Waar pyjama’s kopen nu?

26-04-2020 21:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voorheen kochten we graag pyjama’s van de next, maar die is nu niet toegankelijk buiten het VK ivm Corona.

Waar kopen jullie de pyjamas voor je kinderen nu? Liefst smalle modellen!
Intotheunknown schreef:
26-04-2020 22:23
Maar slaapt hij nu met dit weer echt in een pyjama met lange mouwen/broek?

Ja, meneer houdt niet van koude armen of benen, alleen hoogzomer in een t-shirt en boxer.
Het-groepje schreef:
26-04-2020 22:27
Hema
Zalando lounge
Limango

Bij de hema had ik zoiets leuks: ik had een pyjama gekocht en daar zat een mini shirtje bij. Voor je knuffel :love:
Geinig!
Belle73 schreef:
26-04-2020 22:29
Hier in huis slapen wij altijd naakt, de kinderen ook, koud of niet. Met een fatsoenlijk dekbed heb ik het echt nooit koud. De kinderen mogen van ons best een pyjama aan, maar ze slapen liever zonder.

Dan moet je kind ook fatsoenlijk onder dat dekbed blijven liggen😉
Rosalind schreef:
26-04-2020 22:29
Hoe doen jullie kinderen dat met slapen in een onesie en ´s nachts plassen? Of doen ze dat nooit?

Dat vraag ik me bij onesies ook altijd af! Ik heb er vroeger ook wel gehad, maar vond het dan altijd retekoud als ik ‘s nachts naar de plee moest, bloot bovenlijf brrrrr
Tegenwoordig geen last meer van, maar als kind dus wel een koukleum.
SallySpectra* schreef:
26-04-2020 22:43
Nee maar wij slapen altijd met het raam open. En het was ook niet de vraag van TO.

Ik heb laatst nog bij Claesens besteld in de sale. Valt heel smal (neem wel minstens een maat groter). Anders H&M of Hema.
Dank je wel!!! Goeie tip, heeft Claesens een eigen site?
Alecta schreef:
26-04-2020 22:55
Ik nam de broeken zelf altijd wat in. Gewoon een stukje van de tailleband dubbel naaien (plek afhankelijk van of je kind op buik, rug of zij slaapt). Het is een pyjama, dus het hoeft er niet tiptop uit te zien.
Ik heb geen naaimachine en koop liever wat meteen goed past. Anders blijf ik bezig ;-D
Hier ook een sprietje (16 kg bij 116). Ik zweer bij de pyjama's van de wibra. Niet te duur, blijven prima en zakken hem niet van zn (niet aanwezige) kont af!
In de winter hebben ze zelfs lekker warme badstof pyjama's voor mijn koukleum!
Bonnieux schreef:
26-04-2020 23:14
Dank je wel!!! Goeie tip, heeft Claesens een eigen site?
Ja
https://claesens.com/nl
C&A
Toevallig gister weer nieuwe pyjama's gehaald bij de zeeman.

Ik had voorheen veel van noppies maar sinds ik zeeman heb ontdekt ... ha ha, de pyjama's zijn heel smal, simpel (grijs, wit, donkerblauw, bruin) en de kwaliteit is na een aantal wasbeurten nog steeds top. En dat voor 5,99 p.s. ook de rompers zijn daar trouwens aan te raden en zelfs eco! Als je echt smalle pyjama's zoekt: zeeman it is. Ik kwam voorheen nooit in de zeeman tot ik zwanger was en dacht ik wil elke winkel die babyspullen verkoopt even checken, en sindsdien hooked aan de pyjama,s soms leuke (linnen) blousesje (wit of blauw) en dus de rompers haal ik daar. Je zult je echt verbazen en ze hebben exact de pyjama's die jij zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven