Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?
donderdag 5 februari 2009 om 10:56
quote:Ring1981 schreef op 05 februari 2009 @ 10:55:
Volgens mijnwoordenboek.nl... De synoniemen voor vrijen.
Woord: vrijen (werkwoord, -)
Synoniem van vrijen: beminnen (werkwoord).
Synoniem van vrijen: kienen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: liefbedrijven (werkwoord)
Synoniem van vrijen: liefkozen (werkwoord).
Synoniem van vrijen: minnekozen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: minnen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: neuken (werkwoord)
Synoniem van vrijen: paren (werkwoord)
Synoniem van vrijen: scharrelen (werkwoord)
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen: [...]
Volgens mijnwoordenboek.nl... De synoniemen voor vrijen.
Woord: vrijen (werkwoord, -)
Synoniem van vrijen: beminnen (werkwoord).
Synoniem van vrijen: kienen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: liefbedrijven (werkwoord)
Synoniem van vrijen: liefkozen (werkwoord).
Synoniem van vrijen: minnekozen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: minnen (werkwoord)
Synoniem van vrijen: neuken (werkwoord)
Synoniem van vrijen: paren (werkwoord)
Synoniem van vrijen: scharrelen (werkwoord)
Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen: [...]

donderdag 5 februari 2009 om 11:02
geslachtsgemeenschap: aanduwen, aan Venus offeren, afkarren, afrijden, baarmoeder verven, ballen, batsen, beuken, bekennen (bijbels), bezwangeren, biechten, bijslaap, bonken, brommers kieken(Achterhoek), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dammen, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, douwen, duwen, de voortuin aanschoffelen, doktertje spelen (18cm koorts!), doorblaffen, een beurt geven, een doppie maken, een natte neus halen, een nummertje maken, een punt zetten, één vleesch worden, een veeg geven, er overheen gaan, flenzen, fietsen, firljeppen, habbahabbaën, het doen, heukebeuken, hokken, (iemand) pakken, in de suikerpot roeren, indianendans, ingaan tot, (de auto) inparkeren, ketsen, kezen, kieren, kitten, knibbeltje en bibbeltje, krikken, masten, het bed delen, mossen, naaien, naar bed gaan, nemen, neuken, nummeren, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, paalzitten, palen, paren, partijtje gemengd dubbel spelen, plat gaan, ploppen, poepen (alleen in België), poereloeren, worpen, poken, pompen, porren van vorren (naar por favor), prikken, pruimen op sap zetten, raggen, rammen, rampetampen, rijden, ring dinge dinge doen, roompotje roeren, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, stoten, pookstoten, teletubbiën, tjoppen, tot iemand ingaan (bijbels), uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, vogelen, vossen,vozen, naar: Koen v/d D., vrijen, vruchten plukken, weipalen heien, wippen, keppe doen(West-Vlaanderen), rampetampen (W-VL), kierklappen,De hele kamer (of: het hele bed) doorjagen,...
donderdag 5 februari 2009 om 11:05
quote:Floortje_1981 schreef op 05 februari 2009 @ 11:01:
a bun in the oven gebruiken ze in Engeland wel als benaming voor iemand die zwanger is. Misschien is Maik de Boer zwanger? Of niet goed zijn engels geleerd.Ik wil me er niks bij voorstellen, ik kan die man/vrouw zijn/haar glibberige kop niet meer zien
a bun in the oven gebruiken ze in Engeland wel als benaming voor iemand die zwanger is. Misschien is Maik de Boer zwanger? Of niet goed zijn engels geleerd.Ik wil me er niks bij voorstellen, ik kan die man/vrouw zijn/haar glibberige kop niet meer zien