Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden, ik ben ongesteld geworden!!! Enige nadeel is die buikpijn... Heb echt de helft van de nacht liggen kronkelen van de pijn.

Maar heb dus het zh gelijk gebeld vandaag en we moeten zondag om 11.30 uur komen voor de eerste echo en bloedonderzoek.

Ook krijgen we gelijk prikles... 's Avonds beginnen met de hormonen.

Reageer later op iedereen. Heb vandaag op KDC gewerkt en vanaaf weer een nagelklantje.
Ehhh... Fijn Nala. (Klinkt een beetje raar.) En nou maar hopen dat het de laatste keer was!
Yeah Nala! Superspannend, het gaat nu dus echt beginnen. Klinkt idd een beetje raar, we juichen voor je ongesteldheid en dat jejezelf mag gaan spuiten, hi,hi......

Ring, spannend!!! Ik kan wel zeggen dat je moet gaan testen, maar ik zal dat zelf ook niet zo snel doen. Maar........feit blijft dat je overtijd bent!
Toch nog even tijd, dus ga alvast ff bijlezen...

Das zeker goed nieuws Caro, dat je al 3 dagen warm eten op hebt!

Ring, das spannend dat je nog nie ongi bent!!! Duimen!

En ik heb gister met mijn man de IQ test gedaan en ik kwam hoger uit dan hij! Toevallig hetzelfde als jou. 121. En vorig jaar had ik ook 116.

Marianne, ik weet het niet meer exact, maar ik mocht volgens mij 3 dagen niet in bad en ook 3 dagen geen sex hebben. Maar dat weet ik dus niet meer zeker... Na de kijkoperatie was dat iig wel zo.

Puck, al wat van de ha gehoord? Hoe ging het de rest van de dag?
Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van het 3e miskraam slachtoffer van de afgelopen week. Veertje en Marianne, ik ben blij dat alles goed is gegaan met jullie curettage.

Ik ben donderdag weer terug naar het ziekenhuis geweest. Dit maal gelukkig wel goed behandeld. Op de echo was uiteraard geen kloppend hartje te zien (hoe verassend!!!), en ik heb die pillen meegekregen, cytotec.

Gisterenavond om 9 uur ingenomen en om elf uur begon het bloedverlies al. Om 12 uur was het echt niet meer te houden. Lappen en wc's vol stolsels, vreselijk buikpijn. Ik had goede pijnstillers gekregen, waardoor ik in slaap ben gevallen. Mijn moeder sliep bij ons en die is me na een uur komen wekken. Toen was het flink mis, van mijn bed naar het toillet plassen bloed op de grond van het toillet in mijn bed, in het toillet, toen na een half uur er weer een stolsel ter grootte van een kwal uitkwam en mijn oren begonnen te suizen en ik dreigde flauw te vallen hebben we het ziekenhuis gebeld en zijn we naar de spoedeidende hulp gereden. Daar ben ik helemaal gecheckt, mijn hb was erg laag en ze hebben echo's gemaakt en met een eendenbek stolsels eruit gehaald. Ze konden op een gegeven moment wel zien dat alles weg was, dus dat is wel fijn. Maar wat een bloedbad.

Ben helemaal verzwakt en hang de hele dag al op de bank. Heb nu ineens een enorme dip, heb het gevoel dat ik niet meer heb om naar uit te kijken. Dat kennen jullie vast wel. Hoop dat ik me snel weer beter voel.

Ik wil helemaal niet zsm weer beginnen, heb het voorlopig helemaal gehad. Wij gaan de komende maanden rustig aandoen. Had toch andere ideeen bij een kinderwens....

Fijn weekend allemaal!!!

liefs Kusje
Hoe kan dat nou dat het schema er opeens zo uitziet. Zien jullie dat ook?!?!

Heb em net wel aangepast, maar gewoon op dezelfde manier als altijd...
Men wat heftig Kusje. Had zoiets al eens vaker gehoord, dat je heel veel bloed kon verliezen met die pillen. Gelukkig is wel alles weg.

Heel veel sterkte met het herstel.
Oooh, Kusje, wat een nare nacht. Ik hoop dat het lichamelijke ongemak snel ophoudt. Doe het rustig aan, en die kinderwens komt wel weer.

Nala, ik zie niets vreemds aan de tabel?!?!
Hmm...ik heb effe op F5 gedrukt en nu ziet bij mij de tabel er toch ook wel ehm....apart uit. Beetje klein
Hoi Meiden,

Nou hier niet zo goed, voel me steeds zieker worden.

Ik heb onwijse buikpijnen ik snap er niets van het was gisterochtend nog beter dan nu.

Vanacht mega buikpijn en hybryprofen genomen en ik werd zwetend wakker.

Ik moest gelijk van manlief dokter bellen, ik denk ja napijn ofzo.

Daar verhaal verteld en ze voeld aan de buik en de baarmoeder is al gekrompen maar ik heb onwijze buikpijn. Ze vraagt van wil je even nog iets in potje plassen. Lijkt wel blaasonsteking want de baarmoeder is het niet.

Nou paar druppels kunnen plassen iets een bodempje, en ja hoor blaasonsteking met bloed. Het voeld zo anders dan als je normaal blaasonsteking hebt dan doet het pijn bij het plassen dat heb ik nu dus niet.

En mijn keel is onstoken en er zat een wondje, zal waarschijnlijk door de luchtbuis komen die ik tijdens de narcose heb gehad.

Even klaaggezang maar voel me echt kut.

Onze meid is bij Oma die heeft manlief gelukkig even onder kunnen brengen.

Hoop binnenkort wat leuks te kunnen melden.

Ik heb zonet werk gebeld ik dacht gisterenochtend van OOOO ik ga gewoon 2 halve dagen werken.

Maar na mijn verhaal moest ik aankomende week maar gewoon thuis blijven

Voel me echt zwaar waardeloos ik kan echt niets van de pijn, ik denk dat ik al heel lang met de blaasonsteking loop maar dat voeld anders als je zwanger bent. Voel het ook al onder aan de rug en in de onderbuik.

Kusje wat een heftig verhaal zeg, vriendin van me heeft ook zo heftig gebloed die heeft andere dag 2 zakken bloed gekregen.

Maar wou je dat graag zelf op natuurlijke manier dmv pil.

Ik zag daar juist heel erg tegen op.

Ik heb inmiddels nog steeds geen bloedverlies. Nog geen druppel sinds de middag dat ik geholpen ben.

Mooie tabel dacht al dat mijn bril niet goed was.

Groetjes Veertje
ojaa vergeet helemaal te vertellen dat ik het nog over de VK heb gehad met de huisarts. En ik had het al eerder met haar over haar gehad, en ze zei al van ja ik ken jou en je past ook totaal niet bij haar. En ze kan gewoon niet zo goed met mensen om gaan. Ik kan daar niet zo goed mee om gaan en voel me daardoor heel onzeker, en dat is toch niet de bedoeling als je zwanger bent.

En volgende zwangerschap ga ik zowiezo eerst naar Gyn en dan wou ze proberen mij daar te laten. Het was hele opluchting dat er naar me geluisterd werd. We komen er wel uit zei ze. Moet vast een oplossing zijn.

Toch nog goed nieuws.

Voel me vandaag overigens heel huilerig maar meer omdat ik me ziek voel en dan nu alles er uit komt. En dan dat klussen in huis ik kan me niet eens douchen in mijn eigen huis. En mijn schoonvader loopt hele dagen op zolder te timmeren.

Gelukkig kan ik beneden met een deken op de bank zitten, want in bed heb je toch wel erg veel geluidsoverlast.
Fijn dat je huisarts vol begrip was. Heel veel sterkte, het klinkt niet lekker wat je nu door maakt.

Nala, grappig zeg dat we precies dezelfde uitslagen hebben bij de IQ test!

Kusje, wat een ellende zeg! Als ik dat zo lees, ben ik blij dat ik een curettage heb gehad. Ik zou me heel bang voelen van zoveel kramp en bloedverlies. Wilde je dat zelf, die pillen? Dat ben ik even kwijt, sorry... Na je verhaal te hebben gelezen snap ik dat je er even helemaal mee klaar bent.

Traveler, zeker spannend! Maar ik hou me in. En dat lukt eigenlijk best aardig. De laatste week voor de ajb vind ik vervelender dan dit.
quote:Nala24 schreef op 25 januari 2008 @ 18:38:

En ik heb gister met mijn man de IQ test gedaan en ik kwam hoger uit dan hij! Toevallig hetzelfde als jou. 121. En vorig jaar had ik ook 116.

?

Zie je wel, het is nu bewezen, viva forum maakt je slimmer

Ring, spannend! Ik ben heel hard aan het duimen voor je!

Nala, goed zo! (en dit is de laatste keer dat ik het zeg met betrekking tot ongesteld zijn geworden) Nu kan eht echt gaan beginnen......SPannend!!! Voor jou draaien mijn duimen ook tot ze duizelig zijn....

Kusje, jee, wat een ellende! Over die pillen heb ik al vaker ellende verhalen over gehoord! Ik hoop dat ej je snel weer beter voelt. En die kinderwens......die komt vanzelf weer maar eerst beter worden!

Veertje, Ook nog blaasontsteking, kan je net gebruiken! Beterschap. Goed dat je even thuis blijft, even bijkomen van alles is niet verkeerd.

Tos, het komt vast helemaal goed! Ik ga maandag ook heel hard voor jou duimen (balen dat ik moet werken, kom gelijk kijken als ik thuis ben!)

Nut, voor jou geldt hetzelfde, duimen draaien overuren hier.

Puck, goed dat je lekker hebt kunnen slapen. Nu maar hopen dat het eindelijk beter gaat.

Allemaal dikke kus!

XXX
Echt wel.... Kijk maar bij het topic op entertainment. Op het vivaforum is schijnbaar iedereen hoogbegaafd! (Dat bewijst dus gelijk hoe serieus je de test moet nemen!)
Ja heb zelf voor de pillen gekozen. Het is zo toch door mijn lichaam zelf gedaan en wilde hier mee een curettage en de daarbij behorende mogelijke complicaties voorkomen. Maar dat het zo heftig zou worden met die pillen had ik niet verwacht.
hoi kusje, vervelend dat het zo heftig verlopen is, en ook al dat bloed,

ik ben ook geschrokken van het vruchtzakje dat ik verloor, op de echo was het 2 a 3 cm, nou, in het echt was het groter! stiekem moest ik wel lachen om jouw omschrijving, een kwal..zo iets ja..althans het was weefsel, geen stolsel. die waren ook al zo groot ja..

jammer dat je zwangerschap tot nu toe zo verliep.

En ja, wat een bizar hoge uitslagen op de viva site, nav IQ quiz.

vraag me af hoe betrouwbaar de werkelijke test dan was..? of iedereen is hier HBO niveau en meer.

Caro: met mij gaat alles prima hoor, vreemd genoeg is het net of de miskraam niet gebeurd is, en ik 'gewoon' zwanger probeer te worden.

en ik begrijp dat je een verminderde weerstand hebt/had. Wil je trouwens vantevoren wten of het een jongen of meisje is?

nala: ja, excuses, ik had kunnen weten dat wat je nu moet gaan doen niet het 1e zal zijn waar men mee begint. Je bent nu 26, hoe lang ben je er al mee bezig, zwanger worden? je was nog wel jong he, denk ik, toen je er voor ging?

ik voel me gelijk weer oud, met 30 voor de 1e, als is dat heel normaal, het wordt nu alleen wel confronterend dat ik ineens 33 ben als er een 2e kind gaat komen, ( voor het gemak aannemend dat het zo is).

ring, spannend, heb je een erg regelmatige cyclus? en zo ja, waar wacht je dan nog op:).?

eh genoeg voor nu, ik moet zoveel bijlezen.

groetjes
hey meiden,

wat een heftig verhaal kusje.jeetje. wat moet jij je slap hebben gevoeld.

@ caro: niet meer misselijk na avondeten, hoe gaat het nu? en hoe gaat het met de meiden op het juli forum? kan het niet bijhouden allemaal, maar misschien dat jij me dat wel kan vertellen.

@ ring: jeetje wat spannend, ga voor je duimen!!!!

@ nala: ook voor jou heel veel sterkte/succes/geluk gewenst.

@ puck, dus jij hebt ook de zenuwen voor woensdag. ik ook, Het is de verjaardag van mijn moeder, zou een leuk kadootje zijn, al weet zij het dan nog niet.

mijn eerste ajb'tje na mijn curretage, ben heel benieuwd. nu gaat het nog wel met de spanning. denk maar in de gedachte van the secret... gewoon geloven in je zelf en geloven dat het zo is.. misschien werkt het.

fijn weekend allemaal en ik hoop dat ik nog een keer terug kan komen dit weekend om weer bij te lezen.

alle meiden die ik vergeten ben, wens ik ook alle goeds!
Update: nog steeds niet ongesteld...
Ring update: TESTEN!!!!!! Hahaha en snel! Schijf dan wel niet zoveel meer, maar lees nog wel altijd mee hoor!

Update Mariëlle: Baby is ingedaald!!! Ja nu al! Maar dat wil niet zeggen dat binnen nu en een paar weken komt. Waggel een beetje rond en begin rugpijn te krijgen.

En verder oh ja... Riiiiiing ga nou testen! Hihi!
Oehhhhh, Ring wat spannend!! Zou toch helemaal geweldig zijn! Al 2 dagen overtijd. Had je je ajb ruim aangehouden? Hier nog steeds aan het duimen voor je hoor!

Hannes, met de meiden van het juli topic gaat het goed. Bij dit topic zijn er maar weinig mensen die een mk hebben gehad. Balen dat jij de enige moest zijn. (bij het oktober2007 topic, waar ik ook geschreven heb waren er heel veel meiden die een miskraam kregen) Al hebben we van een aantal mensen ook al heel lang niks meer gehoord. Ik hoop dat eht goed gaat met ze.

Ik ga lekker naar de kapper.

(Ring, wanneer ga je wel testen? Ga ajb niet zeggen over een week ofzo! )
Ring spannend zeg!

Caro; lekker naar de kapper geweest?

Tos; begint nu echt op te schieten he voor maandag! Begin er al een beetje gespannen van te raken. Irritant he om zo'n rothumeur te hebben, kan er echt niks aan doen, maar schiet me toch vaak uit mn slof, arme vriend en hond....

Kusje, jee zeg ik zat net een cracker te eten toen ik je verhaal las, nou die heb ik maar even aan de kant gelegd.. Maar wat een verhaal zeg, doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen!

Nala; heel veel succes morgen, spannend!

Puck, je kan toch ook al een paar dagen voor je AJB misselijk zijn

Voor iedereen een fijn weekend

xxx
Dikke knuf Veertje. Zit je niet mee zeg. Allemaal onstekingen en zo. Bah. Beterschap.

Gelukkig heb je het ff met je ha over de gyn gehad.

Ring, nog steeds niet ongi?!?! TESTEN!!!!

Liselot, ik heb "maar" MBO. Was ook wel verbaasd over de uitslag van de IQ test, maar geeft je wel zelfvertrouwen.

Je hoeft me geen excuses aan te bieden hoor. Zo zag ik het helemaal niet.

Ik ben 3 1/2 jaar geleden gestopt met de pil, ik was toen net 23.

Wilde graag jong mama worden. (maar ga ook al richting de 30 hoor, ben alweer 26)

Kreeg gister op mijn werk ook allemaal complimenten. Dat ik overal inzetbaar ben en iedereen wil altijd graag met mij werken. Echt leuk om te horen!!

Klantje gister was iets minder... Mijn voorgevoel was dus juist. Was een zeikerige oude tang, maja die heb je er ook tussen zitten. Ze vond niks goed en mooi en dit moest weer anders. Was ik helemaal klaar, moest dat weer anders.

Was blij toen ze weg ging. Dan maar geen klantje erbij... Ben best wel bang dat ze vandaag belt dat ze weer iets niet mooi vindt...

Ben al zo'n onzekere tut en dit maakt het wel weer ff erger. Gelukkig kon mannetje mij gerust stellen. Hij heeft een eigen bedrijf met zijn paps en hij heeft het soms zelfs ook nog. (na 10 jaar)

Maar hoop niet vaak van dit soort klantjes te hebben...

Hey Marielle! De beeb nu al ingedaald! Das snel!

Zag je buikfoto's op je Hyves. Je ziet er goed uit hoor!

Caro, lekker bij de kapper geweest?

Zo en nu ga ik lekker de rest van het weekend relaxen. Ik hoef helemaal niets! Heerlijk!

Vanaaf komen er een paar vriendjes op sevite. Leuk!
Lieve allemaal,

Heb eindelijk mijn eten al 1 1/2 dag binnen gehouden. Hoera! Heb gisteren tot twee keer toe de huisarts gebeld, omdat ik het niet zag zitten om eventueel met het weekend in het vooruitzicht zo door te gaan. Kreeg mijn minst favoriete assistente (zij vergeet wel vaker dingen en heeft totaal geen enkele kennis van zaken). Hij had tot 4 uur spreekuur en zou me daarna direct terugbellen. Tot op heden wacht ik op het telefoontje. Heb natuurlijk weer teruggebeld, maar kreeg toen het antwoordapparaat. Grrr, word ik zo chaggie van. Nu ging het gelukkig de goede kant op, maar stel dat ik echt zo ziek gebleven was...Weet niet of ik de puf heb om het nog te melden, maar vind het zo slecht.

Goed tot zover even een egotripje.

Ring, je houdt het wel spannend hoor. Dat je zo lang kan wachten. Zit zelf nu al de dagen af te tellen naar woensdag en zou liever vandaag dan morgen een test uit de verpakking rukken. Blijf gewoon voor je duimen dat je ongie wegblijft.

Heb je trouwens al mogelijke zwangerschapstekenen?

Tos, logisch dat je zenuwachtig bent hoor. Snap het zo goed. Had het er toevallig vanmorgen met man nog over dat als ik weer zwanger zou mogen raken, ik waarschijnlijk de eerste weken niet zo vrolijk zou zijn van alle spanning. Je weet dat je er niets aan kan veranderen, maar de wens is zo groot. Gewoon proberen positief te blijven, dan komt het vast goed.

Nala, yes ongesteld geworden. Wordt een spannende dag morgen. Beetje eng ook wel voor het eerst prikken, maar een vriendin van mijn heeft het ook gedaan en toen haar man het deed viel het uiteindelijk reuze mee.

Leuk dat je op je werk zoveel complimenten gekregen hebt. Altijd leuk om te horen dat je het goed doet. En wat betreft die oude tang van de nagels...er zit altijd wel iemand tussen die je nooit tevreden kunt stellen. Die wil je gewoon ook niet als klant toch?

Kusje, wat een hoop narigheid zeg met al dat bloed. Gelukkig lijkt het nu, ondanks dat je je natuurlijk erg slapjes voelt, weer wat beter te gaan. Dat gevoel dat je nu nergens meer naar uit kunt kijken herken ik wel, maar ook al is het een dooddoener, dat gevoel verandert echt met de tijd. Probeer gewoon je rust te nemen, dan krabbel je vanzelf weer op over een tijdje. En hier kun je natuurlijk altijd je gal spuwen of je gevoelens kwijt.

Veertje, jij ook al zo'n pech. Een blaasontsteking is inderdaad echt niet fijn. Je kunt er behoorlijk ziek van zijn hè? En dan ook nog aan het klussen in huis. Je hebt het echt heel slecht getroffen zeg.

Wel fijn dat je de volgende keer eerst naar de gyn mag en daar misschien zelfs wel mag blijven. Goed dat je voor jezelf bent opgekomen.

Liselot, jij oud? Wat moet ik dan wel niet met mijn 36 Ik was overigens bij de eerste ook 30, dus wat dat betreft lopen we weer wel gelijk. Bij mijn zoontje was ik 33. Had het soms ook anders gewild. Zeker nu ik al 36 ben en het ook nog mis gegaan is, maar het is nu eenmaal zo gelopen. Veel eerder heb ik mijn man niet ontmoet, dus wat doe je eraan? Voor jou dus vast nog genoeg tijd.

Hannes, spannend we gaan samen op woensdag. Merk je al iets?

Mariëlle, ik wilde je hulp al inroepen wat betreft het testen van Ring, maar zoals we hier kunnen lezen is ze erg zeker van haar zaak, dus dat zal weinig invloed hebben.

Caro, mooie coupe aangemeten gekregen?

Nut, lief dat je zo positief bent over mijn misselijkheid. Heb geen idee welke kant het opgaat. Na mijn buikgriepje is mijn buik zo van slag dat ik geen enkel idee meer heb waar alle mogelijke klachten vandaan zouden kunnen komen. Gewoon afwachten maar.

Hoe gaat het met het afwachten van jou? Gelukkig heb je een druk weekend, kun je er niet zoveel aan denken. En het komt vast allemaal goed dit keer. Dat moet gewoon.

Vanavond op kraamvisite bij vrienden. Ben wel benieuwd. Al lang geleden dat ik weer een baby heb vastgehouden. Heb er echt zin in.

Daarna uit eten met vrienden, dus even een heerlijk relaxt avondje.

Liefs,

Puck
Stop maar met duimen. Testje gedaan en die was hartstikke negatief... M'n voorgevoel heeft dus toch gelijk gehad. Volgende keer test ik pas echt na een week denk ik. Dit is echt weggegooid geld.

Nou maar hopen dat opoe de weg kan vinden.
Jee Ring, wat balen zeg! Ik had echt gehoopt dat je met goed nieuws zou komen (jij zelf natuurlijk ook) Raar dat die cyclus van jou zo raar doet.

Inderdaad, nu maar hopen dat opoe gauw komt. Als je dan toch ongesteld moet worden dan het liefst zo snel mogelijk...

Nala, succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven