Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lais, vervelend zo'n confrontatie, vooral die dikke buik. Dikke knuffel voor jou!

Ze weten het op het werk wel, ik kan daardoor soms wat anders doen, das wel fijn. En niet hoeven liegen waarom je zo beroerd bent is ook erg fijn.

Ik ga ook weer naar de bank.

Fijne avond.
Hallo allemaal

Hier ben ik ook weer even!

Caro wat naar van je kat zeg! Dikke knuffel voor jou

Ring: Getver ongesteld geworden. Ik vind het ook zooo vervelend dat het voor mijn miskraam zo snel ging en dat ik nu zo lang moet wachten. Kon dat niet anderom?

Puck: GEFELICITEERD dat ziet er inderdaad uit als een streep!

Nala: Ik duim zo hard voor je! Zou geweldig zijn als je nu zwanger bent!

Ik begin toch wel zenuwachtig te worden voor de gyn maandag. Ze gaan eerst een echo maken. Als ik nu zanger ben zou ze dat maandag al kunnen zien? Ik denk dat mijn NOD rond 5 december is. Er zit denk ik wel een kansje in dat ik zwanger ben. Ik voel de symptomen, maar die heb ik natuurlijk al veel vaker gevoeld...

Dikke knuf voor iedereen!
Puck, ik ga je nu ook feliciteren hoor! Een streep is een streep.

En deze streep is OVERDUIDELIJK!

Leuk hoor Caro, maandag naar de vlos! Alleen de misselijkheid is iets minder. Hoop voor je dat dat snel minder wordt.

Moeilijk is dat he Lais? Ik had dat dinsdag en donderdag, met de verjaardagen van mijn schoonmoeder en schoonzus.

Mijn andere 2 schoonzussen hadden de kids tuurlijk bij zich. En een jaar geleden op mijn schoonmoeder haar verjaardag vertelden wij aan de familie dat ik zwanger was.

Nu een jaar later zitten zij daar allebei met een zoontje en wij met niets. Ook niet eens zwanger...

En Tos ook NOD op 5 dec en misschien zwanger? Zou wel helemaal super zijn, jij Lais en ik op dezelfde dag...

Ik denk dat ze wel iets zou kunnen zien op de echo, maar het zal denk ik wel een frummeltje zijn. Hoop het voor je meis! Gewoon vragen!

Ik ben weer zoooo onzeker. Had vanmorgen weer beetje rood/rozig bloed verlies. Wordt ik nu ongi, is dit een innestelling? Ik word gek hiero!

Maar mijn (.)(.) doen best wel pijn en dat heb ik nooooit. Zelfs niet als ik ongi moet worden. Blijf dus toch hopen, maar het wordt al ietjes minder...

Maar blijven duimen hoor! Mijn duimen draaien ook overuren voor jullie.

Ik ga zo ff mijn nagelstudio soppen, want mijn schoonmoeder komt weer voor d'r nagels.

Vanaaf naar die oom, waarvan zijn vrouw pas is overleden. Gaan samen met die neef en zijn vriendin. (onze beste vrienden) Vind dat best wel spannend, je weet gewoon niet wat je moet zeggen dan...
Jaa Puck, van harte meid! Lekker vlot gedaan hoor!

Laguna, toch ongie, balen zeg.

Tos, spannend maandag bij de gyn. Weet niet of ze een zwangerschap kunnen zien, wel veranderd baarmoederslijm, dus misschien wel al. Maar geen vruchtje of zo hoor., Tenzij je nu een korte cyclus hebt natuurlijk.

Nala ook al symtomen, spannend!

Lais, confronterend is dat he. Ik kwam donderdag collega tegen die 3 week eerder als ik was. Ze heeft haar kindje al gevoeld. Ik vroeg het haar, maar na het gesprekje moest ik wel even slikken.

Vanmorgen was mijn temp eindelijk gestegen. Maar we hebben gister niet geklust, dus zal wel te laat zijn nu. Voel van alles in mijn lijf trouwens. Zere (.)(.) Raar op de maag en extreem moe. Maar die vermoeidheid is helemaal niet over gegaan nog na de mk. Eigenlijk voel ik me zwanger, hahah maar dat kan helemaal niet want heb nog geen eisprong gehad en mijn Nod is nog ver weg (10 dec) Deze cyclus zal wel wat langer duren denk ik omdat vandaag pas mijn temp omhoog ging.

Mams gaat goed! Ze loopt al weer een beetje met een rekje.

Fijn weekend allemaal!
Das goed nieuws Toosje, van je mams!

We gaan toch niet naar die oom. Hij heeft afgebeld, omdat hij ziek is.

Dus gaan we ff een bakkie doen bij die vrienden en daarna ff naar de kroeg!

Nu lekker ff badderen...Fijne zaterdagavond allemaal!
Hoi,

Toosje, wat spannend! en wat goed dat je mams alweer een beetje kan lopen. Fijn dat het goed gaat!

Nala, voor jou ook zo spannend! Mijn duimen draaien overuren voor jullie.

Tos, voor jou dus ook spannend! En ook spannend om naar de gyn te gaan natuurlijk. Ik hoop voor je dat ie goed nieuws heeft en stiekem al wat ziet zitten. Ook voor jou draaien mijn duimen overuren!

Puck, heb je nog een keer getest vanmorgen? Ik denk niet dat het nodig is want die test is duidelijk lijkt me.

Lais, ik krijg morgen geen echo, die krijg ik volgende week weer. Het echocentrum zit ergens anders.

Ik ga nog even relaxen, we willen straks nog naar een kerstmarkt in duitsland dus nog even kalm aan.

Fijne zondag en succes met afwachten voor degene die in die fase zit, en voor de anderen succes met het ei vangen.

XX Caro
Hoi meiden,

Even ego: de eerste tekenen van ongesteldheid zijn hier gesignaleerd. Ik had het totaal niet verwacht, voel me helemaal niet alsof ik ongesteld moet worden, bovendien verwachtte ik het pas woensdag. Gatver, ik voel me echt rot. Had ik altijd een regelmatige cyclus, was die vorige maand ineens veel langer en nu dus ineens weer korter. Bah. Ik neem in het vervolg alleen een positieve zwangerschapstest nog serieus, mijn lichaam niet meer, er kwam van de week zelfs een paar keer vocht uit mijn tepels, ik had dus eigenlijk best goede hoop dat ik zwanger zou zijn. Niet dus.

Vanmiddag krijgen we de schoonfamilie over de vloer voor pakjesmiddag. Ga nu maar kadootjes inpakken en oefenen op mijn 'het-gaat-allemaal-goed-glimlach'.

Sorry voor het ego-verhaal, reageer later weer op jullie verhalen.

Fijne zondag.

x lais
Lais, welke tekenen heb je dan? Wat rot, zeker als je lichaam je zo voor de gek houd. Dikke knuffel van mij! Verlies je al bloed of voel je wat anders?

Succes met je 'het gaat allemaal goed glimlach'

Liefs Caro
Puck, gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!! Heb ook even op de groep naar je foto gekeken en dat ziet er echt goed uit! Spannend hoor!

Lais, vervelend dat je je rot voelt, net nu de schoonfamilie gezellig over de vloer komt. Sterkte!

Nala; spanned nu voor je, hoop zo voor je dat je zwanger bent, zou toch fantastisch zijn voor de IUI. Mijn duimen draaien voor je!

Caro; gezellig naar de kerstmarkt! Wij zouden afgelopen week er heen gaan, even een paar dagen weg. Helaas is het niet doorgegegaan, vanwege de nieuwe zaak. En morgen naar de vlos! veel plezier.

Hier zijn we druk bezig, wel leuk allemaal hoor! Heb vandaag de kleuren uitgezocht en morgen gaan we echt aan het klussen en schoonmaken enzo.

Ook moeten we deze paar dagen een ei gaan vangen, daar moeten we nu echt tijd voor maken, niet echt spontaan ofzo. Maar ja ik wil zo graag he dan moet je er wat voor over hebben. Dus ik denk dat ik hem vanaaf maar vroeg naar bed sleur.

Meiden fijne zondag,

xxx
Hey lieve meiden, daar ben ik ook weer eens een keer.

Ik ben zo druk en moe de laatste tijd dat ik niet toekom aan schrijven. Ik lees nog wel trouw mee en af en toe een kleine reactie op de groep.

Toosje, fijn dat je moeder alweer voorzichtig aan het lopen is.

Puck: ja, hoor da's overduidelijk een positieve test!!! Gefeliciteerd!

Caro: ik lees ook een beetje met je mee op het juli topic. Klinkt misschien raar maar ik ben blij te lezen dat je "lekker" moe bent en aan het overgeven bent. En het belangrijkste dat je echo's goed zijn....you go girl!!!

En Elise gaat ook hard, bijna al mamma....zucht. Ben heel benieuwd. Volgens mij gaat dat de eerste baby van dit topic worden toch?!

Voor de rest die net ongesteld is geworden of erop zit te wachten: wij gaan er ook weer voor. De onderzoeken zijn tot nu toe allemaal oke en de gyn heeft groen licht gegeven om er weer voor te gaan. Hij zei er wel heel nadrukkelijk bij "als jullie er geestelijk weer voor durven gaan".... Tja, wat zal ik daarop nou zeggen. Ik ben als de dood voor weer de stress en het gevoel dat het niet goed is, maar we willen zo graag een kindje dat we dat er voor over moeten hebben. Als het goed is wordt ik volgende week ongesteld. Dan heb ik twee menstruaties gehad na de laatste miskraam. Ik vind het superspannend.....

Fijne zondag nog en voor de Sinterklazers: fijne Sinterklaas!

Liefs Traveler.

Ps Ik ga proberen weer wat actiever hier te posten.
Lieve allemaal,

Even alleen maar een ego berichtje, want ik zit er even helemaal doorheen. Gisterenochtend zou ik, zoals jullie weten, opnieuw een test gaan doen om wat meer zekerheid te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Het duurde even, maar er kwam weer een blauw streepje. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de streep inmiddels wel wat duidelijker zou zijn, maar goed een streep is een streep.

Even was ik nog heel erg blij. Totdat ik afveegde en bloed op het wc papier zag. Niet weer! Vanaf dat moment is het bloeden niet minder geworden. Integendeel, het lijkt alsof ik gewoon ongesteld ben geworden. Niet zo heel erg als de afgelopen keer, maar meer bloed dan zomaar. Was zo verdrietig, want dacht echt dat het deze keer goed zat. Weet ook even niet wat ik ermee aanmoet. Hoe kan ik nou twee keer een positieve test hebben en dan toch ongesteld worden? Weet ook even niet of ik de HA of VK zal bellen, of eerst even rustig af zal wachten. Zo frustrerend al die dingen die gewoon niet kloppen.

Ben het even zo zat allemaal.

Had jullie natuurlijk veel liever een vet dikke streep willen brengen, maar het lijkt erop alsof dat toch nog niet gaat gebeuren. Heeft iemand van jullie toevallig ook zoiets meegemaakt, of erover gehoord? Op mij komt het zo vreemd over in ieder geval.

Liefs voor allemaal en sorry dat ik even de puf niet heb om op iedereen te reageren. Wel een dikke knuf van mij.

Puck
Oh Puck, dat is niet leuk! Het lijkt erop dat je een hele vroege miskraam hebt gehad. En helaas kan ik daarover meepraten. In juni van dit jaar had ik 's ochtends toen ik testte een dikke positieve test! Helaas begon ik 's middags al te bloeden. Ik reken die keer niet als miskraam, maar spreek hierover als mijn grote ongesteldheid. Als ik gewacht had met testen had ik waarschijnlijk gedacht dat het een iets minder normale menstruatie was.

Als ik jou was zou ik even naar de dokter/gyn/verlosk. gaan. Misschien valt het wel mee... In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou! Het is ook niet altijd eerlijk. Even ter geruststelling (voor zover dat mogelijk is) de maand na mijn "grote ongesteldheid" was ik meteen weer zwanger en dat gaat tot nu toe (23 weken) goed!
Nou, stop maar met duimen. Ben vannacht ongesteld geworden.

Voelde het zaterdag al aankomen. Mijn humeur was heeeel ver te zoeken. En kreeg al een beetje bloedverlies.

Net zoals bij jou Lais. Mijn cyclus is ook opeens korter. Dat vrouwenlichaam! Grrr...

Maar verder was het zaterdag in de kroeg weer een geslaagde avond.

Gister bij de buurtjes gegeten, wat ook erg gezellig was.

Alleen versprak ze zich volgens mij. Ik wist dat ze na hun vakantie zouden stoppen met de pil en nu zei ze dat vrienden van hun OOK vader en moeder worden...Zat me dus gelijk weer druk te maken. Weer iemand die zo snel zwanger is geworden. (ws dan) Echt irri dat ik me daar zo druk om kan maken...

Vandaag nog een dagje vrij. Worden drukke weken, dus ff een dag is wel lekker. Ga iets in huis doen en leren voor mijn proefexamen. (dat is volgende week dinsdag!!!)

Heb net kaarten besteld voor Toppers in concert 2008. Men, wat is dat moeilijk om er tussendoor te komen! Wilden een keertje op het veld, maar dat was al snel uitverkocht. Zitten nu 1e ring, ook nog niet zo slecht.

Mogen vanaaf trouwens een uurtje ff op ons petekind passen! Ze moeten eventjes weg. Super dus. Wel beetje spannend hoor, voor het eerst op een beeb passen en dan nog wel zo'n ukkie...

Tos, suc6 bij de gyn! Hoe laat moet je er zijn? Of ben je al geweest?

En Caro al bij de vlos geweest?

Zag op je Hyves dat je toch niet naar de kerstmarkt bent geweest, wrom nie? Jammer hoor.

Puck, wat gek zeg, een positieve test en toch bloedverlies. Ik zal denk ff de ha bellen. Misschien kan die je gerust stellen.

Meid, hele dikke knuf!

Nut, suc6 met het opknappen van de nieuwe zaak!

En Traveler gaat er ook weer voor! Spannend meid. Hoop dat jullie nu snel weer wat geluk gaan krijgen!

Nou, ik ga mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven en wat doen...
He gatver Puck, wat ontzettend jammer! Klinkt inderdaad als een hele vroege mk. Ik kan me goed voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent, dan maar liever geen positieve test en gewoon ongesteld lijkt me. Hopelijk heb je er niet teveel last van en verloopt het verder als een 'normale' menstruatie. Ik zou ook even een afspraak maken bij ha of gyn, voor de zekerheid.

Sterkte!

Nala, jij dus ook al ongesteld geworden, grr, wat is dat toch met onze lichamen?! Hier is het inmiddels goed losgebarsten, geen twijfel mogelijk, hartstikke ongesteld. Heb berekend dat we dit jaar nog één kans hebben, mijn volgende NOD is op 31 dec of 1 jan (ik weet het inmiddels niet meer precies).

Gek, afgelopen zomer, na de mk, voelde het alsof we nog zeeën van tijd hadden om vóór de uitgerekende datum weer zwanger te worden (18 feb), maar nu komt die toch wel erg dichtbij...

Hoe was het bij de vlos, Caro? En bij de gyn, Tos?

Spannend Traveler, kan me voorstellen dat bij jullie de schrik er nu echt flink in zit. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het snel weer raak is én dat het dan gewoon lekker helemaal goed gaat! Ik gun het je van harte!

x Lais
Heb de huisarts gebeld, maar echt veel wijzer ben ik er niet van geworden. Ik moet toch maar weer afwachten, want met 4 weken kunnen ze toch nog niets onderzoeken. Grrrrr.....

Bloedverlies is nog altijd niet toegenomen, maar bij mijn vorige MK had ik ook weinig tot geen last. Geen buikkramp, niets. Dat kwam pas veel later. De HA zei wel dat ik buikkramp moest krijgen om alles weer schoon te maken, maar misschien is het wel zo klein dat ik het al kwijt ben. Hoe was dat bij jou Mariëlle? Heb in ieder geval knallende koppijn, maar dat kan ook van de stress komen. Echt relaxt word je niet van dit soort dingen.

Liefs,

Puck
Hoi,

Nee, Puck, dat kun je niet menen! Wat een teleurstelling zeg! Dikke knuffel voor jou!

Nala, jij ook al ongesteld geworden, ik had zo gehoopt op een hele mooie week hier, een stuk of 3 zwangeren erbij was toch leuk geweest. Voor jou ook een dikke knuffel Het zag er zo goed uit voor jou!

Traveler, gelukkig zijn alle uitslagen goed. Tja, tenminste.....als het dan de volgende keer maar goed gaat!!!!!!! Ik kan me voorstellen dat het geestelijk heel zwaar is. In het begin was ik ook erg onzeker, gelukkig wordt dat nu steeds minder, maar bang ben ik nog wel hoor. Voor jou ook een dikke knuffel

Lais, snel gaat dat hé? Die uitgerekende datum komt zo snel! Ik ben nu in de maand van de eerste uitgerekende datum weer zwanger geworden. Das op zich ook wel grappig.

Tos, hoe was het? Nog wat nieuws gehoord?

Bij de verloskundige ging het wel. Ik heb bij beide miskramen contact gehad met de verloskundigen (totaal 3 verschillende) en nu had ik een ander, een invaller die er is ivm zwangerschapsverlof van 1 van de andere vk's, en net deze vond ik niet zo leuk. Een wat ouder mens, ging er gelijk vanuit dat ik heel vet eet omdat ik niet de magerste ben (terwijl ik helemaal niet zo vet eet en juist heel gezond probeer te eteen maar eigenlijk te weinig eet) Vroeg ze nog 0of mijn cholestorol al eens gecontroleerd was, ik zeg ja, want de huisarts dacht ook dat mijn cholestorol te hoog was maar het was keurig op peil. Ik kan er niet goed teegn dat als je iets dikker bent ze er gelijk van uit gaan dat je teveel en te vet eet. Dus eigenlijk had ze het toen al verpest haha. Gelukkig is ze zeker niet bij de bevalling want dan is ze alweer weg!

Maar ja, voor de rest was het goed, bloeddruk was goed. Ze heeft alles uitgelegd over de nekplooimeting (die we niet gaan doen) En ik heb een nieuwe afspraak in 2008!

Nala, we zijn niet naar de kerstmarkt geweest gisteren omdat het weer echt te slecht was! We zijn vanmiddag geweest, lekker met z'n tweetjes. Was erg gezellig. We hebben alleen 2 kerstballen gekocht voor in onze kitsche kerstboom

Ik ga nu even het huis een beetje toonbaar maken, we kunnen met goed fatsoen geen mensen meer binnenlaten haha. Alle dozen van de kerstspullen staan nog in de kamer.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

XX Caro
Puck, wat een onzin dat je buikkramp MOET krijgen... Ik heb zelfs bij de eerste miskraam geen buikkramp gehad en die was spontaan met 10 weken. In juni ging het verder als normale menstruatie met iets meer bloed. Maar buikkramp nee sorry... Nou heb ik trouwens als ik normaal ongesteld moest worden ook niet zoveel buikpijn.

Ik hoop echt voor je dat het meevalt! Tijdens deze zwangerschap ben ik met 8 weken ook echt heel veel bloed verloren en toen was er niks aan de hand!

Caro: Wat goed dat alles goed was bij de VK! Wanneer mag je weer voor een echo? Jaja, het mag eindelijk weer he! De kerstspullen staan hier ook alweer beneden. Wilde eigenlijk gister al de lampjes buiten in de bomen doen, maar het weer was zo slecht dat ik het voor gezien hield. Vind het altijd weer een feest om de doos open te maken en te kijken wat we allemaal ook alweer voor spulletjes hadden!

Voor de rest gaat het hier prima! Kleine spruit schopt elke dag harder en stiekem weten we ook al wat het wordt. Maar dat houden we nog even geheim. Op mijn hyves staat een foto van de babykamer. Ik zal nog even een foto maken vanavond, want sinds zaterdag staan de meubeltjes er ook in! Zo mooi geworden!

Nu ga ik verder met koken!

Knuf voor iedereen, vooral voor Puck en de ongestelden onder ons! Het zou verboden moeten worden!
Marielle, 11 dec volgende echo! Dus nog een weekje wachten!
Hey allemaal,

Ohnee Puck, wat rot voor je!! Sjee dat is wel echt heel erg verdrietig, net een positieve test en dan dit...hele dikke knuffel voor jou, ik heb geen ervaring met zoiets dus kan je geen raad geven verder.

En Nala ook ongesteld, bah jammer zeg, zou toch wel heel gaaf geweest zijn, ook knuffel voor jou.

Traveler, mooi dat jullie er weer voor mogen gaan, ik ga voor je duimen!

Caro, ik had het al zien hangen bij de vlos dat er een wat oudere vrouw inviel voor degene die met verlof is, dat beloofd wat als ze zulke voorbarige dingen zegt, bah hou ik ook niet van. Ik heb haar nog niet gehad, heb er ook pas 3 gehad en moet donderdag speciaal komen om kennis te maken met de vierde en dan nog een andere keer om met die invaller kennis te maken. Ze willen dat je ze allemaal hebt gezien voor je bevalling, mogen ze bij mij dus wel opschieten. Ik heb dus wel kans dat ik haar krijg, aaaaaaaaah hahha!

Mijn baby wordt als het goed is idd de eerste baby van dit topic (nouja op famke na dan) vind ik stiekem wel heel gaaf al gun ik het jullie ook zo!!

Ben zo benieuwd naar het geslacht en ik ben wel een beetje klaar met zwanger zijn, het is nu best wel zwaar vind ik, ook letterlijk, ik heb nu echt een zware buik met liggen en lopen enzo. Maargoed, ook de laatste loodjes komen we wel door, manlief heeft me lekker aangestoken met zijn griep (vorige week hele week thuisgeweest, wel gezellig) nu ben ik ook nog eens verkouden en heb keelpijn en hoofdpijn.

Ik kan mijn nick beter veranderen in elisehepaltijdwat hier haha.

We gaan nu even onze prinses uitlaten, zal wel moeten plassen.

Tot gauw!
Toosje:Wat fijn dat het goed gaat met je moeder! Je klinkt wel een beetje zwanger, ik hoop het zo voor je!

Lais: Wat kan je lijf je voor de gek houden he? Ik luister ( probeer...) er ook niet meer naar. Dikke knuffel voor jou

Nut: Spannend hoor zo'n nieuwe zaak! Succes met vangen!

Traveler: Toch fijn dat alles oke is. Maar wel erg spannend lijkt me om er weer voor te gaan. Ik ga heel hard voor je duimen ( meer kan ik ook niet doen helaas)

Neee Puck wat gemeen, eerst zo'n mooie test en nu dit.

Nala ook al ongesteld grrrrrr Ik had het je zo enorm gegund.Stom dat niet iedereen gewoon lekker zwanger wordt als ze dat willen, zo oneerlijk. Ik voel zelf ook een steek als weer iemand zomaar zwanger is geworden.

Hoe gaat het oppassen?

Caro: Wat raar dat meteen maar aangenomen wordt dat je te vet eet. Lekkere kennismaking zo. Wel fijn dat alles OK was!

De Echo vandaag was helemaal goed. Of ik nu zwanger was kon ze niet zien maar het baarmoederslijmvlies was wel erg mooi dik en alles zag er verder goed uit. De gyn dacht dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb, maar dat ik toch wel baat zou hebben bij Clomid ( om de cyclus korter te maken). Dus daar mag ik straks mee beginnen. Ik vind het toch wel een beetje raar zo. Ik wil zo graag dat mijn cyclus korter wordt , maar ik wil ook graag dat het natuurlijk gaat. Maar ja dat is ook slopend zo met die lange cyclussen. Ik hoop stiekem toch wel een beetje erg dat ik nu zwanger ben, dan hoeft het allemaal niet. Ik heb nog wel pijnlijke (.)(.), dus beetje hoop heb ik stiekem wel.

Stiekum, want ik weet inmiddels hoe vreselijk mijn lijf mij voor de gek kan houden

Dikke knuf voor iedereen!
Zo kids even onder de douche gegooid, dus mooi wat tijd om even te reageren op wat er hier allemaal gebeurd is buiten mijn trieste verhaal.

Caro, wat een raar mens zeg die VK. Behoorlijk onbeschoft dat ze zoiets vragen en meteen veronderstellen dat je te vet eet. Heel raar. Gelukkig lijk je je er niet teveel van aangetrokken te hebben. En het belangrijkste...alles zag er weer goed uit. De afgelopen keer dat ik zwanger was, was er daar een nieuwe assistente en die bemoeide zich ook nogal met mijn gewicht. Maar dan naar de andere kant toe. Of ik misschien niet wat te weinig at! Nou vraag ik je, waar bemoeit ze zich mee. Heb met dit gewicht al twee prachtige kids op de wereld gezet, dus geen reden om te veronderstellen dat het niet nog een keer zou lukken. Misschien bedoelen ze het allemaal goed, maar soms komt het gewoon een beetje rot over. Zeker als je lijf vol zit met hormonen.

En staat de kerstboom al? Je hebt je wel in kunnen houden zeg. Slechts 2 ballen. Ik neem me petje voor je af. Ik heb inmiddels, onder het mom van "de kids kunnen nog wel wat spulletjes gebruiken voor hun eigen boom" weer allerlei leuke dingetjes gekocht. Heb zelfs roze engeltjes kerstverlichting gekocht. Zo heerlijk kitscherig. Denk dat wij dit weekend de boom maar gaan kopen. Sint er weer uit en hopla, laat de Kerstman maar komen.

Nala, grrrrr. jij ook alweer ongesteld en je had er stiekem nog zo'n goed gevoel over deze maand. Gelukkig komt de IUI nu echt in zicht. Dat moet gewoon goed gaan.

Leuk dat je naar de Toppers gaat. Wil er zelf ook al een paar jaar heen, maar iedere keer komt er wat tussen. Misschien dit jaar ook maar een poging wagen, als de kaarten niet inmiddels al allemaal op zijn.

Succes met oppassen vanavond. Spannend hoor zo'n eerste keer. Veel plezier!

Traveler, echt superspannend dat jullie er ook weer voor gaan. Lijkt me inderdaad vooral mentaal behoorlijk heftig. Hoop zo dat het dit keer allemaal goed zal gaan voor je. In ieder geval wel positief dat je het weer aandurft.

Elise, laatste loodjes zijn inderdaad zwaar hè? Ik kon op een gegeven moment ook geen pap meer zeggen. Alles deed me zeer en ook al was het voor een goed doel, ik was ook zo nieuwgierig. Nog even volhouden!

Tos, je klinkt behoorlijk opgewekt. Goed dat je toch naar het ziekenhuis bent geweest hoor. En soms moet je de natuur gewoon een handje helpen. Zal je zien dat je inderdaad nu gewoon zwanger bent geworden. Ik hoop het zo voor je.

Mariëlle, moet je weer lastig vallen als ervaringsdeskundige... Jij had dus ook geen krampen, hmm snap allemaal niets van die goedbedoelde adviezen van HA. Maar goed je had deze zwangerschap ook een bloeding met 8 weken? En hoe ging dat precies? Hebben ze toen iets gevonden? Misschien kan ik er nog een beetje hoop uit putten voor de komende tijd en komt het toch nog goed hier.

Al met al nog weinig verandering hier. Bloeden is niet echt heftig, eerder minder dan gisteren. Moet maar gewoon afwachten deze week. Maar wat is het frustrerend en moeilijk die onzekerheid. Probeer positief te blijven, maar is zo verrotte lastig. Die streep blijft maar door mijn hoofd spoken. Die staat er toch niet zomaar? Zucht.

Liefs,

Puck
Puck, misschien heb je ook nog wat aan mij....ik had de laatste keer vanaf de pos test met vlagen bloedverlies, steeds minder dan een menstruatie, heb ook geen krampen gehad. toen ik het vruchtje verloor merkte ik het omdat het een raar geluid maakte in het toilet (sorry voor de details zo vlak na etenstijd) En ik was toen 7 weken, dus ook weinig bloedverlies (nog minder dan bij menstruatie) en geen krampen. Dus het kan echt wel zonder al teveel ellende (die had ik de eerste keer al gehad, toch fijn dat ze me de 2e keer gespaard hebben )

Dat ik me ingehouden heb komt ook doordat ik al inkopen had gedaan. Geweldig, roze engeltjes verlichting! Ik heb ook nog een heerlijk kitsch kerstdorp, mijn nichtjes en kids van vrienden zijn echt fan van ons huis met de kerst hahaha. Ach, moet kunnen, en je moet niet alles te serieus nemen, het leven is soms al zwaar genoeg

Tos, ik vind ook dat je opgewekt klinkt! Goed zo. Ja, het liefst heb je natuurlijk dat alles natuurlijk gaat (beetje rare zin maar je snapt me wel toch?) maar met een beetje hulp het doel bereiken is niks mis mee! Met die onmogelijke lange cyclus van jou denk ik dat het een goede oplossing is. Ik hoop dat het helpt! (en het liefst natuurlijk een positieve test van de week!!!!!)

Elise, ooooh sorry haha. Ik hoop dat er geen tijd meer is om kennis te maken met die nieuwe en dat iemand anders bij je bevalling is haha. Ze was verder wel redelijk aardig hoor, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat zo iemadn gelijk van alles aanneemt, ze zou toch beter moeten weten. Ik vond de andere dames aardiger, laten we het daar maar op houden

Pff, ook nog griep erbij! Het schiet nu wel mooi op.

Ik zal begin januari regelmatig langs je huis rijden, dan kan ik vast vertellen hier dat je bevallen bent als je nog geen tijd hebt gehad om het te komen vertellen hier haha.

Hou vol hé!

Ik ga nu echt even eten.

XX
Zitten in het huis van mijn zwager en schoonzus, op ons petekind te passen.

Hij ligt in het wipstoeltje en maakt continu geluidjes in zijn slaap. Iedere keer denk ik, nu gaat 'ie huilen! Maar het gaat nog goed...

Wat leuk Marielle, dat jullie weten wat het gaat worden!

Ga zo ff op je Hyves kijken.

Ik ga zondag de kerstboom optuigen en alle spulletjes van zolder afhalen. Heb daar ook zoveel zin in!

Het oefenen met de nagels ging gelukkig weer iets beter.

Nou, ondertussen m'n neefje toch maar verschoond. Dacht dat 'ie gepoept had. Niet dus...

Maar nu zit 'ie weer te stinken. Denk dat z'n broek nu wel vol zit! Zo maar weer ff kijken...

Elise, ben wel benieuwd naar je dikke buik. Foto op de groep plaatsen?!?

Hoop het ook voor je Tos!

En anders gaat er iig weer wat gebeuren.

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt Puck!

En ik ben bang dat de kaartjes voor Toppers erg snel zijn gegaan. Waarschijnlijk zullen ze nog meerdere avonden gaan doen.

Ga nu toch maar ff een poepbroek verschonen...
hi allemaal,

ik dacht laat ik ook weer eens een berichtje achterlaten! Net op het moment dat ik Puck wilde feliciteren las ik verder naar boven, meid wat een naar nieuws

Marielle wat een mooi behang in de kinderkamer, ben benieuwd hoe de meubels zullen staan.

Hier alles rustig. In tegenstelling tot alle anderen hier ben ik nog steeds niet ongesteld geweest sinds de miskraam. Volgens een andere site (waar ook verloskundigen op schrijven) kan het zomaar 8 weken duren. Ik wacht nog 2 weken en ga dan maar weer eens langs de huisarts om te kijken of hier iets aan te doen is??

Hoe zijn jullie ervaringen? Is er ook iemand die zo lang moest wachten? Mijn mk starte 29/9 en de week van 29/10 teste ik voor het eerst weer negatief. Vanaf die datum is het nu dus weer ruim een maand verder... HIhi alvast voor de immer positieve Marielle: vrijdag getest en helaas niet zwanger
Buik staat op de groep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven