Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, Toosje, wat erg! Wat ontzettend gemeen! HEel veel sterkte de komende tijd. En inderdaad, wanneer komt er eens goed nieuws voor je?!?!?!?! Hele dikke knuffel!!!!
Toosje, wat verschrikkelijk nieuws! Had zo gehoopt dat het loos alarm was en er niets te zien zou zijn. Van mij een hele dikke knuffel en heel veel sterkte

Hoop dat er snel wat lichtpuntjes komen voor jpu!
Toosje, heel veel sterkte hiermee. Dit is wel erg heftig.

Hopelijk heb je veel steun in je omgeving.

Het enige wat ik je kan zeggen is dat je mee moet gaan in de sneltrein, hoe heftig dat ook is. Als je er tegenin probeert te rennen gaat het helemaal niet goed. Maar hoe dan ook, dit is moeilijk.
Toosje, wat een vreselijk bericht. En dat na alles wat je al hebt meegemaakt de afgelopen periode.....

Soms vraag je je af hoeveel een mens hebben kan. Ik hoop dat je je met behulp van je omgeving staande kan houden. Heel veel sterkte!!!
Voor iedereen maar even een dikke knuffel: voor de zwangeren om zeker te blijven, voor de nieuwe meiden om jullie welkom te heten, en bij de niet zwangeren en worstelende meiden gewoon omdat jullie het nodig hebben....
Lieve meiden,

Allemaal goe den slecht nieuws hier!

Heb vorige week hier gepost met vragen over mijn bb-zwangerschap.

Zou nog even laten weten hoe het verder ging:

Ben gisteren met spoed geopereerd, het vruchtje zat in een eileider en bleef maar groeien, eileider is ook verwijderd..............

Ben nu erg herstellende (pijn etc, ook down) en mag ws pas in februari weer eens aan zwanger worden (nieuwe IUI poging) denken, ben er nu ook niet echt mee bezig, ben best teleurgetseld in m'n lijf!

Het ga jullie allemaal goed!
Caro: jippie, alles goed, en het hartje gehoord!!!!!!!!

wat fijn, ik leef helemaal met jullie mee.

geniet er lekker van!!

Toosje:wanneer stopt het nou eens....

heel veel sterkte!

en een mega dikke knuf!

ik kom morgen weer effe kijken, kijk nu echt scheel van de hoofdpijn,

ben vandaag ongesteld geworden.

en ik ben er ook nog blij om, kan niet gekker worden!

liefs,kim.
Peggysue, heb jouw verhaal afgelopen week hier gelezen. Bij mij is ook even de verdenking geweest van een bbz en heb tot mijn miskraam onder controle gestaan met HCG-hormoon prikken. Heftig dat je toch geopereerd moest worden! Veel sterkte met het herstellen. En ook met het verdriet om het afbreken van de zwangerschap.
Peggy, wat een naar verloop! Heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet en beterschap.

Kimmie, tja, wat moet ik er van zeggen. Fijn dat het op gang is gekomen. En volgende maand hopen op een ander bericht.
JOEPPIEEEEE mijn echo was (wederom) harstikke goed!!!!!

officeel ben ik al 9 weken en 4 dagen!! met een grote van 2,6 cm en een uitzonderlijke grote navelstreng al, maar dat was prima volgende VK.

Nu gauw even de rest bij lezen!!

Ik had al wel het nieuws van Caro gelezen dus meid: Van Harte Gefeliciteerd, en geinet er dubbel en dwars van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes
tjee.. hier word ik even stil van....

wat een nare verhalen ook he! Tranen stromen langs mn wangen! ik vind het zo oneerlijk!!!! Zoveel pech en verdriet bij anderen terwijl ik gelijk opnieuw zwanger ben.....

Meiden, een mega super dikke knuffel voor jullie!!!!!!

en ik hoop snel positieve berichten want iedereen verdient het gewoon, we knokken er allemaal hard voor!!!!!!!!!!!!!!!!
behhh wat een tegenslag hier op ons topic...

toosje, hou vol...het is niet normaal wat jij allemaal voor je kiezen krijgt...ik hoop dat je voor jezelf een manier vind om door te bijten in deze rottijd...

Riz gek he, dat je je zo zwanger kan voelen en dan toch een negatieve test...ik zou denken: je gevoel is de beste test! en daar mag je op vertrouwen...

Peggysue...heel erg naar... ik wens je veel sterkte voor nu en de aankomende maanden tot aan februari

Caro...je klinkt lekker emo...goedzo! zo hoort een zwangere vrouw er bij te lopen

Joy, jij schreef toch dat hartverscheurende verhaal over dat lopend buffet? Vreselijk! ik ben (geloof ik) niet zwanger, maar ik moest ook even slikken toen ik dit las...echt erg! en zo herkenbaar...ik heb na mijn mk ook soms nog stiekem mee gelezen op het september topic..maar oh men wat kan dat confronterend zijn!

Nou, zoals ik al schreef, ik denk dat het deze maand niks is geworden bij ons...nog 7 dagen tot nod en ik voel nog niks...dat was de vorige x wel anders! wel heb ik gister een enorme buikpijn gehad (ong. 10 min.) in het beste geval was dat een innesteling, maar waarschijnlijk heb ik gewoon weer eens te zwaar getafeld...

wel...ik ga weer aan het werk...deprimerend weer...zelfs de wolken huilen...rot dag!

xx

Lagune
Oh Kaatje! wat goed!

gefeliciflapsteerd! je bent mal als je je schuldig voelt, dit is jou echt gegund! we gaan de aankomende tijd uitzien naar je verhalen!

fijn

x

L
Even een weekendje geen tijd en dan 4 pagina's bijlezen. Echt een actief forum dit!

Helaas heel nare berichten voor jou Toosje. Vind het echt zo oneerlijk wat jij allemaal op je bordje hebt gekregen de afgelopen tijd. Ondanks dat klink je toch altijd redelijk positief. Hoe je dat doet is me echt een raadsel. Had zo gehoopt op beter nieuws voor je. Kan me voorstellen dat je het even helemaal niet meer weet allemaal. Hopelijk heb je in je omgeving heel veel steun aan lieve mensen. Hier kun je natuurlijk altijd je hart luchten al is dat natuurlijk maar een schrale troost.

Wil je in ieder geval een heel dikke knuffel geven.

Caro, voor jou geldt nu natuurlijk het andere uiterste. Heel erg gefeliciteerd. Helemaal top zeg dat je het hartje hebt zien kloppen. Wat zul je blij geweest zijn zeg. En dat je zegt dat je af en toe zeurt hier omdat je misselijk bent. Echt niet hoor. Ik weet hoe rot je je kunt voelen. Ik kon niet eens van de bank komen de 2e keer. Zeur maar flink door hier. Wij kunnen het wel hebben.

Zal er niet te diep op ingaan, maar te oordelen naar wat je vertelde op de groep, moet het zeker goedkomen. Gewoon vertrouwen hebben.

Lief trouwens dat je zo meeleeft met alle anderen hier.

Lekker aan het genieten van je nieuwe bank? Ga hem zo even bewonderen. Wilde eerst even bijlezen hier en ga daarna op de groep kijken.

Nala, spannend hoor bijna examen en stoer ook dat je waarschijnlijk je carriere een heel andere invulling gaat geven. Heel goed!

Leuk ook dat je je petekind de fles mocht geven. En straks ben je vast ook zelf aan de beurt om dat bij je eigen kindje te doen.

Jouw hondjes verhaal klinkt aardig hetzelfde als de situatie op dit moment bij mij thuis. Althans qua zindelijk worden dan. Mijn zoontje is sinds een paar weken ook druk bezig met naar de toilet gaan, maar de laatste paar dagen gaat het nogal eens mis. Loop nu ongeveer de hele dag met een emmertje sop door het huis om zijn plas op te ruimen. Om nog maar te zwijgen van de schone kleren die niet aan te slepen zijn. Zucht...

Goed om te horen dat je een leuk weekend hebt gehad. Klonk erg gezellig.

Kimmie, toch nog ongesteld geworden. Je klinkt er positief onder. Ik had dat afgelopen maand ook hoor. Zat ook constant tegen mijn NOD aan te hikken, voelde ineens allerlei vage klachten en heb ook negatief getest. Was zo blij toen ik eindelijk ongesteld werd. Had ik tenminste zekerheid en kon ik weer verder kijken. Snap je gevoel dus helemaal.

Kaatje, geweldig zeg en al zover. Nog maar een paar weekjes en dan heb je de magische 12 weken grens alweer bereikt. Heerlijk hoor. Komt vast helemaal goed. Geniet ervan.

MJ, avondje stappen klinkt goed, maar de volgende ochtenden vroeg op zijn altijd wat minder hè? Wij hadden zaterdag een etentje bij vrienden en waren uiteindelijk om half 2 thuis, vervolgens was dochter helemaal opgewonden over wat ze in haar schoen zou krijgen en wilde ze niet meer slapen tot een uur of 3. En daarna om half 7 allebei de kids alweer wakker. Op zulke momenten verlang ik nog wel eens terug naar die heerlijk zondag middagen dat je een tukkie kon doen. Zou mijn kids geen seconde kunnen missen, maar dat was altijd zo relaxt.

Nut, wat spannend weer, een naderende NOD. Merk je al iets? Hoop zo voor je dat er over een paar dagen een positieve test tevoorschijn komt. We kunnen hier wel wat goed nieuws gebruiken.

Lais, intocht van Sinterklaas was echt geweldig vonden de kids. Het duurde gelukkig niet te lang (vorig jaar moesten ze ongeveer 1 1/2 uur wachten voor hij aankwam. Was echt iets teveel van het goede) en ze vonden het prachtig. Toen we naar huis gingen kwamen we hem zelfs nog tegen toen hij naar een of ander podium op weg was en konden ze hem een handje geven. Helemaal geweldig vonden ze het. Ze waren ook allebei helemaal verkleed en gingen iedereen pepernoten geven. Vooral oudere mensen vonden dat natuurlijk prachtig.

Dochter heeft haar outfit nog tot zondagavond aan gehad. Erg grappig. Gisteren hebben we thuis alles helemaal versierd met Sinten en Pieten. Ze heeft van alles geknutseld en haar 1e brief aan Sinterklaas gestuurd. Ik vind het zo'n leuke tijd voor ze.

Biek en Hila, net als alle anderen heet ik jullie hier van harte welkom. De verhalen blijven toch altijd weer heel naar om te lezen, al heb je zelf iets soortgelijks meegemaakt. Natuurlijk kunnen jullie hier al je zorgen en vragen en verhalen kwijt.

Biek voor jou hoop ik natuurlijk dat je toch alweer zwanger bent. Heb indertijd ook gelezen dat je tot 9 weken na je MK nog een positieve test kunt hebben, dus helaas moet je nog even afwachten tot je bij de gyn bent geweest.

Hila, ik wilde gelijk na mijn MK wel weer zwanger worden, maar dat ligt voor iedereen natuurlijk anders. Ligt voor een groot deel ook aan wat je allemaal al voor je kiezen hebt gehad. Ik heb al twee gezonde, mooie, lieve kinderen en misschien kwam het daardoor minder hard aan. Bovendien was ik na 1 maand zwanger, dus dat zijn allemaal dingen die wel mee hebben gespeeld bij het opnieuw zwanger willen worden. Ik voelde me in het begin best schuldig dat ik al gelijk weer een poging wilde wagen en vroeg me vooral af wat de buitenwereld daar wel niet van zou zeggen. Inmiddels maak ik me wat minder druk om wat anderen zeggen en probeer ik vooral mijn eigen hart te volgen.

Riz, ook misschien positief nieuws. Ben zo benieuwd. Goed trouwens dat je er weer bent. Heb zelf ook moeite om soms het tempo hier bij te houden en op alles te reageren.

Weet je al wanneer je van plan bent te gaan testen? Zal heel hard voor je duimen in ieder geval.

Tos, een heel dikke knuf voor jou. Vervelend dat je je zo rot voelt, maar heel begrijpelijk. Al duurt het nog wel even voor je naar de gyn kan, ik hoop zo dat daar wat uitkomt, want zo kun je gewoon niet verder. Dat wacht is echt killing lijkt me. Kop op en weet dat we aan je denken.

Joy, fijn dat het bloeden vanzelf gestopt is. Doet je lichaam het toch goed.

Voel helemaal met je mee wat betreft dat etentje. Wel fijn dat die anderen zo lief reageerden. Misschien zagen ze toch ook wel aan je dat het je pijn deed. Altijd goed om te weten dat mensen meeleven. Vind ik zelf namelijk wel. Het neemt het verdriet niet weg, maar je kunt het in ieder geval kwijt.

Peggy Sue, wat een heftig verhaal zeg. Met spoed geopereerd en ook nog een eileider missen. Echt heel naar zeg. Hoe is het nu met je? Kan me voorstellen dat dit toch een beetje onverwachts kwam dat ook je eileider verwijderd moest worden? Kan me ook goed voorstellen dat je hoofd even niet naar zwanger worden staat nu. Heel veel sterkte de komende tijd en weet dat je hier altijd welkom bent.

Lagune, net als ik bijna mijn NOD. Voor mij nog 1 weekje geduld hebben. Voel nog absoluut helemaal niets, maar dat is ook wel erg vroeg lijkt me. Had tijdens al mijn zwangerschappen geen gevoelige borsten en bij de 1e pas misselijk na 7 weken en bij de MK helemaal niet misselijk, dus als dat nu weer het geval zou zijn, zal een test uitsluitsel moeten geven. Voel in ieder geval nog geen buikkrampjes die meestal duiden op een naderende ongie, dus ik blijf positief.

Elise, wat leuk zo'n babyshower. Heb ik zelf nooit gehad, maar is volgens mij echt leuk om zo in de belangstelling te staan.

Heb in de categorie gekke verhalen ook wel weer een leuke. Zal hem op de groep zetten.

Verder redelijk bijgekomen van het drukke weekend. Vrees dat de weekenden tot begin januari zo hectisch blijven, maar goed wel heel gezellige dingen allemaal.

Dag lieve meiden tot snel.

Liefs,

Puck
Caro; wat gaaaafffff! lijkt me zo'n mooi moment om het hartje te horen....zucht even weg dromen. Tis je hartstikke gegund meid, en nu over drie weekjes weer, fijn hoor.

Kaatjeblij; gefeliciteerd, wat ben je al ver, goed zeg!!

Toosje; gatverdarrie wat krijg jij en je familie toch slecht nieuws te verduren zeg, heel veel sterkte de komende tijd. Hele dikke knuf en denk aan je!

Lagune; hoop blijven houden hoor, je moet nog een week afwachten voor je Nod, t kan nog alle kanten op!

Riz; irritant zeg dat je gevoel wat anders zegt dan de test, hoop zo voor je dat je snel positief test, die ene test kan natuurlijk ook niet goed zijn geweest...en ben je wel hartstikke zwanger

Biek en Hila, welkom hier. ook ik ben hier nog relatief nieuw (van september)

Ik vind het een heel fijn forum heb er veel aan gehad!

Zo hier wordt het nu spannend voor mn nod. Ben nu 'sochtends misselijk en zowiezo als ik lig wordt ik misselijk. Ik durf nog nergens aan te denken eerst donderdag maar afwachten. Zit nu toch al in een hele spannende tijd, zou niet gek zijn als mn lichaam daar ook van slag van zou raken. maar stel je toch eens voor.....

Ik hou jullie op de hoogte,

iedereen een dikke knuf,

Liefs
De website gaat er al behoorlijk goed uitzien. Gisterochtend de hele tijd mee bezig geweest! Als die klaar is, zet ik em wel ff op de groep.

Gistermiddag kwamen mijn zwager en schoonzus met petekind nog een bakkie doen.

Net even met schoonzus en petekind naar het dorp gewandeld.

Ik zit nu helemaal in het boek "Hou je mond" van Sophie Kinsella. Hij is zoooo leuk! Zwijmel...

En dan ligt het laatste Harry Potter boek op mij te wachten!!

De honden zijn al aardig aan elkaar gewend. Alleen nu nog de pup aan ons wennen...

Werd net ff goed boos, zat 'ie in een hoekje van de kamer ff z'n diarree los te laten. Bleh!

Das goed nieuws Caro!!!! Ben helemaal blij voor je.

W.b. Excel, ik ben daar helemaal niet goed in. Maar mijn man wel, die kan mij misschien wel helpen...

Nicolette en Pullekie ook al zo'n goede echo, toppie!!!

Welkom Hila! Men, wat komen er veel nieuwe meiden bij zeg! Niet dat ik dat erg vind hoor! Maar het blijkt maar weer hoeveel miskramen er voorkomen...

Leuk Elise, een babyshower! Hebben wij toen ook gedaan voor mijn 2 schoonzussen.

Spannend Riz, nog niet ongi!!! Ik heb geen ervaring met de Kruitvat testen, solly.

Tos, hoop het ook voor je dat de gyn wat kan betekenen.

Traveler, hoe is het nu met jou? Je bent toch bezig in het zh?

Moeilijk is dat he Joy, om een zwanger iemand te zien. (en dan helemaal als je gelijk zou lopen) Ik had het gister. Zag op de Hyves van een vriendinnetje van vroeger dat ze zwanger is van de 2e. De 1e is denk net een jaar. Voelt dan echt niet eerlijk zeg!

Oh nee he Toosje, wat een slecht nieuws! Wat je zegt, wanneer krijg je nou eens iets positiefs??? Heel veel sterkte.

En nog meer slecht nieuws van Peggysue. Men, wanneer gaat het zonnetje hier weer meer schijnen?!?! Wordt er gewoon een beetje verdrietig van.

Jij ook veel sterkte.

Kimmie, was dit je eerste ongi sinds je mk? En dat is dan hopenlijk ook de laatste keer voor je.

Gelukkig ook wel een goede echo voor Kaatjeblij!!! Super!

Lagune, ik wil je geen hoop aan praten hoor, maar het kan best wel zijn dat je (stel dat je nu wel zwanger zou zijn) deze keer niets voelt. Iedere zwangerschap is anders. En op zich nog 7 dagen tot je NOD, dat kan nog alles betekenen! Hoop het voor je.
Hi,

Heb eindelijk even wat foto's op de groep gezet. Hebben jullie ook een keer een beeld van wie ik nu ben.

Liefs,

Puck
Toosje, meid wat een triest bericht. Een hele dikke knuffel voor jou. Rotkanker!

Peggysue, wat jammer dat het zo heeft moeten gaan. Dikke knuffel ook voor jou.

Nala wat fijn dat het zo goed gaat met je petekind. Ik vond de hele 'Shopaholic' serie erg leuk van Sophie Kinsella. Lekker vakantievoer.

Verder geen nieuws hier. Jammer want het wordt weleens tijd voor beter nieuws!!!
Hoi allemaal

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos de laatste tijd. Ik merk dat ik de laatste tijd minder zin en puf heb om hier te schrijven. Het gaat me te snel! Ik vind jullie nog steeds lief en lees nog steeds vaak mee, maar wil bij deze toch vragen of mijn lijntje in het schema ook gestreept mag worden, dat lijkt me beter. Ik kom af en toe nog wel langs, maar zoals jullie gemerkt hebben de laatste tijd echt veel minder en ik denk niet dat dat snel zal veranderen.

Een snelle update: nu dik 11 weken zwanger. Vorige week wel een heel klein beetje bloedverlies gehad (een veegje) maar ik probeer me daar maar niet druk om te maken. Volgende week weer een echo, toch nog steeds spannend, ik merk dat ik er nog niet helemaal gerust op ben.

Nog even snel voor Caro: gefeliciteerd met je kloppende hartje, 3x is babyrecht!
Bedankt voor al jullie lieve knuffels!

Riz: Wat irritant zeg die testen, ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt en dat je lijf je niet enorm voor de gek zit te houden!Ik ken wel testen van kruidvat maar niet voor 4,99

Joy: Wat moeilijk moet dat zijn geweest. Ik had er ook zo een op mijn werk rondlopen. Ik mocht haar meteen veel minder terwijl ze er natuurlijk ook niks aan kan doen. En nu zie ik een foto van haar kindje naast haar monitor staan. Wel heel fijn dat je er over kon praten! Meestal durven ze het er niet over te hebben.

Toosje: Wat vreselijk gemeen , wat een vreselijk rotbericht. Heel veel knuffels en sterkte voor jou

Peggysue: Wat een rotbericht zeg, toch een bbz. Heel veel sterkte de komende tijd.

Caro: Jammer dat je zo onzeker blijft, maar helaas kan ik me dat zo goed voorstellen! Dit keer moet het goed gaan!

Puck en Nut:Spannend bij jullie, zo irritant dat de klachten zo op elkaar lijken (ongesteld of zwanger)

Kaatje: Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het meteen weer raak is
Ik ken die testen trouwens ook niet van het Kruidvat... Die ik nu heb waren 6,99 euro. En dat is eigen merk.
He meiden,

Ik had het laatst er al een keer over dat ik het soms zo moeilijk vind om hier wat neer te zetten. Heb het nu weer. Er komen zoveel nieuwe mensen met miskramen bij... Eigenlijk ben ik al helemaal over het hele miskraam-verhaal heen en merk ik daar eigenlijk niet meer zo aan herinnerd wil worden. Het is geweest en het is goed zo. Vind het dus heel moeilijk om steeds op alle nieuwe verhalen te reageren. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet meeleef hoor. Ik denk dat ik net als Elska hier voorlopig wat minder te vinden ben.

Toosje; meisje, meisje, het zit je echt niet mee he? Wat wens ik jou toch een betere tijden toe! Hele dikke knuffel voor jou!

Joy, oh inderdaad, wat een herkenbare situatie! Ik voel gewoon je pijn, hoe je je op dat moment moet hebben gevoeld. Bah!

Tos: Voor jou heb ik ook zoveel respect. Zag dat het alweer bijna een jaar terug is dat je de miskraam hebt gehad! Ik zou er echt op aandringen dat ze je eens goed binnenste buiten keren! Hup maak er maar werk van! Hoop dat je heeeeeeeeeeeeel snel weer zwanger bent! Dat hoop ik trouwens voor iedereen hier!

Caro: Yeaaaaahhhhhhh! Eindelijk eens goed nieuws! Dat verdien je ook echt! Mijn VK zei zodra we een kloppend hartje hebben gezien dan is de kans op een miskraam zoveel keer kleiner geworden! Hartstikke gefeliciteerd! Joepie!

Lagune; je bent echt weer back in the house he! Jemig wat een berichten allemaal zeg! Hoop dat jij ook snel je naam in de onderste regionen terug kan vinden!

Voor de rest ook allemaal een dikke knuffel!

Hier gaat alles goed! Vanochtend naar de VK geweest en die was dik tevreden. De beeb deed het super! Ben inmiddels alweer dik 21 weken en vind dat de tijd nu wel heel erg snel gaat.

Waarschijnlijk gaat mijn oma binnen een paar dagen dood. Nou ja niet waarschijnlijk, dat is gewoon zo. Nu ben ik een beetje aan het nadenken en nou lijkt het me echt wel leuk om ons kindje (als het een meisje is) naar mijn oma te vernoemen. Als tweede naam ofzo. Mmm ik ga het hier thuis nog wel even bespreken.

Ik ga nog wel meelezen hoor! En als er nou iets heeeeeel belangrijks gebeurd.... positieve testen of huwelijken o.i.d. Of dat mensen echt heel dringend advies nodig hebben over een brandende kwesties, dan ben ik natuurlijk hier weer gewoon te vinden!

Dikke kus!
Leuke foto's hoor Puck! Wat een poepies zijn je kids zeg!

Ring, heb de hele Shopaholic serie ook gelezen. Helemaal super is die!

Elska, hoop dat de volgende echo ook weer goed is!

En bij Marielle ook alles goed!

Wel jammer dat de zwangere meiden hier minder komen. Snap het wel hoor. Maar alle positieve verhalen gaan zo weg hier.

En die positieve verhalen missen we hier soms wel een beetje heb ik het idee!

Maar ik begrijp jullie zeker hoor.

Hoop dat jullie zo af en toe nog eens een zonnestraaltje hier naar binnen werpen...

Nu ga ik lekker op de bank een filmpie kijken.
Lieve zwangeren,

Snap heel goed dat jullie hoofd niet meer zo naar miskramen staat en neem jullie ook absoluut niets kwalijk hoor. Het is toch heerlijk om te genieten van je zwangerschap. Kan me heel goed voorstellen dat je daar al genoeg energie voor nodige hebt. No hard feeling wat mij betreft.

Vind het tempo hier soms ook gigantisch hoog, maar zolang we nog steun hebben aan elkaar ben ik hier te vinden hoor. En we gaan gewoon van nog heel veel positieve verhalen de komende tijd uit. Met Kerst zwanger was toch ons streven?

Mariëlle, fijn dat alles zo goed gaat met de baby. Wel naar voor je dat het met je oma zo slecht gaat. Heel veel sterkte de komende dagen.

Liefs,

Puck
berichtje op de group geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven