VRLK
dinsdag 2 december 2008 om 20:00
Nou Lien, ik hoop dat je snel een arbeidsvoorwaarden gesprek hebt of liever nog bij een paar werkgevers kun je lekker kiezen
Suf van die wc trouwens. Hoe kunnen ze dat nou vergeten?
Thanks Morrie voor je antwoord. Wij doen het precies zoals jij zegt. Ik maak me er ook geen zorgen om want hij eet overdag prima en heeft zijn reserves dus daarover geen zorgen.
Hij gaat over een tijdje vast wel weer eten.
En BRS doet dus precies hetzelfde met dat Nee zeggen en wegschuiven? Grappig! (minder grappig voor jullie dat wel)
En ik vind je ook een knappe moeder Morrie. Maar dan omdat je die papegaai gekocht hebt
Offerte is trouwens af en op de bus. Ben benieuwd.
Morgen gaat Apie een ochtendje wennen op school. Dan ga ik haar halen en gaan we een schoolbeker en broodblik kopen. We hebben namelijk samen de middag vrij, ook voor het eerst in een hele lange tijd.
Suf van die wc trouwens. Hoe kunnen ze dat nou vergeten?
Thanks Morrie voor je antwoord. Wij doen het precies zoals jij zegt. Ik maak me er ook geen zorgen om want hij eet overdag prima en heeft zijn reserves dus daarover geen zorgen.
Hij gaat over een tijdje vast wel weer eten.
En BRS doet dus precies hetzelfde met dat Nee zeggen en wegschuiven? Grappig! (minder grappig voor jullie dat wel)
En ik vind je ook een knappe moeder Morrie. Maar dan omdat je die papegaai gekocht hebt
Offerte is trouwens af en op de bus. Ben benieuwd.
Morgen gaat Apie een ochtendje wennen op school. Dan ga ik haar halen en gaan we een schoolbeker en broodblik kopen. We hebben namelijk samen de middag vrij, ook voor het eerst in een hele lange tijd.
dinsdag 2 december 2008 om 20:25
Ja, die had ik ook gevonden Nathje, die heb ik vanmiddag gemaild maar nog niets gehoord. Ik had er nog een maar daar werd verzonden binnen 5 werkdagen. Was te krap. Ik hoop dat die die jij ook noemt het gelijk op wil sturen, dan red ik het net. Ik ga er namelijk niet heenrijden, zou niet eens weten wanneer ik dat moet doen.
Wat leuk dat Apie ook alweer gaat wennen morgen. We zitten wel in de vers schoolgaande kinderen hier ineens he . Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Over dat eten, ik weet natuurlijk niet of wij het goed aangepakt hebben, Schorrie heeft heel lang niet gegeten en misschien was die periode wel korter geweest met een andere aanpak. Maar het grote voordeel vond ik dat we altijd gezellig gegeten hebben, en nooit stress aan tafel hadden.
O, Knorrie wil gevoederd worden, ga ik maar even gehoor aan geven.
Wat leuk dat Apie ook alweer gaat wennen morgen. We zitten wel in de vers schoolgaande kinderen hier ineens he . Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Over dat eten, ik weet natuurlijk niet of wij het goed aangepakt hebben, Schorrie heeft heel lang niet gegeten en misschien was die periode wel korter geweest met een andere aanpak. Maar het grote voordeel vond ik dat we altijd gezellig gegeten hebben, en nooit stress aan tafel hadden.
O, Knorrie wil gevoederd worden, ga ik maar even gehoor aan geven.
dinsdag 2 december 2008 om 20:42
Via google? Ik kom er vanwege werk regelmatig en daarom dacht ik wel dat zij het zouden verkopen. Misschien kun je ze morgen eens bellen want volgens mij zijn ze niet heel erg van de techniek. Het is echt zo'n ouderwetse winkel (met mooie spullen dat wel).
Als ik morgen naar R'dam ga met Apie dan bel ik je wel. Misschien kan ik er even langswippen voor je.
Als ik morgen naar R'dam ga met Apie dan bel ik je wel. Misschien kan ik er even langswippen voor je.
dinsdag 2 december 2008 om 20:52
Hoi! Long time no see. Onwijs druk geweest met Sint vieren, ingestort zelf vanwege ziek, zwak en misselijk. Nu beetje opgekrabbeld en even weer aan het spieken hoe het hier gaat.
Morrie, jij krijgt van mij de 'moeder van de dag' award dat je de papegaai hebt gekocht voor Schorrie! Sjezus, echt heel knap.
Athena, Mille en Drop, beterschap met gezin en ziek zijn!
Peb, wat een nieuws van je vader meid. Inderdaad fijn dat je meegaat met hem en wat en opgaaf zal het zijn dat hij moet stoppen met roken.
Lien, nog niets gehoord van VK vacature. Ik zal nog eens een mail eruit gooien. Ik hoop dat je snel wat hoort!
Ely, hoe is het met jou e je klachten meid?
Hier eigenlijk niets spannends te vertellen? Wind, zal ik dit weekend even bij je binnen wippen voor de Ski kleding? Komt dat uit voor je?
Morrie, jij krijgt van mij de 'moeder van de dag' award dat je de papegaai hebt gekocht voor Schorrie! Sjezus, echt heel knap.
Athena, Mille en Drop, beterschap met gezin en ziek zijn!
Peb, wat een nieuws van je vader meid. Inderdaad fijn dat je meegaat met hem en wat en opgaaf zal het zijn dat hij moet stoppen met roken.
Lien, nog niets gehoord van VK vacature. Ik zal nog eens een mail eruit gooien. Ik hoop dat je snel wat hoort!
Ely, hoe is het met jou e je klachten meid?
Hier eigenlijk niets spannends te vertellen? Wind, zal ik dit weekend even bij je binnen wippen voor de Ski kleding? Komt dat uit voor je?
dinsdag 2 december 2008 om 21:04
Ik weet niet of ik dat nou dapper of masochistisch moet noemen Morrie, zo'n papegaai in huis halen
Typisch speelgoed om alleen op je eigen kamer mee te spelen in elk geval!
Pebbles, jullie hebben 'm dus niet staan in dat violet/roze? Ik vond het idd. ook moeilijk om een beeld van de exacte kleur te krijgen op dat plaatje. Maar de hoogte is wel mooi, want bij een halfhoogslaper hangt 'ie dan mooi nog boven het bed!
Mini moet trouwens wel altijd minstens 4 happen eten. Maar bij haar heb ik echt gemerkt dat dat heel veel verschil heeft gemaakt in hoeveel ze nu lust. Er zijn steeds meer dingen die ineens wel probleemloos naar binnen gaan, ook na hap 4, waar ze eerst niets van moest hebben.
En Nano eet heel veel wel, en sommige dingen niet. Pech dan.
Maar ik merk wel dat ik het bij hem veel makkelijker vind om daar laconiek mee om te gaan dan ik het bij Mini vond. Nano is stevig en bijna nooit ziek, en Mini was een scharminkel wat altijd ziek was. Dat maakte voor mij nogal een verschil.
Nano is nog steeds ziek, ging met 38.8 naar bed. Morgen dus een dagje thuis met Millenium, die hem inmiddels weer een beetje kan tillen en luiers kan verschonen. Mooi, kan ik gewoon werken
Typisch speelgoed om alleen op je eigen kamer mee te spelen in elk geval!
Pebbles, jullie hebben 'm dus niet staan in dat violet/roze? Ik vond het idd. ook moeilijk om een beeld van de exacte kleur te krijgen op dat plaatje. Maar de hoogte is wel mooi, want bij een halfhoogslaper hangt 'ie dan mooi nog boven het bed!
Mini moet trouwens wel altijd minstens 4 happen eten. Maar bij haar heb ik echt gemerkt dat dat heel veel verschil heeft gemaakt in hoeveel ze nu lust. Er zijn steeds meer dingen die ineens wel probleemloos naar binnen gaan, ook na hap 4, waar ze eerst niets van moest hebben.
En Nano eet heel veel wel, en sommige dingen niet. Pech dan.
Maar ik merk wel dat ik het bij hem veel makkelijker vind om daar laconiek mee om te gaan dan ik het bij Mini vond. Nano is stevig en bijna nooit ziek, en Mini was een scharminkel wat altijd ziek was. Dat maakte voor mij nogal een verschil.
Nano is nog steeds ziek, ging met 38.8 naar bed. Morgen dus een dagje thuis met Millenium, die hem inmiddels weer een beetje kan tillen en luiers kan verschonen. Mooi, kan ik gewoon werken
dinsdag 2 december 2008 om 21:06
Kun je gewoon laten zitten Vrolijk, maar als ze er echt last van heeft of je bang bent dat ze 'm 's nachts inslikt (wat wel eens schijnt te gebeuren maar wat verder weinig kwaad kan) dan wil iets hards laten eten (een appel ofzo) ook nog wel eens helpen. En vaak gaan ze ze op een gegeven moment zelf wel losdraaien (yegh).
dinsdag 2 december 2008 om 21:14
dinsdag 2 december 2008 om 21:22
O ja, dat is waar! Op 1 of andere manier denk ik elke keer dat GP en zootje net zo oud als Loeder zijn, maar die zijn (ruim) een jaar ouder.
Is niet mijn verdienste hoor dat ze zo zijn. Ik was vroeger een draak wbt eten en slapen! Maar die van mij zijn beiden toevallig heel makkelijk inderdaad in eten en slapen. Het is iig erg fijn
Is niet mijn verdienste hoor dat ze zo zijn. Ik was vroeger een draak wbt eten en slapen! Maar die van mij zijn beiden toevallig heel makkelijk inderdaad in eten en slapen. Het is iig erg fijn

dinsdag 2 december 2008 om 21:25
Nee hoor, ik ga morgen zelfs naar de tandarts met dochter omdat nieuwe tand heel hoog al doorkomt en daaronder de gewone tand zit, maar die wiebelt nauwelijks. Als in: die nieuwe tand zou ervoor langs gaan en echt charmant wordt dat niet. Hoe dan ook krijgt ze een beugel wist de tandarts al fijn te vertellen, maar dit is echt geen gezicht nu....
En score is tot nog toe een tand of 5/6/7?
En score is tot nog toe een tand of 5/6/7?
dinsdag 2 december 2008 om 21:43
Geen ervaring met wiebelende tanden of het moet héél lang geleden zijn. Misschien helpt het als je ze er één voor één uit mept. Of is dat pedaogogisch niet verantwoord?
Lamp ziet er idd. leuk uit! Ik zou voor de lime-kleurige gaan.
KW heeft een hanglap en that's it.. zie het nut niet van nog een staande lamp. Al is de lamp op zich reden genoeg
Vrolijk, het weekend is goed. Wanneer wil je (of jullie?) komen?
Net de film van de serie "24" gekeken. Pfff... spannend!
Weet iemand wanneer de nieuwe serie weer begint?
Lamp ziet er idd. leuk uit! Ik zou voor de lime-kleurige gaan.
KW heeft een hanglap en that's it.. zie het nut niet van nog een staande lamp. Al is de lamp op zich reden genoeg
Vrolijk, het weekend is goed. Wanneer wil je (of jullie?) komen?
Net de film van de serie "24" gekeken. Pfff... spannend!
Weet iemand wanneer de nieuwe serie weer begint?
dinsdag 2 december 2008 om 21:46
Nathje, ik had ze idd via google gevonden, grappig dat jij de winkel ook kent. Ik hoop dat ze snel terugmailen, ik heb gevraagd of het ze lukt morgen iets op te sturen, dan red ik het wel.
Zit nog wel te twijfelen of het zin heeft dat jij er langsgaat als je er toevallig bent. Ik heb ook geen tijd om hem bij jou op te halen namelijk want donderdag en vrijdag werk ik.
Schorrie moet tegenwoordig wel meer eten hoor. Maar Japie is nog veel kleiner dan Schorrie, vandaar mijn tips van laten gaan. En nog steeds als Schorrie echt dingen uitspuugt dwingen we hem verder niet. Alleen vanavond heeft hij daardoor wel geen toetje gekregen. We zijn nu hij 4 is veel strenger dan toen hij 1 was.
Zit nog wel te twijfelen of het zin heeft dat jij er langsgaat als je er toevallig bent. Ik heb ook geen tijd om hem bij jou op te halen namelijk want donderdag en vrijdag werk ik.
Schorrie moet tegenwoordig wel meer eten hoor. Maar Japie is nog veel kleiner dan Schorrie, vandaar mijn tips van laten gaan. En nog steeds als Schorrie echt dingen uitspuugt dwingen we hem verder niet. Alleen vanavond heeft hij daardoor wel geen toetje gekregen. We zijn nu hij 4 is veel strenger dan toen hij 1 was.
dinsdag 2 december 2008 om 21:52
Vrolijk, GP is net 7 geworden. Daarmee wel meer dan een jaar ouder dan Loeder toch? Ik refereer Loeder net iets meer aan KP want dat scheelt een paar maanden volgens mij.
GP heeft een tijd met een gat van 8 uitgevallen tanden gelopen. Inmiddels zijn er 6 terug, de 7e komt door en 8 is nog een gat.
Wiebeltanden altijd laten wiebelen.
Ga nu toch even verjaardagen checken.
GP heeft een tijd met een gat van 8 uitgevallen tanden gelopen. Inmiddels zijn er 6 terug, de 7e komt door en 8 is nog een gat.
Ga nu toch even verjaardagen checken.
dinsdag 2 december 2008 om 21:53
Weet je dan of die film de voorloper is op de nieuwe serie?
Ik vond het wel erg heftig (het gaat over kindsoldaatjes in Afrika) namelijk en zou 24 series van 1 uur moeilijk trekken denk ik.
We willen dat KW minimaal proeft en dan het liefst 4 hapjes. De ene dag gaat beter dan de andere, maar kan niet zeggen dat het altijd relax is.
Ik vond het wel erg heftig (het gaat over kindsoldaatjes in Afrika) namelijk en zou 24 series van 1 uur moeilijk trekken denk ik.
We willen dat KW minimaal proeft en dan het liefst 4 hapjes. De ene dag gaat beter dan de andere, maar kan niet zeggen dat het altijd relax is.
dinsdag 2 december 2008 om 21:57
quote:Pebbles schreef op 02 december 2008 @ 21:52:
Vrolijk, GP is net 7 geworden. Daarmee wel meer dan een jaar ouder dan Loeder toch? Ik refereer Loeder net iets meer aan KP want dat scheelt een paar maanden volgens mij.
Ga nu toch even verjaardagen checken.Peb, klopt hoor. Daarom had ik al ruim tussen haakjes gezet want GP is 7 en Lien's dochter is 6.
Ga nu toch even verjaardagen checken.Peb, klopt hoor. Daarom had ik al ruim tussen haakjes gezet want GP is 7 en Lien's dochter is 6.