ik ga Schurk uit bed halen, die ligt er al vanaf 1 uur in .
Ja, Morrie foto! Benn heel erg benieuwd naar je stijle haar.

Veel plezier vanavond en rustig aan.

Lien, je dag klinkt relax. Zo is het wel uit te houden toch?

Gewoon delegeren en dan komt de rust vanzelf

Vandaag naar school geweest en opgehaald door de mannen op de fiets. Doorgefietst naar mijn ouders, daar gegeten en was gezellig. Morgen gaan we met mijn ouders vissen en mijn broertje z'n nieuwe huis bekijken.

Nu eerst mijn lenzen uitgooien want heb me daar last van mijn hooikoorts. Bah, ben er gewoon niet lekker van.
Mille, ik denk iedere keer dat jij Morrie bent omdat Morrie volgens mij zo'n plaatje had met pasen. Dan denk 'huh, Mini? Ze bedoelt zeker Schorrie. Of heeft ze het over de baby?"

Aanpassen dus!
Is dat zo? Die had ik helemaal gemist dan bij Morrie. Ok, ik pas 'm wel even aan, moment..
Zo beter Wind?
Ik heb me rot zitten googelen naar exact hetzelfde stokstaartje, maar ik kon 'm niet vinden..
Dan deze maar
Of een foto van je kinderen
Tsssk, hoe kom jij nou aan mijn stokstaartje? En een foto van m'n kinderen? Dat heeft Morrie nooit gedaan, toch?
Toch?!
Muts..
Jullie zijn allebei mutsen .

Hier, neem er een van mij. Ik ga vast met boek richting bed, want moe. Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven