Waar pyjama’s kopen nu?
zondag 26 april 2020 om 23:11
Intotheunknown schreef: ↑26-04-2020 22:23Maar slaapt hij nu met dit weer echt in een pyjama met lange mouwen/broek?
Ja, meneer houdt niet van koude armen of benen, alleen hoogzomer in een t-shirt en boxer.
Geinig!Het-groepje schreef: ↑26-04-2020 22:27Hema
Zalando lounge
Limango
Bij de hema had ik zoiets leuks: ik had een pyjama gekocht en daar zat een mini shirtje bij. Voor je knuffel![]()
Dan moet je kind ook fatsoenlijk onder dat dekbed blijven liggen
zondag 26 april 2020 om 23:13
Dat vraag ik me bij onesies ook altijd af! Ik heb er vroeger ook wel gehad, maar vond het dan altijd retekoud als ik ‘s nachts naar de plee moest, bloot bovenlijf brrrrr
Tegenwoordig geen last meer van, maar als kind dus wel een koukleum.
zondag 26 april 2020 om 23:14
Dank je wel!!! Goeie tip, heeft Claesens een eigen site?SallySpectra* schreef: ↑26-04-2020 22:43Nee maar wij slapen altijd met het raam open. En het was ook niet de vraag van TO.
Ik heb laatst nog bij Claesens besteld in de sale. Valt heel smal (neem wel minstens een maat groter). Anders H&M of Hema.
zondag 26 april 2020 om 23:15
Ik heb geen naaimachine en koop liever wat meteen goed past. Anders blijf ik bezig

woensdag 29 april 2020 om 20:07
Toevallig gister weer nieuwe pyjama's gehaald bij de zeeman.
Ik had voorheen veel van noppies maar sinds ik zeeman heb ontdekt ... ha ha, de pyjama's zijn heel smal, simpel (grijs, wit, donkerblauw, bruin) en de kwaliteit is na een aantal wasbeurten nog steeds top. En dat voor 5,99 p.s. ook de rompers zijn daar trouwens aan te raden en zelfs eco! Als je echt smalle pyjama's zoekt: zeeman it is. Ik kwam voorheen nooit in de zeeman tot ik zwanger was en dacht ik wil elke winkel die babyspullen verkoopt even checken, en sindsdien hooked aan de pyjama,s soms leuke (linnen) blousesje (wit of blauw) en dus de rompers haal ik daar. Je zult je echt verbazen en ze hebben exact de pyjama's die jij zoekt.
Ik had voorheen veel van noppies maar sinds ik zeeman heb ontdekt ... ha ha, de pyjama's zijn heel smal, simpel (grijs, wit, donkerblauw, bruin) en de kwaliteit is na een aantal wasbeurten nog steeds top. En dat voor 5,99 p.s. ook de rompers zijn daar trouwens aan te raden en zelfs eco! Als je echt smalle pyjama's zoekt: zeeman it is. Ik kwam voorheen nooit in de zeeman tot ik zwanger was en dacht ik wil elke winkel die babyspullen verkoopt even checken, en sindsdien hooked aan de pyjama,s soms leuke (linnen) blousesje (wit of blauw) en dus de rompers haal ik daar. Je zult je echt verbazen en ze hebben exact de pyjama's die jij zoekt.