VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Loeder is ruim 2 maanden ouder dan Klein Pebbeltje en daarmee 20 maanden en nog wat jonger dan Groot Pebbeltje.

Klein Pebbeltje is trouwens behoorlijk ziek. Koorts, overgeven, angstdromen. Echt zielig, ze zijn hier zo goed als nooit ziek.
Wat ik steeds al wilde vragen: hebben jullie een tvgids thuis?

Wij kijken heel weinig tv, en als we kijken zappen we maar wat tot we iets leuks zien, meestal is dat op Discovery.

Niet dat ik nou perse meer tv zou willen kijken maar het lijkt me wel handig om weer een tv gids te hebben zodat ik dingen kan gaan opnemen om ze dan te kijken als er tijd voor is in het weekend ofzo.
ik ga naar bed. ben bekaf.
Ik ben ergens afgehaakt met serie 3 van 24. Zou ze inderdaad eens moeten gaan kijken. Denk dat ik maar eens sabbatical opneem binnenkort
quote:Morrie schreef op 02 december 2008 @ 21:56:

Nee, dat denk ik niet Wind. Ik denk dat de film een opzichzelfstaand iets is. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.....

Ik loop nog een of twee seizoenen 24 achter. Moet nog iemand vinden die de dvdboxen heeft om ze te lenen.

Wij hebben wel een paar series staan. Je mag ze wel lenen.

Zal ik even kijken welke seizoenen?
Ja graag Wind! Dan moet ik even goed uitpluizen waar wij gebleven waren. Volgens mij iets met Chinezen. Ik moet even googlen welk seizoen ik nou nog net wel gezien heb en welke niet meer.
Oké, ik duik meteen even in de kast.
Ik denk dat ik het toch wel tot en met seizoen 5 gezien heb, dat valt me eigenlijk nog mee. Dat zou betekenen dat ik 6 en 7 nog mis, ik weet niet eens of 7 al in Nederland is uitgezonden.
Ik ga wel tukken nu. Ben nog steeds best moe, heb het gevoel dat ik een beetje leeggezogen word qua energie, letterlijk. Misschien ook eens wat beter mijn vitamientjes gaan slikken.
Ik ga ook naar bed. Nano heeft vannacht trouwens wonder boven wonder wel steeds weer doorgeslapen als hij wakker werd. Maar wel tegen mij aan in ons bed, dus ik heb ook niet heel denderend geslapen -en was ook zelf als een idioot aan het hoesten. Truste dus!
Wij hebben liggen:

Seizoen 3

Drie jaar na de biologische aanval op David Palmer dumpen 3 mannen een lichaam, geinfecteerd met een mysterieus virus, bij de nationale gezondheidsdienst. Jack Bauer is undercover geweest om drugsbaron Ramón Salazar op te pakken.

Seizoen 4

Hierin worden de minister van defensie en zijn dochter ontvoerd. Al snel wordt duidelijk dat de ontvoering maar een klein onderdeel is van een veel groter onheil.

Seizoen 5

Mmhhh.. als ik hier een beschrijving zet verraad ik het einde van seizoen 5. Google maar even als je het wil weten.

Seizoen 6 heb ik niet op dvd, maar hebben we gedwonload.
Nee he, ik kom ook echt altijd langs als iedereen naar bed is. Joehoe!
En weg zijn ze...

Ik ga denk ik ook naar bed. Nog even lezen...

Vannacht én de nacht ervoor ook hier onrustige nachten gehad omdat we op een gegeven moment met z'n vieren in osn bed lagen. Ben dus twee nachten achter elkaar in KW zijn bed gaan liggen om 04.00 uur.

BRS hoest en wordt daar steeds wakker van en KW is bang in het donker.
Joehoe
Ah, Wind is er nog. En Vrolijk misschien?

Vrolijk, Suske is al 2 tanden kwijt, twee tanden onder, de nieuwe kwamen er meteen achteraan. Half jaartje geleden of zo, tegelijk. En ik vind dat zo'n naar gezicht, als ze eraan zitten te friemelen! Dan draait mijn maag echt om, gek is dat.

Suske heeft in de nacht van zondag op maandag twee keer in zijn bed gekotst, fijn was dat. 's Morgens wel gewoon tierig (ik niet), maar blijft last houden van zijn maag en darmen. Vandaag zou hij bij een vriendje gaan spelen maar onderweg naar vriendje kwamen volgens de moeder van het vriendje de pepernoten van school er weer uit, dus maar weer naar huis. Ik heb zelf ook een wiebelige maag op het moment, geen kotseritis maar wel misselijk. Virusje of zo, kweenie. Verder wel fit. Ze zijn wel gewoon naar school geweest, ik vond ze niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar als hij morgenochtend klaagt over buikpijn of misselijkheid moet ik misschien toch maar thuisblijven. En Suske ook, natuurlijk.

Lastig he, dat avondeten? Hier ook van die fijnproevers.... Maar hier moeten ze ook minstens 5 hapjes eten, omdat ze 5 zijn. Wiske vindt het de laatste tijd echt heel leuk om aan een kippenpoot te kluiven, geweldig gezicht dat vette bekkie. Ze is niet zo'n carnivoor, dus de kippenpoten houden we erin.
Morrie, jij neemt supplementen, lees ik? Hebben wij ook wel eens gedaan, maar ik geloof er eigenlijk niet zo in. Ik vertrouw er liever op dat gezond en gevarieerd eten genoeg pitamientjes binnenbrengt. Al zweert vent bij visoliecapsules.....
Visoliecapsules schijnt echt killing te zijn voor de visstand.

Ik slik nu davitamon (die rode pilletjes) en volgens mij is het vooral psygisch.

Ik ging toch naar bed?

Oh, en kostende kindjes. Zielig!

Iedereen lijkt wel een beetje wiebelig. Ik letterlijk. Heb sinds gisteren last van mijn evenwicht. Ik wiebel op mijn benen, raar!
Van voor naar achter, van links naar rechts.... !

Ik denk ook dat het vooral een psychisch effect heeft, beetje placebo-idee. Wij hebben vol winterseizoen lang aan de actimel gezeten, maar ik had niet het idee dat het hielp. Later heeft een of ander onderzoek nog aangetoond dat het inderdaad niet helpt. Ik dacht nog, zie je wel!
Was je ook niet flink verkouden geweest Wind? Voorzichtig zijn dan. Ik heb 1 keer een verkoudheid verwaarloosd (klinkt opeens suf maar je snapt me wel) en toen sloeg dat op mijn evenwichtsorgaan. Drama, ik kon niet meer lopen niks meer. Lastig hoor als je evenwicht het opeens niet meer doet.

Later nog vaker van dat soort aanvallen gehad dus bij mij was er ook de verdenking van ziekte van Meniere maar dat is nog niet vastgesteld. Nou ja, heel verhaal maar doe dus een beetje rustig aan als je zo duizelig bent.

Hoi Drop, ik ben er ook nog hoor! Sterkte met je zieke kindje(s). Hoop dat jijzelf ook snel weer fitter voelt.

Wij hebben nog geen 1 serie gezien van 24. Wel leuk om zo'n hele box achter elkaar te kijken.

En die loeder al weer aan de tandenwissel. Als ie eruit gaat mag ze hem dan onder haar kussen leggen? Wij kregen altijd een klein bedragje van mijn opa als we een tand wisselde. Had hij een hele berekening voor (zogenaamd) en daar ging wiebeltax overheen. Vond ik altijd mega interessant

Nou ik ga slapen! Morgen spannend dagje.

Deur bij de trap zit er trouwens in. Staat echt heel mooi. Wij zijn er dus blij mee. (alleen nu nog schilderen, das minder: weer een klusje)
Wiebeltax, hihi!

Wij hebben alle zeven seizoenen van Star Trek: Voyager. Laatste seizoen eindelijk op de kop weten te tikken. We zijn ooit begonnen met de luxe uitvoering in een bordeauxrode box, en wilden die serie compleet hebben. Was moeilijk aan te komen. En uitgerekend nu is de dvd speler op sterven na dood....

Vent wil een platte tv voor aan de muur. Mocht van mij niet van de gezamenlijke gelden, er is genoeg dat we nog moeten hebben en de tv doet het nog gewoon, nu gaat 'ie hem van zijn eigen geld kopen want hij heeft er echt zijn zinnen op gezet. Mánnen.....
Succes trouwens met je spannende dagje, Nathje! En Wind, niet door blijven kachelen als je eigenlijk ziek bent he??? Volgens mij is dat een trekje van managers en P&O'ers.
quote:dropje schreef op 02 december 2008 @ 22:29:

Morrie, jij neemt supplementen, lees ik? Hebben wij ook wel eens gedaan, maar ik geloof er eigenlijk niet zo in. Ik vertrouw er liever op dat gezond en gevarieerd eten genoeg pitamientjes binnenbrengt. Al zweert vent bij visoliecapsules.....

Ja, maar dat is ivm de borstvoeding. Normaal neem ik eigenlijk nooit multivitamines want wij eten gezond en gevarieerd..

In visoliecapsules schijnt een gif te zitten trouwens, waarvan je teveel binnenkrijgt door die capsules. Zag ik laatst bij Radar.
Knorrie trouwens ook onrustig ineens vannacht. Werd om 3 uur wakker en om 5 uur. Irritant want ik was onderbroken nachten niet meer gewend. Toen ik opstond vanochtend nam ik me voor om mijn bed weer in te duiken als ik Schorrie naar school had gebracht maar dat doe ik dan weer niet. Ben als een dolle door het huis aan het gaan, wassen aan het doen, opruimen, snap ook niet wat me bezield.
Wind, tot en met 4 heb ik het zeker gezien. Over seizoen 5 twijfel ik heel erg. Misschien heb ik die niet met aandacht gekeken ofzo want er staat me wel bij dat we er iets van gezien hebben, maar zeker weet ik het ook weer niet.
Zo kleine meid zit op school voor een ochtendje. Ze deed het goed .Er was een invaljuf en die had niet veel aandacht voor haar maar misschien deed ze dat wel bewust om het niet groter te maken dan het is. Hoe dan ook ik ben heel benieuwd hoe ze het gehad heeft ze gingen ook gymen.

Dingen van eigen geld willen kopen herken ik wel een beetje. Maar kan ook echt dingen voor het huis heeeel graag willen. Aap vind het dan onzin dat ik het van mijn spaargeld koop dus kopen we het 9 van de 10 keer toch gezamenlijk

Nu hebben jullie dus nog een dikke tv Drop? Als je je zinnen hebt gezet om zo'n dun ding dat is de oude ook wel opeens een bakbeest. Maar ja, als ie het nog gewoon doet?

Nu even wat telefoontjes plegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven