Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!

Zooooo, rustig hier vanmorgen zeg! Alles goed met iedereen?

Lagune, balen zeg dat de rode duivels toch weer voor de deur stonden! Ook al is het pas ronde 1, iedereen zou wel de eerste ronde weer zwanger willen zijn, toch?

Nala, fijn dat de pup helemaal goedgekeurd is! En voor wat betreft de zaadkwaliteit geloof ik dat het inderdaad beter is om eens in de twee of drie dagen te klussen en niet elke dag. De andere kant is dat als je goed zaad hebt, dat de kwaliteit misschien iets minder wordt, maar het wellicht nog steeds doet wat het moet doen. Wij hebben afgelopen maand echt enorm geklust omdat het bijna de laatste mogelijkheid is om zwanger te raken en echt, ik snap niet dat het ei er tussendoor heeft kunnen glippen. Dus ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal niet zo heel veel meer zegt. We doen maar een beetje wat ons goed lijkt en dan hopen we deze (dan moet dat ei wel echt op tijd springen) of anders volgende maand eindelijk weer een ei te gaan vangen.

Echt, ik doe er de hele middag al over om een berichtje te maken. Probeer het telkens tussendoor even, maar na een paar zinnen moet ik alweer stoppen omdat er iets anders gedaan moet worden.

Ik stop er voor nu mee.

Ik heb niet op iedereen gereageerd: sorry!

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.

X

pinder
Hai!

wat lief dat iedereen zo met me meeleeft, bedankt, maar aan de andere kant, ongesteld worden is geen wereldramp!

Pinder, je hebt gelijk, iedereen wil wel in de eerste ronde weer zwanger zijn... jammergenoeg niet gelukt, maar gelukkig hebben lief en ik nog alle tijd...

kan me voorstellen dat jij op hete kolen zit...echt niet leuk...ik weet ook niet hoe het kan dat je soms bij veel vrijen niet zwanger wordt, en bij weinig wel...het moet maar net het juiste moment zijn...

ik luister vooral naar mijn lijf...ik weet nooit wanneer ik vruchtbaar ben...ik voel wel een ei springen, maar dan is het volgens mij al te laat...

ik voel wel dat ik op sommige dagen meer zin in seks heb dan op andere...geloof dat je een grote kans op zwangerschap maakt als je lekkere seks hebt..:) misschien beetje simpel maar toch...

puck, jij ook gecondoleerd met de rode duvels! ...maar ik vind het eigenlijk wel gezellig dat we nu weer samen op gaan!

ik ga nog even de pakjespiet helpen!

dikke kus!

Lagune
Lagune,

Rode duivels zijn er nog niet helemaal, maar zoals je al begrepen hebt verwacht ik ze morgen. Vind het ook gezellie hoor dat we hier nog even samen blijven. Alleen lopgen onze cycli volgens mij niet helemaal gelijk. Die van mij is 25 dagen, die van jou toch 28? Maakt ook niet heel veel uit. Mocht het volgende keer raak zijn, dan komen we ongetwijfeld samen in een ander topic terecht (lekker positief blijven hè!).

Lekker ingepakt?

Puck
Puck, al ongi geworden? Hoop voor je dat het een innestellingsbloeding was... Maar helaas zegt je gevoel meestal de waarheid...

Ik kom nu in de laatste spannende week voor mijn NOD. Is alweer ff geleden dat ik dat zo voelde.

Pinder, ik snap er ook niets van, hoe je je ei kan missen. In die 3 1/2 jaar tijd hebben we em dus 1 keer gevangen. Eigenlijk niet normaal! En dan hebben we het bijna al die maanden om de dag gedaan! (rond de vruchtbare periode dan hoor)

Lagune, ik hoorde pas op tv dat als je je eisprong hebt, dat je dan ook meer zin in seks hebt. Is mij nooit opgevallen, maar misschien geldt dit wel voor jou!

Alleen maar vanmorgen hoeven werken. Er liep zoveel personeel rond (veel kids waren ziek), dus was ik overbodig.

Vond ik helemaal niet zo erg. Heb de keuken ff onder handen genomen!
Hallo meiden,

Nou hier zijn de duivels ook gearriveerd, na een dag of 40!!!! Dus ik doe gezellig met Puck en Lagune mee :D

Wat een ellende dat het zo lang duurt zeg....daar ben ik lekker mee! heb als het zo doorgaat veel minder kans, ipv elke maand 1 x, is het dan maar 1 keer in de 2 maanden bijna! BAH!

Dus ik moet hier denk maar gewoon een maand om de dag klussen en dan zien we het wel....heb eigenlijk nog geen zin om te gaan temperaturen of met persona aan de slag te gaan ( vind vriendlief ook niet zo, die heeft zoiets we zien wel wanneer het raak is) Maar mijn vruchtbare week is dus ff helemaal niet te peilen.

Als ik nu terugreken is mijn ei dus gesprongen in de week dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden....lekker vaag alemaal weer :S

Mijn nieuwe NOD is, als ik deze trend aanhoudt pas weer 4 januari!! Of misschien werkt mn cyclus wel weer normaal hierna, wie weet!

Huize Riz zal dus vanaf volgende week tot aan kerst netjes om de dag klussen....lekker is het altijd, dus daar hoef ik me dan niet druk om te maken, hihi!

XXX
Och riz, wel jammer dat je toch nog de rode duivels op bezoek hebt gekregen. Het was veel leuker geweest als je gewoon wat langer negatief testte en uiteindelijk een mooie prachtige streep had gekregen. Op naar de volgende ronde maar weer...

Maar je vindt een maand lang om de dag klussen dus geen straf? Echt, ik moet er soms enorm veel moeite voor doen anders wordt het echt een enorme verplichting. Wij noemen het soms zelfs al klussen voor het goede doel.

Nou, ik ga gauw weer op pad!

Iedereen een fijne avond!

X

pinder
Thanks voor de lieve woorden.

Wat balen van jullie lange cyclussen zeg!

Lagune, wat ben jij lekker nuchter: 'ongesteld worden is ook geen wereldramp!' Dat is het natuurlijk ook niet. (Al baal je er soms wel even flink van!)

Toosje, hoe is het bij jou? (En je familie?)

Wij hebben deze maand ook om de dag seks gehad, en rond m'n eisprong vaker. Maar inderdaad, soms moet je je echt even ertoe zetten. Al is het dan wel weer leuk hoor. Het voelt alleen zo als een 'gemiste kans' als je een dagje overslaat! Tsja, en dan zal je het zien... Wordt je het straks zat, is het wel in één kaar raak... Net als in april bij mij. Het is soms niet eerlijk, voor 'ons best doen' verdienen we allemaal een zwangerschap!

Maar: it ain't over 'till it's over... Bij een cyclus van 28 dagen is de grote dag voor mij woensdag... Gemakshalve maak ik er maar 30 van.
Riz, jammer dat het toch gekomen is. Echt vreselijk balen van die lange cyclus.

Ring, ik hoop dat het deze keer nut heeft gehad (buiten het plezier dan )

Ik ben voor je aan het duimen, volgens mij is het weer tijd dat er iemand met positief nieuws komt....

Toosje, veel sterkte en succes de komende dagen! Knuffel.

Pinder, je bent er maar druk mee, alles regelen en dan ook nog klussen oor het goede doel. Ik hoop echt dat jullie je ei hebben gevangen voordat manlief vertrekt.

Nala, ik heb dat ook wel eens gehoord, is op zich wel een goed iets van de natuur, maar ik heb er ook nog nooit iets van gemerkt. En ik hoop echt dat je met sinterklaas een superdesuperdesupermooi kado krijgt!!!

Fijn, een half dagje werken.

Puck, jij voelt ze dus ook alweer aankomen. Balen.

Lagune, als je je ei voelt springen kan het nog wel als je heel snel bent. En dan moet vriend snel zaad hebben. Volgende keer hem maar bellen als je het voelt

Ik heb dus ook vaak gehoord dat je het het beste om de dag kunt doen ivm de kwaliteit van het zaad. Maar we dachten de laatste keer, what the f*ck, als we zin hebben doen we het gewoon elke dag en dan zien we wel, misschien dat dat sneller gaat, en inderdaad, dat ging een stuk sneller haha.

Pff, ik heb afgesproken om te gaan zwemmen met een "vriendin" maar toen ik af had gesproken had ik alweer spijt, begon weer te zeuren over dat ze zo moe is (zit de hele dag thuis, ligt hele dagen in bed, niet zo gek dat je dan moe bent) en nu heb ik gezegd dat ik het wel raar vind en dat er vast meer aan de hand is dan alleen zere polsen (daarom zit ze thuis van het werk) en toen werd ze boos. En nu moet ik zo dus zwemmen. Echt balen! Misschien had ik me er niet moeten bemoeien maar ik heb echt geen zin in elke keer dat gedram. Ga het liefst lekker bij de kachel zitten met een kop thee. Nou ja, morgen is er weer een dag.

Genoeg gezeurd, ik ga m'n spullen pakken.

Hele dikke knuffel voor iedereen en ik duim m'n duimen krom voor jullie allemaal!!

XX Caro
Getver, er zijn weer meerdere mensen ongi, 't is inderdaad geen wereldramp maar leuk vind ik toch ook weer anders. Nu maar weer klussen voor het goede doel dan. Ik vind het ook nooit zo erg om te doen maar klussen met effect lijkt me ook wel weer eens leuk

Hier gaat het allemaal niet zo lekker, ook geen wereldproblemen hoor, ik word gewoon maar niet beter...baal er flink van. Temeer omdat sommige mensen me aankijken met een blik van: "Hou mij maar voor de gek, je bent gewoon zwanger." Maar dat is echt niet, ben vorige week nog ongi geweest. Heb van de week zelfs alcohol gedronken op een feestje om maar subtiel te laten zien dat ik niet zwanger ben. Baal daar gewoon van. Oeff, wat ben ik weer lekker positief zeg

Hoe was het zwemmen Caro? En ik vroeg me eigenlijk af, heb je in je omgeving al vertelt dat je weer zwanger bent? Of is het nog lekker een geheim van Caro en Caroman?

Ga zo maar lekker naar mijn bedje, morgen weer werken.

Hoi,

Ik ga vandaag even de tabel updaten, dus iedereen die wat gewijzigd wil hebben vandaag graag even hier neerzetten (voor de meiden die mijn e-mailadres niet hebben. Het liefst via e-mail, ik krijg het echt niet voor elkaar om alles bij te houden of weer op te zoeken)

Dedijk, dikke knuffel! Zelfs alcohol gaan drinken om te laten zien dat je niet zwanger bent. Pfff..... Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Er zijn al wel mensen die het weten. Mijn ouders, mijn broer en vriendin, een vriendin van mij en haar vriend en een vried van caroman en zijn vriendin. En wat mensen op het werk, maar dat was meer noodzaak omdat ik soms zo beroerd ben dat ik mijn werk niet kan doen (mensen te woord staan aan de telefoon terwijl je eigenlijk onderweg wilt zijn naar de wc is geen pretje) Volgens mij heeft mijn andere schoonzus het al wel door, daar waren we afgelopen weekend en ze vroeg of ik een glas wijn wou, nee dus, toastje met filet, nee dus, volgens mij deed ze het erom haha. Ach, langzaam zullen wel meer mensen het te weten komen, allen bepaalde mensen wil ik dus nog niet dat ze het weten. Zoals mijn schoonouders.

Voor iedereen een dikke knuffel. Ik ga even wat nuttigs doen.

X Caro
Ha meiden,

jee.. wat bale dat er weer veel ongi zijn geworden..

Caro, je brengt me op een idee, zwemmen! daar heb ik ook wel zin in eigelijks.! Hoe gaat het met je misselijkheid?

Inmiddels is de strip op van de pilletjes en doe ik het eventjes zonder, maar ik moet nog altijd overgeven.. de ene x gaat het wat beter dan de andere x.. maar toch..

Ik ben nu wel bang (ookal heb ik een echo gehad) dat het hartje alsnog stopt, heb jij dat ook? want ik zit tenslotte nog niet op de 12 weken...

brrr...

Heeft iedereen plannen voor Sinterklaasavond? Al druk met inpakken en gedichten schrijven? ik niet.... nog niet de puf gehad :-)

groetjes!
Kaatje, ik ben ook nog steeds bang, dat zal ook wel blijven denk ik. Ook na de 12 weken. Misselijk ben ik nog steeds met vlagen, ook hier de ene keer meer last dan de andere keer. Maar het is nog niet zo dat ik het erg vind, hoort erbij, ik wil ook geen pilletjes slikken. Komt vanzelf wel weer goed.

Wij doen niks met sinterklaas. Dus hoef geen kadootjes te kopen, geen gedichten en suprises maken, lekker rustig haha.

X
Hallo allemaal,

Hier even snel een berichtje van mij. Ben afgelopen week ontzettend beroerd geweest, overgeven en diarree. Maar gelukkig gaat het nu weer beter.

Tot overmaat van ramp is onze pc thuis gecrasht. En dan merk ik ineens hoe fijn ik het vind om met jullie te kletsen. Je kunt hier zo makkelijk je ei kwijt, heerlijk!

Vandaag ben ik weer lekker aan het werk. Heb zojuist al jullie berichtjes gelezen. Ik had gehoopt op meer positieve berichten maar helaas zijn er weer veel dames ongi geworden. Balen zeg.

Tja, ik hoop dat ik binnenkort ongesteld ga worden, dan kunnen we weer actief gaan klussen. Ik verwacht zelf dat het ergens eind volgende week moet gaan gebeuren. Maar we wachten geduldig af!

Caro en Kaatje, gelukkig gaat het met jullie wel erg goed. Geniet er maar lekker van.

Ik ga proberen om vanmiddag op jullie allemaal persoonlijk te reageren maar helaas heb ik nu niet meer tijd. Tot later.

xxx
Riz, balen dat je alsnog ongesteld bent geworden. Hopelijk is het eenmalig dat je zo'n lange cyclus hebt gehad. Zou echt niet fijn zijn als je nu elke keer zo lang in spanning moet zitten. En kan me voorstellen dat je dan ook geen idee hebt wanneer je ei springt. Lastig allemaal hoor.

Caro, en lekker gezwommen? Hopelijk is het toch nog gezellig geworden.

Waarom wil je trouwens wachten met het vertellen aan je schoonouders? Misschien heb ik hierover iets gemist, maar vraag het toch maar even.

Kaatje, niet te druk maken hè! Je bent nog steeds heel misselijk, dus dat blijft een goed teken. Wanneer mag je ook alweer voor de volgende echo? Spannend hoor. Denk dat ik zelf ook tot een week of 12 heel nerveus zal blijven, ook al heeft dat natuurlijk geen zin. Konden we heel af en toe ons gevoel maar eens uitschakelen en heel nuchter zijn. Zucht...

Wij hebben een heel druk Sinterklaasprogramma. Even alles op een rijtje...

Morgen mag zoonlief verkleed als Piet naar de peutergym en krijgen ze een cadeautje in hun schoen.

Zaterdag eerst om 10 uur Sinterklaasfeest bij man op het werk, daarna door naar mijn schoonouders waar we het 's avonds vieren. Dan blijven de kids waarschijnlijk daar slapen en halen we ze de volgende ochtend op om door te gaan naar mijn oma, waar we het vieren met mijn nichtjes en neefje en hun kinderen. Helaas is het weekend dan alweer voorbij.

Dinsdag is het feest op de peuterspeelzaal van zoon en woensdag komt de beste man bij dochter op school langs.

Ik ben woensdag zelf jarig en dan komen mijn ouders en wat vrienden. 's Avonds vieren we het tot slot met wat vrienden en hun kinderen.

Kortom, heb nog heeeeeeeeeel veel in te pakken zoals jullie begrijpen.

Wel gezellig allemaal.

Hier nog weinig bezoek van de rode duivels. Heb nog wel bruine afscheiding af en toe, maar niet dat je denkt van veel ofzo. Had gisterenavond wel wat meer, maar is op miraculeuze wijze inmiddels weer verdwenen. Zo irritant. Laat het dan maar gewoon losbreken, dan kan ik weer door. Dat onzekere gedoe, daar heb ik zo'n hekel aan. Voel wel wat meer kramp in mijn buik nu, dus verwacht het nog steeds elk moment.

Hoop ook dat het niet nog een paar dagen gaat duren, want dat betekent dat mijn cyclus weer onregelmatig is en die ging juist zo goed.

Dag lieve meiden,

Puck
Hallo!

Sjee wat beppen jullie toch een hoop zeg haha. Onze laptop had het begeven, dus kon effe niet thuis op internet, nu hebben we een hele mooie nieuwe dus ik ben er weer eens.

Caro en Kaatje, mooi dat alles nog goed gaat met jullie. Misselijkheid is echt een goed teken (ik ben het levende bewijs) maar wel irritant he. Ik had ook emesafene trouwens maar dan in zetpilvorm omdat ik dus echt niks kon binnenhouden. Ik dacht echt dat het nooooit over zou gaan, maar het is toch gebeurd, dus houd moed!! Die onzekerheid was bij mij na 12 weken ook een beetje weg, maar komt toch steeds de hoek omkijken hoor, het blijft gewoon.

En ook weer een hoop meiden ongi, bah das niet leuk. Goed dat jullie toch nog een beetje positief kunnen blijven, al zal soms de moed wel in de schoenen zinken.

Ook nog even speciaal voor Toosje een hele dikke knuffel...sterkte meid.

En Ring, heb je er al stiekem een test tegenaan gegooid?? spannend!

Met mij gaat het mwoah, heb zo'n last van buikpijn en rugpijn en begin echt een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling. Afgelopen donderdag bij de vlos geweest en daar konden ze voelen dat het kindje is ingedaald. Wisten ze eerst alleen niet wat, het kon het hoofdje of de billetjes zijn. Na een hele hoop geduw en geluister gaan ze er nu vanuit dat het gewoon het koppie is, maar ik kreeg het wel effe warm. Ben zelf in een stuit geboren en ben toen bijna een half jaar verlamd geweest aan mijn linkerkant, dus daar moet ik niet aan denken. Maargoed volgende week gaan ze het weer controleren dus dat is wel fijn. Heb nu het hele wasrek volhangen met rompertjes en babykleertjes, ziet er wel gezellig uit en alles ruikt zo lekkerrrrr.

Nog iets meer als drie weken, dan mag ik thuis bevallen, aaaaaarggh als ik eraan denk breekt het zweet me al uit, ik ben echt een schijterd haha. Ben wel alles aan het poetsen en opruimen op het moment, nesteldrang bestaat dus echt...

Ik zal jullie niet verder vervelen met mijn gezwans, ik kom gauw weer terug!

Knuffel
Hoi Elise,

Grappig wat je vertelt en heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschappen. Was op het eind ook echt een drama met schoonmaken. Je kon bij ons geen kopje laten staan of ik had het al opgeruimd. En wat nog het ergste was, op de dag dat ik uitgerekend was (en uiteindelijk ook beviel) heb ik de badkamer nog maar even een grote beurt gegeven. Vond het ook zo lullig als de VK in zo'n vieze badkamer zou komen. Slaat natuurlijk nergens op, maar het moest en zou gebeuren. Man is er maar niet eens tegenin gegaan toen. Hij liet me maar begaan. Was ook het beste.

Ik vond die gewassen kleertjes ook zo heerlijk ruiken. Waste ze in Robijn Wit. Als ik die geur ruik denk ik nog aan baby's. Heerlijk.

Mijn dochter (de eerste) lag ook in een stuit. Het leek er heel lang op dat ik een keizersnede zou krijgen, maar wonder boven wonder konden ze haar in het ziekenhuis nog omdraaien. Echt een heel bizar gevoel, want ze tilden haar als het ware op en draaiden haar toen om. Je voelde echt dat er iets vastgepakt werd in je buik. Alsof het uit een kommetje gehaald werd. Gelukkig bleef ze zo liggen, want het schijnt ook nogal vaak voor te komen dat ze dan weer terugdraaien naar hun voorkeursligging. Was bij mij gelukkig niet zo, zodat ik prima thuis heb kunnen bevallen.

Bevallen komt allemaal wel goed. Heb 1 heel zware en een wat minder zware bevalling gehad en het is echt zo wat ze zeggen, de nare dingen vergeet je gewoon op termijn weer. Het komt echt goed, geloof me!

Geniet van je gepoets en getut. Straks heb je er nog heimwee naar.

Toosje, wilde je nog even laten weten dat ik aan je gedacht heb vandaag. Hoop dat de operatie goed gegaan is. Heel veel liefs.

Liefs,

Puck
hallo allemaal,

nou ja zeg, iedereen wordt maar weer ongesteld. Dan gaan we allemaal voor volgende keer he dames, allemaal tegelijk zwanger, gezellig!

Elise; spannend nu zeg, wil je graag thuis bevallen? Kun je niet even bij mij thuis komen met je nesteldrang, ik kan wel even wat schoonmaakhulp gebruiken hier!!

Puck; is het bij jou al doorgezet, hoop het zo van niet voor je, dat het gewoon vals alarm is!

Caro; ik stuur je straks even mn nod door. ha ha dat je schoonzus je aan het testen was, zo is het idd wel snel duidelijk. Hoe is het nu met je schouder eigenlijk?

Nala; wat een hoop feestjes heb je gehad zeg. Hoop voor je dat Sinterklaas dit jaar voor jou onvergeetlijk gaat worden!

Riz; wat een ellende voor jou zeg meis, zo weet je ook niet waar je aan toe bent he. Nou geniet maar van het vele klussen, er zijn vervelendere dingen om te doen....

Toosje; hoe is het gegaan met je moeder? hele dikke knuffel voor je!!

Hier is alles oke, ongi weer over en dus deze week weer hard aan de klus! Ik vind het wel lastig soms, heb idd ook als we het een dag niet hebben gedaan het idee van een gemiste kans!

Gelukkig hebben we veel afleiding, vrijdag krijgen we de sleutel van het nieuwe bedrijf, heb er zin in.

Ga nu snel eten en dan weer aan het werk,

Liefs
Hoi,

Haha, Elise, kom ook maar even hier met je nesteldrang, ik woon lekker dichtbij

Nut, mijn schouder is nog niet beter. Heb er ook geen vertrouwen in dat het snel over gaat. Ach, komt ooit wel weer goed.

Puck, klinkt gezellig al die sinterklaasfeestjes! En ook nog jarig op sinterklaas.

Ik wil het m'n schoonouders niet vertellen omdat mijn schoonvader nogal een rare manier van doen heeft. Toen ik de eerste keer zwanger was heeft mijn moeder (of schoonzus weet het niet meer, zwangerschapskwaaltje??) me opgegeven voor de zwangerschapsdoos, en toen kregen we de wij jonge ouders, aangezien we ernaast wonen en de brievenbus delen vonden we het verstandiger om het te vertellen, omdat ze er ander zelf achter zouden komen. En toen zei mijn schoonvader: hm zie maar eerst dat het goed gaat. De zin op zich is natuurlijk niet een uitting van blijdschap en de manier waarop hij het zei deed mee helemaal rillen. Bah, nare man af en toe. Ach, ze weten niet beter zullen we maar denken maar ik ga het ze dus niet eerder vertellen dan dat de 3 maanden om zijn, als we er niet naast hadden gewoond hadden we waarschijnlijk pas verteld als ik bijna op punt van bevallen zou staan haha.

MJ, Gelukkig kunnen jullie bijna weer aan de slag.

Ik ga even wat eten (heb echt geen zin maar zou toch wat moeten)

X
Goedemorgen!

Veel bijgeschreven zeg!

Weer een aantal ongesteld. Balen hoor.

Veel mensen die een knuffel nodig hebben geloof ik.

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou ik maandag een eisprong hebben gehad. Kreeg wel steken in mijn buik, links. Dit duurde een paar minuten, kan dit de eisprong zijn? Ik voel het nl nooit. Echter mijn temperatuur is nog steeds laag, dus volgens mijn temp kan het geen eisprong zijn geweest. Anders zou dit een lange cyclus zijn, ik weet het niet.

Operatie van mijn moeder is goed verlopen. Wel veel pijn, maar dat zal ze nog wel houden eerst.
Toosje, goed om te horen dat de operatie in ieder geval goed verlopen is. Nu hopen dat ze snel weer wat opknapt en minder pijn zal hebben.

Ik heb ook nog nooit mijn eisprong gevoeld, dus geen idee of dat een stekende pijn is. Hoop het voor je.

Caro, snap nu helemaal dat je niet zo happig bent om het grote nieuws te vertellen. Echt een heel vreemde reactie (op zijn zachtst gezegd). Toen wij het afgelopen keer vertelden aan mijn schoonouders waren ze ook niet bepaald enthousiast. Er kon amper een felicitatie af en mijn schoonvader zei alleen maar dat we dan toch echt moesten gaan uitbouwen hier. Nu vraag ik je...

Sowieso vinden de meeste mensen om ons heen het maar niets, drie kids. Alsof we dat niet zelf mogen beslissen. Iedereen komt met een berg bezwaren, die we natuurlijk zelf ook allemaal wel hadden kunnen bedenken. Echt, het enthousiasme wordt bij elk kind minder heb ik wel gemerkt. Gelukkig trekken we ons er weinig van aan, maar leuk is anders. Je hoopt toch op een wat positievere reactie. Zeker omdat je zelf zo blij bent.

Nu in ieder geval de Blije Doos elders laten bezorgen

Nala, foto's zien er erg gezellig uit. Hondje is ook erg schattig zeg. Wat een poepie.

Nut, fijn dat je bijna weer aan de klus kan. En dan waarschijnlijk op 2 manieren aangezien jullie de sleutel krijgen. Veel plezier met allebei.

Hier nog altijd geen rode duivels. Wordt er een beetje naar van. Het verhaal van Riz zit me nog vers in het geheugen en daar moet ik natuurlijk niet aan denken. Heb zo het idee dat het echt los moet barsten, maar waarom doet het dat dan niet gewoon?

Zucht, wat kan je lichaam je soms toch in de weg zitten. Houd jullie op de hoogte als er nieuws is.

Liefs,

Puck
hai iedereen!

kom even mn neus laten zien, maar kan helaas niet op iedereen reageren...

wilde jullie even laten weten dat lagune zich k . u . t met peren voelt...ik dacht zondag dat ik de rode duivels zag naderen maar tot nu toe zijn het nog slechts bruine duivels...ik hoop maar dat ze snel doorbreken want dit is niks

een dikke kus en knuffel...

schrijf snel meer!

L
Hoi

Ik ben verdrietig, mijn kat is overleden! Hij is vannacht aangereden. Ben zo verdrietig! Ik dacht dat we al genoeg drama hadden gehad dit jaar maar nee er kan nog meer bij. Maar gelukkig gaat het met mijn krummel in mijn buik wel goed (tenminste....zo voelt het)

Ik ga weer naar de bank.

X
Oh, ben ik nog even.

Toosje, bij mij was het ook altijd een steek in mijn buik, rechts of links, dat duurde ook even, dus dat kan de eisprong zijn. Het was bij mij echt onderin.

gelukkig is de operatie goed gegaan, nu maar hopen dat het verder goed gaat. Ik duim voor jullie!

Ik heb echt even geen puf om op de rest te reageren, ik zit alweer te janken hier.

XXX
Hee Caro,

Dat is vertdrietig inderdaad.

Je kat is er altijd voor je en nu ineens niet meer....

Brr, ik krijg er gewoon de rillingen van.

Ben echt blij voor je Toosje dat het goed is gegaan met je moeder.

En mijn ei-sprong voel ik ook nooit. Maar heb wel eens van een vriendin van mij gehoord dat ze ook zo'n buiksteekje heeft aan een kant van haar buik, dus in dat opzicht lijkt het me best mogelijk.

Voor mij moet het een dezer dagen ook gaan gebeuren, mijn ei moet ook voorbij komen. En net nu is mijn lief voor 3 dagen naar Londen voor zijn werk. Ik ben jaloers op hem, ik wou zo graag een keer naar Londen zo voor de kerst. Nu gaat hij gewoon!! Nou kan ik er gelukkig wel mee leven hoor maar mijn ei komt deze maand voorbij zonder dat we het kunnen gebruiken en daar baal ik dan weer wel van.

Dikke X van mij voor jullie allemaal.
Sjit he Riz, toch ongi geworden! En dan zo lang moeten wachten.

Het klussen om de dag is niet zo aan mij besteedt, maar het is zoals Pinder zegt voor een goed doel.

Wij zeggen altijd tegen elkaar: "Zullen we een kindje gaan maken?" Alleen zo makkelijk gaat het helaas niet...

Toosje, hoe is het met jou?

Gelukkig ging de operatie van je mams goed.

Ik weet ook nooit hoe je een eisprong moet voelen. Ik voel ook steken, maar ik voel het soms 2 dagen. En de ene dag links, de andere dag rechts. (of andersom) Ik zou dan meer je temperatuur aanhouden. Lijkt me betrouwbaarder.

Onze plannen voor Sinterklaas...Overdag moet ik werken, maar daar vieren we ook Sint en hij komt ook langs! (de clustermanager is de goede oude man, dus das wel leuk!

's Avonds gaan we bij mijn zusje en zwager met mijn ouders erbij pokeren. Maar dan met cadeautjes. (dus lijkt op dobbelen)

Jij hebt het druk deze weken Puck! Wel leuk hoor.

Hoeveel weken ben je nu Elise? Je hebt zeker wel bijna verlof?

Gelukkig is de baby goed ingedaald. En dat jij een half jaar halfzijdig verlamd bent geweest! Bah! Gelukkig is dat weer goed gekomen.

Nut, veel plezier vrijdag!

Caro, nogmaals een dikke knuf van mij!

Lagune en Puck, de rode duivels al gesignaleerd of nog steeds niet?

Is zeker balen Dedijk, dat je ws nu je ei mist.

Hier gaat alles prima. Weer lekker geflirt met die stagiair op mijn oude groepie. Wel lache. Streelt je ego nog steeds...

Kreeg gister ff (kort) een massage. Heerlijk joh! Hihi.

Verder heb ik een beetje het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn...Mijn afscheiding wordt steeds minder en mijn boobies gaan iets meer pijn doen. Maar zit pas op dag 21, dus kan er nog weinig over zeggen...Moet toch nog een weekje afwachten...

Morgen lekker een dagje vrij. Ga met mijn schoonzus en petekind ff naar een markt hier in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven