VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, Borre en de IJscoman oid. Oma had het boekje al dus Schorrie kende hem al.

Maar hoe werkt dat systeem van Avi dan? Avi 1 moet je in groep 3 kunnen lezen oid, Avi 2 in groep 4 ofzo?
Pebbles, ik heb jou gemaild trouwens, op voornaam@achternaam.
Het begint met 'hakken en plakken' en dan AVI 0 geloof ik. Ik weet niet. Toen Pebbeltje om een leesboek vroeg hebben we AVI 1 voor hem gekocht. Toen we op vakantie gingen een AVI 2 boek en dat leest hij nu achter elkaar. En hij leest woorden en zegt niet eerst hardop (nog wel in zijn hoofd denk ik) de losse letters. Maar soms, als we vragen waar het dan over ging weet hij het niet. Dus lezen en dan ook nog begrijpen is alweer lastiger.

Ik ben opzaak, dus voornaam@achternaam lees ik pas weer vanavond. Je mag me ook hier mailen, info@naam-zaak.nl
Ik hoop dat ik het nu goed gedaan heb met het e-mailadres.

Harrie komt net thuis, das mooi, kan hij Schorrie in de regen van school halen .
Jawel. Mail = ontvangen.

Vriend van ons heeft een nieuwe baan en daartussen een maand vrijgenomen. Hij wil naar New York, maar zijn vriend wil niet mee. Nu gaat Pebblo mee. En moet er e.e.a. geregeld worden. Ik kan Pebbeltjes wel naar school brengen, maar ze moeten dan worden opgehaald. En Kefpep brengen we naar een pension. Een Beagle-kennel, dus dan zal hij ons vast niet missen.

Grappige is dat ik niet wist dat het al definitief besloten was, ook niet wist dat de nieuwe baan rond was (dat hoorde ik dus gisteren van de vriend van vriend, die direct vroeg of Pebblo en ik nog wel communiceren...). Maar ook nog niet weet wanneer het gaat plaatsvinden en voor hoe lang! Zit er wel in dat ik niet alleen een week alleen zorg voor Pebbeltjes heb, maar ook een week alleen werk. Dat is zo ongeveer bijna 50 uur...
Zo he Peb, da's niet niks. Ik kan op een donderdag wel bijspringen als je wilt. Dan neem ik BNJMN mee, de rest doet Linoleum dan (kinders zitten toch op school).

Morrie, school van 8.45-12.15 en dan weer van 13.30-15.30. Dochter lunchte bij iemand anders en Kiloknaller was er alleen, dan heb ik nog wel even forumtijd .

Heel suf, ik dacht dat ik vanmiddag een afspraak had, keek gelukkig nog even goed op de uitnodiging, is het morgen.... Linoleum was speciaal al thuis gekomen... Nou ja, levert wel ineens op dat Linoleum niet in z'n eentje drie kinderen hoeft te vermaken waarvan de middelste Heel Moe is (kiloknaller). Verder kan hij ineens toch naar ouderavond Kiloknaller en kunnen we ook nog hardlopen vanavond.
En wel fijn, ik had een beetje zorgen dat Kiloknallers moeheid en BNJMN ineens een fles 's avonds geen goede combi zou zijn, waardoor Linoleum niet iedereen op tijd plat zzou hebben. Nu kan ik me daar dus zelf mee bemoeien .
Ik heb een kleine wildebras gebaard. Meestal valt hij na paar minuten huilen in slaap, maar af en toe niet. Nu heb ik 'm al een keer of drie moeten redden omdat hij met z'n koppie tegen de spijlen van de box aankomt en dan niet verder kan. Ik leg 'm dan weer helemaal onderin de box, maar hij weet toch telkens weer zijn hoofd tegen de spijlen te krijgen. Dat is dan wel weer onhandig van een buikslaper.
BNJMN is dus een buikschuiver begrijp ik Lien?

't Eten staat hier al in de oven, gevulde courgettes. Hopen dat Harrie en Schorrie een beetje vroeg thuis zijn, dan kunnen we vroeg eten en kan Schorrie vroeg naar bed. Harrie moet naar Enschede vanavond om te kijken of hij daar een week gaat werken in een huis dus het zou mooi zijn als Schorrie dan voor 7-en al in bed ligt.

Ben heel blij met mijn Harrie, hij doet veel met Schorrie en doet het ook goed. Heeft Schorrie nu ook mee om even wat nieuw werk te bekijken, is lekker voor mij. Ik zat te denken dat ik Harrie wilde bedanken maar vraag me af waar ik dat mee kan doen. Sex valt af .

Pebbles, best pittig, een weekje alleen. Vroeger deed je dat heel vaak, maar niet met werk erbij natuurlijk. Het gaat je vast lukken.

Ik moet morgen naar de tandarts samen met Schorrie en ik ben vergeten om het tegen de juf te zeggen. Suf, moet ik weer gaan bellen morgenochtend.
Oh, shit... dat ben ik ook vergeten! Wij moeten morgen om 08.00 uur bij de tandarts zijn. Dat is ook toevallig. Morgen even school bellen, maar misschien dat ik het wel net haal.

Phoe.. klinkt heftig Pebbles! Wist je niet van New York plannen? Of niet van concrete New York plannen? Enniewee... 50 uur werken + gezin in je eentje is best, eh zwaar. Wel leuk dat Pebblo met vriend naar NY gaat!

Hier staat eten ook al klaar. Sperzieboontjes, krieltjes, cherrytomaatjes, champignons en goedje van oa rozemarijn. Mmmhhh... Wat zit er in jouw courgette? Ben die van mij (courgette) zondag vergeten.
Een buikschuiver inderdaad, hoewel nu meer een buikhuiler....
Een huilende buikschuiver

Wat eet jij, Lien?
Oh ja.. een kado voor lieve en behulpzame Harrie.

Moeilijk. GW en ik zijn donderdag 5 jaar getrouwd (Nathje, jij nog gefeliciteerd met terugwerkende kracht) en ik weet ook niets.

We gaan natuurlijk over 4 weken al naar Rome samen, maar wil iets kleins geven. Maar wat?
Een boekje over Rome .

WIj eten tartaartjes, gebakken aardappels en spinazie. Degelijk Hollandsch Herfstvoer.
In de courgettes zit gehakt, champignons, courgettevruchtvlees, kruiden, knoflook, ui en wat kaas.

Ik eet er tortellini bij.

En volgens mij eet ik jouw courgette op, het viel me al op dat ik er 1 extra had .

Harrie is zo niet-materialistisch. Hij houdt gewoon niet van spullen. Misschien moet ik hem een massage bij de fysio oid geven, zoiets vindt hij wel heel lekker. Of een dagje sauna, daar doe ik mezelf ook een plezier mee.
Ja, leuk! Goed idee. Serieus.

Donderdag op mijn werk maar even kopen.

Mmmhhh..klinkt herfstachtig hollands maar wel lekker!
En eet Schorrie dat ook?

Klinkt goed... wil je het recept in de ak zetten?

Dagje sauna klinkt ook goed!
Fles champagne en dan gezellig samen leegdrinken?

Ik wist van New York plannen. Maar terwijl ik dacht dat Pebblo het nog aan het overwegen was en dat de nieuwe baan van vriend nog niet zeker was bleek dat dus wel zo.

Ik zie er niet tegenop, alles alleen doen. Schoonouders halen dan de Pebbeltjes uit school en ik zal daar wel (vaak) eten. En schoonouders gaan ook postkantoor voor me rijden elke dag, want dat lukt me echt niet.
En vanavond eten we ook bij schoonouders en ik ben benieuwd wat.

Schoonvader is hier al heel de dag met Pebblo aan de klus. We zijn meer showroomruimte aan het creeëren. Overigens verwachten we volgend jaar zomer naar grotere ruimte te moeten verhuizen omdat we uit ons jasje beginnen te groeien.
Nee Schorrie eet dat niet Wind. Tenminste, de courgette niet, de tortellini wel. Recept komt van t courgettetopic op pijler Eten trouwens.

Harrie drinkt geen alcohol dus fles champ is hier niet goed besteed. Ik doe denk sauna over paar weekjes. Gecombineerd met zijn verjaardag.

Wat heb je gegeten Pebb?
'k Heb Knorrie net laten huilen in bed, men, ik ben daar slecht in. En het was niet eens echt huilen, meer een 'er zit me iets dwars' kreetje wat af en toe herhaald werd. Maar hij slaapt nu dus blijkbaar werkt het wel.

Nu verder met was opvouwen. Ik snap niet dat ik zoveel was meer heb van alleen maar zo'n klein baby'tje.
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 02-09-2008 21:18
Reden: dubbelop
% gewijzigd
KW eet sinds het beloningsbord iedere avond minstens 4 happen! Dus ook vanavond het sperciebonenprutje wat hij nog nooit heeft willen eten. Ook gaat het aankleden heel erg goed en al het andere wat op het bord staat. Erg blij mee!

Ach, Knorrie... gelukkig slaapt hij nu.

Zitten NCSI te kijken en GW heeft net de goede versie van CoR gedownload. Fijn dat hier wel een pauzeknop op zit
Wind, ik wil ook de goede verie van CoR! Doe mij een linkje mailen? Naar voornaam@achternaam adres alstublief...

Ik heb gegeten: Hollandse sperziebonen, gekookte aardappels en een karbonaadje. Lekkere jus erbij ook nog. Dit smaakt bij schoonmoeder altijd véél (ouderwets) lekkerder dan wanneer ik het zelf zou maken. Gebunkerd dus, 2 borden vol.

Maar, net les 5 van Evy gerend. ik verbaas me wel dat het zo goed gaat. Het is geen makkie, maar ik hoef ook niet tot het uiterste te gaan ofzo.

En ik wilde niet rennen. Want regen, en spierpijn en moet ongesteld-worden-lage-rugpijn. Had Pebblo gevraagd mij op zo'n moment te motiveren. Dat deed hij, ik vond hem irritant, ben toch gegaan en nu voel ik lekker.

Lien, je bent echt lief met wederom een aanbod om in de winkel te komen helpen! Donderdag is wel drukke dag soms met leveranciers. Ik hou het in achterhoofd, misschien sowieso wel gezellig, zorg ik gewoon voor lekkere lunch!
Wat goed dat je bent gaan rennen. Ik ben dus niet gegaag je omdat het zo hard regende... mietje dus.

GW gaat nu naar PC op zolder om CoR naar je te mailen ofzoiets.
Hee, CoR gevonden dus wind? Dan ga ik hem niet meer sturen, tenzij het alsnog nodig blijkt, dan moet je maar een gil geven.

Pebbles, wat ontzettend stoer toch dat jullie nu al aan uitbreiding bedrijfsruimte denken. Wow, wat loopt jullie toko goed dan he.

Ook goed dat je bent gaan rennen. Hier hoost het ontzettend, dus ik zou niet zijn gegaan.

Morrie, moeilijk he, dat laten huilen van een klein babietje. Ik was daar ook altijd slecht in, ondanks 2 erg onrustige babies. Fijn dat Knorrie alsnog in slaap is gevallen uiteindelijk. Had 'ie de rust toch wel nodig dus.

Zo, ik heb net een chocolade piratenboot in elkaar gezet voor piratenfeest op kdv donderdag. Hij is supergaaf geworden, met dank aan boek van Nippo. Morgen even een foto bakken als de zeilen er op staan. Dan ook nog even piratencakejes maken en dan heb ik mijn best wel weer gedaan dacht ik zo.

Nu even kijken of ik nog een veldje CoR kan uitspelen. Ben nu echt in de moeilijker levels beland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven