Welke kinderwagen?

08-09-2010 10:32 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij verwachten half december een klein meisje en zijn druk bezig ons te orienteren op kinderwagengebied.

Onze voorkeur ging/ gaat uit naat de Mutsy 4rider, maar deze is zo groot wanneer je hem inklapt en ik vraag mij af in welke kofferbak deze wagen dan zal passen (ik ben nog op zoek naar een "kleine"auto).

Ook de Maxicosy mura 4, deze is wat kleiner om op te vouwen, maat is zo zwaar!

Wat we zoeken is:

- een wagen met 4 luchtbanden

- een wagen die stevig is

- een wagen die ook het bos en ongelijke grond aankan

- redelijk compact is in te klappen.

Ik hoor graag jullie bevindingen en tips, zodat we tot een goede keuze kunnen komen.
Ah, december... Dan heb je gelukkig nog tijd zat!
Momo, had het al verwijderd, was in de war met Babydump.
Debster,

Heb jij geneeskunde gestudeerd?
Nee, ik heb geen geneeskunde gestudeerd. Ik ben wel meer Debbie's tegen gekomen die Debster als nickname hebben.

Weinig orgineel van mijn kant dus
quote:fleurtje schreef op 08 september 2010 @ 12:39:

Momo, had het al verwijderd, was in de war met Babydump.

ik zag het :-D maar toen had ik al gepost.

ja, geen idee of die hun laagste prijs garantie ook op de bug toepassen tijdens de mmd van prenatal.
Wij hebben de I'coo. Compleet onbekend bij bijna iedereen maar wat ons betreft de Mercedes onder de kinderwagens. Vering luchtbanden, 1 dolle boel en een erg tevreden meisje. Wel wat zwaar, maar dat went snel.
ik heb een maxi-cosi mura met 4 wielen en vind hem echt heel fijn! Lekker stevig! Makkelijke in en uit elkaar te vouwen. Hij is iets zwaarder dan sommige andere kinderwagens maar zooo zwaar is hij nou ook weer niet. Ik kon hem 2 weken na de bevalling gewoon in en uit de auto tillen.
quote:DJ Momo schreef op 08 september 2010 @ 12:47:

[...]

ik zag het :-D maar toen had ik al gepost.

ja, geen idee of die hun laagste prijs garantie ook op de bug toepassen tijdens de mmd van prenatal.Nee, bugaboo doet daar niet aan mee. Telt bv ook niet mee met de uitzoekkorting enzo. Heeft niets te maken met Babydump, maar bugaboo wil dat niet.
wat suf fleur. terwijl hij bij Prenatal dus wel dik in de korting kan?
Ook voor mij de Bugaboo Cameleon. Inderdaad voor twee kleine zwenkwielen (ook vast te zetten). Maar doordat de handgreep heel eenvoudig andersom te zetten is, kun je met de grote wielen voor makkelijk door het bos rijden.

Daarnaast is het een ontzettend lichte wagen, zeker vergeleken met de Mutsy (die ik eerst ook wilde, maar te zwaar vond) en supercompact in te klappen. Evt. kunnen zelfs de wielen er af! Ideaal dus.
O ja, wij konden 'm ook meteen meenemen. We hebben hem bij een grote Prenatal gekocht (op een meubelboulevard).
quote:DJ Momo schreef op 08 september 2010 @ 12:29:

Zou ook kunnen zijn dat ze ivm bezuinigingen geschrapt zijn.Er was er laatst nog eentje. Al hadden ze ivm bezuinigingen wel eerst de prijzen van de autostoeltjes omhoog gegooid, zodat je met korting precies op de oude prijs uitkwam
Prénatal kan inderdaad enorm duur zijn. Daarom zou ik aankopen nooit van één winkel latem afhangen. Altijd even checken of er niet iets goedkoper is.
teutonia cosmo!
ehm ik lees steeds dat zij laat zou zijn.. maar ? ze is pas half december uitgerekend? dus dan heeft ze toch nog 3 maanden...

maar oke, nu aan de gang gaan ermee is misschien wel handig (A)
Ze schreef eerst september, ipv december.

Zeker online prijzen vergelijken hoor, kan maar zo dat je goedkoper uit bent als je het in de UK koopt, zelfs met bezorgkosten.
Hoi,

Ik heb zelf de mutsy slider (4wielen). En vindt hem echt goed!!!

Wij gaan dan zelf vaak naar de Ardennen. En daar maken wij best wel vaak boswandelingen, en dat is echt goed te doen. Het is ook makkelijk om in t klappen.

Je moet even anders bij Babypark gaan kijken daar heb je echt veel verschillende kinderwagens.
Het is toch de Mutsy 4 rider geworden en we zijn er heeeeel erg blij mee! Bedankt voor jullie input!

oja het wordt half november geleverd, we zijn dus zeker niet vroeg........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven