Wat moet je hier nu mee?? Schoonmoeder

29-10-2008 15:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds 4 maanden ben ik de gelukkige moeder van een dochter.

Nu heb ik niet zo'n hele leuke schoonmoeder maar omdat ze toch de oma is probeer je maar het beste.

Nu was ik een tijdje geleden bij haar en toen gaf ik mijn dochter bij haar op schoot. Toen ze begon te huilen, doet ze heel erg weinig, zei mijn schoonmoeder tot twee keer toe:" houd je bek je hebt net zo'n schreeuwbek als je vader". Normaal heb ik mijn woordje wel klaar maar ik was helemaal overrompeld. Heb snel mijn dochter van haar afgepakt en heb haar sindsdien niet meer gezien.
wat zegt je man hiervan?

en als dat is hoe ze is, wordt hij er dan wel gelukkig van om met zo iemand om te gaan?
Topic is dubbel!
Ik zie dubbel....
Maar op twee pijlers, niks mis mee toch? Krijgt TO ook diversere (?) visies door

Maansteen: zei ze dat echt letterlijk? Hou je bek? Sjeesh. Zou idd ook mijn baby pakken, aan manlief vertellen dat zijn moeder waarschijnlijk een erg leuke oma voor t kind wordt en gelijk zeggen dat jij er niet meer met babylief alleen naartoe zult gaan.
quote:Sarah Scott schreef op 29 oktober 2008 @ 16:26:

Maar op twee pijlers, niks mis mee toch? Krijgt TO ook diversere (?) visies door

Onee, excuus, op dezelfde pijler

*gaat bril oppoetsen*
Zei ze dat echt ????

Ik denk dat het goed is dat je er niet direct op ingegaan bent, anders was het waarschijnlijk meteen hommeles geweest... Maar ik zou er verder wel iets mee doen, altans, manlief er iets mee laten doen.

Ik zou hem vragen om dit voorval ter sprake te brengen en kijken hoe ze reageert. Misschien heeft ze er niets mee bedoeld en was het slechts een (weliswaar smakeloze) lompe opmerking... Je kunt het natuurlijk ook zelf met haar bespreken maar ik zou er zeker ites van zeggen...

Succes en geniet van je dochter!
Of je verzoekt haar EEN keer haar taalgebruik aan te passen.

Als het weer gebeurd zou ik mijn kind oppakken en vertrekken.

Vind dit niet normaal als ze dit letterlijk zo heeft gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven