welke buggy

04-05-2010 15:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe buggy.

Wat is een aanrader en wat juist niet?
McLaren!
Zo'n topic heb ik nog niet zo heel lang geleden ook geplaatst en op grond van de reacties hebben we een Koelstra Simba gekocht. Net vrijdag opgehaald dus ik heb nog te weinig ervaring om iets zinnigs te kunnen zeggen. Ja, hij rijdt fijn en ja, hij is lekker licht. Wat wel jammer is, is dat ie niet in mijn kofferbak (Seat Ibiza) past zonder de hoedenplank eruit te halen en dat vind ik nou wel weer balen.
McLaren vind ik de fijnste, kan bij helemaal ik ligstand en een uitschuifbare voeten steun die in geschoven kan worden als je kindje gaat zitten, zit een kapje/dakje op en is met 1 hand in en uit te klappen!
ik heb 4 buggy's/kinderwagens gehad:

Koelstra (kinderwagen, 800 euro)

Titanium Baby (iets van 60 euro?) een 5 standen buggy

Duobuggy, 150 euro

lullige buggy van 17,50 van het kruidvat: Meest gebruikt....
Hangmat, waar lag het aan dat je de lullige buggy het meest gebruikte? Wat beviel daar beter aan? Wat vond je niet fijn aan de andere buggies? Ben voorzichtig aan het nadenken over de aanschaf van een buggy.
Haha, ik dacht ik zoek even mijn topic over de buggy op(hier) en zie dat Maclaren en Prenatal daar het meest genoemd worden. Dan had ik die Koelstra zeker van een ander topic dat ik vervolgens weer had opgesnord...
Ik heb zelf nu zo'n goedkope van de hema, echt een onding. Maar ja dochter is nu al 1,5. Dus wil er geen 200 euro voor uitgeven voor een mclaren.

Dacht aan de quinny buzz, maar die is ook al 150 euro.
lou: wat er vooral aan beviel was dat hij heel klein opvouwbaar en licht is. Dus kan zo in de fietstas bij wijze van spreken. Wij wonen in de stad en ik gebruik hem dus niet voor lange wandelingen.