welke buggy
dinsdag 4 mei 2010 om 15:20
Zo'n topic heb ik nog niet zo heel lang geleden ook geplaatst en op grond van de reacties hebben we een Koelstra Simba gekocht. Net vrijdag opgehaald dus ik heb nog te weinig ervaring om iets zinnigs te kunnen zeggen. Ja, hij rijdt fijn en ja, hij is lekker licht. Wat wel jammer is, is dat ie niet in mijn kofferbak (Seat Ibiza) past zonder de hoedenplank eruit te halen en dat vind ik nou wel weer balen.
woensdag 5 mei 2010 om 13:12
Zeven jaar geleden begonnen met een mclaren, een wagen met te kleine wielen. 4 jaar geleden een koelstra (voorganger van de simba) en die heeft dienst gedaan tot vorige week, hij was op. Afgelopen week samen met de kinderen een nieuwe buggy uitgezocht voor de jongste. Het is de zapp geworden. De jongste vond deze het lekkerste zitten en mijn oudste en ik vonden hem het soepelste rijden. Het was een van de buggies die compleet werd afgeleverd. En gelukkig was hij leuk geprijsd.
woensdag 5 mei 2010 om 13:21
Quinny zapp,makkelijk in/uitvouwen,lichtgewicht,klein
We hebben ook nog een Quinny speedi van 2004,maar die is heel groot en staat hier altijd in de gang om boodschappen te doen.
Als we met de auto weggaan,of de oudste naar school brengen gooien we altijd de zapp achterin de auto.
In de sale krijg je de kleur van vorig seizoen vaak voor de helft.
We hebben ook nog een Quinny speedi van 2004,maar die is heel groot en staat hier altijd in de gang om boodschappen te doen.
Als we met de auto weggaan,of de oudste naar school brengen gooien we altijd de zapp achterin de auto.
In de sale krijg je de kleur van vorig seizoen vaak voor de helft.
woensdag 5 mei 2010 om 13:58
woensdag 5 mei 2010 om 21:25
Hey 12-9,