VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Done.
Wij gaan as maandag weg, Morrie. En auto mag niet bij de tent en wij vinden dat wel oke eigenlijk. Inderdaad veiliger met rondrennende kinderen. En we kunnen niet wáchten om daar te zijn. Pebblo moet eerst nog zo'n 1.000 km rijden. Ziet daar ook nog een beetje tegenop en, held als ik ben als het gaat om autorijden, word daar nerveus van. Dus kan ik zoals voorgaande jaren valdispert nemen om de reis relaxed te doorstaan, maar omdat Pebblo er tegenop ziet durf ik dat niet omdat ik bang ben dat ik dan in slaap val. En dan kan ik Pebblo niet in de gaten houden.

Hoe ingewikkeld kan een mens het maken...
Leuk Lien, heel leuk. Ben in die omgeving geweest. St. Vallery sur Somme, heeft mooie baai, waar de bootjes met eb droog liggen en met vloed weer omhoog komen. Leuk voor de kinderen ook om te zien!
En als tegenhanger van Landal zonder auto bij het huisje zie ik dat de villa een garage heeft (daar staat de bbq, dan weet je dat alvast ).
Heel leuk Lien, relaxed ook, zo'n huis.

Wij hebben daar in de buurt gekampeerd, Pebblo en ik. Onze eerste vakantie samen. Onze tweede vakantie samen was ik alweer 6 maanden zwanger en daarna dus altijd met kinderen.

Wel jammer, dat we niet meer tijd samen hebben gehad vind ik soms.

Ik word net gebeld door de boekhouder van mijn vader. Was bezig met successie rechten aangaande erfenis mama en had nog wat gegevens nodig.

Ik had nog niet eens echt aan erfenis gedacht (pa heeft toch vruchtgebruik zolang hij leeft) en ben er plots wel sip van.
quote:Morrie schreef op 29 juli 2008 @ 12:34:

En als tegenhanger van Landal zonder auto bij het huisje zie ik dat de villa een garage heeft (daar staat de bbq, dan weet je dat alvast ).En een Weber nog wel.
Dat zijn echt rauw op je dak dingen he. Is niets leuks aan...

Ja, omgeving is daar ook prachtig, gingen wij vroeger ook vaak kamperen. Zie dat met Linoleum en in herfstvakantie (in die volgorde ) niet zitten, daarom extra groot huis zodat kinderen ook lekker kunnen spelen en wij bij de haard een boekje lezen. Gelukkig ook een BBQ, mocht het ineens mooi weer zijn .
Erfenis lijkt me zoiets raars, heb het gelukkig nog nooit bij de hand gehad. Dat je geld krijgt omdat iemand dood is. Geld krijgen is leuk, maar niet om deze reden.

Maar goed misschien dat je vader het vruchtgebruik heeft Pebbles, anders was je misschien nog sipper.

Kdv belde, of Schorrie samen met vriendje mee mocht in de auto met juf even wat dingetjes doen. Leek haar gezellig en omdat Schorrie bijna van het kdv afgaat waren hij en vriend de 'uitverkorene'. Ik merk dat de juffen er ook moeite mee hebben dat hij (en zijn vriendje) weggaat. Volgens de juf hebben zij er vaak meer en langer moeite mee, dan de kinderen zelf. Ik hoop het maar....
Voor minder dan een Weber gaan wij niet hoor. Is hier in de straat de norm . Zag er niet uit, op het straat feest stonden er 5 van die dingen naast elkaar. Wij hebben dan wel weer Hema (onhandig!) BBQ gereedschap, andere buren hadden iets prachtigs. Maar ach, een vork werkt ook.
En mocht hij? Goed dat ze bellen en lief om te horen dat juffen moeite hebben met vertrek. Gelukkig kom je weer "een nieuwe" brengen binnenkort, dan blijven ze Schorrie ook nog zien bij halen of brengen.
Wij hebben ook een Weber, goed he .

Schorrie mocht van mij, ik heb nooit zoveel moeite met dat soort dingen. Ze gaan hier bijna dagelijks met het kdv naar de bakker, groenteman, supermarkt, Kruidvat, weet ik veel wat. Dan wel lopend maar ik vind dat alleen maar leuk. Net het echte leven .

Het lijkt me voor Schorrie eigenlijk wel lastig dat we straks baby daar weer heenbrengen. Ik ben bang dat hij daar dan ook wil blijven. Maar gelukkig is dat pas als hij al 3 maanden op school zit, dan is hij al afgekickt misschien. Hij vindt het nog zo leuk op het kdv, ik heb er echt moeite mee dat we hem daar weghalen.
Op het hoogtepunt vertrekken Morrie, is leuker dan als hij met tegenzin zou gaan (lekkere dooddoener).

En gelukkig, een Weber, dan bevind ik me in goed gezelschap .
Ik moet trouwens voor ongeveer woensdag de 6e bevallen, of na dinsdag de 12e heb ik verzonnen. Schorrie gaat de 11e naar school en ik wil er wel bij zijn als we hem gaan brengen.
Wie de Weber heeft verzonnen doet goede zaken trouwens, want dat ding is echt ineens in een paar jaar overal verkrijgbaar.
Z o, Benjamin is gevoed, nu maar even lunch klaarmaken voor de rest.

Toedeloe.
Heb je dit gezien Lien?

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m1733809
Haha, maar dat is met dank aan Elessie .
Net met kinderen naar kapper geweest en nu wil ik eigenlijk nog naar tuincentrum, maar dat durf ik kinderen niet meer aan te doen. Weer in de auto (en we moesten echt even naar huis, kinderen hadden dorst... en eigenlijk moet Benjamin slapen).
Morgen weer een dag toch Lien? En anders overmorgen. Alle tijd joh. En dan kun je zonder kinderen gaan, veeeeel relaxter.

Krijg net mail van een leuke collega, dat hij opgezegd heeft. Balen! Ik zie hem niet eens meer want hij gaat al tijdens mijn verlof. Behalve als ik naar de afscheidsborrel ga natuurlijk, maar toch.
ik, nou ja Vrolijkerd, ook een weber. Hebben 'm ooit eens cadeau gekregen van ouders voor zijn verjaardag. Hij is er dan ook blij mee en heeft bedacht dat hij nu ook de accessoires erbij wil hebben. Ik vind die kleine gas BBQ erg leuk.

Morrie, wanneer is eigenlijk jouw D-date?

Loeder mag wel bewerkte tomaat gelukkig, alleen geen rauwe tomaat. Gelukkig lust ze dat toch niet!

Peb, dat drukt inderdaad even weer je neus op de feiten. Ik heb ook nooit te maken gehad met een erfenis (gelukkig, maar lijkt me inderdaad raar om geld te krijgen als iemand overlijd.

Ik heb dorst. Ga wat drinken pakken. Vandaag rennen en vliegen op werk, naar huis en door naar ziekenhuis. Loeder slaapt bij moeder en alleen Mormel dus mee. Morgen weer sportdag van de kids dus weer eens hop, hop.. tempo.
14/8 is dé datum Vrolijk.
quote:Morrie schreef op 29 juli 2008 @ 20:50:

Morgen weer een dag toch Lien? En anders overmorgen. Alle tijd joh. En dan kun je zonder kinderen gaan, veeeeel relaxter.

.

Klopt! Vandaag kinderen en morgen is Linoleum er ook weer, hoewel hij al fijn op mij rekent door gewoon een afspraak te willen maken bij de kapper, maar goed, dat duurt geen uren .

Pebb, vergeet het steeds, maar warrom ziet Pebblo op tegen de autorit? Ik zou jullie graag een eind op weg helpen door een stuk te rijden, maar dat werkt niet echt. Volgend jaar autoslaaptrein? Doet mijn broer ook op heenweg vaak en zijn zoons (4 en 6) vinden het prachtig.
Balen van collega Morrie, wellicht toch ect tijd voor iets anders over een aantal maanden. Eerst maar even bevallen en Schorrie naar school enzo. Wanneer is die borrel?
Borrel is eind september, hij heeft ruim op tijd opgezegd blijkbaar. Eind september kan ik wel weer naar een borrel neem ik aan .

Is Linoleum verder wel echt vrij op zijn vrije dag? Harrie gaat op zijn vrijdag nu steeds wel even werken, al is het maar een half dagje. Ik vind het niet erg, soms wel jammer maar aan de andere kant is het voor hem ook wel lekker. Ik denk dat het zo ook zal gaan als ik bevallen ben, dat hij toch steeds wel even gaat werken. Wat dat betreft kun je beter een kerel in loondienst hebben!

Pebbles, jullie gaan naar de Dordogne he. Dat is best een eindje rijden. Ik vond het vorig jaar echt de grens, met Schorrie erbij dan. Dan schiet je toch net iets minder op dan als je met zijn tweeen bent. Wij deden er toen een dag over.

Harrie ziet nooit tegen autorijden op, maar die maakt ook heel wat kilometers door het jaar heen. Maar ik wil ook wel altijd wakker blijven als hij rijdt, ik ga nooit slapen. Dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen, wil hem graag gezelschap houden zeg maar terwijl hij het 'zware werk' doet.
Pebblo is nogal wisselend in zijn stemmingen de laatste maanden. Kan zomaar opeens best wel down zijn. Of van de een op de andere dag doodmoe. Afgelopen maandag was hij echt moe, en best neerslachtig. "Als ik me volgende week zo voel als vandaag", zei hij, "dan lunt het me echt niet om 1000 km te rijden." Vorig jaar zaten we op 800 ofzo, en toen was hij op het laatste ook best moe. We hebben toen vaker gestopt het laatste stuk.

Ik heb nu gezegd dat als hij moe is, dat we dan gewoon niet verder rijden. Dan bellen we de camping, zoeken een hotel en rijden de volgende dag pas verder. Geen probleem. Geloof dat hem dat al oplucht.

Pebblo's humeur loopt evenredig met het aantal winkelverkopen/bestellingen én met het saldo op de zakelijke rekening. Hij moet dat wat meer leren loslaten en het over de gehele linie bekijken. Dan gaat het namelijk gewoon goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven