Welke loopfiets ?
zondag 1 december 2019 om 20:31
zondag 1 december 2019 om 22:43
Wij hebben een (tweedehands) wishbonebike. Om te bouwen van 3 naar 2 wielen en verstelbaar in hoogte. Mijn bijna vierjarige kan er nog steeds op en die iets bovengemiddeld qua lengte. Hij was in het begin nog heel voorzichtig, dus toen waren de 3 wielen wel fijn om het concept van het afzetten te leren snappen zonder dat hij gelijk ook zn evenwicht moest bewaren.
Overigens zou ik nu misschien voor een veloretti zijn gaan, gewoon omdat ik die erg mooi vind, maar die was er 2,5 jaar geleden volgens mij nog niet (en zeker niet tweedehands).
Overigens zou ik nu misschien voor een veloretti zijn gaan, gewoon omdat ik die erg mooi vind, maar die was er 2,5 jaar geleden volgens mij nog niet (en zeker niet tweedehands).
dinsdag 3 december 2019 om 15:55
dinsdag 3 december 2019 om 21:07
Allebei dezelfde geven? Hebben ze hier straks ook, maar wel met kinbeschermer met naam.
woensdag 4 december 2019 om 09:40
Dit ook ja. Ik pak hem dan bij 1 handgreep vast en sleep hem achter me aan.
Ik vind die Puky ook niet mooi, maar echt 10 keer beter dan die bandits en angels. Ik heb van meer mensen gehoord dat ze hem niet handig vinden en uiteindelijk weer weggedaan hebben. Niet mooi, maar wat ben ik blij dat ik hem nu toch gekocht heb.