Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?

05-02-2009 09:54 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

wanneer kan je nou het beste vrijen?? Is dat net voor de eisprong? Paar dagen voor de eisprong?

HELP!
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 10:11:

[...]

Verfkwast. Vind ik dan wel weer een mooie voor lul.Hahaha, en een verf roller, wat is dat dan?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Spinster schreef op 05 februari 2009 @ 10:12:

Hoe is het ooit eigenlijk begonnen dat bepaalde mensen neuken/seks "klussen" zijn gaan noemen?

Zijn dat dan allemaal de vrouwen van bouwvakkers, van die kerels die het witten en 'het witten' in één moeite door doen? :puke:Komt dat niet ergens van een baby-brabbel forum vandaan?
Ik denk uit een soort schaamte. Mensen durven het beestje niet bij z'n naam te noemen.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 februari 2009 @ 10:15:

[...]

Hahaha, en een verf roller, wat is dat dan?Swaffelen.
Wikipedia over klussen:

Doe-het-zelf of klussen is een benaming voor een creatieve of constructieve activiteit die door de consument zelf wordt gedaan, in tegenstelling tot werk dat door een vakman wordt gedaan. Doe-het-zelven of klussen is in de jaren zestig en zeventig van de 20e eeuw populair geworden onder een groter publiek.

Voor die tijd was het gebruikelijk om zaken kant-en-klaar aan te schaffen of werk te laten verrichten. Alleen vaklui beschikten over de vaardigheden, gereedschappen en leveranciers om zelf te klussen. Doe-het-zelven was enerzijds goedkoper, anderzijds hadden steeds meer mensen plezier in het zelf iets tot stand te brengen. De opkomst van bouwmarkten is geheel te danken aan deze ontwikkeling. Ook de vrije zaterdag en de steeds korter wordende werkweek in het algemeen heeft hier zeker aan bijgedragen.

quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 10:18:

[...]

Swaffelen.koffie over mijn beeldscherm....................
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 10:17:

Ik denk uit een soort schaamte. Mensen durven het beestje niet bij z'n naam te noemen.Maar waarom dan niet gewoon vrijen? Dat is toch geen eng woord?
Vrouwen die zwanger willen worden voelen meestal een band met elkaar. Het is herkenbaar. Omdat ze een soort van clubje zijn hebben ze ook hun eigen geheimtaal. (Net als dat je vroeger clubjes had op school, met een eigen taal.) Met woorden als klussen, ongi, NOD, slijmpiekdagen, babydancen. Zogenaamd grappig en origineel. Maar dus helemaal niet leuk.

Ik denk dat er ook best vrouwen zijn die het enig vinden zo te gaan praten. Ik snap dat echt niet. Je bent toch niet ineens infantiel geworden?

Misschien weet iemand hier meer van?
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 10:20:

[...]

Maar waarom dan niet gewoon vrijen? Dat is toch geen eng woord?Nee, vind ik ook niet. Maar misschien anderen wel?
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 februari 2009 @ 10:15:

[...]

Komt dat niet ergens van een baby-brabbel forum vandaan?Ik had TO al doorverwezen een paar posts terug naar hier
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Bij klussen denk ik nog steeds aan Nico (je weet wel van "Rob en Nico"). En als er iets slecht is voor je sexdrive is het dat wel.
Ik vraag me daadwerkelijk af hoe oud de TO is?

TO hoe oud ben je eigenlijk?
Ring, ik word er ook vreselijk iebelig en geïriteerd van.

Inderdaad, noem het beestje bij de naam. je bent toch geen 14 meer.

pfff..

Als ik zwanger wil worden open ik in elk geval niet:

Klusclubje voor beginners met een grafiek wanneer de meiden hun slijmpiektrekdagen hebben... brrrrrrrrrrrr
Ik bedenk me net, misschien met je eens een mailtje sturen naar Niico en die vraag bij hem neerleggen. Nico weet vast hoe en hoe vaak je moet klussen!
quote:Parnell schreef op 05 februari 2009 @ 10:18:

Wikipedia over klussen:

Doe-het-zelf of klussen is een benaming voor een creatieve of constructieve activiteit die door de consument zelf wordt gedaan, in tegenstelling tot werk dat door een vakman wordt gedaan. Doe-het-zelven of klussen is in de jaren zestig en zeventig van de 20e eeuw populair geworden onder een groter publiek.

Voor die tijd was het gebruikelijk om zaken kant-en-klaar aan te schaffen of werk te laten verrichten. Alleen vaklui beschikten over de vaardigheden, gereedschappen en leveranciers om zelf te klussen. Doe-het-zelven was enerzijds goedkoper, anderzijds hadden steeds meer mensen plezier in het zelf iets tot stand te brengen. De opkomst van bouwmarkten is geheel te danken aan deze ontwikkeling. Ook de vrije zaterdag en de steeds korter wordende werkweek in het algemeen heeft hier zeker aan bijgedragen.

Och ja, de slijmdraden..... ***rilll***
Ik vind een groepje an sich wel leuk, omdat je hetzelfde doormaakt en dus herkenbaarheid vindt. Maar dat soort woorden gebruiken vind ik kinderachtig. Heb ik niks mee.
Dat zijn ook van die vrouwens trouwens, die in hun autootje naar hun vriendinnetje gaan om een glaasje thee te drinken terwijl ze hun nieuwe kleertjes showen en over hun mannetje babbelen...
Mijn kelder moet ook nog getext worden!!!!!!!
Nee Paque, lekker klessebesse over de mannetjes
Ik stopte met de pil en neukte gewoon vrolijk verder.

Het klussen begon een maand of 3 voordat mijn kinderen geboren werden. De kamers opknappen enzo.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Er zijn dus ook mensen die dat doortrekken naar een geboortekaartje. Ik heb serieus wel eens gelezen:

Ooievaar? wat nou ooievaar?

papa en mama deden jeweetwel

en 9 maanden later ben ik er

:puke:

dat dóé je toch niet!
Stressed is just desserts spelled backwards
Serieus!?!?!?
Mijn moeder is verpleegkundige in de kraam en die kreeg altijd van haar kraampies een kaartje. Die heeft ze allemaal ingeplakt, als je dat doorkijkt en de kaartjes leest, dan valt je mond af en toe open. Wat sommige mensen er van maken.... beschamend gewoon
quote:pukske schreef op 05 februari 2009 @ 09:54:

hallo,

wanneer kan je nou het beste klussen? Is dat net voor de eisprong? Paar dagen voor de eisprong?

HELP!Wil je een jongen of een meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven