Welk merk buggy?

22-08-2008 12:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie even door de bomen het bos niet meer..

Ben op zoek naar een buggy, welke makkelijk inklapbaar alsmede lichtgewicht moet zijn.

Wil hem ook aan de fiets kunnen hangen.

En dat hij een beetje leuke wegligging heeft prima, maar hoef er geen uren mee te wandelen.

Hoor graag jullie ervaringen.
Prénatal eigen merk. Daar heb je goedkope en dure van, maar die van rond de 80 euro zijn super. Zit alles op wat jij wilt en is niet ontzettend duur.
hier ook een prenatal eigen merk en ben erg tevreden!

heb geen vergelijkingsmateriaal, maar is makkelijk op de fiets, simpel in te klappen en niet zwaar. En idd rond de 80 euro.

O ja, wat ik ook positief vond (beetje vergeleken in de winkel) dat deel waarmee je de buggy voortduwt is een fijne hoogte, manlief kan er ook prettig achter lopen. De Quinny zapp is bijvoorbeeld een stuk lager.
sinds een aantal weken in bezit van een Koelstra (was in de aanbieding bij Babyplanet van 129 voor 99). Bevalt super en de "wegligging" valt me niks tegen, kan ook in slaapstand, moet je even op de site kijken.
mac Laren. ik heb het duurste model (was rond de 230 euro) en die is geweldig, enig nadeel is dat ie te zwaar is om aan de fietst te hangen, maar Mc Laren heeft ook lichtere modellen.
hier hebben we de quinny zap. Inderdaad vrij laag. Wel superlicht maar ik zou hem alleen nemen als je in een flat ois woont.
Ik geloof in leven voor de dood
Heb snel even op de site gekeken van Prenetal, maar vind die dingen toch wel kolossaal lijken en de printjes staan me ook niet aan, maar misschien dat ze in de winkel leukere hebben.

Koelstra lijkt me wel wat, maar dan wel een aanbieding graag, wou toch eigenlijk onder de 100 euries blijven.

Toch vind ik deze ook groot, zie het nog niet zo voor me zo'n gevaarte aan je fiets, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb ook een prenatal eigen merk buggy gehad. Mij beviel hij niet, vond hem niet fijn rijden en was binnen en half jaar kapot. Moet wel zeggen dat ik vind dat prenatal een prima service heeft. Mocht zonder pardon een nieuwe uitzoeken en als ik een duurdere wilde zouden zij de helft van de meerprijs op zich nemen.

Heb gekozen voor een koelstra en vind hem stukken fijner dan de prenatal buggy.
Hier ook eigen merk van Prenatal, doet het ook goed in Oostenrijk, stukjes wandelen op kiezelpaden en bergje op en af. Goede ligstand, hoge duwhoogte (was voor ons een pre). Heeft een jongensprintje, die van ons (wij hebben een meisje), maar kon ons geen moer schelen. Ze hadden een supergoede aanbieding, omdat het printje er uit ging. Hij is lekker licht, goed en makkelijk op te vouwen en alleen op de fiets nog niet uitgeprobeerd, maar volgens de man in de winkel was dat geen probleem.
McLaren Quest.

Fijne buggy, relatief licht en past prima mee op de fiets.
What matters most is how you see yourself
Mijn Prenatal buggy is helemaal niet zwaar en gaat prima mee op de fiets. Idd is de duwhoogte ideaal. Ik had hiervoor een Quinny Zapp maar die heb ik verkocht omdat die niet plat kan (heeft maar 1 stand) en mijn dochter slaapt nog graag in de wagen dus ook in de buggy. Hij is mee geweest naar Turkije en hij doet het nog prima. Ze hebben heel veel verschillende prints, ik heb een roze met rode maar die is er al niet meer. Je hebt ook hele zwarte, of zwarte met een biesje in groen of oranje bijv. Dus niet alleen maar druk geprinte.
jaaa prenatal is super!!!

Hier een hele simpele kleine voor op de fiets (met streepjes) die was 25 euro.

Hebben we ook nog een luxe uitvoering met ligstand etc, die was voor in het vliegtuig en op vakantie.

Ook helemaal super, die was in de aanbieding toen 50 euro. Maar die is wel iets zwaarder vandaag dat ik die kleine er toen nog bijgekocht had.

(en verder hebben we nog een 1 persoons easywalker en een dubbele wagen hahaha maar dat is off topic)
Afgelopen donderdag zag ik de Koelstra buggy's bij Gardo nog voor 99 euro. Ik vind hem erg fijn! Zoonlief zit erin sinds ie zes maanden is. Het grote voordeel vind ik dat hij er helemaal plat in kan liggen. Hij valt dan ook geregeld lekker in slaap tijdens het boodschappen doen. Hij weegt 6 kilo en kan ook aan de fiets.
We hebben de Maclaren Quest. Erg fijn ding. Lichtgewicht, circa 5 kg, verschillende standen en makkelijk inklapbaar ook voor op de fiets. Goede duwhoogte en rijdt erg lekker. Vind hem net zo fijn rijden als de kinderwagen Quinny Buzz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven