VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hahaha Ely, dat is wel superherkenbaar ja, dat van het supersnel taart versieren en dan niet eens opeten
Ely, ondanks dat het vast niet om te lachen bedoeld is, moet ik toch lachen om je feestjes relaas . Zie het allemaal helemaal voor me!

Vraag me af hoe dat hier met jongetjes moet. Volgens mijn moeder hoef je dan helemaal niets te organiseren. Ze gaan toch wel vechten met zijn 5-en en je hoeft alleen maar toe te kijken.
Morrie :-)

Mille, kom jij mij dan in Juli helpen met Loeder's verjaardag?

Ely's relaas krijg ik het namelijk al benauwd van.
Ik snap nu wel waarom mijn tante er vaak was als ik een feestje gaf.
Dat snap ik ook Morrie.

En ik snap niet waarom ze niet bij mij was
Ik kom hier niet weg!

En ik moest heel hard lachen om Morrie's jongensfeestjesopmerking

Vrolijk, is goed! Moet je het wel doen voor ik op vakantie ga
quote:Elyane schreef op 22 februari 2008 @ 22:40:

Dat snap ik ook Morrie.

En ik snap niet waarom ze niet bij mij was Ik wel. Ze heeft inmiddels nog maar 1 been, loopt met een stok en is uberdik dus veel heb je niet aan dr ;)
Morrie, ik moet weer heel hard om je lachen en daarom is stomme liedje je vergeven!

Mille, daar houd ik je aan!

Zit ook gezellig bij de buurtjes boeken uit te wisselen. Gezellig.
quote:Morrie schreef op 22 februari 2008 @ 22:48:

[...]

Ik wel. Ze heeft inmiddels nog maar 1 been, loopt met een stok en is uberdik dus veel heb je niet aan dr ;)En dat is dus allemaal veroorzaakt door jouw kinderfeestje \\:-)//
Wat een lol om mij, mijn chagerijnigheid verdwijnt er bij-na van. Bij-na.

O daar heb je Harrie.
Ik ga trouwens naar mijn bedje toe.

Morgen weer werken.

Dan heb ik twee maanden lang, elke zaterdag gewerkt.

Ben het best zat en ben dan ook erg blij, dat ik vanaf nu gewoon weer om de week op zaterdag werk.

Welterusten!
Welterusten!

Ik heb bijna mijn beker warme melk op, dus ga ook naar mijn bedje.
Truste meisjes!

Moge Lien (al is het tegenwoordig ook al middag bijna)
quote:Elyane schreef op 22 februari 2008 @ 22:32:

programma

15.30 uur taartjes versieren.

Daar waren die kutkinderen dus binnen 7 minuten mee klaar

Ja, dát was niet de bedoeling!!

En ze aten hem ook nog niet eens op. Zonde!

Daarna kimspelletjes gedaan, dat was wel heel erg leuk

5 dingen onder doek. 1 ding wegpakken en zij moesten raden wat er weg was.

Daarna blinddoek om en voelen wat er in hun hand lag.

Vonden ze spannend en leuk.

Toen diademen versieren, dit vonden ze ook erg leuk.

Zootje had iedereen beloofd dat ik ging schminken

Stond dus niet op het programma

Maar dus wel gedaan en toen was het racen om iedereen op tijd aan tafel te krijgen.

Eten ging gelukkig snel. Er werd weinig van de pannenkoeken gegeten, maar prinsessentoetje en prinsessenijs werd van gesmuld.

Gelukkig maar, want ik had het druk met Zeefje die de boel helemaal onderkotste

Als aflsluiter disco. Dit vonden ze prachtig

Daarna kinderen met hun prinsessentiara, die ze meekregen naar huis gebracht.

En bedacht dat ik dit volgend jaar echt niet in mijn eentje wil doen.

5 feestende meisjes, een broertje die graag mee wil doen en een kotsend zusje is geen combi Ow sorry Elyane, heb verder nog niet bijgelezen maar ga hier gestrekt. Komt vast ook door halve fles wijn maar zie alles helemaal voor me, geweldig!
Ik zie dat ik weer alle pret gemist heb . Maar wel relaxed avondje gehad met vent, wijntje, sigaartje en Lay's sensations mexican pepper & cream (errug fout en errug lekker overigens!).

Ook hier morgen naar zwemles, eerst nog naar het postkantoor een bestelling wegbrengen. Na zwemles lunchen bij vrienden en morgenavond andere vrienden te eten en dvd-avond met hen, soort marathon met ons viertjes, ik ben benieuwd.

Kinderfeestjes zijn altijd mijn worst nightmare. Ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op feestje van Suske en Wiske. Vorige week had Suske zijn eerste feestje, volgens de ouders van de jarige kon je een kanon afschieten zo rustig waren ze allemaal. Allemaal erg lieve en rustige jongetjes ! Zul je net zien dat ik zometeen WOII in huis heb. Mijn ouders gingen altijd wat 'doen' met mij en visite: zwemmen, schaatsen, naar de bios, whatever. Mijn moeder schoot al in de stress als er een vriendinnetje kwam spelen, was altijd problematisch, kinderen over de vloer.

Wiske heeft woensdag haar eerste speelafspraak, ze is nu al helemaal hyper. Ze is niet zo heel goed in sociale contacten en is erg blij dat ze nu een soort van vriendinnetje heeft, 't zieltje. Maak me daar wel een beetje zorgen om.
Ik heb nu 2 kinderfeestjes gehad van Groot Pebbeltje en heb het ook altijd samen met Pebblo gedaan. Net als bij Morrie vroeger deed mijn moeder het ook nooit alleen maar met haar zus. Na eerste feestje leerde ik dat het nooit zo loopt als je hebt bedacht (en daar kan ik slecht tegen). Zijn ze in een kwartier klaar met iets waar je drie kwartier voor had bedacht!

Ook had ik stoelendans op het programma als afsluiter. Tijdens de speurtocht was er al erg veel strijd wie er voorop mocht lopen enzo dus stoelendans hadden ze echt niet getrokken. Ik was bekaf.

Met jongetjes moet je zorgen dat ze hun energie kwijt kunnen. Dus taartjes versieren kan wel, maar dan daarna wel even (buiten) iets actiefs doen.

Tweede feestje had ik programma zonder ingeschatte tijden, stelde ik me er in op in dat het vast anders zou lopen dan bedacht en had ik een filmpje achter de hand om rust in te bouwen of tijd te vullen. Was niet nodig en feestje was uiterst relaxed.

Klein Pebbeltje heeft trouwens gewoon meegedaan op de partijtjes van Groot Pebbeltje. Soms beetje voor spek en bonen, maar ook gewonnen bij 'zonder-handen-een-dropveter-opeten'. Daar heeft hij het nu nog over.
Gisteravond was ik heel erg verdrietig. Het is vandaag alweer 5 weken geleden dat mama overleed. Het gaat zo hard. Ik mis haar heel erg. Ik heb zo gehuild gisteravond, juist terwijl ik net tegen mijn zusje had gezegd dat ik wel heel verdrietig ben maar niet meer echt moet huilen...

De eerste 2-3 weken kon ik heel goed erover praten. Soms wel geëmotioneerd, maar niet zo dat ik mijn verhaal niet kon doen. Ik kan het niet meer. Ik kan mijn vader niet bellen zonder te huilen, kan mijn zusje niet bellen zonder te huilen. Tegen wie ik er ook over wil praten, het lukt me niet meer. Ik heb de neiging me terug te trekken, niet meer te bellen, niemand meer te willen spreken. Ik droom echt elke nacht over mijn moeder. Al 2 weken lang. Dat ze er nog is, we gaan samen de stad in, doen leuke dingen. Ze helpt me zelfs in de winkel.

Ik wil gewoon mijn moeder terug.
Peb: !

Ik snap wel wat je bedoelt met alweer 5 weken, maar aan de andere kant is het nog maar heel kort natuurlijk. En dus helemaal niet raar dat je het er zo moeilijk mee hebt.

Iets heel anders:

Lekker net een huisje geboekt, gaan we toch nog een paar dagen weg. Ik keek vanmorgen om me heen hier en bedacht me dat een week thuis vast heel nuttig zou worden (puinruimen, puinruimen, schoonmaken, schoonmaken, verbouwen en verbouwen) maar geen vakantie. Dus nu gaan we maandag naar Zeeland
Lieve Peb, het lijkt me zo moeilijk om zonder je moeder verder te moeten. Ik vind het iig knap hoe goed je ermee omgaat want ik had mijn kinderen uit logeren gedaan en een maand alleen maar op bed gelegen om te huilen. Ondanks dat het 5 weken alweer voorbij zijn, zijn het juist ook alweer 5 weken.

Het jurkje is voor mij! Ik ben blij. Nu heb ik voor volgende maand een heel leuk catsuit voor Loeder op het oog. Knalrood en heel slank gesneden. Maar kan niet deze maand ook want dan krijg ik Vrolijkerd over me heen hahahaha..

Op 1 of andere manier lijkt kleding voor Mormel toch goedkoper.

Mille, waar ga je heen? Leuk, waar ga je heen?

Weet je waar ik nou zo blij mee ben? Dat we dit jaar nog net in het voorseizoen kunnen en dat de school daar helemaal niet moeilijk over doet. Ik heb het voor zekerheid nagevraagd of ze het een probleem zouden vinden als we 3 weken in Juni zouden gaan en antwoord was dat Loeder lekker moest gaan want ze is nog niet leerplichtig. Fijn!

Ik ben zo blij dat ik me beter voel! Vanmorgen alleen voor zwemles Loeder geweest en niet met Mormel gezwommen voor de zekerheid, maar ik voel me echt stukken beter. Ik ben weer mens. Zo leuk dat Loeder met zwemles al zo onverschrokken in het diepe bad spring en nu schoolslag aan het leren is :-)

Best wel nep dat Lien niet meer als eerste in de vroege ochtend post. Daar gaat ons Vrolijke zaterdagochtend ritueel!
Inderdaad uitgeslapen en toen moest ik ineen haasten voor oogcontrole lenzen. Moest lenzen minstens een uur in hebben.... werd om 10.00 wakker en had om 11.00 afspraak, dus meteen vanuit bed mijn lenzen maar in gedaan. Was een bijzondere gewaarwording onder de douche, zag ineens van alles .
Verder Pebb, het is ook echt pas 5 weken hoor, nog zo kort geleden. Ik kan me voorstellen dat je gevoel nog helemaal niet stabiel kan zijn.
zo, net heel stoer zelf internet geinstalleerd! En nu kan ik dus trots zeggen dat ik er weer ben en dat wij dus de verhuizing zonder al te veel kleerscheuren hebben overleefd! Pfiiieeew.

Ik zag net het bericht van Pebbles dus voor jou een dikke knuffel. Jeetje, alweer 5 weken. Meid, het is en blijft verschrikkelijk maar je leert het vast steeds meer een plek te geven. En dat kost tijd. Knuffel!

Ik ga in de avonduurtjes, tussen het betalen van de rekeningen, proberen bij te lezen en ben er dus snel weer!
quote:vrolijk schreef op 23 februari 2008 @ 13:46:

Best wel nep dat Lien niet meer als eerste in de vroege ochtend post. Daar gaat ons Vrolijke zaterdagochtend ritueel!Geen zorgen Vrolijk, het is vast van korte duur, want over 4 maanden is er weer een baby die vast niet van uitslapen houdt en dan duurt het vast weer minstens 3 jaar voordat we ook nummer drie voldoende vertrouwen om zelfstandig beneden te zijn .
Heee Nathje, is er weer. Leuk

En goed dat je zelf internet hebt geinstalleerd.

Pebbles, dikke

Pfff, vandaag gewerkt en ik ben gaaaaaaaaaar

Lien, oogjes goed?
Oogjes nog slechter dan eerst, richting - 10, maar dat is het probleem eigenlijk niet zozeer. Moet eigenlijk lenzen met cilinder en die zijn er bijna niet in die sterkte en dat is balen. Moet dan juist weer terug naar maandlenzen en ben zo blij met daglenzen die ik niet hoef schoon te maken, maar gewoon weg kan gooien... Maar goed, nu ga ik toch een proefsetje krijgen en maar eens kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven