Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?

05-02-2009 09:54 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

wanneer kan je nou het beste vrijen?? Is dat net voor de eisprong? Paar dagen voor de eisprong?

HELP!
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 10:55:

Volgens mijnwoordenboek.nl... De synoniemen voor vrijen.

Woord: vrijen (werkwoord, -)

Synoniem van vrijen: beminnen (werkwoord).

Synoniem van vrijen: kienen (werkwoord)

Synoniem van vrijen: liefbedrijven (werkwoord)

Synoniem van vrijen: liefkozen (werkwoord).

Synoniem van vrijen: minnekozen (werkwoord)

Synoniem van vrijen: minnen (werkwoord)

Synoniem van vrijen: neuken (werkwoord)

Synoniem van vrijen: paren (werkwoord)

Synoniem van vrijen: scharrelen (werkwoord)

Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen: [...]
Na, gelukkig neuk ik wel regelmatig
Kool? wat nou kool?

Papa bestreek met zijn strijkstok mama's viool

en 9 maanden later ben ik er.
Maik de Boer had het in ranking the stars over "een stokbrood in zijn oven" :puke:

Ik heb het programma uitgezet en nooit meer bekeken.
Zo, lekker geboeleerd vannacht!
a bun in the oven gebruiken ze in Engeland wel als benaming voor iemand die zwanger is. Misschien is Maik de Boer zwanger? Of niet goed zijn engels geleerd.
geslachtsgemeenschap: aanduwen, aan Venus offeren, afkarren, afrijden, baarmoeder verven, ballen, batsen, beuken, bekennen (bijbels), bezwangeren, biechten, bijslaap, bonken, brommers kieken(Achterhoek), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dammen, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, douwen, duwen, de voortuin aanschoffelen, doktertje spelen (18cm koorts!), doorblaffen, een beurt geven, een doppie maken, een natte neus halen, een nummertje maken, een punt zetten, één vleesch worden, een veeg geven, er overheen gaan, flenzen, fietsen, firljeppen, habbahabbaën, het doen, heukebeuken, hokken, (iemand) pakken, in de suikerpot roeren, indianendans, ingaan tot, (de auto) inparkeren, ketsen, kezen, kieren, kitten, knibbeltje en bibbeltje, krikken, masten, het bed delen, mossen, naaien, naar bed gaan, nemen, neuken, nummeren, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, paalzitten, palen, paren, partijtje gemengd dubbel spelen, plat gaan, ploppen, poepen (alleen in België), poereloeren, worpen, poken, pompen, porren van vorren (naar por favor), prikken, pruimen op sap zetten, raggen, rammen, rampetampen, rijden, ring dinge dinge doen, roompotje roeren, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, stoten, pookstoten, teletubbiën, tjoppen, tot iemand ingaan (bijbels), uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, vogelen, vossen,vozen, naar: Koen v/d D., vrijen, vruchten plukken, weipalen heien, wippen, keppe doen(West-Vlaanderen), rampetampen (W-VL), kierklappen,De hele kamer (of: het hele bed) doorjagen,...
quote:Floortje_1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:01:

a bun in the oven gebruiken ze in Engeland wel als benaming voor iemand die zwanger is. Misschien is Maik de Boer zwanger? Of niet goed zijn engels geleerd.Ik wil me er niks bij voorstellen, ik kan die man/vrouw zijn/haar glibberige kop niet meer zien
Ik vind vrijen ook niet zo'n goed woord hoor, beetje hoog Libelle gehalte voor mij
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:02:

doktertje spelen (18cm koorts!)Dorientje!!!
dat ben ik dan wel weer met je eens, vreselijke man. Kan me niet voorstellen (wil het ook niet) dat zoiets sex heeft bah bah bah
ik vind van Wippenstein gaan wel weer heel leuk, ben ik nu heel kinderachtig
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2009 @ 11:09:

ik vind van Wippenstein gaan wel weer heel leuk, ben ik nu heel kinderachtig Ja, heeeeel kinderachtig
quote:Floortje_1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:08:

dat ben ik dan wel weer met je eens, vreselijke man. Kan me niet voorstellen (wil het ook niet) dat zoiets sex heeft bah bah bahIk denk dat Maik de Boer een chocoladeridder is.
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:12:

[...]

Ik denk dat Maik de Boer een chocoladeridder is.Vandaar ook dat stokbrood
Soort chocoladefondue
Gatver!!!
gatverdarrie!
quote:Star schreef op 05 februari 2009 @ 11:12:

[...]

Ik denk dat Maik de Boer een chocoladeridder is.Je weet het nog niet zeker?!
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 10:55:

vrijen: beslapen van een vrouwNou, reken maar dat James niet in slaap valt bovenop mij
We zijn wel lekker ontopic trouwens.
Wtf is trouwens een NOD? *zit ook even op zo'n "klustopic" te neuzen*
Ja hoor, het gaat toch nog steeds over seks?
quote:Nikki34 schreef op 05 februari 2009 @ 11:18:

Wtf is trouwens een NOD? *zit ook even op zo'n "klustopic" te neuzen*

Don't shoot the messenger... NOD betekend: Niet Ongesteld Dag. De dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden.

quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:18:

Ja hoor, het gaat toch nog steeds over seks?Klussen Ring, het topic gaat over Klussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven