VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nee. Sowieso moet je mijn vader zo ongeveer met een stok de deur uit krijgen. Zoals hij zelf zegt 'trekt hij zichzelf het liefst terug in zijn eigen stulpje'. 't Is dat mijn moeder soms aandrong dat hij ook nog eens bij iemand kwam, anders kwam hij in geen ander huis dan zijn eigen huis.

Zondag komen mijn broers en zusje eten, mijn vader is ook heel erg welkom, maar ik moet het nog zien. Hoewel het misschien wel anders is, nu hij zo alleen zit. En hij kan met mijn broers meerijden. Mijn moeder zou het heel erg leuk gevonden hebben, eigenlijk is dit de eerste keer dat we0 'zomaar' met zijn allen afspreken.
Soms zou ik willen dat ik een zus had ipv een broer. Ik heb het idee dat over het algemeen vrouwen toch attenter en proactiever zijn dan mannen.

Mijn moeder wordt dus 60. Dus ik heb vorige week alle twee de cadeaus geregeld die we hadden verzonnen. We zouden ook een advertentie plaatsen met een foto van de kleinkinderen erbij. Dat ben ik nu dus aan het regelen. Van mijn broertje hoor ik niets. Niet de vraag of hij misschien ook iets kan doen. Niet eens de vraag of het allemaal lukt.

Ik weet zeker dat mijn moeder echt heel graag wil dat we een stukje of een liedje op het feest doen. Ik weet gewoon nu al dat er echt niemand aan zal denken dat te regelen, behalve ik. Het is dat ik mijn moeder er zo'n plezier mee doe, maar anders zou ik het liefst gewoon net doen of ik het ook vergeet om eens te kijken wat mijn broertje voor actie onderneemt.
Irritant Morrie, mijn broer is workaholic, maar voert mijn opdrachten doorgaans wel uit .

Zit op veel te koude zolder,ben helemaal bijgelezen hier en op msn, maar ga nu naar beneden, want vingers vriezen er af. Laptop is met vent mee. Morgen meer.

Pebb, ik hoop dat je vader met 1 van je broers meerijdt, lijkt me fijn voor jullie allen.
Weet precies wat je bedoelt, Morrie. Ik heb ook zo'n lief maar soms zo passief broertje. Kun je het niet uitspreken of is het effect voor korte duur?

Wat spreken we morgen af? Mijn moeder neemt Bries mee dus hebben Schorrie en KW en de moeders tijd voor elkaar

Fijne avond Lien!

Kom niet op de MSN...
Ik geef geen opdrachten, dat is het probleem. Ik wil dat hij zelf bedenkt dat hij zijn handen ook wel uit de mouwen kan steken. As we speak zitten we te overleggen welke foto we kiezen. Omdat ik gebeld had.
Ik kan het wel uitspreken, maar daar heb ik dan ook weer geen zin in. Dan heb ik eigenlijk geen recht van spreken natuurlijk. Maar jemig, ik ben zijn moeder niet!

Ja, wat spreken we af. Ik wil toch best wel naar die Bubble jungle, of zie jij dat echt niet zitten? Dan zijn we halverwege, kunnen de jongens lekker spelen en wij lekker kletsen over banen enzo . Ik kan namelijk ook niet echt iets anders verzinnen. Of jij wel?

Ik kan er om 11.15 uur zijn denk ik. Ervan uitgaande dat de verloskundige niet meer dan een kwartier uitloopt....
Ja, ik wil ook wel afspreken in de Bubble Jungle (en bij deze nodigen we meelezend volk ook uit ). Kunnen die gasten lekker klauteren en wij beppen.

Mijn moeder is hier om 11.00 uur.

Zullen we 11.30 uur afspreken?

Ik zou het toch uitspreken. Gewoon dat je er van baalt dat al het initiatief van jou uit komt. Het is ook zijn moeder...
Ok, dat is helemaal mooi, hoef ik waarschijnlijk niet te stressen .

Ik ga gewoon naar binnen als ik er ben.
Gezellig!

Kan de MSN groep niet op. Jij?
Het is wel traag, hij is nog aan het openen.

Zo, foto is uitgekozen en ik heb gezegd dat broertje het stukje mag regelen. Hij stribbelde nog tegen ook!

Nu nog een leuk tekstje verzinnen en opsturen naar de krant. Ook weer geregeld.
Ik had je nog wel gemaild, komt dat wel aan?
Ik ben er op!

Laat lekker gaan... het is nu geregeld.
Heb je mailtje ontvangen en gereageerd.
Bij mij doet hij het nog steeds niet.

Ik heb onwijs trek in Bitter Lemon. Zit zelfs te denken om even naar de supermakt te lopen, maar Harrie is niet thuis en Schorrie ligt in bed.
quote:Wind schreef op 26 februari 2008 @ 19:59:

Ja, ik wil ook wel afspreken in de Bubble Jungle (en bij deze nodigen we meelezend volk ook uit ). Kunnen die gasten lekker klauteren en wij beppen.

.Wat mij betreft geldt echt: wie ook zin heeft, komt ook. Maar dan geen anonieme meelezers. Wel graag bekenden
Jij bent écht super aan het zwangeren hé? Bitter Lemon.

Dan blijf je er ook echt aan denken als je het niet in huis hebt.

Is Harrie nog lang weg?
.
anoniem_40307 wijzigde dit bericht op 26-02-2008 20:28
Reden: blablabla
% gewijzigd
quote:Morrie schreef op 26 februari 2008 @ 20:25:

[...]

Wat mij betreft geldt echt: wie ook zin heeft, komt ook. Maar dan geen anonieme meelezers. Wel graag bekenden Anoniem is anoniem dus lastig te controleren
Of Wind en Morrie worden omgeroepen.

Jézus... zal gebeuren zeg. Wind....
Zou wel willen komen, maar Zeefje is nog steeds ziek.

Is vandaag wel even op kdv geweest, maar tegen het middaguur werden we gebeld dat het niet ging.

Pebbles, ik was/ben wel van plan om te komen vrijdag, maar moet wel even afwachten hoe het met Zeefje gaat.

Maar als ze is opgeknapt, dan kom ik zeker, als het jou ook nog uitkomt.

Fijne werkdag gehad!
Harrie belde net dat hij nog even werk aan het bespreken was. Dus hij blijft in ieder geval weg tot na 21 uur en dan is de winkel dicht. Ik kan natuurlijk even snel op en neer rennen. Dan geef ik jullie een seintje als ik er weer ben en als ik binnen een kwartier niet terug ben moeten jullie 112 bellen.

Echt zwanger dus ja....
Balen dat Zeefje nog ziek is, Ely!

Morrie, de tijd gaat nu in!

RENNENNNNNNNNNNNNNNNN.
Ben al terug!
Wat heeft Zeefje dan Ely? Sneu hoor, zieke kindjes. En onhandig ook nog eens een keer. Maar je hebt dus wel kunnen werken vandaag?
quote:Morrie schreef op 26 februari 2008 @ 20:38:

Ben al terug!En? Zit je te genieten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven