we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Brian vind ik niets. En ik moet altijd aan dat verhaal denken van die ouders die het fonetisch spelden (oftewel Brain).
quote:Brian vind ik niets. En ik moet altijd aan dat verhaal denken van die ouders die het fonetisch spelden (oftewel Brain).:D
Grappig dat jij dat zegt Nippo want de namen van jouw kinderen vind ik echt heel leuk en richting chique terwijl ik NN2 verschrikkelijk ordi vind! Naam van Nippi en Nippa stonden namelijk bij mij erg hoog in lijstje)

Ik ben ook erg benieuwd wat Lien en Pimpel ervan gaan maken want daar heb ik dus ook torenhoge verwachtingen van aangezien de namen van hun kinderen ook zo leuk zijn.
He, wat leuk dat jij onze namen mooi vind. Ik heb ook het meeste met de namen van Pimpel, maar dat is dan niet zo'n verrassing (ben erg benieuwd naar de volgende). En met de namen van Mille's meisjes, we hebben lang over de naam van Maxi gedacht, en Mini vind ik ook erg mooi.
hai!

Ik vond het ook heel gezellig! Kaastaart vond ik vooral heel erg lekker! Ik kan niet wachten om hem na te maken,mmmm

En ook Aap vond de kado's heel erg leuk! nogmaals bedankt! Maar volgende keer zonder Japie op mijn arm en een wijntje in mijn hand

Vrolijk, fijn dat neefje is geboren, gezond en wel! Ennuh ik vind naam ook niet heel erg, duidelijk andere associaties :D
Trouwens, :o, Harrie vond de kaastaart niet zo lekker :?.

Ik had de dadels die ik mee naar huis had genomen (maar 4, de rest had ik weggegooid) trouwens even in de koekenpan gedaan en ik vond ze nu veel lekkerder dan gisteren. Het spek was knapperiger. De dadels smaakten daardoor wel zoeter.
huh de kaastaart niet lekker?? Nou ja, dan had jij extra veel!
Hij zei: "Ik snap dat jij hem lekker vind maar ik vind hem niet zo."

Ik denk dat hij hem te machtig vond, hij houdt niet zo van zwaar op de maag liggend eten. Maar ik baal er wel van want je gaat zo'n taart ook niet voor jezelf alleen maken.
+t
Nam van Maxi stond bij mij ook hoog, maar viel af vanwege goede vriendin die zo heet. Is te verwarrend.
Bij ons is naam Maxi uiteindelijk afgevallen wegens te populair. Helaas, vind hem nog steeds prachtig.
Ik herken jou verbazing over combinatie van namen trouwens wel. Mensen die wij kennen hebben 3 kinderen. Jongste heet als Nippi, oudste als een van de drie meisjesnamen die we voor Nippi hadden, en de middelste heet zoals de Quote hoofdredacteur. En dat vind ik dus echt helemaal niet mooi.
+w
Vinden jullie dat een voornaam bij een achternaam moet passen?
quote:He, wat leuk dat jij onze namen mooi vind. Ik heb ook het meeste met de namen van Pimpel, maar dat is dan niet zo'n verrassing (ben erg benieuwd naar de volgende). En met de namen van Mille's meisjes, we hebben lang over de naam van Maxi gedacht, en Mini vind ik ook erg mooi.

Toevallig heb ik de naam van jouw dochter héél hoog op mijn wensenlijst staan, maar Pompel kent iemand met die naam én onze achternaam, dus ik krijg hem er niet door. :( 

Ik krijg helemaal de zenuwen als jullie hoge verwachtingen van onze namen hebben... :P Wat we nu hebben is namelijk heel anders.

En aargh, ik zit nu de hele tijd duitse hardrockzanger namen te verzinnen, maar krijg de naam niet voor elkaar hoor!

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad gisteravond. Volgende keer wil ik er echt graag bij zijn.
quote:

quote: nippo reageerde

En aargh, ik zit nu de hele tijd duitse hardrockzanger namen te verzinnen, maar krijg de naam niet voor elkaar hoor!

Zie je :D
Ik wil ook het recept van de kaastaart! Was erg lekker..

En gefeliciteerd met vast ontzettend leuke neefje met absoluut minder leuke naam Vrolijk! Ik vind 'm dus ook niet zo, maar ken ook een niet al te leuk iemand met die naam. Dat scheelt ook, foute associatie erbij hebben.

Grappig trouwens van die namen Nippo, dat jullie die van Maxi en Mini wel mooi vinden terwijl wij nog heel lang die van Nippi op het lijstej hebben gehad voor Nano.

Overigens staat die van Maxi nu al tijden steeds of in de top tien of in elk geval in de top twintig, maar toen zij geboren werd was het ergens tussen de 30-40 op lijst van meest gegeven namen.
Grappig Pimpel, ben je er al uit of wil je nog wat suggesties?
Nou, ik kon hem op basis van info hier ook niet raden. Wel in AK geweest nu en ik vind de naam niet vallen in categorie ordi. Maar ik vind de naam ook niet mooi, maar dat is kwestie van smaak.

Namen moeten wel bij achternamen passen vind ik. Geloof ik. Ik vind de namen van mijn Pebbeltjes goed bij achternaam (korte voornaam bij langere achternaam) passen. Heb ook echt wel vantevoren gekeken hoe het bij elkaar klonk.

Ik kwam thuis in friutuurluchten. Pebblo zat frikandellen speciaal te eten. En nu zit ik in pannenkoekenlucht.

Pebblo is geland, dat telefoontje is toch altijd weer fijn. Hierna moet hij alleen nog een keer 2 of 3 nachten naar Parijs en dan is het klaar. Denk dat ik hem af en toe nog best wel eens naar buitenland wens, want het is ook wel eens lekker manloos te zijn!

Namen Pimpelkinderen vind ik ook heel mooi, maar Pebblo denk ik niet. Ik ben naam Nippi even helemaal kwijt geloof ik, Nippa weet ik dan weer wel en is ook heel leuk. Echt suf, ik was gisteren de echte namen van Briesje en Japie ook al kwijt!
Ach ja Mille, zo was het met Nippi ook, maar wij waren echt trendsetters en hij zit nu zelfs met een andere Nippi in de klas, en op de creche waren er zelfs 3 .
Op Media is een topic over Lois en River Hoebroek. Ik ken ze niet maar dat schijnen modellen te zijn ofzo. Ik vind dus echt die voornamen niet bij die achternaam passen maar toen ik dat meldde vroeg iemand zich verbaasd af 'sinds wanneer' de voornaam bij de achternaam moest passen. Ik vind dat eerlijk gezegd belangrijker dan of de naam van kind 1 bij die van kind 2 past.
Nath, welke associatie heb jij dan met NN2?

Kaastaart was heerlijk, maar inderdaad wel bij combi frisse groene salade want idd heel machtig.

Iemand nog een suggestie voor topictitel?

Wachten op een Pimpeliesje of Pimpeleo
Namen en achternaam bij elkaar hebben wij ook wel op gelet ja. Bepaalde namen vielen daardoor echt af.

Maar gelukkig geen hele leuke:)
Ik vind die combi ook raar, en ik vind ook dat voor- en achternaam bij elkaar moeten passen.
Ohja Vrolijk, wel gefeliciteerd dus met het neefje!

En Nippo met Nipman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven