Wanneer wist jij het?

13-10-2010 20:55 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, dit gaat raar klinken, maar wanneer wist je dat je/jullie aan kinderen wilde beginnen?

Wij (partner en ik) denken er ook over na, maar mijn gedachtes slaan een beetje op hol....

Moeten we het wel doen want.....stel dat het kindje niet gezond is, de bevalling mis gaat, ik helemaal open scheur, we een huilbaby krijgen, we helemaal niet meer aan onszelf toekomen, het moederschap mij niet goed afgaat, we elkaar als partners verliezen omdat we gefocust zijn op de Kiss enz enz enz

Maar ik denk ook vaak... Wat ontzettend geweldig.

Denk ik echt teveel na. Hoe ging dat bij jullie? Ik ben nu 26, maar partner is al 40 dus we moeten toch wel keuzes gaan maken....help
quote:wieweetdantoch schreef op 14 oktober 2010 @ 18:49:

@happyathome. Wij weten het nu bijna 3 maanden. Altijd gedacht geen kindjes, maar in de vakantie is bij ons allebei de knop om gegaan en na de vakantie hebben we dit tegen elkaar gezegd. Heel apart, hebben we gevierd met een etentje. Ben nu bijna twee weken gestopt met de pil, vorige week weer die twijfels die jij ook schrijft, maar nu gaan we er vol voor. Wel heel spannend hoor. Succes met denken!Grappig... Waarom die ommekeer?
Nou, we waren bij een paar weeshuizen langs geweest bij excursies en toen zag ik mijn man met een kindje op de arm lief heen en weer springen en ik dacht: ik wil dat ie dat ook met ons eigen kindje doet en hij vond kindjes opeens toch wel leuk. Verder daarna ook nog wel over nagedacht hoor, maar daar op dat moment ging toch de knop om, misschien moeten we toch maar niet met z'n tweetjes blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven