Wanted! plastic slabbetje met mouwtjes!

11-06-2009 14:57 26 berichten
Hi,

Mijn zoon is erg bewegelijk. Sinds kort krijgt hij zijn fruithapje en groentehapje en hij zit van onder tot boven onder de smurrie. Hij tovert zijn handen net zo snel weer onder het slabbertje vandaan als dat ik ze er onder heb verstopt. Van mijn moeder heb ik een oud plastic slabbetje gekregen mét mouwtjes. Ideaal! Mijn moeder heeft een tijd terug al gekeken of ze nog bij het Kruidvat te koop waren, maar kon ze niet vinden. Op internet heb ik al gekeken, maar ik kan ze niet vinden. Dus, vivadames...Weten jullie waar ik ze kan kopen?

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ja, o.a. bij Babyplanet. Het merk heet Silly Billyz en deze slabs zijn echt ideaal.
Hey Toffifee,

Correct me if I 'm wrong maar was ze zoontje behoorlijk te vroeg geboren? Ik was al ff benieuwd hoe het nu met hem (en jou) ging! Groeit ie goed?
prenatal
IKEA!!!
quote:jojon schreef op 11 juni 2009 @ 14:59:

IKEA!!!Zo te wassen onder de kraan en ook weer zo droog.
SillyBillyz ja! Zijn echt perfect.. Het voordeel is is dat de voorkant van fleece is, dus als het eten wat sappig is stroomt het er niet af op onderliggend broekje oid!

Ze zijn wel wat duurder dan ikea oid, maar ik heb ze via marktplaats, en dan zijn ze best te betalen!
Ik heb er eentje van Prenatal. Nou ja, dat is niet plastic maar meer van die doorzichtige parachutestof.
Is dat een slabbetje met zo'n opvangbakje? Een tante van mij schepte gerust uitgespuugd eten daaruit en voerde het haar kids opnieuw. Althans, in mijn herinnering Iiiiiiiggggggggggggggg
http://www.bebeadoree.nl/

ze drogen supersnel !

kan in wasmachine en droger !
Volgens mij heeft iedere babyzaak ze wel. Ik heb die van mij nl bij een andere babyzaak gekocht dan de Prenatal of de Babyplanet. Die van mij was merkloos en daardoor ook stukje goedkoper dan Silly Billyz. Ideaal voor het eten van onder andere boterhammen met stroop
quote:Enigme schreef op 11 juni 2009 @ 14:59:

Hey Toffifee,

Correct me if I 'm wrong maar was ze zoontje behoorlijk te vroeg geboren? Ik was al ff benieuwd hoe het nu met hem (en jou) ging! Groeit ie goed?

Het gaat heel goed met hem! Hij groeit als een tierelier en ontwikkelt zich ook lekker.

Dank je!

Iedereen bedankt voor de antwoorden. Ik ga op zoek!
Ikea en Prenatal word je er mee dood gegooid
Maarreh, dit zijn allemaal slabbetjes mét fleece? Ik vond het plastic wel handig, omdat je het er dan zo af kunt vegen. Lijkt mij dat je met fleece ook weer vaak moet wassen?

Nou, ik ga vanaf nu mijn ogen open doen in de babywinkels!
Ik heb die van Ikea. Maar na 1 keer wassen lekken ze gelijk door. Ze zijn niet meer waterafstotend, zeg maar.
Volgens mij zijn die van Prenatal zonder fleece ( dus echt alleen kunststof). Die van mij is van badstof met een plastic onderlaagje. Niet helemaal wat je zoekt dus
Ikea met opvangbak ideaal.

Ter stal zacht plastic met klitteband, makkelijk afneembaar.

Prenatal met mauwtjes ook handig, en handig voor schilderen en knutselen.
quote:reisa1978 schreef op 11 juni 2009 @ 19:31:

Ik heb die van Ikea. Maar na 1 keer wassen lekken ze gelijk door. Ze zijn niet meer waterafstotend, zeg maar.Dat doen die van de Prenatal ook. Ze zijn heel handig maar als ze (te heet?) gewassen zijn dan gaat alles er zo doorheen.
De Silly Billyz lekken niet door. We hebben er twee, waarvan één al bijna een jaar in gebruik, en die heeft al heel wat wasmachinebeurten en handwasjes overleefd. Hij kan en hoeft ook niet in de droger want hij is zo droog.
bij de xenos hebben ze ze van bob de bouwer echt van dat regenjas spul, erg handig, ik heb ook die van dat parachutespul gehad en zoon heeft toen tomaat gegeten maar dat komt er zo doorheen!
.
Prenatal maar ik heb er van de week 3 kunnen scoren bij het Kruidvat. Die sillybillys vind ik erg duur.

Die van het Kruidvat zijn ook prima als knutselschort te gebruiken. Of natuurlijk gewoon een oud overhemd van papa en dan omgedraaid aan doen. Alleen moet je hem dan wel wassen in plaats van onder de kraan afspoelen.
.
quote:sinas schreef op 14 juni 2009 @ 20:49:

[...]

Dan moet je ze strijken...(staat in het label)

Vond het ook een beetje raar, maar het werkt echt.Dat ga ik dan snel doen, kijken of het werkt. Bedankt voor de tip!
Hier ook Silly billiez en helemaal tevreden. Na de maaltijd even onder de (warme) kraan afspoelen en over de kachel/aan de waslijn hangen. Zo schoon en droog. Ze gaan eigenlijk zelden in de wasmachine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven