VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:vrolijk schreef op 09 juli 2008 @ 20:07:

Zeg, iemand nog suggesties voor leuke spelletjes DS?

Vrolijkerd heeft al wel een Rd kaart gekocht en vrijdag ga ik weer op en neer naar UK, dus graag tips! Ratatouille gekregen voor verjaardag en die is ook wel leuk. (mijn niveau van spelen is zelfde als Mormel, dus svp niet te moeilijk)

DS?

Rd?

Geen idee waar je het over hebt!

Oh ja, UK weet ik wel
Morrie, onze auto is bijna dood. Dus een nieuwe zal binnenkort toch een keer moeten. En als ik dan niet op de centen hoef te letten...
Meave, ik denk dat je het tegen mij hebt. Ik ben nog steeds niet uit mijn Morrie-na-aapfase want nog geen ander plaatje gevonden (en ook niet actief gezocht)
Maar als ik de 25 mijoen win krijg jij een nieuwe auto hoor!

(Met deze opmerking vergroot ik vast mijn winkansen )
Nintendo DS Lite (opvolger van ordinaire Gameboy)

RD kaart is een kaartje waar je spelletjes op kunt downloaden.

(Vraag me niets verder, voor evt. details svp contact opnemen met Vrolijkerd)
Heb het net besproken en hier komen 3 nieuwe auto's als we 25 miljoen winnen... Bedrijfsbus, gezinsauto om ook mee op vakantie te kunnen en een snelle sportwagen voor de lol.

Een groter bedrijfspand, we hebben nu 160 m2 en willen dan 1000m2 ofoz met aparte ruimte waar de spullen binnekomen en wordt ingepakt enzo. Wel zelfde concept, dus nog steeds magazijnwinkel op een bedrijventerrein en geen gelikte winkel in centrum.

Ach.

Eerst maar eens zien dat we überhaupt wat winnen.
Meave heb jij ergens mijn vraag nog gezien aangaande kennis van ons die als freelance tekstschrijver aan de slag wil?
Ik volg je Vrolijk! Ik vind platformspelletjes leuk, dus Mario of Sonic. Mijn nichtje is helemaal fan van een spel waar je honden fictief moet verzorgen en had er 6(!). Ze was dus ook anderhalf uur per dag ermee bezig. Als ik dit schrijf besef ik me dat het niks voor jou is Ook leuk zijn braintraining spelletjes, die heb je in allerlei vormen en smaken zoals BrainAcademy een lollige variant op Braintraining. Sighttraining is ook leuk, net als een spel om zowel rechts als linkshandig te worden.

Maar trouwens geef die kaart anders even aan mij, dan vraag ik mijn broer hem vol te laden met leuke meuk!
oja staatsloterijkoorts... Aap had zich aangemeld voor automatisch meespelen vanaf juli maar nu blijkt dat hij nog geen lot heeft voor morgen. Lekker suf! Dus misschien morgen nog een lot kopen als dat lukt.

Vrolijk feest klinkt trouwens wel gezellig. Als we dat allemaal beloven dan hebben we meer kans op iig een feestje
Hej Peb, wanneer zullen we afspreken voor die berg LP? Is het te doen dat je het meeneemt naar de winkel kan ik het overdag bij je oppikken en kan ik meteen de zaak zien?
Ik ben ook gek op Mario n dat soort spelletjes. En die hondjes die je moet verzorgen... volgens mij hebben alle meisjes die, ik ken er sowieso al 2 (van 9-10 jaar). Ik vind mijn real life dog wel genoeg eigenlijk...
Oh da's een goed idee, Nathje. En geen probleem, ik gooi het gewoon bij Pebblo in de auto. Wilde het nog wel even schoonmaken, want het staat aardig te verstoffen.

Heb je een dag in gedachten?
Gezellig! en die stof maakt niet uit hoor, dat sabbelt Japie er met vreugde vanaf

Hmmm, op een maandag of vrijdag, lukt dat? En denk je dat het past in de mini?
Op een vrijdag dan, want op maandag zijn we gesloten. En het past zeker in een mini!

Qua tijd ben ik er sowieso van 9-14 uur. Soms langer, maar we weten nooit vantevoren wie er weggaat om de Pebbeltjes te halen. Na volgende week wordt dat weer anders, want dan hebben ze vakantie.
quote:Mille schreef op 09 juli 2008 @ 20:55:

Meave, ik denk dat je het tegen mij hebt. Ik ben nog steeds niet uit mijn Morrie-na-aapfase want nog geen ander plaatje gevonden (en ook niet actief gezocht) Doe dan gewoon je ouwe weer. Komt idd door het plaatje.
quote:Pebbles schreef op 09 juli 2008 @ 21:27:

Meave heb jij ergens mijn vraag nog gezien aangaande kennis van ons die als freelance tekstschrijver aan de slag wil?Ja sorry... ik heb eigenlijk geen echte antwoorden. Ik zit aan de andere kant, huur dus freelancers in. Wij betalen een vast (niet al te hoog) bedrag voor een artikel. Een flinke freelancer die bijvoorbeeld in publieksbladen publiceert vraagt volgens mij al gauw 40 cent per woord voor een interview. Tenminste, dat soort bedragen is op mijn bureau wel eens langsgekomen tijdens de zoektocht naar nieuwe freelancers.
Ik hoef dus niet met de klep open terug te rijden

Ik kan deze vrijdag vanaf 11 uur of volgende week?

En Mille, ik raak ook steeds confuus van je avatar! Snel een nieuwe!
Heb jij een Mini, Nathje?
Stond die niet op de oprit toen jullie hier waren? Het is niet mijn mini; ik heb hem geleend van vrienden (het is hun derde auto) en een oldtimer dus het is meer karten dan autorijden maar het is bakkie om verliefd op te worden. Ik ruil hem in tegen een nieuwe fiat 500. Wat een luxe! Een hele mooie witte! Zo leuk!
Zo gek, die Scenic van mijn werkgever voelde altijd zo als 'de auto van mijn vader' en die fiat voelt echt als mijn auto. Zo'n lief rond autootje.
Oh, die Fiat is leu-heuk!

Ik zag er van het weekend één op Scheveningen staan en heb even naar binnen staan gluren. Schattig, mooi dashboard (zelfde lak als buitenkant) en heel strak vormgegeven.

Lijk wel een vent
Oke, dankje Meave. Ze moet ook gewoon wat actiever googlen denk ik.

Deze vrijdag om 11 uur is prima, Nath. Volgende week vrijdag is de eerste dag van de grote vakantie voor de Pebbeltjes. Ben wel benieuwd wat je van onze winkel vindt.

Mijn broertje heeft een oude knalgele Fiat500. Ook leuk.

Ik heb ook een mooie auto gezien, een Volvo V70 All Terrain. Stoer.

Wind, vorig jaar was KP bijna 4, dus ongeveer van de leeftijd van KW, en vond de Griezels leuk. 't Is niet eng, vooral grappig.

Of Bries het leuk vindt weet ik niet, die lijkt me sowieso nog wel klein om een verhaal echt te begrijpen. Maar Ernst en Bobbie luistercd heeft veel liedjes en is ook leuk. Zal van het weekend eens een poging tot branden doen. Wanneer ga je op vakantie?
Nou, die afspraak staat dan Pebbles!

En Wind hij is echt heel leuk! Ik heb helemaal niks met auto's maar dit is echt een snoepje, een kadootje, helemaal mijn ding. Ik moet nog even geduld hebben want het is een auto via de zaak en eerst moeten de financien rond komen
Mille, als je 25 miljoen wint kun je toch wel wat meer verzinnen dan je keuken verbouwen??? 25 miljoen. Dat is veel hoor .

Nu ga ik slapen, t is te laat voor een zwangere.
Zo bescheiden, onze Mille

Pebbles, we gaan de 26e weg!

Vandaga laatste dag, Morrie?

Nathje, ik ga je bellen. Collega vraagt om suggesties en ben bang als ik jullie nu niet in contact breng hij zellf verder actief aan de slag gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven