VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik kom voor de zekerheid vast even zwaaien. Geen idee of ik nog tijd heb om te forummen vandaag, want ik moet nog heel veel inpakken en we vertrekken vannacht/morgenochtend. Ik zie jullie over een paar weken weer!

Morrie, zal aan je denken.

Lien, autoslaaptrein wil ik ook wel, maar is best duur... vinden wij dan.
Meave, alvast veel plezier dan maar!! Ook Dordogne toch? Lekker hoor!
Weet eigenlijk helemaal niet wat het kost, ga meteen eens kijken, want misschien gaan wij volgend jaar ook wel auto slaap treinen. Lijkt me nl . best leuk.
Terugreis is aanzienlijk goedkoper .

Inderdaad wel een klap geld, dit is naar Avignon:

Heenreis auto+Slaap 4 Privé:

240 + 405 = ¤ 645,-

Terugreis auto+Slaap 4 Privé:

15** + 285 = ¤ 300,-

Totaal ¤ 945
Ze willen zeker weten dat je wel weer weggaat .

Zo zeg, dat is 2 of 3 keer meer dan dat ons hele verblijf op de camping kost (in laagseizoen)! Terwijl je met de auto in 2 keer tanken op plaats van bestemming kunt zijn. En jij met lease auto rijdt dan ook nog een heel stuk gratis Lien!

Opa heeft Schorrie net opgehaald, ze gaan naar Madurodam met hem. Is een Sesamstraat expositie en er lopen een Ernie en een Bert rond. Ik ben benieuwd of Schorrie ze eng vindt .

Ga zo naar Noordwijk, naar het strand, maar het is hier niet heel helder zonnig. Ben benieuwd hoe het daar is. Nou ja, anders maar lekker in de tuin bij vriendin zitten. Vriendin is zwanger van de 2e, helemaal leuk. Heb een leuke Petit Bateau romper gekocht net voor dr als cadeautje, en alvast wat positiekleding van haar weer in een doos gedaan. We sluiten precies mooi op elkaar aan.
Er zijn geen betere rompers dan Petit Bateau rompers. hebben Pebbeltjes ook altijd gedragen.

Autoslaaptrein is duur! Wij zijn voor 2 weken verblijf op camping 350 euro ofzo kwijt. Dan is de reis wel erg duur!

Maar... ik wil ook nog eens naar Toscane. Toen wij daar 6 jaar geleden waren (in 2 dagen gereden) was er ook een gezin met de autoslaaptrein gekomen en dat leek me toen al super.

Heb nu pas tijd voor lunch. Had net een klant die lampen kocht voor heel haar huis. Na lang wikken, wegen en een kop koffie is ze met 12 lampen de deur uit. Als ik er dagelijks zo eentje heb...
Kijk en als je dat dan zondag pas aan Pebblo vertelt kan hij maandag relaxed rijden .
Ik heb Pebblo al lang gebeld.

Hij zit nu vrolijk in de bios. Film "Brief van de Koning", naar het boek van Tonke Dragt dat altijd zijn lievelingsboek is geweest als kind en dat hij nu nog bijna jaarlijks herleest.

Hij heeft al pogingen gedaan het voor te lezen aan de Pebbeltjes, en nu dus de film. 6+ overigens, en dat KP pas 4+ is maakte volgens hem niet uit. Kreeg net een sms-je "hoop dat het goed gaat", dus wellicht staat hij in de pauze alweer met 2 kinderen buiten.

Grote verschil tussen Pebblo en mij: ik zou er niet eens aan beginnen!
Dat vermoedde ik al, is ook veel te leuk nieuws.

Brrr, ik zou ook niet met 4 jarige naar 6+ film gaan, niet in de bios althans, wij kijken hier wel eens wat. Hier thuis kan hij gewoon weglopen. Tonke Dragt verhaal is hardstikke eng lijkt mij.

Zo, ga nu eindelijk eens de deur uit. Benjamin slaapt en slaapt en slaapt telkens maar.
Ze waren hier net. Pebbeltjes waren niet erg spraakzaam. Maar volgens Pebblo was de film weigenlijk wel te eng voo0r KP. niet vanwege de beelden, meer vanwege de bios-impact qua geluid enzo. Kind deed af en toe de handen voor zijn oren...

Ga nog wat doen, 't is druk geweest vandaag.

Ik werk niet meer voordat we op vakantie gaan, maar heb nog wel vakantievoorbereidingen te doen! Morgen eerst maar eens lijstje maken.
Ik ben voor die paar dagen Landal ook maar een lijstje begonnen zodat ik maandagochtend zo alles ingepakt heb. Anders schiet het telkens door mijn hoofd en nu schrijf ik het dus maar op met mijn vergiet-geheugen.

Ben aan het wachten tot ipod is opgeladen, stond al buiten om te gaan hollen (gisteren niet geweest, dus pas 1 keer geweest, ik doe Evy ULTRA light ), maar ipod was leeg....
Wel min of meer bijgelezen en de afgelopen dagen een paar keer gehad dat ik wilde reageren, maar is er door alle drukte hier niet van gekomen. Uitslagen van Mini bleken uiteindelijk goed, maar door rare drukfout en suffe assistente hebben we bijna twee dagen in de stress gezeten want creatine zou hoog zijn (wat op nierproblemen kan duiden). Toch heeft ze nog steeds af en toe verhoging en is ze erg hangerig. Nano was maandagavond ineens ziek en heeft gisteren nog de hele dag koorts gehad, was vandaag gelukkig over. En nu hebben we dus ingepakt en opgeruimd en gaan we zo naar bed, want wekker gaat om 2.30u..

Ik meld me over drie weken dus weer! Fijne vakantie/veel zon allemaal hier!

Nog 1 leuke mededeling: Nano heeft vanmiddag voor het eerst op het potje geplast! Hij zat bloot een ijsje te eten in de tuin, ging toen ineens het potje halen en deed zowaar een flinke plas. Knap he!

Meave, jij ook een fijne vakantie!
En Pebbles, jij ook vast een fijne vakantie, en Morrie, vast een relaxte, snelle, pijnloze bevalling met een prachtig resultaat gewenst
Fijne vakantie Mille!
Hele fijne vakantie toegewenst Mille! Met hopelijk een beetje een fitte Nano en Mini, zodat jullie lekker kunnen genieten!

Pebbles, wat een superscore zeg, 12 lampen aan 1 klant verkopen. Jullie toko loopt echt goed he, wat fijn.

Op Pebblo ben ik best jaloers, want vind "Brief van de koning" ook een superboek (eigenlijk alles van Tonke Dragt wel, ben al jaren aan het wachten op het vervolg van " aan de andere kant van de deur") en zou ook best de film willen zien. Maar niemand wil met me mee .

Lien: wees nou een slimpie en sla je vakantie-inpaklijstje op op je pc. Doe ik al jaren, pas hem dan aan met dingen die ik later vergeten bleek of die overbodig geworden zijn en zo hoef je je niet meer bij elke vakantie helemaal het schompes te denken of je alles wel hebt.
Zwaaaaaai Mille! Fijne vakantie en gelukkig ga je weg met goede nieuws. Have fun! Knappe Nano btw.

Balen Morrie van je collega. Blegh, ook jammer dat jullie elkaar dan ook niet meer zullen zien. Och, als jij bent bevallen, werk je daar ook niet lang meer :-)

Pebbles, klinkt alsof Pebblo op vakantie moet. Even leeg in hoofd maken en aan rust toe komen. Hij klinkt gedreven, maar TE is nooit goed he.. Gelukkig ben jij er ok zijn balans goed te houden.

Meave, ook jij een fijne vakantie! Veel plezier!

Lien, ik doe ook aan sport light. Ik heb bedacht dat als het boven de 25 graden is, dat ik maar 1 uur ga. 2 uur in hitte is niet ok. Hardlopers, hebben jullie goede hardloopschoenen? Ik ga dus schoenen kopen, maar weet niet zo goed welke. Tips welkom.

Nath, jammer dat wij niet meer dicht bij elkaar wonen! Hadden we samen kunnen Evy-en.

Ely, hoe is het met zieke Zeefje?
Vrolijk: ik loop al jaren niet meer hard, maar in de tijd dat ik het wel deed ben ik een keer naar een goede sportzaak geweest, waar ze me op een loopband hebben gezet, een stukje lieten rennen en aan de hand daarvan bekeken welke schoenen voor mij het beste waren. Volgens mij werd het zelfs opgenomen zodat je het zelf ook kon zien.

Ik heb bijvoorbeeld de neiging om wat naar binnen te zwikken met enkels en vooral met hardlopen werd dat zichtbaar. Toen heb ik dus loopschoenen met binnenzijde-correctie gekregen om dat te compenseren zodat ik geen last kreeg van heupen of rug.
Klinkt goed Athena, dus echt wel naar een professionele winkel dus?
Als je echt van plan bent om regelmatig te gaan hardlopen, zou ik dat wel doen ja. Hardlopen is een erg blessuregevoelige sport en goede schoenen die op jouw loopstijl zijn aangepast zijn daarbij toch wel een vereiste.

Heb geen Ipod (nog) trouwens, maar vroeg me af waar jullie dat Evy-progje vandaan halen. Downloaden?
Yup, downladen. Dat kan jouw vent zo vinden :-)
Als ik het hem vraag vast ja . Had ik al verteld dat hij zichzelf pasgeleden (1 dag voor zijn verjaardag, ik kon hem wel meppen) zo'n miniklaptop cadeau heeft gedaan? Is echt de grootte van een boek en daarmee zit meneer nu avondenlang op de bank. En het mooist vond hij nog dat er standaard Linux op stond ipv Windows. Sja, je bent een nerd of je bent het niet.
Nope, had je niet verteld. Maar daar mag je m wel voor meppen hahahaha.. weg cadeau! Maar dan maar een abonnement op de Quest? Veel mannen zijn daar erg blij mee.
en anders stuur ik je de link wel!
Zo, en nu ga ik douchen en slapen. Morgen moet ik nog een hoop doen dus ik ga vlotjes naar bed.
Abo niet meer nodig, verjaardag is al geweest een paar weken terug en uiteindelijk heb ik in mijn middagpauze, toen vent blij had gebeld dattie het kreng had gekocht, nog snel even wat dingen in Neverland kunnen scoren.

Link hou ik wel van je tegoed als ik serieus aan hardlopen ga denken. Zou sowieso eerst een Ipod moeten hebben en ik vind de zomer met die hitte eigenlijk een mooi excuus om evt. rennen nog eventjes uit te stellen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven