VRLK
dinsdag 26 februari 2008 om 20:59
Ik had nu ook foto's kunnen inplakken. Zit ik een beetje domme topics te lezen over mensen die hun kind perse in het voorjaar willen plannen. En dan het liefst ook nog een meisje.
En elke keer als ik de topictitel lees: 'Nog een 4e kindje' denk ik: Dus je hebt al een 4e kindje en dan wil je nog een 4e kindje?
En elke keer als ik de topictitel lees: 'Nog een 4e kindje' denk ik: Dus je hebt al een 4e kindje en dan wil je nog een 4e kindje?
dinsdag 26 februari 2008 om 22:12
Hai, egopost warning!
Alles is momenteel stom want ben ongesteld vandaag en erg weinig slaap vannacht. Moest uit eten met werk en was na middernacht thuis en natuurlijk vanmorgen vroeg weer op. Hele dag drukke dag met de nieuwe Europese manager uit Engeland en nu ook nog ongesteld. Morgen nog zo'n butdag met salarisbeleid, dus ik heb echt al zin in de dag van morgen NOT.
Sorry, na morgen ben ik echt leuker. Ik ben eigenlijk altijd stik chagerijnig als ik ongesteld ben de eerste dag. Zelfs na bonbonbloc, dus tijd om naar bed te gaan. Vrolijk om 22.00 op bed, dus dan weet je het.
Vveel plezier morgen in de bubblejungle meiden & sterkte met zieke zeefje!
Alles is momenteel stom want ben ongesteld vandaag en erg weinig slaap vannacht. Moest uit eten met werk en was na middernacht thuis en natuurlijk vanmorgen vroeg weer op. Hele dag drukke dag met de nieuwe Europese manager uit Engeland en nu ook nog ongesteld. Morgen nog zo'n butdag met salarisbeleid, dus ik heb echt al zin in de dag van morgen NOT.
Sorry, na morgen ben ik echt leuker. Ik ben eigenlijk altijd stik chagerijnig als ik ongesteld ben de eerste dag. Zelfs na bonbonbloc, dus tijd om naar bed te gaan. Vrolijk om 22.00 op bed, dus dan weet je het.
Vveel plezier morgen in de bubblejungle meiden & sterkte met zieke zeefje!
dinsdag 26 februari 2008 om 22:28
Ik voel me altijd zo ontaard als mijn kinderen spugen.
Zit dan wel met ze op schoot, omdat ze willen hangen, maar wel strategisch op het randje van de bank (niet dat die er nou zo mooi uitziet hoor, maar het hoeft ook niet erger, zeg maar) en met hun gezicht van me af.
Niet erg liefdevol, maar ik ben niet echt dol op kots in mijn decollete
Zit dan wel met ze op schoot, omdat ze willen hangen, maar wel strategisch op het randje van de bank (niet dat die er nou zo mooi uitziet hoor, maar het hoeft ook niet erger, zeg maar) en met hun gezicht van me af.
Niet erg liefdevol, maar ik ben niet echt dol op kots in mijn decollete
dinsdag 26 februari 2008 om 22:29
Sterkte met de zieke kindjes. Ik zit al twee uur ergens tegenaan te hikken waar ik geen zin in heb. En rode duivels zijn net weer de deur uit hier. Maar eerste dag-blues zijn erg herkenbaar. Bonbonbloc erg lekker maar ook erg fout. Ik moet er maximaal 2 reepjes van eten om wel het voldane gevoel te krijgen, maar me niet zo heel erg vet te voelen. En ik moet plassen maar heb geen zin om naar de wc te lopen.
Moest vanavond werken maar alle systemen waren uitgevallen. Om 18.45u hebben we de tent gesloten en zijn we naar huis gegaan. Wat jammer nou....
Trusten Vrolijk (en iedereen die al op bed ligt of zometeen naar bed gaat).
Moest vanavond werken maar alle systemen waren uitgevallen. Om 18.45u hebben we de tent gesloten en zijn we naar huis gegaan. Wat jammer nou....
Trusten Vrolijk (en iedereen die al op bed ligt of zometeen naar bed gaat).
woensdag 27 februari 2008 om 08:36
woensdag 27 februari 2008 om 08:44
woensdag 27 februari 2008 om 09:39
Een meisje? Hmmm, dan zou ik wel heel verbaasd zijn. Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk, 50 % kans
.
Wind en ik gaan niet naar de bubble jungle maar buiten spelen dus alle (anonieme) meelezers hoeven daar niet naar ons op zoek!
Ik word altijd misselijk van die vulling van bonbonbloc e.d. Die vulling is volgens mij nog vetter dan de chocola zelf.
Wind en ik gaan niet naar de bubble jungle maar buiten spelen dus alle (anonieme) meelezers hoeven daar niet naar ons op zoek!
Ik word altijd misselijk van die vulling van bonbonbloc e.d. Die vulling is volgens mij nog vetter dan de chocola zelf.
woensdag 27 februari 2008 om 09:42
woensdag 27 februari 2008 om 09:49
Pfieuw gelukkig. Geen Bubble Jungle. En dat buitenspelen, doen jullie dat dan ook hier in de buurt?
Ik ben ook chagrijnig want moet ongesteld worden maar zet niet door ofzo. Dat je er op zit te wachten, inclusief buikpijn en dat je het dan niet wordt. En ook nog aan het werk, dus wel preventief maandverband in geval dat het net opeens komt als ik met een klant ben ofzo.
Bitter Lemon... dat is toch pas gerelateerd aan zwangerschap in laatste weken omdat het dan bevalling opwekkend zou werken? Of is het hetzelfde als met augurken, dat je daar trek in zou moeten hebben met zwangerschap.
Boeuf Bourgignon was héérlijk gisteravond. Ga het dus voor zondag weer maken, als mijn familie komt eten.
Groot Pebbeltje heeft leren pesten (met kaarten) en wil dat nu heel de tijd doen. Gelukkig is Pebblo vandaag thuis, kan hij lekker pesten.
Ik ben ook chagrijnig want moet ongesteld worden maar zet niet door ofzo. Dat je er op zit te wachten, inclusief buikpijn en dat je het dan niet wordt. En ook nog aan het werk, dus wel preventief maandverband in geval dat het net opeens komt als ik met een klant ben ofzo.
Bitter Lemon... dat is toch pas gerelateerd aan zwangerschap in laatste weken omdat het dan bevalling opwekkend zou werken? Of is het hetzelfde als met augurken, dat je daar trek in zou moeten hebben met zwangerschap.
Boeuf Bourgignon was héérlijk gisteravond. Ga het dus voor zondag weer maken, als mijn familie komt eten.
Groot Pebbeltje heeft leren pesten (met kaarten) en wil dat nu heel de tijd doen. Gelukkig is Pebblo vandaag thuis, kan hij lekker pesten.
woensdag 27 februari 2008 om 14:25
Gisteren oppas aan de telefoon die met twee teleurgestelde kindjes thuis op de bank zat. Waren ook naar binnenspeeltuin met een enorme rij. Met de bus, door de regen en dan niet naar binnen kunnen. Zie-lig.... Gelukkig hebben we een ondernemende oppas en heeft ze uiteindelijk nog een theatervoorstelling weten te vinden. Voor het eerst trouwens dat ze belde, maar ze was zelf ook zo teleurgesteld en kon geen alternatieven verzinnen, want regenregenregen.
Vandaag dus mijn vrije dag en zon, ideaal .
Vandaag dus mijn vrije dag en zon, ideaal .
woensdag 27 februari 2008 om 16:08
Sohee, dat klinkt lekker Pebbles! Het zal wel voelen als een sauna na al die maanden van kou. Trouwens AK gelezen en snap je zorgen. Dikke knuffel!
Ach ik heb medelijden met kindjes die zich verheugen en dan teleurgesteld moeten worden. Het hoort er wel bij maar leuk is anders. Wel goede actie van jullie oppas,zeg!
Wind en Morrie, wat is het nu geworden? Buiten gespeeld?
Ik zit op een mailtje te wachten van een vriendin die een nummer heeft van een huishoudelijke hulp. Ik verlang echt naar een hulp want dit huis is slagje groter dan oude en dat betekent ook meer schoonmaken. Niet mijn hobby dus hulp is meer dan welkom.
Ik ben ook ongesteld. En erg fijn, sinds Japie ben ik veel meer ongesteld dan ik gewend ben. Trekt dat nog bij ofzo? Had ik maar chocola...
Ik denk trouwens Lien een meisje en Morrie een jongen.
Drop, wel lekker een paar uur eerder stoppen! Had je de keuken al beschreven? Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
Ach ik heb medelijden met kindjes die zich verheugen en dan teleurgesteld moeten worden. Het hoort er wel bij maar leuk is anders. Wel goede actie van jullie oppas,zeg!
Wind en Morrie, wat is het nu geworden? Buiten gespeeld?
Ik zit op een mailtje te wachten van een vriendin die een nummer heeft van een huishoudelijke hulp. Ik verlang echt naar een hulp want dit huis is slagje groter dan oude en dat betekent ook meer schoonmaken. Niet mijn hobby dus hulp is meer dan welkom.
Ik ben ook ongesteld. En erg fijn, sinds Japie ben ik veel meer ongesteld dan ik gewend ben. Trekt dat nog bij ofzo? Had ik maar chocola...
Ik denk trouwens Lien een meisje en Morrie een jongen.
Drop, wel lekker een paar uur eerder stoppen! Had je de keuken al beschreven? Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
woensdag 27 februari 2008 om 18:24
We hebben heerlijk buitengespeeld. Niet bij jou in de buurt Pebb, bij Wind in de buurt. Schorrie heeft zich goed vermaakt en ik ook. Ben wel helemaal rozig van het buiten zijn. En moet zo nog pilatessen. Ga maar wel want is goed voor me.
O ja, heb het hartje weer gehoord vanochtend. Leuk hoor. Ik geloof dat ik er allemaal meer van geniet dan bij de eerste. Net of ik het bewuster meemaak ofzo. Harrie was ook mee en Schorrie ook dus we hadden een echt gezinsuitje naar de verloskundige .
O ja, heb het hartje weer gehoord vanochtend. Leuk hoor. Ik geloof dat ik er allemaal meer van geniet dan bij de eerste. Net of ik het bewuster meemaak ofzo. Harrie was ook mee en Schorrie ook dus we hadden een echt gezinsuitje naar de verloskundige .
woensdag 27 februari 2008 om 19:31
Een hulp. Succes Nathje... hoop dat het wat wordt want goede en betrouwbare hulpen zijn schaars. Wij zijn met die van ons zo blij! Mindere actie was het briefje van afgelopen donderdag na haar poetswerk dat ze van 10,- naar 12,- per uur gaat. Dat is 20% opslag! Dat wil ik ook wel... Nu zijn we aan het twijfelen of we het doen of dat we 11,- meer prima vinden. Ben zo bang dat ze er van door gaat als we gaan zeuren om die poen en dat terwijl ze zo goed is en ik haar niet kwijt wil.
Nathje, ben trouwens wel benieuwd wat jij dan precies hebt gehoord over wat er in de ak staat. Wil je dat daar eens zeggen? (in ak)
Wat een leuke en initiatiefrijke oppas, Lien! Een theatervoorstelling.. wat leuk gevonden. Of had ze deze tip van jou nadat ze je had gebeld? Dan zijn de complimenten voor jou
Vandaag een heerlijke dag buiten gehad met Morrie en Schorrie. Ik heb haar vamorgen gebeld met de vraag of we niet beter iets buiten konden doen met dat mooie weer en het is Plaswijckpark geworden. De jongens hebben genoten en wij dus ook.
Ga even DWDD kijken...
Nathje, ben trouwens wel benieuwd wat jij dan precies hebt gehoord over wat er in de ak staat. Wil je dat daar eens zeggen? (in ak)
Wat een leuke en initiatiefrijke oppas, Lien! Een theatervoorstelling.. wat leuk gevonden. Of had ze deze tip van jou nadat ze je had gebeld? Dan zijn de complimenten voor jou
Vandaag een heerlijke dag buiten gehad met Morrie en Schorrie. Ik heb haar vamorgen gebeld met de vraag of we niet beter iets buiten konden doen met dat mooie weer en het is Plaswijckpark geworden. De jongens hebben genoten en wij dus ook.
Ga even DWDD kijken...
woensdag 27 februari 2008 om 20:44
Morrie en Wind, leuk dat jullie je samen vermaakt hebben.
En ik voel me hier zwaar ontaard.
Heb vandaag mijn eigen kind getraumatiseerd.
Zen was al de hele ochtend strontvervelend.
We kwamen uit bad en toen zei hij, dat hij pijn bij zijn billen had.
Toen zei ik, dat Pinkeltje dat deed, omdat hij zo vervelend was.
Pinkeltje wordt altijd boos, op kindjes die niet naar hun mama luisteren.
En dan klimt hij in je onderbroek en prikt zo met een speld in je billen!!!
Het was zo grappig, want Zen was helemaal onder de indruk.
Dus ik dikte het verhaal nog een beetje aan...
Toen hebben we samen Pinkeltje uit zijn broek gehaald en weggegooid, nadat hij beloofd had weer te luisteren.
Verder niet meer bij stil gestaan totdat hij vanavond hevig overstuur zijn bed uitkwam...
' mama, boehoehoe, Pinkeltje is teruggekomen, boehoehoe.
En nu durfde hij niet meer te gaan slapen
Lekker dagje gehad,wel jammer dat Zeefje nog steeds heel erg aan de diarree is (GOOR!!!!)
En ik voel me hier zwaar ontaard.
Heb vandaag mijn eigen kind getraumatiseerd.
Zen was al de hele ochtend strontvervelend.
We kwamen uit bad en toen zei hij, dat hij pijn bij zijn billen had.
Toen zei ik, dat Pinkeltje dat deed, omdat hij zo vervelend was.
Pinkeltje wordt altijd boos, op kindjes die niet naar hun mama luisteren.
En dan klimt hij in je onderbroek en prikt zo met een speld in je billen!!!
Het was zo grappig, want Zen was helemaal onder de indruk.
Dus ik dikte het verhaal nog een beetje aan...
Toen hebben we samen Pinkeltje uit zijn broek gehaald en weggegooid, nadat hij beloofd had weer te luisteren.
Verder niet meer bij stil gestaan totdat hij vanavond hevig overstuur zijn bed uitkwam...
' mama, boehoehoe, Pinkeltje is teruggekomen, boehoehoe.
En nu durfde hij niet meer te gaan slapen
Lekker dagje gehad,wel jammer dat Zeefje nog steeds heel erg aan de diarree is (GOOR!!!!)