Welke kinderwagen?

08-09-2010 10:32 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij verwachten half december een klein meisje en zijn druk bezig ons te orienteren op kinderwagengebied.

Onze voorkeur ging/ gaat uit naat de Mutsy 4rider, maar deze is zo groot wanneer je hem inklapt en ik vraag mij af in welke kofferbak deze wagen dan zal passen (ik ben nog op zoek naar een "kleine"auto).

Ook de Maxicosy mura 4, deze is wat kleiner om op te vouwen, maat is zo zwaar!

Wat we zoeken is:

- een wagen met 4 luchtbanden

- een wagen die stevig is

- een wagen die ook het bos en ongelijke grond aankan

- redelijk compact is in te klappen.

Ik hoor graag jullie bevindingen en tips, zodat we tot een goede keuze kunnen komen.
Ah, december... Dan heb je gelukkig nog tijd zat!
Momo, had het al verwijderd, was in de war met Babydump.
Debster,

Heb jij geneeskunde gestudeerd?
Nee, ik heb geen geneeskunde gestudeerd. Ik ben wel meer Debbie's tegen gekomen die Debster als nickname hebben.

Weinig orgineel van mijn kant dus
quote:fleurtje schreef op 08 september 2010 @ 12:39:

Momo, had het al verwijderd, was in de war met Babydump.

ik zag het :-D maar toen had ik al gepost.

ja, geen idee of die hun laagste prijs garantie ook op de bug toepassen tijdens de mmd van prenatal.
Wij hebben de I'coo. Compleet onbekend bij bijna iedereen maar wat ons betreft de Mercedes onder de kinderwagens. Vering luchtbanden, 1 dolle boel en een erg tevreden meisje. Wel wat zwaar, maar dat went snel.
ik heb een maxi-cosi mura met 4 wielen en vind hem echt heel fijn! Lekker stevig! Makkelijke in en uit elkaar te vouwen. Hij is iets zwaarder dan sommige andere kinderwagens maar zooo zwaar is hij nou ook weer niet. Ik kon hem 2 weken na de bevalling gewoon in en uit de auto tillen.
quote:DJ Momo schreef op 08 september 2010 @ 12:47:

[...]

ik zag het :-D maar toen had ik al gepost.