Weglopen van kinderen

12-07-2008 10:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij gaan met de kindjes op vakantie. Mijn grootste angst is dat ze verloren lopen. Ideaal zou zijn dat ik ze op een of andere manier herkenbaar kan maken met mijn GSM nummer zodat ik kan gebeld worden als ze verloren lopen. Heeft er iemand een idee?

Marjon
Hoe oud zijn je kinderen?

Je kunt volgens mij bij de ANWB een bepaald soort armbandjes kopen die ze zelf niet zomaar kunnen verwijderen. daar zou je alle gegevens op kunnen zetten.
Met watervaste stift op de arm schrijven.
Er zijn armbandjes (ziekenhuisconstructie; dus kunnen ze niet af zonder kapot te gaan) waarop je je nummer kunt zetten. Er zijn ook mensen die het met watervaste stift op de arm van het kind zetten (of dat nu zo'n goed idee is, moet je zelf weten).
Haha, twee keer mosterd.
bij de prenatal kun je ook die armbandjes kopen, en de etos verkoopt ze ook.
Met een watervaste stift je 06 nummer op hun arm zetten. Dat kunnen ze dan sowieso niet kwijtraken of aan blijven hangen oid.
online kun je ze ook kopen!
ok, iedereen zit tegelijk te typen denk ik
The time is now
Tattoeëren? Kun je alleen nooit meer van nummer wisselen.

(Wij hebben die tags en polsbandjes).
quote:meave schreef op 12 juli 2008 @ 10:14:

Tattoeëren? Kun je alleen nooit meer van nummer wisselen.

(Wij hebben die tags en polsbandjes).invisible electric fence ?
Oh ja, Yamuna. Dat wil ik rond mijn huis ook. Handig!
Chippen?
In huis opsluiten? En mocht het echt onvermijdelijk zijn om het huis te verlaten, opletten? Nee, te simpel, sorry
Dit misschien een idee??
Ja briljant, zet groot de naam van je kind op het shirt zodat elke willekeurige viespeuk weet hoe je kind heet en het kind denkt dat viespeuk een bekende is.

Hier dus bandjes e.d. zonder namen erop. Alleen onze nummers.
Idd, niet de naam van je kind op een t-shirt, of plaatje of bandje zetten. Als iemand het kind zelf moet vragen hoe het heet, weet het kind ook dat het geen bekende is.

Kitty draagt altijd een waterdicht kokertje voor de poes, met mijn 06 erin. Ik vind die ID-plaatjes zo groot.

Wat ook belangrijk is is je kind te leren wat te doen als ze je kwijt is; naar iemand toe te gaan en te vragen mamma te bellen. Kitty doet dit door mamma te zeggen en haar hand aan haar oor te brengen, alsof ze belt. En ze laat dan haar naamkokertje zien. Ze heeft ook intructie om altijd naar een 'oma' te gaan. Niet dat dat niet fout kan, maar dat lijkt me de minst riskante groep.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
http://www.koterkado.nl/products.asp?cat=43
Net terug van vakantie, zonder kokertje, plaatje, nummer of wat dan ook.

Heb daar niet eens aan gedacht. Ik zal wel een ontaarde moeder zijn
Wij kregen (30 jaar terug) altijd een sleutellabeltje met een veiligheidsspeld op de achterkant van ons T-shirt gespeld: huisje zoveel. Kan ook je mobiele nummer op tegenwoordig.
[quote]meave schreef op 12 juli 2008 @ 10:58:

Ja briljant, zet groot de naam van je kind op het shirt zodat elke willekeurige viespeuk weet hoe je kind heet en het kind denkt dat viespeuk een bekende is.

Zou dat zelf dus ook nooit doen, maar TO vroeg om ideeën en kwam deze al googelend tegen...... er zijn dus mensen die dat wel doen.... ieder zijn meug..
Wij hebben deze:

http://www.mijnes.com/flavourites/

omdat we echt een wegren-peuter hebben. Op volle vliegvelden heb ik mijn bagage al ettelijke malen onbeheerd achtergelaten omdat ze even een stukje ging rennen. Dat met die naam erop maak ik me niet zo druk om, hoor. Het risico dat ze gewoon aan de wandel gaat vind ik reeel, ik houd haar dan ook wel heel goed in de gaten. Maar als er iemand kwaad wil en je peuter wil ontvoeren, maakt het heus niet uit of de naam op die badge staat of niet.
Ik heb overigens een telefoonnummer met 0031 ervoor erop staan, dus dat kan ook..
www.tagcompany.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven