VRLK
donderdag 10 juli 2008 om 22:38
Morrie, lekker dat je nu verlof hebt meid! Je was er echt wel aan toe geloof ik he? Vanaf nu elke dag Tour de France kijken, ik ben helemaaaaal niet jaloers.
Lien, veldboeket vind ik een lief en goed idee, om dezelfde reden die Morrie noemt.
En aangezien ik geen lot had gekocht heb ik vanavond ook niet in spanning gezeten of we zouden gaan winnen, relaxed hoor .
Lien, veldboeket vind ik een lief en goed idee, om dezelfde reden die Morrie noemt.
En aangezien ik geen lot had gekocht heb ik vanavond ook niet in spanning gezeten of we zouden gaan winnen, relaxed hoor .
vrijdag 11 juli 2008 om 07:49
Maar je hebt ook de voorpret niet gehad Athena! Ik vond het echt lachen, op mijn werk bleek ook echt vrijwel iedereen een lot te hebben, we hebben gisteren de hele dag gefantaseerd over wat we zouden doen met het geld. En toen bleek dat ik nog vergeten was om een boot te willen .
En nu kan ik fantaseren over wat we met 55 euro doen .
Lien, ik kom er even op terug wanneer ik kom. Wil graag op een dag dat Schorrie er niet is, lekker relaxt, maar had ook met iig Wind afgesproken om tegelijk te gaan. Moet dus even horen van Wind wanneer zij kan.
Wind, vanaf hoe laat zijn we welkom morgen?
En nu kan ik fantaseren over wat we met 55 euro doen .
Lien, ik kom er even op terug wanneer ik kom. Wil graag op een dag dat Schorrie er niet is, lekker relaxt, maar had ook met iig Wind afgesproken om tegelijk te gaan. Moet dus even horen van Wind wanneer zij kan.
Wind, vanaf hoe laat zijn we welkom morgen?
vrijdag 11 juli 2008 om 07:56
Ik zit met een groot probleem . Ik weet niet wat ik aan moet in de draamweek als ik in bed lig. Wat hadden jullie aan?? Het moet iets zijn waarin je makkelijk kunt voeden, dat maakt het lastig want het liefst dus iets met knoopjes aan de voorkant. Of misschien moet ik toch maar van die voedingshemdjes kopen, dat is misschien ook nog wel een idee.
vrijdag 11 juli 2008 om 08:55
Omdat het warm was toen Schurk geboren werd, heb ik de eerste week van die Hema stretch hemdjes gedragen. Als er gevoed moest worden, trok ik gewoon aan 1 kant dat hemdje onder tiet. en anders pyjamajasje met knoopjes kopen, voor als het frisser is tegen die tijd? Vent hoorde gisteren dat Engelse meteologen zouden hebben voorspeld dat het de hele zomer zo nat blijft/wordt als afgelopen week. Zeg maar vorig jaar, maar een tandje erger. Zou niet lekker zijn zeg. Hoef geen bloedhitte, maar droog en tot graadje 25 mag het toch wel zijn.
Ha, morrie heeft een buit van ¤ 55? Kun je mooi pyjamajasje van kopen dus .
Ha, morrie heeft een buit van ¤ 55? Kun je mooi pyjamajasje van kopen dus .
vrijdag 11 juli 2008 om 09:02
grrr, weer geveld door buikgriep. Dit keer samen met Aap. Kindjes zijn dus naar het kdv en wij kruipen in bed. Echt balen want ik had zin om naar Pebbles te gaan.
En Wind nodigde me ook nog uit om te gaan lunchen en dat gaat nu ook niet. Pech! Dames snel andere keer afspreken?
Ook nog verschikkelijk slecht nieuws gekregen maar das meer 'daar achter' materiaal. Zal zo even uitleggen...
Morrie wat heerlijk dat je nu verlof hebt meid! Ik hoop dat Athena er naast zit en dat jij de komende tijd kan genieten van een zonnig verlof! En lekker de bloemetjes buiten kunt zetten met die 55 euro
Lien, ga lekker meten; ik zie het spul wel tegemoet. We hebben al een ideetje voor je
En Wind nodigde me ook nog uit om te gaan lunchen en dat gaat nu ook niet. Pech! Dames snel andere keer afspreken?
Ook nog verschikkelijk slecht nieuws gekregen maar das meer 'daar achter' materiaal. Zal zo even uitleggen...
Morrie wat heerlijk dat je nu verlof hebt meid! Ik hoop dat Athena er naast zit en dat jij de komende tijd kan genieten van een zonnig verlof! En lekker de bloemetjes buiten kunt zetten met die 55 euro
Lien, ga lekker meten; ik zie het spul wel tegemoet. We hebben al een ideetje voor je
vrijdag 11 juli 2008 om 09:10
Weet je dat ik dit weer helemaal niet zo erg vind? Ben tenminste actief, in die hitte doe ik echt geen drol. Als het maar droog is, dat wel, en dat is het hier nu in ieder geval wel. Zelfs een klein zonnetje. Schorries vriendinnetje komt zo hierheen en dan ga ik lekker even fietsen met de kinders.
Nathje, wat naar die buikgriep. Het is ook zo onwijs besmettelijk. Harrie en ik hebben het ook al eens tegelijk gehad, en dan in het weekend. Toen is mijn broertje gekomen om Schorrie te verzorgen. We hielden alle deuren dicht zodat we niet bij hen in de buurt kwamen en zij verschoond van de griep bleven .
Gewone hemdjes kan idd ook Athena, bij Schorrie deed ik dat ook, gewoon onder tiet trekken. Pyjamajasjes met knoopjes zijn echt schaars heb ik al ontdekt. Kan alleen pyjama's vinden op Wehkamp.
Hier ook al heel slecht nieuws trouwens, maar ga het ook niet op forum plempen.
Nathje, wat naar die buikgriep. Het is ook zo onwijs besmettelijk. Harrie en ik hebben het ook al eens tegelijk gehad, en dan in het weekend. Toen is mijn broertje gekomen om Schorrie te verzorgen. We hielden alle deuren dicht zodat we niet bij hen in de buurt kwamen en zij verschoond van de griep bleven .
Gewone hemdjes kan idd ook Athena, bij Schorrie deed ik dat ook, gewoon onder tiet trekken. Pyjamajasjes met knoopjes zijn echt schaars heb ik al ontdekt. Kan alleen pyjama's vinden op Wehkamp.
Hier ook al heel slecht nieuws trouwens, maar ga het ook niet op forum plempen.
vrijdag 11 juli 2008 om 11:47
Jongens, ik heb giga-eet-alles-maar-op-bui. Dat is op zich niet zo erg, maar om nou na 3 boterhammen en plak koek nog meer te eten... neen, dat is vast niet echt nodig toch, als ontbijt? Gelukkig zo weer lunch .
Lekker keuteldagje verder, kinders naar creche en NSO, Linoleum aan het werk. Vanmiddag komt directeur op kraambezoek, eigenlijk geen trek in, werkpraat en egopraat (van hem dan). Hopelijk zit ik tussen diverse afspraken ingeklemd zodat hij ook snel weer weg moet. Als hij nou zou komen met meer mensen, maar helaas... En wat geef je zo'n man? Beschuit met muisjes? Een koekje?
Lekker keuteldagje verder, kinders naar creche en NSO, Linoleum aan het werk. Vanmiddag komt directeur op kraambezoek, eigenlijk geen trek in, werkpraat en egopraat (van hem dan). Hopelijk zit ik tussen diverse afspraken ingeklemd zodat hij ook snel weer weg moet. Als hij nou zou komen met meer mensen, maar helaas... En wat geef je zo'n man? Beschuit met muisjes? Een koekje?
vrijdag 11 juli 2008 om 13:40
Beschuit met muisjes natuurlijk!
En alles eet buien kan ik me ook nog herinneren van Schorrie. Kocht ik koekjes en lekkers voor de visite, maar dan at ik het allemaal zelf op. Heeft toch wel een week of 9 geduurd bij mij, die echte vreetbuien. Toen leek het me wel genoeg . En ik viel trouwens toch gewoon af want ik kon na 3 maanden mijn gewone kleren allemaal weer aan. Dus je hebt het vast gewoon nodig Lien.
Lekker naar de kinderboerderij geweest vanochtend. Ik geloof dat ik verlof heel erg leuk vind!
En alles eet buien kan ik me ook nog herinneren van Schorrie. Kocht ik koekjes en lekkers voor de visite, maar dan at ik het allemaal zelf op. Heeft toch wel een week of 9 geduurd bij mij, die echte vreetbuien. Toen leek het me wel genoeg . En ik viel trouwens toch gewoon af want ik kon na 3 maanden mijn gewone kleren allemaal weer aan. Dus je hebt het vast gewoon nodig Lien.
Lekker naar de kinderboerderij geweest vanochtend. Ik geloof dat ik verlof heel erg leuk vind!
vrijdag 11 juli 2008 om 20:36
vrijdag 11 juli 2008 om 21:14
zaterdag 12 juli 2008 om 13:53
zaterdag 12 juli 2008 om 21:21
En ik wil ook! Morrie mailt je hier nog over geloof ik. Of het kan ook wel hier denk ik
Heb je as. dinsdagmiddag plaats/tijd/zin voor/in Morrie, mij, KW en Bries?
Nathje en Morrie, wat een rotnieuws van jullie in de ak. Sterkte voor jullie beiden!
En wij hebben vandaag KW zijn verjaardag gevierd en hebben het super gehad. Tegen alle verwachtingen in hebben we heel de dag buiten in de tuin gezeten en hebben we om 16.30 uur nog snel vlees etc. gehaald en hebben we met een klein clubje zitten bbq-en. Geslaagde dag en KW is erg verwend!
Vrolijk, hoe hebben jullie en Loeder het gehad?
Heb je as. dinsdagmiddag plaats/tijd/zin voor/in Morrie, mij, KW en Bries?
Nathje en Morrie, wat een rotnieuws van jullie in de ak. Sterkte voor jullie beiden!
En wij hebben vandaag KW zijn verjaardag gevierd en hebben het super gehad. Tegen alle verwachtingen in hebben we heel de dag buiten in de tuin gezeten en hebben we om 16.30 uur nog snel vlees etc. gehaald en hebben we met een klein clubje zitten bbq-en. Geslaagde dag en KW is erg verwend!
Vrolijk, hoe hebben jullie en Loeder het gehad?
zaterdag 12 juli 2008 om 21:27
Dinsdag kan en Pebb, ik kan je ook altijd van een station komen vissen ergens hoor. Of inderdaad met Mille meerijden, nog sneller .
Terug uit Scheveningen, ga eens kijken of Benjamini af te serveren is, hij heeft hele dag liggen knorren, dus zou best eens kunnen dat hij nu wel uitgeslapen is (en dat terwijl ik nu wel klaar ben, want juist hele dag wakker geweest, een unicum ).
Terug uit Scheveningen, ga eens kijken of Benjamini af te serveren is, hij heeft hele dag liggen knorren, dus zou best eens kunnen dat hij nu wel uitgeslapen is (en dat terwijl ik nu wel klaar ben, want juist hele dag wakker geweest, een unicum ).