Welke loopfiets ?

01-12-2019 20:31 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.
Welke loopfiets voor onze bijna twee jarige dochter ?

Ik kom er echt niet uit voor Sinterklaas en we vieren het donderdag.

Nu leek een loopfiets ons leuk, maar mochten jullie iets anders hebben als idee dan zijn die ook heel welkom!
Wij hebben een (tweedehands) wishbonebike. Om te bouwen van 3 naar 2 wielen en verstelbaar in hoogte. Mijn bijna vierjarige kan er nog steeds op en die iets bovengemiddeld qua lengte. Hij was in het begin nog heel voorzichtig, dus toen waren de 3 wielen wel fijn om het concept van het afzetten te leren snappen zonder dat hij gelijk ook zn evenwicht moest bewaren.

Overigens zou ik nu misschien voor een veloretti zijn gaan, gewoon omdat ik die erg mooi vind, maar die was er 2,5 jaar geleden volgens mij nog niet (en zeker niet tweedehands).
Dochter heeft een puky, leuk loopfietsje!
Dochter heeft een loopfiets van Little Dutch (scooter). Ding heeft heel wat kilometers gemaakt!
Puky! De meest ergonomische loopfiets. Ik zou vooral niet zo'n loodzwaar houten ding kopen. Want geheid gaat je peuter een keer op een kilometer van huis weigeren om er nog op te gaan en dan neem je een Puky zo mee en sjouw je je met een houten een breuk.
Die van bandits and angels hebben we overwogen en omdat dochter lang is waren we bang dat hij snel te klein zou zijn.
We hebben uiteindelijk een veloretti gekocht en dochter is er super blij mee!
Blij met dit topic! Zoontje wordt bijna 2 en wil er ook 1 aan hem geven voor zijn verjaardag, dus lees mee! Voor andere zoontje staat een trybike in de kast, maar deze wil ik echt nieuw voor hem laten..
Puky!
freexx schreef:
03-12-2019 20:04
Blij met dit topic! Zoontje wordt bijna 2 en wil er ook 1 aan hem geven voor zijn verjaardag, dus lees mee! Voor andere zoontje staat een trybike in de kast, maar deze wil ik echt nieuw voor hem laten..
Allebei dezelfde geven? Hebben ze hier straks ook, maar wel met kinbeschermer met naam.
nicole123 schreef:
03-12-2019 15:55
Puky! De meest ergonomische loopfiets. Ik zou vooral niet zo'n loodzwaar houten ding kopen. Want geheid gaat je peuter een keer op een kilometer van huis weigeren om er nog op te gaan en dan neem je een Puky zo mee en sjouw je je met een houten een breuk.

Dit ook ja. Ik pak hem dan bij 1 handgreep vast en sleep hem achter me aan.

Ik vind die Puky ook niet mooi, maar echt 10 keer beter dan die bandits en angels. Ik heb van meer mensen gehoord dat ze hem niet handig vinden en uiteindelijk weer weggedaan hebben. Niet mooi, maar wat ben ik blij dat ik hem nu toch gekocht heb.
Hier wordt dochter zondag 2 en krijgt ze de Veloretti Mini.
Het oog wil ook wat zullen we maar zeggen. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven