welke buggy

04-05-2010 15:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe buggy.

Wat is een aanrader en wat juist niet?
McLaren!
Zo'n topic heb ik nog niet zo heel lang geleden ook geplaatst en op grond van de reacties hebben we een Koelstra Simba gekocht. Net vrijdag opgehaald dus ik heb nog te weinig ervaring om iets zinnigs te kunnen zeggen. Ja, hij rijdt fijn en ja, hij is lekker licht. Wat wel jammer is, is dat ie niet in mijn kofferbak (Seat Ibiza) past zonder de hoedenplank eruit te halen en dat vind ik nou wel weer balen.
McLaren vind ik de fijnste, kan bij helemaal ik ligstand en een uitschuifbare voeten steun die in geschoven kan worden als je kindje gaat zitten, zit een kapje/dakje op en is met 1 hand in en uit te klappen!
ik heb 4 buggy's/kinderwagens gehad:

Koelstra (kinderwagen, 800 euro)

Titanium Baby (iets van 60 euro?) een 5 standen buggy

Duobuggy, 150 euro

lullige buggy van 17,50 van het kruidvat: Meest gebruikt....
Hangmat, waar lag het aan dat je de lullige buggy het meest gebruikte? Wat beviel daar beter aan? Wat vond je niet fijn aan de andere buggies? Ben voorzichtig aan het nadenken over de aanschaf van een buggy.
Haha, ik dacht ik zoek even mijn topic over de buggy op(hier) en zie dat Maclaren en Prenatal daar het meest genoemd worden. Dan had ik die Koelstra zeker van een ander topic dat ik vervolgens weer had opgesnord...
Ik heb zelf nu zo'n goedkope van de hema, echt een onding. Maar ja dochter is nu al 1,5. Dus wil er geen 200 euro voor uitgeven voor een mclaren.

Dacht aan de quinny buzz, maar die is ook al 150 euro.
lou: wat er vooral aan beviel was dat hij heel klein opvouwbaar en licht is. Dus kan zo in de fietstas bij wijze van spreken. Wij wonen in de stad en ik gebruik hem dus niet voor lange wandelingen.
Zeven jaar geleden begonnen met een mclaren, een wagen met te kleine wielen. 4 jaar geleden een koelstra (voorganger van de simba) en die heeft dienst gedaan tot vorige week, hij was op. Afgelopen week samen met de kinderen een nieuwe buggy uitgezocht voor de jongste. Het is de zapp geworden. De jongste vond deze het lekkerste zitten en mijn oudste en ik vonden hem het soepelste rijden. Het was een van de buggies die compleet werd afgeleverd. En gelukkig was hij leuk geprijsd.
Quinny zapp,makkelijk in/uitvouwen,lichtgewicht,klein

We hebben ook nog een Quinny speedi van 2004,maar die is heel groot en staat hier altijd in de gang om boodschappen te doen.

Als we met de auto weggaan,of de oudste naar school brengen gooien we altijd de zapp achterin de auto.

In de sale krijg je de kleur van vorig seizoen vaak voor de helft.
Nou lees ik hier, en ergens anders dat ze een nieuwe buggy gaan kopen...

Maar wat ik wil is een maxicosi mura 3

maxi cosi mura 3

Daar kan je de maxi cosi in doen(autostoeltje) een reiswieg

Deze is dan toch ook hetzelfde als een buggy? of zie ik het nu verkeerd
Dat is geen buggy maar een wandelwagen... Een buggy is een stuk lichter en kleiner.
Ow haha

Sorry!
Hey 12-9,

Ik heb een Quinny Zapp. Omdat ik een andere buggy niet mee kan krijgen op mijn fiets. Heb hem via mp gekocht voor 80 euro incl fietsendrager. Hij bevalt goed, amar ik vind dat Bojan er niet heel lekker inzit. De buggy kan niet in de ligstand en je kind zit behoorlijk rechtop. Als je je buggy vooral wil gebruiken om mee te nemen in de auto of om gewoon te wandelen zou ik geen zapp nemen. Als je hem vooral mee wil nemen op de fiets naar de stad of de kinderboerderij ofzo, zou ik wel een zapp nemen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
frans, bedankt voor de 'review'. Precies wat ik wilde weten. Hier wordt het dus geen zapp, want de buggy ga ik niet meenemen op de fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven