Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?
donderdag 5 februari 2009 om 13:11
Even een vraag, zonder bijbedoelingen.
Op het andere forum weten ze toch ook wel antwoord op je vraag? Als ze weten wat dat vrijen voor een baby ook wel klussen genoemd wordt door sommige mensen, weten ze vast ook hoe het allemaal werkt. Waarom maak je speciaal voor die ene vraag een nieuw account aan hier? Ik ben gewoon benieuwd, niet om je te beledigen hoor! Dat is zeker niet mijn bedoeling.
Overigens is Google ook altijd een grote vriend als je met dit soort vragen rondloopt. Dan weet je het zo!
Op het andere forum weten ze toch ook wel antwoord op je vraag? Als ze weten wat dat vrijen voor een baby ook wel klussen genoemd wordt door sommige mensen, weten ze vast ook hoe het allemaal werkt. Waarom maak je speciaal voor die ene vraag een nieuw account aan hier? Ik ben gewoon benieuwd, niet om je te beledigen hoor! Dat is zeker niet mijn bedoeling.
Overigens is Google ook altijd een grote vriend als je met dit soort vragen rondloopt. Dan weet je het zo!
donderdag 5 februari 2009 om 13:15
donderdag 5 februari 2009 om 13:19
donderdag 5 februari 2009 om 13:31
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:29:
Precies, op je NOD bloedt je òf als een rund en moet je opnieuw gaan klussen. Òf je bent in blijde verwachting en kan het nieuws gaan delen met anderen. Leuke manieren van vertellen:
- Stamppot maken voor je hele familie met daarin de test verborgen
- Champagne serveren met daarin de test als roerstaafje
Wie biedt er meer?Wat suggereert die stamppot dan?
Precies, op je NOD bloedt je òf als een rund en moet je opnieuw gaan klussen. Òf je bent in blijde verwachting en kan het nieuws gaan delen met anderen. Leuke manieren van vertellen:
- Stamppot maken voor je hele familie met daarin de test verborgen
- Champagne serveren met daarin de test als roerstaafje
Wie biedt er meer?Wat suggereert die stamppot dan?
donderdag 5 februari 2009 om 13:37
Ik vind woorden als: hubbie, klussen, beeb, prinsje/prinsesje echt iets voor het Vriendin-forum. Of ben ik nu generaliserend en bevooroordeeld?
Wondertje vind ik daarentegen wel weer lief. Het is ook wel een beetje een wonder als je bedenkt wat er allemaal moet gebeuren (en mis kan gaan) voordat er een kindje is.
Wondertje vind ik daarentegen wel weer lief. Het is ook wel een beetje een wonder als je bedenkt wat er allemaal moet gebeuren (en mis kan gaan) voordat er een kindje is.

zondag 8 februari 2009 om 17:20
quote:fleurtje schreef op 07 februari 2009 @ 08:53:
Om de dag seks hebben, niet elke dag.
Hier zijn de meningen nogal over verdeeld....volgens de nieuwste inzichten is de zaadkwaliteit het beste als er iedere dag een zaadlozing is.........goddank hoeft dat niet per se sex te betekenen
Tis maar goed dat er zoveel onderzoek naar klusmateriaal wordt gedaan
Om de dag seks hebben, niet elke dag.
Hier zijn de meningen nogal over verdeeld....volgens de nieuwste inzichten is de zaadkwaliteit het beste als er iedere dag een zaadlozing is.........goddank hoeft dat niet per se sex te betekenen
Tis maar goed dat er zoveel onderzoek naar klusmateriaal wordt gedaan