VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lieve Mille, gefeliciteerd met je grote kleine zoon Nano!

Wind, jij kijkt toch ook Criminal Minds? Net is de meest smerige aflevering begonnen die ik ooit heb gezien.

Nano, gefeliciteerd met je alweer 2e verjaardag!!!!!
Mille, gefeliciteerd met je kleine man!

Hiep hiep hoera voor Nano.

Alweer 2 jaar!

Wel leuk hoor zo'n zwangerschap.

Maar wel een beetje jammer dat ik zowat het gevoel heb dat ik al mijn ingewanden er uit gekotst heb vandaag.

Van harte gefeliciteerd met de kleine grote Nano van 2!
Ik word gewoon een beetje misselijk van alle bewegende behangetjes!
Verder hier iedereen in de lappenmand. Ik ben alweer redelijk ok (lees stabiel), maar kindjes hadden 39/40 graden koorts en Vrolijkerd voelde zich ook niet zo vrolijk. Mormel had ook nog eens midden in de nacht op ons bed gepimpeld toen ik hem eruit had gehaald om een paracetamol te geven. Geen goed idee om hem even op ons bed te leggen om 00.30 aangezien ik bed kon afhalen en opmaken. Maar geloof dat het wel beter gaat.

Mille, wat gaat de tijd toch weer hard zeg! Kleine Nano alweer 2 jaar. Wat hebben jullie hem gegeven?

Leuk om iedereen zijn vakantieplannen te lezen. Ik voel me echt nog helemaal niet vakantie-ig, maar misschien komt dat omdat we net terug zijn van vakantie en alweer een paar weekendjes weg hebben geboekt.
Zo, en weer als eerste hier :-)
Lekker dan, door jullie allemaal aangestoken door het vakantievirus. Ik ben dus echt hard aan het denken wat we gaan doen dit jaar. Zoveel vakanties, zo weinig tijd en dagen! Word het meivakantie, zomervakantie, kerstvakantie?

Morrie, tankpas nog gevonden meid?

Lien, hoe beviel dat huis in Normandie eigenlijk?
zo, 6 op een rij
Mille, nog, met terugwerkende dubbele kracht, van harte met je zoon!

Hier druk, moe en weinig tijd.
quote:Pammie schreef op 07 januari 2009 @ 20:42:

Wind, jij kijkt toch ook Criminal Minds? Net is de meest smerige aflevering begonnen die ik ooit heb gezien.

Mooi kleurtje

Wij hebben hem opgenomen en dus nog niet gezien.

Weet jij of de serie alleen op woensdag komt? Voor mijn gevoel missen we weleens iets. Waar is bijv. die donkere agente gebleven? Is die toen ontploft in die auto? Want die aflevering zagen we, maar er was een deel 2 en die hebben we blijkbaar gemist.

Vanavond begint Wie is... de Mol? weer!
Wat een prachtige, feestelijke behangetjes allemaal

Ik wilde bijna weer gaan zeggen dat ik het kort houd omdat ik moe ben. En daar word ik zelf al moe van, dat gezeik over moe zijn, dus ik zal het jullie niet aandoen

Ely, kotseritus is minder leuk ja. Maar gelukkig weet je waar je het allemaal voor doet

Voel je je verder wel een beetje goed nu?

Vrolijk, beterschap voor iedereen bij jou! Naar ja, kinderen die dan net even als ze op jouw bed liggen pimpelen. Laatste keer dat Mini het deed was toen ze bij mijn moeder logeerde, dat vond ik een betere planning.

Morrie, hoe was het etentje?
Echoooo.. Zelfs geen late Dropjes die uit cryptes komen rollen, het was wel erg rustig hier!

Nou, goedemorgen dan maar
Etentje was erg gezellig Mille, dank voor het vragen! Heel bijzonder, eet al meer dan 10 jaar elke maand met deze meiden en we kunnen zo goed serieus met elkaar praten, maar ook lol maken. Erg waardevol!

Ely, balen dat je zo kotst. Ik was bij Knorrie erg misselijk, maar kotste maar een paar keer. Toch vond ik het echt heel naar om de hele dag misselijk te zijn. T is ook zo'n bepaalde misselijkheid. Maar, het gaat over!!!

Schorrie ging met school schaatsen vanochtend en Harrie is meegegaan om te rijden. Ik ben jaloers, had ook gewild! Het lijkt me geweldig om te zien, al die kleintjes op het ijs. Volgens Harrie was het 1 chaos .

Ben erg moe. Kreeg er zelfs een opmerking over, dat ik er zo moe uitzag, dat is niet echt opbeurend maar wel de waarheid. Ik ga maar proberen om van het weekend heel veel te slapen en te rusten, misschien komt het dan nog goed.

Zo, weer aan het werk nu!
Zeker waardevol, Morrie! En gezellig

Wij kijken uit op een hele grote plas in de polder voro ons huis en daar schaatst nu zo'n beetje de hele school. Toen ik net BRS naar bed bracht zag (en hoorde!) ik ze voorbij lopen. Toen ze eenmaal het kleine slootje over waren, in het weiland stonden en het ijs zagen ging de hele groep rennen naar het ijs. Ik kon wel janken Zo ongeremd, puur en schattig.

Als KW zo uit school komt ga ik ook nog even het ijs op met ze.

IJshockeysticks mee en ze hebben dikke pret.

Vanavond gaan GW en ik naar de musical Evita. Ben erg benieuwd en heb er veel zin in! De kinderen slapen bij mijn schoonouders en morgenochtend halen we KW om 08.45 uur op voor zijn eerste zwemles. Spannend!

Pebbels, ik was gisteren in je woonplaats (en die van Mille ) en heb je nog gebeld op mobiel, thuis en werk maar helaas niet gelukt.

Ga nog even wat werkdingen doen. Ben vrij maar BRS slaapt en KW zit op school dus even ruimte.
Heeft íemand gisteren (na Wie is...de Mol?) op Ned. 1 "Ik vertrek" gezien? Het was zó genant... we zaten met plaatsvervangende schaamte te kijekn.
quote:Wind schreef op 09 januari 2009 @ 14:43:

Pebbels, ik was gisteren in je woonplaats (en die van Mille ) en heb je nog gebeld op mobiel, thuis en werk maar helaas niet gelukt.

Oh was jij dat. Ik ga aan mijn bereikbaarhed werken. En jouw nummer in mijn mobiel programmeren dat ik je herken als ik je oproep gemist heb. Overigens was ik naar de zaak aan het fietsen denk ik. Met Kefpep dus extra lang rondje gemaakt (heb geen hekel aan fietsen met dit weer, integendeel).

Krijg net sms-je dat vader van een vriendin is overleden. Ging al weken slecht en zij had het al voor het einde van vorig jaar verwacht. Man is tegen de 80, maar vriendin was zijn nakomelingetje en een echt vaderskind.

Verder ben ik erg met mijn moeder en vorig jaar rond deze tijd bezig. Heb gisteren ook een heftig uurtje bij mijn psycholoog gehad, toen ik de laatste weken van mama's leven vertelde kwam alk het verdriet weer in alle heftigheid boven.

Met mijn vader gaat het minder. Hij heeft een eerste sessie onderzoeken in het Erasmus achter de rug. Volgende week donderdag volgen er meer. Zeer waarschijnlijk is operen geen optie vanwege een te groot risico op het niet overleven van de operatie. Het blijft dus een tijdbom die morgen, volgend jaar of misschien zelfs pas over 10 jaar kan klappen. Helaas is het wel bittere noodzaak te stoppen met roken. Ik merk dat ik mijn kop een beetje in het zand steek. Wil er gewoon niet aan denken dat hij überhaupt kán doodgaan.

Gelukkig heb ik het daarnaast rete naar mijn zin in onze winkel, het gaat lekker. Zo lekker dat er weer allemaal spannende plannen zijn, gisteren hebben we concrete afspraken gemaakt met de eigenaar van de leegstaande ruime achter ons. We gaan huren met een eerste recht op koop. Koopprijs ook al afgesproken en huurcontract voor telkens een jaar. Risico's beetje ingedekt dus, en zodra de eigenaar zijn spullen eruit heeft (het is nu opslag) breken we door. Grenst aan achterkant winkel, staat er haaks op en hebben dan een L-vorm dus.

Nu rapido aan de slag.
Ja, ik, en Harrie later ook. Het was echt zoooo erg!!!

Ben aan het werk maar moest gewoon even delen dat ik het ook gezien had!
wat was er dan Wind en Morrie? Jullie maken me nieuwsgierig.

Getver Pebbles, dat is precies niet wat je wilde horen bij de onderzoeken van je vader. Wat ontzettend naar voor jou en natuurlijk ook voor je vader. Kunnen ze je vader niet een handje helpen met stoppen met roken?

voor jou, die kun je wel gebruiken...

Apie heeft haar eerste schoolweek erop zitten. Ze heeft het goed gedaan zo meteen vol aan de bak. Vanmiddag lekker gespeeld bij buurmeisje en ook nog geschaatst. Ze was niet eens afgedraaid van de afgelopen week (dit itt tot Aap en ikzelf) wat een intensieve periode is zo'n eerste schoolweek.

Lekker hoor Wind zo'n q-time avondje met je vent! Veel plezier!

Ely, sterkte met de misselijkheid en het kotsen. Pff, ik kan me die misselijkheid nog helder voor de geest halen. Men, wat heb ik gekotst bij Japie. En wat Morrie zegt echt een ander soort misselijkheid dan normaal. Het is voor een goed doel maar leuk is anders. Hou je taai meid!

Ik duikel ook snel mijn mandje in. Ben bekaf en anders ga ik toch alleen maar snaaien. Truste allemaal!
Ah, Nath, wat fijn dat het allemaal lekker ging in de eerste schoolweek.

Pebbles, wat een nare berichten over je vader

Maar wel weer leuke plannen voor de winkel, gaaf man!

Morrie, inderdaad even lekker bijslapen, dat kan wonderen verrichten voor je looks, hihi.

Hier nog steeds misselijk. Moet steeds eten om het weg te krijgen. Dus krijg al een aardig buikje en ik kan die garnaal er niet de schuld van geven

Ik moet morgen werken en ik heb zo geen zin. Moet helemaal een beetje huilen bij het idee, dat iedereen morgen met zijn kindjes op het ijs staat en ik tot laat in de avond aan het werk ben.

Is ook wel weer triest om daarom te gaan janken, eigenlijk
Ely, elk nadeel hep z'n voordeel. Ik ben nooit zo slank geweest als rondom mijn zwangerschappen. Momenteel zit ik ondanks het heftige december gesnaai nog zo'n 5 kilo onder het gewicht van voor mijn laatste zwangerschap. Sinds ik Nipman ken ben ik niet meer zo slank geweest (ook niet zo uitgezakt helaas ). Hou je taai, en er bestaan ook nog medicijnen voor.
Aaah Ely, kop op meid, zondag is er weer een dag! Inderdaad vervelend van je misselijkheid! Cola drinken?

Ik word nu ook benieuwd naar dat programma. Fijn dat Apie's eerste week zo goed gegaan is Nathje! Is altijd een fijn gevoel, als zo'n overgang goed gaat.

Hihi, moest wel lachen om Pebbles met 'r niet opnemen en adresboek en zo. Ik moet zelf ergens op een telefoonlijst staan want ik word de laatste tijd sufgebeld door bedrijven. Die bellen altijd met een anoniem nummer, dus die neem ik de laatste tijd ook niet meer op. En heel veel sterkte met je vader Pebbles, na al die zorgen en verdriet om je moeder gun ik het je zo dat je je vader nog een hele poos bij je mag houden!

Lekker joh Wind, een avondje uit, heerlijk! Ben benieuwd naar Evita, verslag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven